תוכן t d - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

t d

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    273
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי t d

  1. יו. איזה קטערע היה לי!

    כל הזמן חיכיתי ל EVO Vlll ולא קניתי מכוניות שנפתחו כל הזמן, אבל אז הגיע ה 350Z וקניתי אותה , בזבזתי עליה 50,000 דולר שהיו לי ושני מרוצים אחרי זה נפתחה לי ה EVO Vlll , אגב ה350Z זה זבל של אוטו, ה handling הכי מעפן בארץ, אני פונה היא עושה צלחת, אז החלפתי אותה עכשיו עם ה EVO Vlll שהיא תותחית, ואני משפר אותה לאט לאט, אני לא מאמין שבזבזתי 50,000 על ה ניסן המסריחה הזו, יכולתי עכשיו לשפר את ה EVO במכה... :kopfpatsch:

  2. תגידו, יש לי את ה audi TT ממש משופרת ואני איזה 45% במשחק, אני כל הזמן פותח רכבים חדשים כמו ה pontiac, mitsubishi 3000GT והאחרון שפתחתי

    : mustang GT , מישהו יודע מתי אני מקבל את ה mitsubishi EVO Vlll? אני מחכה לא ומתאפק לא לקנות רכבים אחרים, אבל זה כבר ממש קשה... :s07:

  3. אני ב40% אני ניקיתי את רב המפה ממשימות ונשארו לי איזה חמישה מרוצי U.R.L , למישהו יש עצה איך לעבור אותם, יש לי בעיה שאני תמיד מגיע לפניות הממש ממש חדות (יש בערך אחת למסלול) ואני נתקע בקיר ומאט ממש, והמחשב לוקח את הפנייה בצורה מושלמת ללא בעייה במהירות גבוהה, זה מגוחך... :s07:

  4. שלום!

    אני משחק במשחק Underground 2 כבר שבוע, יש מחשב לא רע עם 9800 pro , אני משחק במשחק כבר שבוע על הגדרות ממש גבוהות והמשחק פועל מצויין ונראה מצויין!

    אבל היום כשהפעלתי אותו, פתאום אחרי שני הסרטים של הintro, כל התפריט מרוח לגמרי בצבעים ולא רואים מה כתוב באף אחת מהקופסאות, המשחק נראה אותו דבר, רואים רק את המכונית וכל השאר מרוח (ברמה שאי אפשר לראות כלום חוץ מאת המכונית) אני לא מבין איך זה נהיה ככה אחרי שאני משחק שבוע בלי בעיות ורואה מצויין...

    למישהו יש רעיון?

    להלן להמחשה:

    שימו לב שאי אפשר לקרוא מה שיש בתוך הקופסאות טקסט, המשחק עבד שבוע שלם בצורה מצויינת, אני לא מבין איך זה ישתנה פתאום

    [attachment deleted by admin - 90 dayss]

  5. לא עשיתה במקרה לכרטיס מסך נכון? (לא שיש לך סיבה....)זה קורה לפעמים כשעושים יותר מדי אז הכל נמרח...

    לא עשיתי לו overclocking, אבל מה שכן עשיתי זה קדחתי חור במארז ושמתי מאוור 80 ממ שמכוון לכרטיס מסך שלי ומקרר אותו, זה יכול להשפיע על זה?!

    מה אני יכול לעשות בנידון?

    תודה!

  6. שלום!

    אני משחק במשחק Underground 2 כבר שבוע, יש מחשב לא רע עם 9800 pro , אני משחק במשחק כבר שבוע על הגדרות ממש גבוהות והמשחק פועל מצויין ונראה מצויין!

    אבל היום כשהפעלתי אותו, פתאום אחרי שני הסרטים של הintro, כל התפריט מרוח לגמרי בצבעים ולא רואים מה כתוב באף אחת מהקופסאות, המשחק נראה אותו דבר, רואים רק את המכונית וכל השאר מרוח (ברמה שאי אפשר לראות כלום חוץ מאת המכונית) אני לא מבין איך זה נהיה ככה אחרי שאני משחק שבוע בלי בעיות ורואה מצויין...

    למישהו יש רעיון?

  7. יש לי עוד שאלה חשובה:

    יש לי את ה celica כרגע, ושיפרתי אותה והיא ממש ממש תותחית, עכשיו נכנסו למוסך רכבים חדשים, A3, ACURA , ואני רואה שלפי הנתונים זה טוב יותר, אבל אני לא רוצה לוותר על כל השיפורים ששמתי לרכב הקודם שלי, בנוסף זה פול כסף כל פעם לבנות מחדש (זה מה שעשיתי פעם קודמת כשעברתי מ פג'ו 206 ל סליקה....)

    תודה!

  8. שלום!

    התחלתי לשחק היום, רק איזה חצי שעה-שעה, לא היה לי כל כך הרבה זמן, יש לי שאלה, כאשר נכנסתי למוסך האדום ובחרתי להתקין neon מראים לי preview של זה וכאילו מראים את המכונית חצי שקופה ורואים ממש את כל ארבע הנאונים דולקים, כשקניתי את זה ויצאתי לרחוב לנסוע זה עדיין נשאר ככה, כאילו אני רואה ריבוע כחול מתחת לאוטו, מה אני עושה?

    בנוסף, איך אני לוקח שתי מכוניות?

    תודה!

  9. יתנו לך נשק, יצעקו עליך הרבה, יתזזו אותך, יפחידו אותך (או לפחות ינסו), יבלבלו לך הרבה מאד את המוח, יתנו לך 2 דקות על השעון כדי ללכת לשירותים (גם אם הם נמצאים בקצה השני של הבה"ד), תתקלח במקלחות משותפות, אם יאיר מזלך אז לא יהיו לך 5 תאי שירותים כימיים לפלוגה של 60 איש (שלא יחליפו אותם במשך כללללל הטירונות), ימנעו ממך טיפול רפואי (או ימנעו טיפול רפואי הולם ויתנו - קלגרון לציפורן חודרנית ודקסמול נגד עקיצת צרעה), יכריחו אותך לסחוב אלונקות, לשנן כל מיני שטויות כמו מזה פח"ע 1-5, מה זה "שק עור" והעיקר - אין מצב שתישן יותר מ-6 שעות. תביא הרבה שימורים ומנות חמות כי יכול להיות שהכיבה שלך לא עשויה מפלדת אל-חלד... וחוצמזה, בהצלחה.

    מזה?! ממתי עושים טירונות בבה"ד?! לפי זיכרוני אני עשיתי את הטירונות שלי בבט"ר (בסיס טירונים) זיקים!

    ובקשר לכשר אין לך מה לדאוג, נאי לא עשיתי שום חדר לפני הטירונות ויצאתי סבבה (בנוסף כבר מזמן אין ענישה גופנית בטירונות 02, זה אומר שאם אתה לא עושה מה שהמכ"יות אומרות לך במקום לדפוק פק"לים אתה מקבל צעקות מאיזה כלבה, ממש חפיף.

    ככה נראה המבחן בר אור שלי (מבחן כשר גופני סופי) עשינו בזוגות שעכיבות שניכה וסופרים אחד לשני, ככה שעשיתי 2 ואמרתי 50, משהו כזה, ואז הריצה של ה2000 הכי בזיונית שהייתה לי בחיים... התחלתי, רצתי מאתיים מטר עצרתי בשקם קניתי בורקס וחזרתי בהליכה, לא עושים לך כלום שם, אין להם שום יתרון להשאיר אותך לעוד טירונות, הם רוצים דבר ראשון להעיף אותך ולקבל את אלו שאחריך, אם יש דבר אחד שאתה צריך לדאוג בקשר אליו זה כל הדפרניקים המעפנים האלה, ערסים כמו שלא ראית בחיים שלך, ואתה צריך להיות עם הטמבלים האלו 30 יום באוהל, עם המוזיקה המסריחה שלהם...

    חפיף

    יעבור לך בצ'יק (כן ממש ככה סוגרים אולי במקרה הרע שבת אחת כל הטירונות, וזה במקרה הרע!)[

    בהצלחה...

  10. כן, בין החיבור לagp והתקנת דרייבר תוסיף: חיבור מתח (כמו של דיסק קשיח) לכרטיס מסך  ;D

    וואלה?! ממש כמו של ההארד דיסק, הלבן המרובע הזה עם הארבע פינים? טוב... יש לי כאלה משוחררים בתוך המחשב, נקווה שזה יספיק.

  11. שלום

    אני רוצה לקנות כרטיס מסך, אולי אפילו היום, אחרי שאני כבר מלא זמן מורח את זה... כל הזמן הה על הכוונת שלי ה 9800pro 128mb 256bit sapphire(התקציב שלי הוא 1500 שח ולא שקל יותר!)

    אבל עכשיו ראיתי בזיגזג שיש באותו מחיר את ה:

    GIGABYTE ATI X600XT 128 mb PCI EXPRESS / DVI / TVoUT - R

    מה אתם אומרים?

    אני לא יודע מה יותר חזק, אני רק יודע ש x600xt שייך לדור החדש (וכמובן שאני לא יכול להרשות לעצמי X800...

    תודה!

  12. הודעות אזהרה אחרי איפוס ביוס הן דבר נורמלי. אם אחרי שאתה מכוון אותו ושומר את ההגדרות אין יותר אזהרה אז הכל בסדר.

    נסה לשים פשוט את הסידי בערוץ ה IDE השני.

    זה לא שהאחרי שאני מכוון ושומר את ההגדרות בביוס אין יותר הודעה, פשוט אחרי שאני שומר המסך לא נדלק! אלא אם כן אני מאפס את הביוס אבל אז זה לוקח אותנו צעד חזרה...

    ואת הcd rom כבר חיברתי לכבל ide לפני כמה זמן פשוט שאלתי כאן אם זה אפשרי להשאיר אותו ככה...

    אבל אני עדיין תקוע בקטע של הביוס!

    איזה קקה

  13. איזה מוזר זה, חיברתי אותו כslave לא מצאת , וגם עשיתי scan disk והכל בסדר, הצלחתי עכשיו לחבר את ההארד דיסק כprimary master סוף סוף, הוא מגיע לwindows ושם נתקע אבל נראה לי שבזה אפשר לטפל בהתקנה נקייה עם פירמוט, אבל כשאני מחבר את הסידי רום דרך הכבל של primary master hard disk כדי שיהיה secondary master הוא מזהה אותו אבל כשהוא עושה boot הוא קורס לblue screen of death וכותב unmountable boot device/

    ה cd rom חייב להיות secondary master? או שהוא יכול להיות גם secondary slave?

    נ.ב זהו הכונן דיסקים היחידי במחשב (אין צורב)

    בנוסף אחרי שאיפסתי את הביוס (חשבתי שזה יעזור  :P) זה מצפצף כמו מטורף כשמדליקים את המחשב וכותב system hardware abnormal מהבהב אדום כזה.

    הוא מוסיף please enter cpu setting in the cmos setup

    שזה בביוס. אבל כשאני משנה את הcpu settings ב cmos setup ועושה save כשאני יוצא מהביוס הוא מדליק את המסך כשאני מפעיל את המחשב מחדש, אלא אם כן אני עושה שוב ריסט לביוס, אבל אז הוא שוב כותב לי abnormal

    למישהו יש רעיון? אני ממש לא רוצה לשלוח את המחשב למעבדה, אני קצר בכסף...תודה!

  14. שלום!

    יש לי שני מחשבים בבית, אחד שלי p4 1.7Ghz תקין, ואילו השני p3 די ישן של שאר המשפחה, על הפנטיום 3 יש הרבה מסמכים חשוב של המשתמשים בו כי הוא משמש בעיקר לצורף וכדומה.

    לפני יומיים כאשר הפעלתי את המחשב כאשר המחשב טוען את ה קופץ לי מסך כחול (ניראה לי שזה הblue screen of death) והוא טוען שהבעייה היא "unmountable boot device" אז הבנתי שזו בעייה בhard disk, אז בדקתי את החיבורים, הג'מפרים, החיבורים ללוח אם והכל תקין.

    החלטתי לחבר את הhard disk מהמחשב התקול למחשב p4 התקין כslave,לגבות מה שחשוב ולעשות התקנה נקייה.

    [glow=red,2,300]bottom line:[/glow]

    האם יש סכנה למחשב התקין כאשר אני מחבר אליו את הslave במידה וזה וירוס?

    ואם יש לכם עוד הצעות לתחזוק אני ישמח.

    תודה!

×
  • צור חדש...