תוכן Sifo Jen - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Sifo Jen

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1484
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Sifo Jen

  1. אני דווקא לא חושב שהוא נחות - יש לו הרבה TRADE OFFSאבל התמורה שהוא נותן הרבה יותר גדולה, אני אפילו מאוד התפתתי לקנות אותו, בעיקר עכשיוו כשאפשר להתקין עליו וינדוס, הבעיה שיש לי משהוא עקרוניעם לקנות מאפל, החברה דורשת שתתקין תוכנה שיווקית שלה על מנת שתוכל לעבוד עם מוצר שקנית (ipod i tunes), לא משנה כמה ירדו על מיקרוסופט לגבי שיווק מונופולי, הם בכלל בליגה אחרת.

  2. לא ברור מה אפל עושים במחשבים - יש להם הנדסת אנוש מדהימה - אבל זה הכל, בקרת איכות נוראית, תוכנה מאוד לא ידידותית, פשוט הורס כל מוצר שלהם.

    אני הייתי מחכה איזה שבוע לפחות לפני הקניה ליראות איזה דפקט יצוץ בייצור - בטריות מתפוצצות, מסכים מתפוררים, בעיות חימום, שורף ....

    הקיצר - שהחברה באפל ייפרשו לעיצוב של אלקטרוניקה וישאירו את שאר המוצר לחברה אחרת.

  3. דווקא להיפך בכרטיסי מסך של סידרה 8 ככל שהכרטיס יותר "חלש" התמיכה בניגון HD יותר טובה.

    פרט לזה אתה צריך להתקין PUREHD DECODER בשבל להנות מהייתרון הזה.

    אבל מעבר לזה, התמיכה של היא רק עבור VC1 וH264 -

    MKV הוא CONTAINER ואין ערובה לכך שהוא ישתמש בקודק הזה ולכן ברוב המוחלט של המיקרים הכרטיס לא מתערב בסרט MKV.

    מה גם שזה מעבד שיכול לנגן פעמיים את הסרט הזה במקביל.

    בקשר לבעיה - MKV זה פורמט מאוד מאוד בעייתי, ויסטה זו מערכת שאי אפשר להגדיר אותה בכלל שמישה וזה בכלל נס שהדרייורים של (שעדיין לא תומכים בVIVO לויסטה ובהרבה פיטצ'רים אחרים של ויסטה) מצליחים להציג משהוא - מה שאני מנסה להגיד שזה לא צריך להדאיג אותך שזה לא מנגן, עצה - צור עכשיוו נקודת שיחזור אם זה עובד כי מאוד יכול להיות שזה לא יעבוד בעתיד.

    בנוסף, זה 64 או 32? אם זה 64 אז מדיה סנטר מחזיק סט קודקים אחר מעבר לזה של וינדוס...

  4. אין מה לעשות - חניות זולות נותנות שירות פחות טוב.

    זה לא שחנויות כמו זיגזאג הן חמדניות - הן לוקחותעוד כסף בשבל לממן מרחב ביטחון כדי לממן החלפות שכאלו שקורות, הן לוקחות עוד כסף כדי לתת לך שירות למעבר למה שקנית וכ"ו.

    מחשב אני בחיים לא אקנה למאייבורי, אבל אם זה רק הרדיסק או משהוא כזה אין לי שום בעיה לקנות מאייבורי KSP ושות'...

  5. אני פתחתי את שנת 2008 עם שלילה ל30 אחרי שלקחתי 2 נוסעים יותר מהמותר...

    ואתם..!?

    זהו?

    30 יום?? לקחת שני נוסעים מהמותר ברישיון או אתה נהג חדש ולקחת שני נוסעים יותר מהמותר??

    כשאני הייתי נהג חדש כל עבירת תנועה הייתה גוררת תאוריה וטסט מחדש + שלילה לשנתיים (כמו שצריך), לא שאני חושב שיש הרבה היגיון בחוק של 2 נוסעים לנהג חדש אבל אני בהחלט חושב שמי שעובר על החוק הזה בעודו נהג חדש צריך לקבל שלילה לשנתיים.

  6. לשוטר יש זכות לחפש עליך ברחוב (כמובן עם "הילה סבירה" אבל ברחוב אין אפשרות להוכיח שלא הייתה), מה שכן הוא חייב לענות לכמה כללים - א' חיפוש הוא משני לאחר בקשת הצגת ת"ז מה שלפי הסיפור שלך הוא לא עשה.

    ב' - יש לך כל זכות לבקש ממנו תעודת שוטר כולל הזדמנות לעיין בא כעוות נפשך.

    ג' - עליו להציג את עצמו כשוטר לפני התחלה של חיפוש או כל שאלה אחרת.

    על צורת הדיבור שלו אני בכלל לא אתייחס...

    בקשר ללהתלונן, אני באמת מועדד אותך לגשת ולהתלונן למח"ש, כל עוד אתה יודע שעה, יום ואיזור אתה אפילו לא צריך לתת תאור של הבן אדם חוצמה תאור בסיסי כמו מה שציינת - שוטר ממוצא אתיופי עם שותפה.., אם אתה זוכר סוג וצבע זה גם טוב..

    בקשר לפחד מתגובה של השוטר - ממש אין לך ממה לפחד - הם רק נובחים, מעבר לזה שאם תתלונן למח"ש הוא אפילו לאידע מי זה היה על על איזה מקרה מתנהלת החקירה.

    יכול להיות שלא יעשו כלום, אבל זה נרשם בתיק, ועם הזמן יצתברו תלונות כנגד אותו שוטר והוא יסיים את עבודתו - עדיף לפני יציאה לפנסיה (:

    נ.ב

    יכול להיות שפיספסתי בתראד אבל איפה זה קרה?

  7. גם אם החוק היה מאפשר... זה מקצר את חיי המנוע בהרבה.., אני בידיוק מהטעמים האלו לא עובר את ה120 (מזדה 3 2L).

    דווקא מה שבאמת היה מעניין בצילומים האלו אם היו מראים את המד חום של המנוע וצריכת הדלק בזמן שהוא מחזיק 220 לאיזה 10 ד'

  8. ברור שלא לזה התכוונתי, קיים גן עדן תחת אותו שם אבל ממש לא תחת אותו רעיון, גן עדן שמתואר בתנך לא מהווה פילטר לטוב או לרע או עונש\פרס על מעשיך בעולם לפני המוות.

    פשוט תחילת החיים, בדומה לאומנה המיצרית שמתארת את אבידוס, מקום היוולדו של אוסיריס - המקום בו בני האדם קיבלו את התרבות, חוכמה, כילים לעבוד את האדמה - ובמהות - אינטיליגנציה (עץ הדעת).

  9. זה פחות טענה ויותר אמירה צינית רוטורית שאולי לא הייתה במקום.

    ישנכם לא מעט ערכים שבהם הנצרות יותר ממשת את הציוויון של היהדות -

    המקור ההיסטורי של היהדות הוא מצריים, למעשה הכיתוב הדתי העתיק ביותר שאנחנו מכירים היום הוא ספר המתים המיצרי, חשוב להבין שמעבר לעובדה שהאמונה המיצרית היא פגאנית בבסיסה, היא גם כזו שסוגדת למוות מתוך אמונה שהחיים הגישמיים הם המסע לעבר החיים האמיתיים - המוות.

    לכן כשאנחנו שומעים מונח כמו ספר המתים שמקביל לתנך זה נראה תמוהה אבל להם מדובר באמת בספר קדוש ומכובד.

    האמונה המיצרית היא לא בגן עדן או גיהנום - היא רק בחיים שאחרי המוות - בספר המתים קיים חלק שמתאר "50 דברים שתעשה וימנעו ממך כניסה לעולם של החיים של אחרי המוות" , עשרה מתוך אלו אתה יכול למצוא בוורייציות שונות עד כדי זההות בעשרת הדיברות ביהדות (רק כמובן שספר המתים עתיק ביותר מ3000 שנה מהתנ"ך).

    מעבר לזה ההתנהגות של היהדות בכל הנושא של המוות - פריוריטיזציה של מת על פני החיי לפעמים מקרבת אותה הרבה יותר לפרופיל של דת פגאנית (שע"פ ציוויונה היא מתעבת) מאשר דת אתיאיסית.

    גם ביהדות אין גן עדן, גיהנום או שטן, בידיוק כמו בדת המיצרית, אלו שאנחנו מכירים ביהדות הן המצאות שבאו הרבה יותר מאוחר, חלקן בסוף ימיי ביניים וחלקן אפילו מאוחר יותר!

    מכאן שהדת היהודית סותרת את עצמה הרבה פחות מדתות כמו הנצרות שמקורה ביהדו...

  10. לשרוף גופות ולחסוך מקום (לכבד את החיים לפני את המוות), לכבד את רצון המת - נשמע לי כמו דברים בסיסים שאמורים להיות מושטטים בדת ולא צריך להיות צורך לקחת אותם בכלל.

    יש המון שינאה לדת הזו כיום כי יש מעט מאוד אנשים שעוסקים בא ובאמת יודעים מה המשמעות שלה ומה המקור של כל דבר ועוד יותר מעט אנשים כאלו בארץ , הדת הזו בתהליכים של הוצאה מהקשרה כבר יותר מ800 שנה והרבנים של היום אונסים אותה מכל כיוון, איך מישהוא אמור לרכוש עבורה כבוד?? הנצרות והאיסלם יותר קרובות שנות אור ליהדות המקורית מאשר היהדות היום

  11. לא שאני בא בטענות אליך, אלא בכלל לדת בקטע הזה, אבל זה יותר נשמע כמו ציטוט שלקחו מהספר "ילדת ההפך" שקוראים בגן טרום חובה.

    אז כל מה שהגויים יעשו אנחנו נעשה הפפך או לא נעשה סתם בשבל הפרנציפ?

    ובכלל כל הדת בקטעים האלו מאוד משעשעת - המון מהסמלים היהודיים ודרכי הפולחן של הדת נובעים במקור מדתות פגאניות, אפילו עשרת הדיברות במקור נובע מספר המתים של מצריים העתיקה , נראה לי שהיהדות היא האחרונה שיכולה להתגאות כדת מונותאיסתית.

  12. http://he.wikisource.org/wiki/%D7%A7%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A8_%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%97%D7%9F_%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%9A_%D7%92

    מכאן נובעת ההתנגדות של החרדים לעמוד בצפירה ביום השואה בגלל שזה מנהג גויים גמור .

    ממש לא מכאן נובעת ההתנגדות לשריפת גופות -

    בדת היהודית קיים חלק שמדבר על חזון העצמות היבשות - המשיח יגיע יום אחד ויקים לתחיה את כל הקבורים מהעצמות שלהם - בן אדם שהעצמות שלו לא יהיו בנימצא - ישאר מת.

    מתוך האגדה הזו נובעת כל ההתייחסות של הדת היהודית לגופה.

  13. זה ALPHA - תפנימו ושתקו כבר, נמאסתם אתם פה נגד כל מי שיגיד משו בעד .

    נגד כי הם כמו אולמרט של עולם הקונסולות - אנשים מצביעים עבורם רק כי יש להם יחצי ציבור טובים לאף אחד לא איכפת מהביצועים בשטח.

    ובאמת, נגד המשחק אין שומדבר, הייתי מת שיצא משחק עם גראפיקה כמו שהראו ב2005, גם אם זה לסוני, אבל זה פשוט מקרה של ביגדי המלך החדשים - אנשים רואים מה שהם רוצים לראות, אין שום קשר בין שני הטריילרים מ2005 ו2007

    אני מתערב איתך שלא היית יכול להבדיל תמונה של KILLZONE2 מתוך קבוצה של עוד 9 מRESISTANCE

  14. עכשיוו באמת שאני מרגיש מוזר, אולי הוזה משהוא - זה לא שהגראפיקה לא יפה, המשחק בהחלט מרשים גראפי, אבל ההדבל בינו לבין בטריילר של 2005 זה כמו ההבדל בין פאקמן לHALF LIFE 2

    מצטער אבל אין בכלל מה להשוות.

    זה ניראה מאוד דומה למנוע של החדש שיוצא רק ל360.

  15. אין מה לעשות עם הומואים ולסביות זה בעיה פסיכולוגית, ככה המורה שלי לפסיכולוגיה אומרת.

    אבל כאשר מדובר המצעד גאווה ועוד בירושלים זה מאוד חוצפה, למה לעשות בעיר קודש את הדבר הזה, כדי לפגוע בשמה הטוב?

    מישהו פה יודע אם המדינה מממנת את האבחה על המצעד וכל הדברים האלה?

    יש לך מורה לפסיכולוגיה?? זה אומר שהיא עשתה שני תארים ורישיון וסופרויז'ן כדי לקבל שכר של מורה?

    משהוא אומר לי שהיא עברה קורס מאוד בסיסי של משרד החינוך באיזה שטות שקשורה לתקשורת בין בניאדם ונכנסה לשיעור שנקרא פסיכולוגיה.

    למה בירושליים?

    אתה יודע שהסיכויים של נער שמגלה שהוא הומו להתאבד קטנים ב50% כל שנה שעוברת? (סטטיסטיקה עולמית), זה אומר שיש סף התאבדיות עצום בקרב אלו שמגלים שהם הומואים.

    אתה יודע כמה גברים נשואים חיים היום בישראל בניהול חיים שניים הומוסקסואלים בהסתרה מנשותיהם פשוט כי החברה מצפה מהם להתחתן ולהוליד ילדים?

    כמה זה קשה לנער לגלות את עצמו בגיל תיכון ומה עובר עליו בכל התקופה הזו?

    כמה זה קשה לנער ישיבה או אחד שבא מבית דתי לגלות את זה על עצמו, בידיעה שאם יוודע להורים שלו הם לא יראו בו יותר כמשפחה? אז הוא הולך ומוליד ילדים שיסבלו מחינוך קלוקל\תוקפנות מצד האב\ מערכת יחסים בין הורים לא תקינה ושאר השלכות שיוצאים מהמצב?

    אתה יודע כמה חיילים מוכרזים חיילים בודדים כי החליטו לצאת מהארון והמשפחות שלהם זרקו אותם???

    לפורום תפוז יש פורום שעוסק בנושא, מספיק לך לעבור על העמוד הראשון כדי להבין עד כמה קשה התופעה.

    המצעד מנוהל בירושליים כידי שאולי שילד אחד ששוקל איפהשהוא כרגע להתאבד כי גילה שהוא הומו, יראה את המצעד ויבין שיש לו עוד תקווה, ואולי כדי לשנות נורמה נוראית של יחס להומואים.

    ואתה בא ובמחי יד יורק על כל זה עם קישקושים מהתנך ומורה שיצאה משנות ה50 ( ששם באמת הומוסקסואליות הייתה מוגדרת מחלה ע"פ ספר המחלות של הפסיכולוגים והייתה נטייה חזקה לקשר אותה לאישיות פסיכופטית).

    בקשר לצורת המעבר מדור לדור -

    אף אחד עדיין לא הוכיח שום תאוריה, אנחנו יודעים שהומוסקסואליות קיימת גם אצל חיות בעלות מערכת נפשית הרבה יותר רודמנטרית כמו כלבים ואפילו עכברים ככה שיש סיכוי לגנטיקה.

    כמו כן ישנן תאוריות פסיכולוגיות על אמא דומיננטית וסיבות אחרות שלא ניתן לשלול אותן.

    קיימת סקלת קינסי שמדברת על קיום ההומאיות בכל אחד מאיתנו ברמה מסויימת שמושלכת משלב ה"גיבור" אצל הילד - כל הגברים הם הומואים עד שאבא שלהם מכיר בהם כ"גבר" ואז הנטייה משתנה.

    יכול להיות שזה שילוב של גנטיקה וטריגר נפשי שהתפתח בהתאם למיקום.

    אם תשאל את רוב ההומואים אם היו רוצים להפוך להיות סטרייטים הם ישיבו שהם לא יכולים לדמיין את עצמם נמשכים לאישה כמו שהם נמשכים לגבר, הנקודה היא שגם אם אתה מגדיר את המצב הזה כמחלה - שלא כמו אונס,סכיזופרניה, פיצול אישיות ושאר המצבים הנפשיים המעורערים המופרסים - הומואית לא פוגעת בתפקוד היום יומי ולא מהווה סכנה לסביבה של ה"נגוע", אין ממש טעם בלדון מאיפה זה בא, כן יש טעם בלראות איך אתה גורם למיעוט בתוך האוכלוסיה שלך להרגיש כמה שיותר מקובל ומונע מהם את האפשרות של אי מימוש פוטנציאל נפשי על רקע חברתי.

  16. יש שמועות שבקרוב יס נכנסים לשוק הHIGH DEF.

    זה אומר שאם תקנה עכשיוו יס מקס תצתרך לקנות ממיר חדש שתומך בHIGH DEF שיעלה לך יותר מיס מקס - אם שיפור באיכות תמונה זה מה שאתה מחפש הייתי מחכה ומשקי בממיר אחר ולא יס מקס.

  17. דווקא עכשיוו ירדה לנו הארנונה (-:

    מה ששחכתי בנושא הראשון - דווקא בנושא של מחירי השכרת דירות, אני לא יודע מה קורה באירופה, אבל באמריקה באיזורים ה"תאביבים" השכירות ועלות החיים הכילית היא מהגבוהות בעולם, דווקא זה עקב אכילס שלהם - מנהטן, ניו יורק - עלות המחיה מאוד גבוהה שם, אז תירוץ ה"שם זה יותר זול" ממש לא קביל פה.

  18. לא מעליב (-:

    אבא שלי מתעסק בזה,

    יכול להיות שזה קשור לאיזה חוזה מאוד ארוך, אם אני לא טועה הדיירים גרים שם כבר יותר מ3 שנים, יכול להיות שהמחירים לא מעודכנים וטעיתי.

    בקשר לגבעתיים - אין מה לעשות - זה גבעתיים - לאנשים שמעריכים איכות חיים ולא פאבים ומועדונים - אני גר בגבעתיים עם שותף, אברעה חדרים, אם אני לא טועה 80 מטר או 95 לא ממש זוכר - יוצר 400$ לכל אחד מאיתנו.

    אני פשוט לא חושב שבגילי צריך בכלל להתחיל לחשוב על לקנות דירה - דירה קונים אחרי שמבוססים כלכלית, שיש סיבה מצדקת כמו משפחה וילדים - לא סתם להשתחרר מהצבא ולקנות דירה שאתה הולך למכור אחרי שנה כי נמאס לך מהמקום.

    בקשר לגבעתיים - יש לך דירות ברחוב שינקין שיכולות להגיע ל200 אלף $ לארבעה\חמישה חדרים - זה האיזור הכי זול של גבעתיים - מאוד יכול להיות ששם תמצא מחירים הרבה יותר נמוכים.

    בקשר לרמת גן - זה יותר האיזור של שד' ירושליים שיש מחירים נמוכים, אבל זה כבר מאוד רחוק מת"א ויותר קרוב לבני ברק והשכונות הדתיות.

    ד"א - שאר הדירות הן בכ"ס, ירושליים ובינימינה - אני בספק אם הן קוסמות לאנשים צעירים (-:

  19. השכירות בשרון לדירה קטנה באזור לא נחשב זה 550$ \בתל אביב 800$

    ואני מזכיר תמקומות האלו כי בהם יש עבודה לצעירים

    בהרבה מקומות בחול השכירות מול המשכורת הרבה יותר נמוכה

    משהו כמו רבע משכורת של פועל לדירה קטנה במקום שליש או חצי בארץ

    אז נכון בשדרות אתה יכול להשכיר בזיל הזול וגם בקרית שמונה

    אבל מה לעשות אין שם עבודה :nixweiss:

    ככה שבכל מיקרה אתה צריך לחסוך הרבה לפני שאתה שוכר דירה אם יש לך תוכניות לעתיד לא להיות הומלס בזיקנה

    על מה אתה מדבר?

    ההורים שלי משכירים דירה של ארבעה חדרים באבן גבירול ב700$ , שני סנטימטר מהירקון ו5 סנטימטר משכונת בבלי.

    אז זה לא מרכז ת"א, זה יותר צפון ת"א אם כבר, אבל זה גם רק 15 ד' הליכה מבן יהודה ושאר רחובות הביצה של ת"א.

    וזאת גם לא הדירה היחידה שהם משכירים ככה שאני מכיר פחות או יותר מחירים בת"א, 800$ לדירה אולי אתה משלם לשני חדרים מעל אלנבי (לא שאני מבין מי שפוי בדעתו ירצה לגור מעל אלנבי)

    הנקדוה היא שא' - אם אתה מתכנן לקנות דירה מחסכונות של עובר ושב על בסיס משכורת ממוצעת, זה כנראה לא יקרה בזמן חיים הזה.

    ב' - לא קרה לאף אחד אף פעם כלום מלגור עם שותף\ה, אני גר כבר מעל לשנה עם שותף בארבעה חדרים ובבה לי ואין לי תלונות (אני בחרתי את השותף).

    אז מילא תלונות, אבל שיהיו ראליות.

×
  • צור חדש...