תוכן Zaks Sharon - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Zaks Sharon

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    327
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Zaks Sharon

  1. חחחחחחחחח יפה גיימרית :D

    הגעת פה לנק' מאוד חשובה - הוא לא יהסס גם לנתק את הכבל מהחשמל אם הוא ירצה. פשוט ילד מופרע (חבל שאמא עישנה בזמן ההיריון איתו...).

    בכל מקרה, הגענו למעיין סוג של הסכם - אני כל לילה יכול להפעיל את האימיול, בתנאי שהוא על המחשב ביום. זאת התחלה טובה... של גמילה אני מקווה.

  2. אני מבין אותך אחי... אבל אתה חייב להבין אותי - נמאס לי שהוא מצפצף עלי ככה, ובעיקר נמאס לי שהוא דופק לעצמו את הילדות בישיבה מול קופסת פח 8 שעות ביום מול משחק כל כך מטומטם וכל כך חסר משמעות. נמאס לי שהוא והחברים הדפוקים שלו משחקים עד 2 בלילה בשטויות האלו, ומנפחים את חשבון החשמל של אמא שלי.

    אין לו ברירה - הוא יצטרך להתרגל בלי המשחק הזה. נקודה.

  3. דיפלומטיה לא באה בחשבון יותר. וכן, זה מחשב משותף.... בכל מקרה אי אפשר (או לא כדאי) להפעיל אימיול ומייפל סטורי בו-זמנית.

    מולטי-כור - אני יכול לעשות שבנוסף לכך שהוא לא יוכל להיכנס לווינדוס, הוא גם לא יוכל לכבות את המחשב או לעשות ריסטרט? תודה.

  4. אהלן אנשים,

    בעקבות וויכוח שהיה לי עם אחי הקטן (בן 13 עוד מעט) הגעתי למסקנה, שמה שלא הולך בכוח - הולך בעוד יותר כוח. הילד פשוט לא מבין שהוא לא יכול לשחק כל היום מייפל סטורי, ולהשאיר את המחשב דלוק כל הלילה עם המשחק המפגר הזה ולשים עלי זין כשאני מבקש להפעיל מדי פעם את האימיול (בנוסף לעובדה שהוא כל פעם מוחק לי אותו מחדש). הגעתי לתוכנית פעולה ברורה - אני הולך למחוק לו את המשחק (ולשבור את דיסק ההתקנה כמובן), ולהפעיל את האימיול מתי שאני רוצה.

    עכשיו, זה ברור מאליו שהמניאק הזה ירצה למחוק לי את האימיול. את הבעיה הזאת כבר פתרתי - אשים את התיקייה על Hidden ואגן עליה באמצעות סיסמה. הוא לא ימצא אותה.

    הבעייה היא כזאת - נכון האימיול מופיע ב-TRAY?? אז הוא יכול להיכנס לי לשם ולמחוק את כל הקבצים עוד לפני שהם הורדו, או פשוט לצאת לי מהאימיול, וזאת בעיה. שאלתי היא כזאת -

    א) אפשר להעלים את האימיול מה-TRAY, כדי שאחי הקטן לא יוכל להיכנס אליו?

    ב) אפשר לעשות כך שלא יהיה אפשר לכבות את המחשב, לעשות ריסטרט או בכלל לצאת משומר מסך ללא סיסמא?

    תודה.

  5. חבל אחי שלא ניסית כמו שצריך... היית לפחות יוזם מגע כלשהו - אולי החושים שלה פתאום היו מתעוררים והיא כן הייתה מעוניינת. יכול להיות שהיה יוצא רק סקס ולא חברות (זה שהיא דחתה את ההצעה שלך לצאת איתה לא אומר שהיא לא מוכנה לעשות איתך סקס)... אתה מבין אחי, עם נשים - אין לך מה להפסיד. זה לא שיצרת איתה איזה קשר ידידותי כל כך חזק שאתה מפחד להרוס אותו. המקסימום שבמקסימום - היא הייתה אומרת לא ונותנת לך סטירה. ואתה יודע מה? מהטעויות האלו הכי לומדים.... וכן, גברים ממארס ונשים מונוס - גבר שמבין נשים זה גבר שיש לו ניסיון איתם. אף אחד לא "נולד" עם זה - זה משהו שמקבלים עם הניסיון. גם דון ז'ואן עצמו היה ילד קטן וחסר ביטחון פעם, שלא ידע כיצד להתחיל עם נשים. אבל הוא עזר אומץ, ניסה וניסה וניסה ושיפר את הניסיון שלו עד כדי כך שבשלב מסוים בחיים שלו הוא הצליח לפתות נשים בקלות כמעט לכל מטרה - בין אם זה סקס ובין עם זה יחסים, ובין עם זה יזיזות ובין עם זה סתם ידידיות. זה משהו שמקבלים עם הזמן. יש לי חבר טוב שאני מאוד תופס ממנו - הוא היה מנסה להתחיל עם בחורות בכל מיני מצבים ודרכים, בשביל לגוון ובשביל לשפר את הטכניקה שלו. הוא היה מתאמן באופן קבוע על האינטראקציה עם נשים. היום, בסוף יב', הוא כבר שכב עם לפחות 10 בנות ב-3 בתי ספר שונים בעיר שלי, שלא לדבר על הבנות מהקיבוץ שליד, ועל החברות והיחסים שהיו לו. ושומעים עליו שהוא בן אדם חופשי ברוחו, שיש לו אומץ וביטחון עם נשים, ושהוא מאוד אופטימי - ושכיף להיות בחברתו, גם לבנים וגם לבנות. וכל זה זה כי הוא הלך עם הלב, ניסה, ניסה ולא התייאש - עד שהוא קיבל את ה"טאץ'" הזה עם בנות. ואתה יודע מה? הוא גם לא נראה משהו בכלל מבחינה חיצונית. :)

    אז אתה יודע מה? אם אתה מרגיש שזה היה הדבר הנכון לעשות ואתה שלם עם זה שלא ניסית לדעת בה - אז אוקיי. אבל אם אתה מרגיש שלא - אז חבל. אולי היה יוצא לך מזה קצת סקס טוב. וגם אם הייתה אומרת לא - ותזכור את זה טוב טוב - תמיד בתוך תוכך הייתה מרגיש יותר טוב כי אתה יודע שניסית. עם נשים עדיף בדר"כ לנסות ולהיכשל מאשר לא לנסות בכלל. פעם, כשהייתי מתחיל עם בחורה הייתי מאוד מפחד שהיא תאמר לי לא. היום אני ממש לא שם זין כבר. אני יודע שלא משנה מה, אני כמעט תמיד ארגיש יותר טוב אם אני יודע שניסיתי.

    ורק האנשים שמנסים מגיעים לבסוף לטאץ' הזה שיש לגברים שיש להם חיי סקס ואהבה טובים. חיים רק פעם אחת, לא? :)

  6. יש לי ZVM ואני מאוד מאוד מאוד מרוצה. מכשיר מעולה, יש בו הכל כולל הכל - לדעתי הרבה יותר טוב מהאייפוד - יותר טוב, איכות תמונה יותר טובה לקליפים שתשים, יותר פונקציות (שעון מעורר, יומן וכו') ועוד הרבה. גם שמעתי על האייפוד כמה דברים מאוד לא יפים, בעיקר באגים של תמיכה בווינדוס (הרי החברה שיצרה את האייפוד היא אפל) - לכמה מהחברים שלי נמחקו כל השירים ברגע שחיברו את הנגן למחשב.

    כמו שדוד שלי הגדיר אותו - "כאילו לקחו אייפוד, תיקנו אותו והוסיפו לו את כל מה שחסר".

    אז בקיצור אחי - ZVM (ובינינו, אייפוד זה לפקצות ;)).

  7. אין מה להגיד על מטאליקה - 5 האלבומים הראשונים שלהם היו פשוט יצירות מופת מעולות. כל שיר ושיר היה מושקע.

    אחרי זה הם שינו תדמית... הם ניסו להיות מעיין "גאנגסטרים עם רגשות" כזה, ואז הקהל שלהם התפצל לאילו שאוהבים את הסגנון החדש ואלו שלא... אני אישית די אהבתי ונהנתי לשמוע קצת את Load ו-Reload...

    בקשר לאלבום האחרון... שמעתי רק שיר או שתיים, אבל זה היה מספיק בשבילי בשביל לרצות לדפוק לג'יימס מכות ולזיין לו ת'צורה ואולי להעיר אותו ולשכנע אותו להפסיק לכתוב שירים ברמה של כיתה ג'.

    בכל אופן, האלבומים הראשונים של מטאליקה הם פשוט מדהימים... ואני ממליץ לכל אחד שלא שמע אותם במלואם לשמוע.

  8. הבחירה האחת והיחידה שלי (אני לא מסוגל להפסיק לשמוע אותם כבר חצי שנה, והם מתאחדים במאי כנראה לאלבום שישי) - Smashing Pumpkins

    שילוב מושלם של גאונות, ליריקה, מדהימה והמון רגש.

    הנה כמה מן השירים המפורסמים שלהם משנות ה-90:

    http://www.youtube.com/watch?v=dxNX_PRqhCQ

    http://www.youtube.com/watch?v=fZ2osNmKvNc

    http://www.youtube.com/watch?v=xJOGq5XTojo

    [attachment deleted by admin]

  9. נחמד נחמד.

    אני מקווה שהכרטיס באמת יענה על הציפייה (כולנו מחכים בקוצר רוח...), ולא יחזור על אותה פאשלה מגעילה של ה-NV30 (זוכרים? חיכינו וחיכינו וחיכינו ובסוף יצא כרטיס נוראי).

    אין ברירה אלא לחכות ולראות.

    ד"א - אם צריכת החשמל של ה-R600 היא 240-270W - איזה צריך לכל המחשב??

  10. חחחחחחחחח בואנה אתם מסטולים בטירוף תפסיקו עם כל הסמים האלו תפסיקו לגלגל ולהסניף כל היום יא אלפקות

    וד"א מישהו מוכן להסביר לי מה זה ערנב?? מה הקטע הזה? מה זה מן אליל כזה שאתם משתחווים אליו (הוא מופיע אחרי שמסניפים) והוא מזיין לכם ת'שכל למוות??

  11. מכירים את הקטע המעצבן הזה שיש איזושהי מילה חדשה בסלנג העברי שאתם לא מכירים וכשאתם שואלים חבר מזה הוא לא יספר לכם הוא ירוץ לכל החברה עד לסוף העולם כדי להודיע לכולם שאתה לא יודע מה זה וכולם שעה צוחקים עליך ומתפלאים למה ת'לא יודע מה זה במקום פשוט לומר לך מה זה...

  12. לפני כמה שנים לא היה לי מהיר והייתי נוהג לגלוש באינטרנט אצל דוד שלי - שגר בבית של ההורים 5 דקות מהבית שלי.

    הייתי גולש שם המון, במגוון רחב של תכנים :cool2:

    לפני כמה שנים כשהייתי בן 14 ביקשתי מדוד שלי (חזק במחשבים) לצרוב לי כמה סרטונים מיוחדים שהורדתי במחשב שלו (הוא עד אז לא הסתכל על התכנים, אלא פשוט צרב)... :smile1:

    אני בא הבייתה, פותח את התיקייה המיוחדת (הלא קטנה בכלל יש לציין) בדיסק ואני רואה קובץ טקסט ובו רשום "שרון, אין שום סיכוי שאני נותן לך לצאת עם הסרטים האלו. כדאי מאוד שתתחיל לחשוב על האינטרנט שלך, וכדאי שזה לא יחזור על עצמו, אם אתה לא רוצה שאני אחסום לך אותו".

    הייתי בשוק :-X

×
  • צור חדש...