תוכן kob27 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

kob27

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    161
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי kob27

  1. על הקרטון רשום A01. בנוסף הקפיצות בSHARPNESS הוא בקפיצות של 10 לעומת 25 בA00.

    זה שרשום על הקרטון זה לא הופך את מה שבפנים לדגם 01, זה יכול להיות גם 00, השאלה היא איך ניתן לדעת בודאות שהמסך הוא אכן 01? אין לי מושג איך לבדוק "קפיצות של 10 לעומת 25" ואני רוצה לדעת האם כתוב משהו במסך כשהוא נדלק שמציין שזה 01?

    תודה.

    :xyxthumbs:

  2. איך ניתן לדעת אם המסך של הוא עם הקושחה החדשה? יכול להיות שעל הקרטון כתוב שזה 01 וגם ניתן לשים מדבקה על המסך, השאלה היא האם יש דרך אחרת לדעת שבודאות קנית מסך עם הקושחה החדשה? האם מישהו כבר קנה את הדגם החדש ויכול לציין מה כתוב ואיפה שנדע מה לחפש?

    תודה.

    :xyxthumbs:

  3. בשלב שאתה צריך להרוס את הטנקים עם האנטי טנק הזה, תכוון ואז תחכה שהוא יכתוב לך LOCK REQUIRED

    כשהוא כותב לך את זה תלחץ על העכבר ותחכה שיהיה X אדום על המטרה

    כשיש איקס אדום אתה לוחץ שוב

    זה ישגר תטיל בכלל לא לכיוון, אז תשאר עדיין עם הכוונת ל 2-3 שניות ואז תמשיך למטרה הבאה אותו דבר

    ובקטע שאתה צריך להגן על הטנק שלך אתה צריך להיות כאילו בכמה מקומות בו-זמנית כי באים טונות של חיילים והצוות שלך לא עושה כלום

    באים מצד ימין (יש לך גבעה כזאת) ומצד שמאל.. תנסה לירות גם בחיילים שבאים משמאל וגם מימין

    תודה רבה הצלחתי לעבור את השלב בעזרתך. :xyxthumbs:

    יש לי גיימפד למחשב (כמו לסוני פלייסטשיין) ורציתי להגדיר בו כפתורים למשחק שאוכל לשחק בו במקום עם העכבר והמקלדת אך כשאני מנסה לשנות הגדרה כלשהי הוא לא מזהה את הגיימפד כשאני לוחץ על כפתור כלשהו, האם זה בכלל אפשרי לשחק עם ג'וייסטיק או שניתן לשחק במשחק רק עם העכבר והמקלדת?

    תודה.

  4. משחק מדהים ונותן הרגשה שאתה ממש בקרב. אני נמצא בשלב שבו עליי לחסל טנקים שנמצאים על הגשר עם הנ"ט אבל אני לא מצליח, בכל פעם שאני מקבל נעילה על טנק זה פוגע בעמוד חשמל או בכבל תאורה, האם עליי לעלות לאיזה גג כדי לפגוע בטנק או שיש איזה משהו שאני מפספס כשאני יורה בנ"ט? ומיד אחרי (שאני לא מצליח לפגוע בטנקים) אני רץ עם שאר החבר'ה דרך חור בגדר ואז מתנהל קרב הגנה על טנק שלנו ואני כל פעם נהרג או שהם מצליחים להרוס את הטנק, אני זקוק לעזרה איך אני עובר את השלב הזה.

    תודה.

    :xyxthumbs:

  5. מכל המסכים שהוזכרו פה ה- 225BW עדיף והוא גם היחיד עם פאנל 8Bit TN . אני יודע שהוא קצת יותר יקר (2800 ש"ח).

    אני הייתי שומר מרחק מה-CMV למרות המחמאות שקיבל פה בפורום.

    אני עכשיו יושב חצי מטר מהמסך שלי CMV221D וכלום, הכל בסדר, הוא לא תקף אותי, לא נשך, לא קילל או ירק, ויש לי אותו כבר כמה חודשים, אז למה לשמור מרחק ממנו?

    מצחיק אותי שיש המון אנשים בארץ ובח"ל שקנו את ה CMV ומאוד מרוצים ממנו וחושבים שהוא מסך מעולה, רק תקראו את התגובות:

    http://www.newegg.com/Product/CustratingReview.asp?item=N82E16824252006

    ואז מגיע מישהו שהוא "מבין" במסכים ואומר שכדאי לשמור ממנו מרחק, זה סתם מטעה ונשמע לא אמין כי למעלה מ 90% מבעלי CMV מאוד מרוצים ממנו, אז מה כולם לא "מבינים" והם חושבים שיש להם מסך טוב אך בעצם המסך גרוע וכדאי לשמור מרחק ממנו? נו באמת...

    :xyxthumbs:

  6. יש לי אותו כבר כמה חודשים והוא מסך מעולה גם למשחקים (סימולטורים), אני מאוד מרוצה ממנו, באמת חבל שאין לו PIVOT אבל זה לא ממש נורא, שמתי מתחת למגש הענק שלו ספר גדול ועבה שנתן לו עוד 5 ס"מ גובה, ניתן לשנות את זווית המסך קדימה ואחורה וכדי לסובב אותו פשוט תסובב את המסך הוא בכלל לא כבד. אין למסך והפתחים למטה הם פתחי איוורור, KSP טעו שכתבו שיש לו , אין ל CMV221D .

    בגדול (וזה מסך מאוד גדול) זהו מסך מצויין למשתמש הביתי המצוי: סרטים, , משחקים, הוא רחב, בהיר, חד וצבעים יפים והמחיר שלו מצחיק.

    :xyxthumbs:

  7. כן כדאי, מאוד כדאי, אני קניתי אותו ב 2350 ש"ח והוא היה כדאי אז ב 250 ש"ח פחות עוד יותר כדאי לך, זה מסך מצויין למשתמש הביתי המצוי לצפייה בסרטים, גלישה באינטרנט ולמשחקים, הוא מסך ענק, רחב, מאוד בהיר ועם צבעים חדים וברורים, קנייה מאוד כדאית!

    :xyxthumbs:

  8. colour changes clearly lag when playing games and watching HD video.

    http://business.pcauthority.com.au/review/chimei-221d.aspx

    כדאי להמשיך למשפט שבא מיד אחריו:

    A 5ms response time is claimed but some colour changes clearly lag when playing games and watching HD video. That said, its better than most 20+-inch LCDs and we enjoyed watching with so much display in front of us.

    ולסיום:

    It might not suit professional users, but enthusiasts who want a big screen for a pittance just had their wish granted.

    המסך הזה מצויין למשתמש הביתי הממוצע שרואה , גולש באינטרנט ומשחק במשחקי מחשב, מצויין!

    :xyxthumbs:

  9. נראה שיותר ויותר נכנסים מסכים יותר גדולים לשוק...

    קבלו את המסך הזה של LG: (דגם L204WT)

    20 אינץ'.

    1:2000 יחס ניגודיות.

    5MS זמן תגובה.

    מסך רחב!

    1680*1050 רזולוציה.

    נראה ל-22 וה-20 של CHIMEI יש מתחרה... במיוחד שהוא בא מבית .

    לינק למוצר:

    http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=15213

    ושכחתי להזכיר... כל זה ב-2050 ש"ח... נראה מצוין...

    מה אתם אומרים?

    לי היה LG1970HR עם 2ms ועם יחס ניגודיות 1:2000 (שאני חושב שזה סתם מספר מוגזם) ועברתי ל "22 CMV221D מסך רחב עם 1680X1050עם 5ms ועם יחס ניגודיות 1:800 ורואים בו מצויין בדיוק כמו ב LG וכל זה ב 2350 ש"ח, אז תעשו אתם את החשבון "20 של LG ב 2050 ש"ח או "22 של CMV תמורת 2350 ש"ח? חשוב לציין ש CMV הם חברה שמייצרת מסכים ומוכרת אותם לחברות עם "שם" לדוגמה . אני בטוח שקניתי מסך מצויין לא פחות טוב מ ואני מאוד ממליץ עליו.

    :xyxthumbs:

  10. קראתי ביקורת בזאפ שהאיכות שלו בסרטים היא חרא

    זה נכון?

    לא זה לא נכון! קניתי היום את המסך תמורת 2200 ש"ח בלי פיקסל שרוף אחד וזה מסך בן .... פשוט מדהים, אני טס בפלייט סימולאטור FS9 ומיד יצאתי לטיסה וזה פשוט "טס" עם המסך הזה. סיימתי לראות כרגע את הסרט "מהיר ועצבני טוקיו דריפט" ורואים איתו מצויין! אין לי מושג מה תיהיה הביקורת עליו באתרים המקצועיים אבל אותי זה כבר לא יעניין, הציון שלי הוא 10!

    :xyxthumbs:

×
  • צור חדש...