תוכן eido300 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

eido300

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    914
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי eido300

  1. וואי אני רואה ששרתים זה עסק יקר, מה שהבאת זה באמת זול...

    חשבתי על רעיון (בתור התחלה עד שהדבר הזה יוכל לכסות את עצמו...), אולי לעשות דפים סטאטיים באיזה , כמו שהצעת, ושמאחורי הקלעים זה יעבוד על סקריפטים של GAS ככה שזה משמעותית יותר זול, עד כדי בחינם לפעמים, ככה נחסוך את ההוצאות עד שהעסק יתחיל לרוץ ואז אוכל להעביר את זה למערכת נורמאלית.

    השאלה אם סקריפטים יוכלו להתממשק עם אחסונים למיניהם ברמה של ליצור/למחוק דף. ואם זה בכלל מאובטח... לא הייתי רוצה שיתעסקו יותר מידי עם הקוד זה יכול להוביל לגישה לכל המערכת/מיילים/דרייב וכו'.

  2. אכן, חלק סטטי וחלק דינמי... בעקרון אני צריך בעיקר שישמור לתוך מסד נתונים ופחות שישלוף ממנו.

    אמנם אין לי ידע, אבל אסתדר עם זה.

    אני מחפש את האפשרות הכי זולה, נכון לעכשיו. האמת, לא הבנתי בכלל מה הולך שם בVultr...

  3. הי

    לצורך פרוייקט מסוים אני צריך שרת שיכול להציג דפים (html), ליצור/למחוק/לשנות דפים ולעדכן מסדי נתונים.

    עשיתי מערכת כזו בgoogle apps script אבל משום מה דברים מסויימים לא עובדים, וזה גם האמת לא נראה טוב שהכתובת בתחילה ב script... ניסיתי לברר על אתרים, אבל לא הצלחתי להבין אם זה מה שאני צריך, נשמע שלא... אני צריך משהו דינמי ולא אתר שהכנתי מראש.

    אשמח להכוונה מה אני צריך, ואם יש חברת מומלצת.

    תודה

  4. הי אני מחפש ocr שאני יכול לאמן כך שיזהה את הפונט הספציפי (שכמובן אף אחד לא מזהה) שאני צריך, מישהו מכיר ספרייה בc# שאפשר לאמן (train) או לחלופין איך עושים ocr באופן עצמאי?

  5. לרענן את ארסנל הכלים בכלי שבטוח למחשב, לפני יומיים ביקשו ממני לפתוח מחשב שננעל להם (למען הסר ספק, בחינם, עזרה למשפחה...) ולא לגמרי הייתי בטוח שאני יכול לעשות את זה, בסוף לא באו אלי אבל אילו היו באים לא בטוח שהייתי יכל לעזור.

  6. זאת אומרת שאם אני אגלוש בדפדפן/ אחפש בחנות של מייקרוסופט או כל דבר אחר ששולח בקשה (http request) או מקבל תשובה (http response) יהיה משהו שינטר את כל הפורטים וימנע מהתשובה לעבור אליי לדפדפן או לתוכנה ששלחה בקשה או שימנע מהבקשה בכלל לצאת לעולם.

  7. הי

    יש לי מחשב שאני רוצה שיהיה רק לעבודה (עבודה מהבית דרך האנטרנט, דרך citrix כמדומני), בשביל זה אני רוצה לנטר את תעבורת הרשת כך שכל שליחת בקשה או תשובה שתחזור, תיפול ישר אא"כ היא שייכת לכתובת של העבודה.

    איך אפשר לעשות את זה?

  8. האם יש אפשרות למנוע גישה של משתמש אחד לקבצים של משתמש אחר? שניהם מנהלים (לא ניתן לשינוי) ואפשר בקלות לגשת דרך כונן c הכי הרבה הוא מבקש אישור מנהל, כיון שהחשבון הוא מנהל אין לו בעיה לאשר את זה ואפילו לא צריך סיסמה...

    או אפשרות אחרת היא, אם יהיה אפשר לדאוג שלא יהיה אפשר בוורד לראות/לפתוח קבצים של החשבון השני.

×
  • צור חדש...