תוכן ROTFL - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ROTFL

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    243
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי ROTFL

  1. לא בטוח, כאמור עוד לא התקנתי אותו, אבל האם בחרת לעבוד עם המילון הזה במקום עם המילון האנגלי הדיפולטי (לחיצה ימנית->Languages)?

    לא חשבתי שיש צורך בעוד פעולה מעבר להתקנת התוסף - אבל אחרי התגובה על כמות הזיכרון שזה צורך שקלתי שוב ואין צורך. תודה בכל מקרה :xyxthumbs:

  2. טוב - נקודה נקודה.

    כל הביקורות שהבחור הביא - באף אחד מהם לא משווים ביגטייפון VX לארקטיק לימון/פריזר. ככה שכרגע ההשוואה היחידה שמראה אותם ראש בראש היא ההשוואה שהבאתי ושם יש שיפור של 6 מעלות בנהם (שזה ה מ ו ן בקירור אוויר) במאמץ - שזה מה שבאמת מעניין מי שמבצע OC.

    לגבי הטענה שלי - פותח הת'רד צועק בראש חוצות בכותרת הת'רד "עזבו אתכם מביגטייפון..." - כותרת די מגוכחת. מי שמחפש ביצועים/OC מקסימלי ככל האפשר, אין לו סיבה לגעת בארקטיק, לעומת שאת - מי שמחפש תקציביות גם אני אמליץ לו על הארקטיק, אבל להגיד שהם קרובים בביצועים?!

  3. עזבו אותכם מהביגטייפון?! :lol:

    איך תסביר הפרש של 6 מעלות במאמץ (שזה הכי קריטי) כשאתה טוען שוב ושוב שהם כמעט זהים בתוצאות?

    http://hi-techreviews.com/reviews_2006/Big_Typhoon_VX/P4.htm

    ואיך תסביר שהביגטייפון מגיע כמעט זהה לתוצאות של פלטייה?

    http://www.virtual-hideout.net/reviews/Tt_Big_Typhoon_VX/index3.shtml

    בקיצור - זה אחד הת'רדים הכי הזויים שראיתי...

    נכון, הארקטיק פריזר תקציבי - אבל להגיד שהוא שווה ערך או קרוב לביגטייפון זו בדיחה והטעייה.

  4. זה שהם **** זה לא חדש - לא?

    הנה הסיפור האישי שלי מול חברת *** האלו:

    "סיימתי כרגע אחד מכמה וכמה שיחות מתסכלות שהיו לי עם נציגי שירות הלקוחות של הכבלים והחלטתי לשתף אתכם על מנת שתבינו את רמת השירות שמקבל שם לקוח. הזמנתי שירות טלוויזיה בכלים של HOT. הגיע טכנאי וסידר נקודה וממיר (הטכנאי התבקש מראש לסדר את שלושת הנקודות בבית שיתאימו לממיר, שילמנו על כך אך בדיעבד התברר שרק נקודה אחת הותאמה לממיר - דבר שעדיין מחכה להיפטר). אחרי לכתו של הטכנאי התגלה שחלק נכבד מהערוצים לא נקלט. תיאמנו שוב הגעתו של טכנאי שהגיע ובדק ומצא שיש צורך במגבר. הטכנאי הכריז כי אין ברשותו מיידית מגבר וכי הוא ישוב לפתור את הבעייה "בהקדם". עבר לו שבוע שלם ואין קול ואין עונה - ובטח לא טכנאי שיפתור את הבעייה. שיחה נוספת לשירות לקוחות של החברה (והמתנה ארוכה כרגיל על הקוו לנציג) והסבר הדילמה לנציגה הוביל לשיחה יזומה של טכנאי אחר שטען בלהט שלא הוא היה אצלי ושבשביל לפתור את הבעייה אני צריך לפנות לטכנאי שהיה אצלי (מה שמוביל לשאלה - את מי מעניין לעזאזל איזה טכנאי היה אצלי ולמה אני צריך להתחיל לאתר מי מהטכנאים של החברה היה אצלי... למה לא פשוט לשלוח מישהו זמין שיפתור את הבעייה במקום לחפש אשמים?!). שיחה נוספת לנציגי שירות של החברה מוביל לשליחת טכנאי נוסף ששוכח לציין שיש צורך בנקודת חשמל בארון תקשורת (ארון תקשורת שלהם להזכירכם) מה ששוב מוביל לדחייה בפיתרון של הבעייה.

    כרגע המצב הוא כזה, אני משלם על שירות ומקבל שירות חלקי, אני צריך להזמין חשמלאי שיצור נקודת חשמל כאשר עלות הזמנת החשמלאי נופלת עליי בשביל לקבל את השירות עליו אני כבר משלם - נשמע למישהו סביר כהוא זה?!

    לא יודע מה איתכם, אבל עם הכבלים אני אישית סיימתי את הרומן הקצר ועז הרגשות שהתנהל עד עכשיו - נקווה שב YES יודעים לתת שירות מעט יותר טוב."

    הנה עוד:

    http://mymoney.nana.co.il/Article/?ArticleID=370151&sid=130

  5. http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=OblivionMods.Detail&id=735

    תעיין באתר הזה - יש שם הרחבות מדהימות.

    לגבי המגדל המדובר - באמת מיותר. אם אין לזה קווסט ואין לזה מטרה מעבר ללרכז כל מיני פיצ'יפקסים שכבר קיימים במשחק, אני לא מבין מה זכות הקיום שלה ולמה צריך לשלם על זה.

  6. יצאה ההרחבה השלישית והאחרונה למשחק

    The wizard`s tower

    Overview: Located high in the Jeral Mountains of Cyrodiil away from prying eyes, this add-on makes the Wizard's Tower, Frostcrag Spire, become available. Packed with numerous useful enhancements, this structure will prove invaluable to magic-oriented characters.

    Features:

    A fully detailed tower for you to explore

    A breathtaking view of Cyrodiil from the highest point in the land

    Simple furnishings including a bed for leveling up

    An indoor botanical garden with over 130 specimens...including Oblivion-native herbs!

    Summon Atronach Familiars that obey your commands

    Instant teleports to every Mages Guild in Cyrodiil

    New Spell and Recharge vendor in the Imperial City

    Fully upgrade the furnishings in your lair to suit your needs

    Upgrade to a fully functional Enchanting and Spellmaking station with no need to join Mages Guild

    Upgrade to a laboratory that buffs your Alchemy skill

    אני כבר השגתי אותה בכל מקרה....

    :silly:

    דבר אחד לא הבנתי - אין שם קווסט?! הורדתי את ההרחבה, התקנתי, רכשתי את כל ה"אביזרים למגדל" ו...? מה עכשיו? מה התוספת הזו נותנת שלא נותן סיום הקווסט של גילדת הקוסמים? אז יש שם אפשרות לאחסן - את זה יש בכל בית, אז יש שם אפשרות ליצור חפצי קסם וקסמים - את זה יש בגילדת הקוסמים (אני ראש הגילדה), אז יש שם בלה בלה בלה בלה... מה המטרה של המגדל הזה? אני בטח מפספס משהו כי הבנתי שהוא יכול לשלוט במזג האויר?

    ד"א - יש הרחבה חינמית שמרחיבה את ההרחבה הזו (מוסיפה מרתף, כנסייה ועוד).

  7. לא טענתי שזה באג, וכבר אמרתי שזה לא קורה רק אצלי - השאלה למה זה קורה ואם יש דרך לפתור את זה. לא נראה הגיוני שלא - אחרת מה הטעם בשיריונות חזקים יותר מהבינוניים אם הדירוג שיריון לא משתנה?!

    גיליתי למה זה קורה - מסתבר שמי שתיכנן את המשחק לא היה כ"כ מבריק אחרי הכל:

    AC is capped at 85 for a reason, it reduces damage by 85%. If you get heavy armor to 145 (easy to do with only 3 pieces of enchantments), that will be a 100% reduction

    קרי שאם יש לך דירוג שיריון של 100 אתה בלתי פגיע. מה שזה אומר שהם יצרו שיריונות יקרים ונדירים שלא משפרים בשיט את הדמות שלך... מטופש להחריד.

  8. כמו שאמרתי לך.. זה לא באג, חבל להתווכח.

    http://img251.imageshack.us/my.php?image=oblivion20060426204410646ss.jpg

    לא טענתי שזה באג, וכבר אמרתי שזה לא קורה רק אצלי - השאלה למה זה קורה ואם יש דרך לפתור את זה. לא נראה הגיוני שלא - אחרת מה הטעם בשיריונות חזקים יותר מהבינוניים אם הדירוג שיריון לא משתנה?!

  9. מישהו שם לב שדירוג השיריון הכללי לא עובר מעל 85 למרות שמשפרים כל הזמן את השיריון והמגן?! זה באג או שיש לזה סיבה מיוחדת שנעלמת מבינתי? בדקתי, זה לא רק אצלי. גם אצל מישהו שיש לו MOD שמשנה את דירוג השיריון של כל חלקי השיריון (הכפפות, המכנסיים, השיריון חזה ועוד) ל 100 המקסימום הסופי עדיין עומד על 85. מה ההיגיון? אם זה כך למה יצרו שיריונות חזקים יותר במשחק כגון השיריונות הדיאדריים?

  10. מה הכוונה איך?! אתה מחכה שהמסיבה תתחיל (אחרי שש בערב) ונכנס. אתה צריך להיות לבוש או בשיריון יוקרתי או לקנות מעיר המרכזית בגדים יקרים על מנת שהשומר יתן לך להיכנס. אתה צריך בנוסף שהשומר יחבב אותך אז תשחד אותו שהמד התחבבות שלו כלפיך יהיה מעל 70.

    ד"א - אני באותה משימה - הבעייה היא שכאשר אני בפנים אין שום דרך להטיל עליהם את הקסם בלי שיזרקו אותך לכלא (קסם היעלמות לא עוזר, אתה חוזר להיות נראה שאתה מטיל עליהם את הקסם שסיפקו לך). הבעייה הגדולה יותר היא שאפילו שאני מטיל עליהם את הקסם וכולם נהיים עירומים - המשחק טוען שנכשלתי מכיוון שהקסם לא הוטל על כל אורחי המסיבה, אני לא מבין למה :-(

  11. במשימה הראשית, עברתי את השלב בו מרטין מבקש חפץ דיאדרי (נתתי לו חרב שמצאתי האחד המקדשים הדיאדריים) ועכשיו הוא מבקש ממני להשיג את תמיכת הערים מסביב למלחמה הסופית שתתרחש ב BRUMA. ניגשתי לעיר הקרובה וביקשתי עזרה מהרוזנת של CHORROL, שבתורה טענה שתתן עזרה אך ורק אם אסגור את שער האוביליביון הקרוב לעירה. נכנסתי לשער הזה ושם נתקעתי. יש מגדל מרכזי שמוקף בכ 5-6 מגדלי משנה. ביקרתי בכולם ופתחתי את כל השערים בקומת הקרקע - מה הלאה? אפא מוצאים את ה SIGIL STONE וסוגרים סופית את שער האובליביון הזה?

  12. סיימתי ת'משימה הזו

    ממש קלה כשקולטים איך לעשות את זה..

    תחכה ללילה,ואז תכנס למצב של STEALTH [תלחץ על CONTROL] ותעקוב אחריה,אבל תשמור על מרחק עצום ממנה...

    ברגע מסוים אתה תראה שהיא מתחילה ללכת כפופה [היא נכנסת למצב STEALTH כמוך],ברגע שהיא עושה את זה תעקוב אחריה לאט לאט ובמרחק גדול

    אתה תראה שהיא מגיעה לפתח האחורי של הבית של האישה עם העכברים...ברגע שאתה רואה אותו הקווסט מתעדכן

    עכשיו ברגע הזה יש לך שתי ברירות:

    1)ללכת לאישה לטאה ולספר לה שתפסת אותה "על חם",אז היא מציעה לך אימוני ACROBATICS בחינם בתנאי שלא תספר את זה לשכנתה

    2)ללכת לאישה עם העכברים ולספר לה על השנה,אתה תקבל כפרס 100 זהב והצעה לאימוני SPEECHCRAFT בחינם...

    זהו,כאן המשימה נגמרת.

    הבנתי - תודה. קצת מטומטם לתת ללוחם משימת התגנבות, לא?! ההתגנבות שלי ממש ממש נמוכה כי אף פעם לא השקעתי בזה (אני אוהב לפוצץ פנים אל פנים, לא להתחמק - בגלל זה בחרתי לוחם ולא גנב!) ככה שאני מקווה שזה יצליח :-(

  13. במשימה השנייה של גילדת הלוחמים, אחרי שהורגים את הנמרים בחוץ וחוזרים לבחורה והורגים שוב נמר במרתף, היא טוענת ששכנה שלה אחראית לזה (אשת הלטאה). מה עושים עכשיו? איך מוכיחים שזו באמת השכנה?

    אף אחד לא הצטרף לגילדת הלוחמים (זו שאלה רטורית)? זו המשימה השנייה סה"כ ואני בטוח שמישהו עבר אותה, אז למה אף אחד לא טורח להגיב?!

  14. נתקלתי בבעיה. כאשר מדברם עם NPC ישנה אופציה לשנות את רמת האינטראקציה בנכם ולגרום לו לחבב אותכם יותר או פחות ע"י חנופה, בדיחות, התרברבות ועוד. נכנסתי לאופציה הזו, מופיע עיגול מחולק ל 4 חלקים כשכל חלק מכיל אחת מהאופציות ובאמצע העיגול שעון עצר שסופר לאחור. השאלה שלי היא:

    א. מה זה שעון העצר הזה? האם זה מספר נקודות הבונוס שמקבלים ביחס שלו כלפיכם?

    ב. איך יוצאים מהאופציה הזו? אצלי כפתור ה DONE לא פעיל ורק כפתור ה BRIBE פעיל.

    מישהו הבין מה איך עובדת השיטה בדיוק?

    אף אחד לא יודע?!

  15. נתקלתי בבעיה. כאשר מדברם עם NPC ישנה אופציה לשנות את רמת האינטראקציה בנכם ולגרום לו לחבב אותכם יותר או פחות ע"י חנופה, בדיחות, התרברבות ועוד. נכנסתי לאופציה הזו, מופיע עיגול מחולק ל 4 חלקים כשכל חלק מכיל אחת מהאופציות ובאמצע העיגול שעון עצר שסופר לאחור. השאלה שלי היא:

    א. מה זה שעון העצר הזה? האם זה מספר נקודות הבונוס שמקבלים ביחס שלו כלפיכם?

    ב. איך יוצאים מהאופציה הזו? אצלי כפתור ה DONE לא פעיל ורק כפתור ה BRIBE פעיל.

    מישהו הבין מה איך עובדת השיטה בדיוק?

  16. הלוח אכן מעניין אבל,

    1 אין לו SATA.

    2 אין לו הרבה PCI SLOT.

    3.יש לו בעיה עם ראדון 9600 וברשימה באתר של אלברטון 9800 לא מופיע כנתמך..

    לעומת זאת:

    1. בהחלט יש לו - אפילו 4.

    2. השאלה אם אתה צריך יותר משתיים - רב המשתמשים יענו על השאלה הזו בשלילה.

    3. הוא תומך ב 9800PRO, בדוק.

    4. יש לו כרטיס קול 8 ערוצים, RAID, 2 כרטיסי רשת שאחד מהם ג'יגה, 8 יציאות - בהחלט לוח עמוס פיטצ'רים.

    פתרנו את הדילמה? ;D

×
  • צור חדש...