תוכן Vladgi - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Vladgi

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    813
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Vladgi

  1. קנה רק NVIDIA!!!! אין להם בעיות!! בחיים אל תקנה ATI!! לכל מי שיש בעיות בכרטיסים של הוא נכה!!! :lol:

    --

    נחזור לנושא אני מציע לך לקנות 6600GT כמובן אך עם הכיס לא מאפשר להוסיף עוד 100-150 שקל עדיף ללכת על R9800P במחירים מצחיקים בטרייד זון

    חח 66xx בכאילו יש 6650 או משהו כזה יש רק 6600 חחח וכמובן ה-gt

  2. קודם כל ולדי זה (גם מביש אני יודע) קיצור של ולדיק-ולדיסלב-ולדימיר .אני לא מתבייש בשם שלי ולא במוצא שלי.אני לא קווקזי ואם תגיד עוד מילה אחת על זה אני ידווח למנהלים.נמאס לי מכבר מזה שאתה דוחף את זה באיסי כל הזמן אני לא קווקזי תכניס את זה לראש הצר שלך!!

    מעתה והלאה אתה באיגנור באיסי

  3. לא שיש לי משהו נגד קווקזים אבל כבר נחשנתי לעצמי עם מי אני מדבר,ואני לא קווקזי אני בכלל לא קרוב להיות קווקזי.

    אני לא רוצה להגיד לך מי אתה מול כולם פה :) חח מאיפה הפלצת קווקזי אני רואה אחד כזה פעם בחודש חח

  4. וואלה תאמת אתה צודקים באמת הגזמתי עם זה ובזמן האחרון חברים שלי ואנשים סביבי מתלוננים שאני צוחק יותר מידי :silly: לקחתי לתשומת ליבי עכשיו מה דעתכם על לעזור לי?זה קצת מביש אבל שיחקתי במשחק עם השיר סוד של רוני סופרסטאר אני יודע שזה עלוב מאוד מאוד אבל זה שיר מקפץ כזה ואני לא שם לב למשחק בכלל עוד הצעות? :xyxthumbs:

  5. שחק עם גודמוד, אין משהו יותר משעשע מזה ;D

    חח אני לא אוהב ציטים ומשחקי איכות אמיתים כמו האלף לייף 2 סיימתי בלי 0.001 ציטים אבל בכל מקרה אני לא מתכוון להיכנס רציני לדום ,חח גוד מוד נותן לך את כל הנשקים?אם כן אתה יכל לומר לי מה לעשות (בפרטי או פה) כדי לשים ציט של גוד מוד ואולי כל הנשקים? :)

  6. אני יודע שזה תראד מפגר אבל אני רוצה כמה טיפים לאיך לשחק במשחק הזה יותר מחמש דקות,איך אתם עושים את זה ?אני יודע שזה משחק אבל כשאתה אפילו לא לבד בבית אלא אין איתך אף אחד בחדר אני פשוט לא יכל לשרוד במשחק הזה יותר מ-8 דקות יש לכם אולי טיפים על מה לחשוב או מה לעשות כדי שהמשחק הזה יפחיד פחות?חח אני לא רוצה להעיף את הסאונד כי ככה זה יהיה יותר מפחיד אתם יודעים השקט שלפני הסערה וכו' ......חח אל תרדו עלי בגלל הפתגם חחח

    טוב אז תודה מראש

×
  • צור חדש...