תוכן Aternus - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Aternus

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    980
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    1

הודעות שנפתחו על-ידי Aternus

  1. שמע כל אחד והדבר בו הוא מאמין... אני למשל לא רואה הגיון לצום על מבנה שנהרס, אבל הגיון הוא ניגוד מוחלט לאמונה כי אם הכל היה הגיוני אז לא היה צורך באמונה וניסים...

    בכל מקרה, אם אתה מאמין באלוהים באופן מופשט אז אם אתה צם אתה בעצם חוטא... בית מקדש או פסל אליל זה דברים חומריים פרי דמיונו של אדם...

    אם אתה מאמין באלוהים בלב שלם, אז למה לצום, ה' הרי יכל היה למנוע את החורבן, ועצם החורבן הוא בעצם רצון ה', כך שאין מה לצום פה... עשית חטא, תשא בתוצאות.

  2. 1) תחבר את שני הכרטיסים, תוודא שהמחשב נדלק ותגדיר בBIOS מי הוא הכרטיס הראשי שלך (קריטי!!!)

    2) תתקין התקנה נקייה של 7

    3) תתקין קודם כל את הדריבר של הכרטיס מסך הראשי שאתה הולך להשתמש בו והגדרת אותו כך ב BIOS

    4) תתקין את הדריבר של הכרטיס השני

    *** עובד רק ב 7 ודורש כרטיס מסדרה 9 (או 8 המחודש) ו\או HD3XXX ומעלה בלבד!! ***

  3. לכל מי שיש לו יותר מ 4GB עדיף, אפילו חייב, מערכת הפעלה ב 64 ביט.

    הרבה מתרכזים רק בזה שאפשר לנצל יותר מ 4GB , אך יש פונקציות חדשות שנוספו, פונקציות שמאפינות את ההרחבה של X64 במעבדים עצמם, למשל POINTERS מופשטים שלא מחייבים שימוש באוגרים לכל חלקי הASM במערכת, אפשרות גישה ליותר אוגרים שקיימים במעבד ולא מנוצלים בעת שימוש במערכת 32 ביט ועוד הרבה דברים שימושיים.

    הבעיה העקרית היא שאנשים בד"כ משווים באמצעות הרצת משחק ובדיקה שטחית של ה FPS, ושם אי אפשר לראות תועלת רבה, כי יותר אוגרים עם יותר כתובות לא הופכות את המחשב שלך ליותר מהיר... מה שכן, זה מאפשר לו לאחסן יותר נתונים ובכך לאפשר זמני גישה הרבה יותר נמוכים, בתנאי שהתוכנות יודעות לנצל את זה, ולצערנו אןי מספיק משתמשים עם יותר מ 4GB ומערכות 64 ביט כדי שזה יהיה כלכלי להשקיע זמן נוסף על מנת להשתמש בתכונות האלה (שלא נדבר שרוב אנשי הפיתוח בתעשית המשחקים הם לא אלו שבונים את המנועי משחק בעצמם ואין להם מושג וחצי ב ASM)

  4. הכל מתחיל מהסטטוס שלך, אם אתה מחפש עבודה בתור מישהו שכבר עובד, ויודע להעריך את עצמו, הגישה שלך תהיה טובה יותר בשונה ממישהו עם יכולות אולי מצויינות אבל פיטרו אותו והוא מרגיש שהוא חייב עבודה כדי לשלם משכנתא...

  5. מה הסיבה שאחרי בילד מסויים כבר אי אפשר לעשות שידרוג, רק התקנה מחדש.

    אתה צריך להבין, שכל שדרוג של הוא פוטנציאל לבעיות.

    שידרוגים יוצרים מצבים שלא היו מופיעים בעת התקנה נקיה מה שיוצר בעיות תיאומת לעיתים גם באגים רציניי...

    מיקרוסופט לא מעוניינת לטפל בתלונות של אלה שעצלנים מדי להתקין מחדש ומשדרגים, לכן אפשרות השידרוג נחסמת כאשר יש חשש לבעיות.

  6. + ובסוף לא האמנתי אבל לאחר כל הנ"ל התקבלתי לדובדבן שבקצפת, מקום ש3- שנים שלחתי אליו קורות חיים לא החזיר תשובה ופתאום זימן לראיון עברתי את כל ה-5 שלבי מיון (2 מבחנים טכניים, מרכז הערכה שכלל משחקי הובלת קבוצת אנשים במשימה כולשהי ו-2 ראיונות קודקודים).

    איפה עברת את ה"מיון" הזה? :o

  7. לא מבין אנשים כמוך, באמת שלא... איך אתה מצפה ממערכת חדשה ומסובכת לביצועים טובים יותר ממערכת ישנה ופרמיטיבית?

    בשביל להשיג את אותה הפונקציונאליות והאבטחה של 7 ב תצטרכך להתקין מלא תוכנות ולשנות הרבה ערכי מערכת, כאשר אחרי זה גם ה FPS ב ירד, אז אני לא רואה טעם להשוואות הטיפשיות האלה.

  8. הבעיה האמיתית היתה חוסר עניין של הציבור ב DX10 עקב היותו בלעדי למערכת ההפעלה ...

    כאשר הכסף הגדול נמצא דווקא בשוק הנמוך שלא יכול להריץ , שלא נדבר על DX10...

    כיום לכל אחד שקונה מחשב חדש מתקין (חוקי או לא חוקי, זאת עובדה) מה שמגדיל משמעותית את נתח השוק של DX10, אך נוצרת בעיה חדשה,

    אולי המחשבים החדשים מספיק חזקים כדי להריץ את , אבל הם עדיין "שוק-נמוך" שבקושי יכול להריץ את המשחקים עם אפקטים מינימליים, שלא נדבר על DX10 ופילטרים.

    נוצר מצב בו למפתחי המשחקים לא שווה להשקיע בפיתוח הקוד לDX10 אלא למען מטרות שיווקיות בלבד ולכן הוא גם רץ כלכך רע...

    כאן נכנס DX10.1 שבא לפתור בדיוק את הבעיה הזאת ולחסוך למפתחים זמן בפיתוח ע"י סט פקודות יותר אוניברסלי, מה שמשאיר את רוב הפיענוח על הדריבר ובכך חוסך עלויות מצד המפתחות.

  9. גיא צודק, הרבה יותר זול ממה שציפינו. במחיר כזה אפשר לשקול אפילו Professional.

    שכחתי להבהיר כי זה מחיר לגרסאת OEM וינתן ככל הנראה רק לבעלי רשיון קודם של (מכל סוגיו), ברגע זה לא ברור אם גם בעלי יזכו להנחה.

    נ.ב - נא להבדיל מגרסאת ה UPGRADE שמחייבת רשיון קודם מאותו סוג.

×
  • צור חדש...