תוכן JediMaster - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

JediMaster

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    252
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי JediMaster

  1. אמנם האיום ששורר כרגע מבחינת פצצת אטום הוא "איום קר" (זאת אומרת שכל מדינה אומרת שיש לה ולא משתמשת [לפחות לא עכשיו]) אבל תמיד מוצאים תירוצים למה להשמש בדברים. עוד כמה זמן יגלו למשל אנטי חומר, או אפילו פצצות מימן וארה"ב תרצה לנסות את "הצעצוע" החדש שלה. הם יכולים למצוא תירוץ כמו "ציר הרשע" ולהפעיל את הפצצה החביבה שלהם על מדינה במזרח התיכון. דבר כזה בטוח יוביל למלחמת עולם וכאוס מוחלט.

  2. מעניין, ולמרות שלדעתי החזון שהראת פה קצת אפוקליפטי ומהיר מדי, הוא כן הולך לקרות. אגב, לפי היהדות "העולם" הזה מסתיים עוד בערך 300-200 שנה. מספיק זמן בשביל שכל התהליך הזה יקרה. חוץ מזה, שאם יהיה שלום אחרי זה, אז למה לא ;)? או שפשוט כולנו נשמיד את עצמנו. אני אוהב לראות את הסרטון End of World כמה שבאמת הולך לקרות. אמנם הוא מצחיק וציני בטירוף, אבל תסתכלו סביבכם ותראו שזה קורה.

  3. זה לא באמת רחפת כמו שאנחנו חושבים עליה בסרטים כמו האלמנט החמישי או סטאר וורס. זה "הרייר" אזרחי בערך. אבל לא נורא, הכונוה יפה. חוץ מזה, עאלק מסלולים מתוכנתים ע"י מחשב... תוך יומיים באים ופורצים את זה וכל עארס שני עושה סלאלומים בין הרי יהודה.

  4. מה אתה שרוט ? הכי קל והכי כיף זה להוריד את החללית הזו (רפטור) !!! אני מחכה כל הזמן לראות שמישהו לוקח את החללית הזו כדי להוריד

    אותו ! אתה פשוט לוקח את המשגר טילים ננעל עליו ומתחיל לשגר טילים בקצב עד שהוא נופל כמו זבוב או בורח באוויר חחחח

    ואני גם הכי אוהב את המפה הזאת , זה כיף להתמקד במטרת המשחק ולבסוף לנצח

    אבל הטיל הזה איטי רצח וגם הטעינה של הרובה.

    ובקשר לבחור עם Deus Ex - אני מסכים. למרות כל האדרנלין והכיף במשחק , אני מעדיף משחקים כמו Deus Ex. שנתיים עד שמוצאים שרת טוב כדי לגלות שיש בו נובים בקבוצה שלך...

    דרך אגב Deus Ex (הראשון, לא השני, בשני עוד לא שיחקתי) הוא משחק פשוט גאוני. גם התגנבות, גם אקשן ועלילה כל כך טובה!!! לא פעם קרה לי שהייתי צריך להתחמק מסיורים של בוטים\אנשים ולהשתמש בקירות ובצל (וכמובן בסכין ^_^) כדי לקטול את האנשים. אבל אני קודם מעדיף לירות עם הסנייפר קצת לנקות את השטח ואז להיכנס באויבים עם כל מה שיש לי.

  5. אני יודע שיש שרת של .... כנס ובדוק. בכל אופן כמו שאמרו פה זה תלוי ברמה שהגדרת למחשב. הכי אני שונא שהוא משתמש בחללית ואני לא ><. שנתיים לוקח להוריד אותו. ואם המחשב חכם כולם יורים עליך טילים כשאתה בחללית, כמעט אי אפשר לטוס.

×
  • צור חדש...