תוכן repero - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

repero

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    197
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי repero

  1. הגיע היום המסך החלופי, הטכנאי היה חביב מאוד.

    הוחלף למסך 2209WA אחר חדש, בבדיקה זריזה שביצעתי לאחר שהותקן מצאתי לפחות 4 פיקסלים שרופים על רקע לבן.

    הראתי לטכנאי שלאחר דקה התקשר למוקד ופתח קריאה על מסך DOA (הגיע פגום), יוחלף לחדש בהמשך השבוע.

    אעדכן בהמשך.

  2. גם לי יש את המסך הנל, כבר לפני כמה שבועות צץ לי כתם שחור במסך שנראה כמו שחור ורואים אותו רק על רקע בהיר. מתוך התעצלות לא פניתי אליהם עדיין, וכשסוף סוף החלטתי לטפל בזה הייתי צריך להביא מספר הזמנה כמו שאמרת. ביקשתי את המספר מאייבורי וקיבלתי, אחר כך פניתי שוב לנותן האחריות שאמרו לי שפתחו קריאה וטכנאי ייצור איתי קשר. אחרי מספר ימים שלא יצרו איתי קשר התקשרתי שוב והמזכירה אמרה לי שלא פתחו לי שום קריאה ולתת לה שוב את המספר. כמובן שלא שמרתי אותו ועכשיו אני צריך שוב לרדוף אחרי אייבורי...

    אני יעדכן אותך כשאני ידע מה הולך :bash:

  3. הקפצה... מישהו יכול לענות על השאלות בבקשה :D ?

    בוא נגיד אני מזמין מאיביי, משלם את ה 1000$, +100$ דמי משלוח.

    המחשב מגיע לארץ, מתקשרים אלי ואומרים לי לבוא לשלם מעמ (סיכמנו שלא צריך מכס נכון?), עוד 155$, אני לוקח את המחשב והולך?

    איפה נמצא המכס? אי אפשר שהמחשב יגיע לסניף הדואר הקרוב ואני ישלם שם ?

  4. בדקתי גם בכיוון של איביי, השאלה היא האם זה בטוח להזמין משם? למוכר יש 10000 מכירות ו99.9% חיובי, מישהו שהזמין פעם משהו גדול מאיביי ויכול לאמר לי אם היו בעיות?

    בוא נגיד אני מזמין, משלם את ה 1000$, +100$ דמי משלוח.

    המחשב מגיע לארץ, מתקשרים אלי ואומרים לי לבוא לשלם מעמ (סיכמנו שלא צריך מכס נכון?), עוד 155$, אני לוקח את המחשב והולך?

    אני צודק או שפסחתי על כמה דברים?

  5. תודה רבה אני בדקתי את האתר ויש שם הצעות ממש ממש טובות, יכול מאוד להיות שאני ירכוש דרכיהם. מצאתי 2 דגמים שמענינים אותי ואני ישמח לחוות דעת מקצועית על המפרטים:

    http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=9027714&type=product&id=1218010176167

    http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=9050055&type=product&id=1218012612475

    כמו כן קראתי את הterms of service ורשום שהכרטיס חייב להיות משויך לכתובת בארה"ב, האם אפשר להזמין מהאתר שצירפת עם כרטיס מאסטר קארד שלי ושישלח לכתובת בארהב?

    "You may pay for your orders with Best Buy gift cards, our electronic digital doupons and with a Best Buy credit card or major credit cards issued in the United States of America. Currently, we accept Visa®, MasterCard®, American Express® and Discover® Card."

  6. אם מישהו נוסע לשם לקנות פיסית אז אין בעיה. בחנות פיסית אתה יכול לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי מכל סוג (בהנחה שהם מקבלים את החברה הזו) או במזומן כמובן. לא תוכל לקבל CTO בצורה כזו, זה לא נמכר בחנויות פיסיות שכן זה דורש זמן הרכבה.

    בשביל לקנות מחשב CTO אתה צריך כתובת אליה ניתן לשלוח אותו (בארץ/ בארה"ב). אם הבחור הזה נוסע לארה"ב ויש לו כתובת קבועה (לא מלון) שאליה ניתן לשלוח את המחשב אז אתה כבר יכול לשקול להזמין CTO לשם ושהוא רק יאסוף את זה. במקרה הזה תצטרך להשיג כרטיס אשראי מהסוג שציינתי (ניתן לפעמים גם לשייך כתובת בארה"ב לכרטיס אשראי בינלאומי וכך לעקוף את המגבלה. לא כל החברות מאפשרות את זה, אתה יכול לבדוק) או להשתמש בחברה מתווכת שקונה בשבילך את המוצר בחו"ל. קח בחשבון שאם אתה מזמין כזה מחשב אתה כבר די לחוץ בזמן וכדאי למהר.

    יהיה לך הרבה פחות בלבול מוח פשוט לבחור דגם מורכב מראש ולבקש ממנו שיקנה את זה שם.

    הוא לא ישלם מהכרטיס שלו, לי יש מאסטר קארד לכן אין לי בעיה לקנות וכן יש לו כתובת קבועה. כלומר אני יהיה חייב להזמין מהאינטרנט והוא רק יאסוף\יקבל ויביא. אני מעדיף לבחור את הרכיבים של המחשב שלי מכיוון שלא מצאתי מחשב אחד שהיה מושלם בשבילי, בכל מה שראיתי היה משהו שאמרתי שאני מעדיף בלעדיו אם זה יוריד עלויות.

    אז יש לי כתובת אמריקאית למשלוח. אם אפשר כרטיס בינלאומי + כתובת אמריקאית זה יהיה מושלם. אני לא לחוץ בזמן כי הוא טס עוד חודש.

    אם תוכלי לצרף לינק לחברה כזאת אני מאוד אשמח, ושוב תודה על התשומת לב והעזרה.

  7. Dell בדר"כ לא מקבלים הזמנות מהארץ דרך האתר שלהם (אם יש לך כרטיס אשראי אמריקאי או Billing Address אמריקאית אז תוכל לקנות דרך Dell.com) והם לא נמכרים ב-CTO דרך שום מוכר שאני מכירה. מחשבי לא זכאים ככל הנראה לאחריות בארץ ועד כמה שידוע לי הם לא נמכרים בכלל ב-CTO. יתכן שיש מוכרים שאני לא מודעת אליהם. ראה מה שכתבתי למעלה.

    רק כהערת אגב, אין ל- איכות בניה טובה באופן גורף. איכות הבניה של הסדרות הצרכניות סטנדרטית לחלוטין. דבר זה נכון לרוב הגדול של החברות.

    תוכלי להמליץ על אתר אמין שכן מוכר ב CTO, אין לי ממש העדפה לחברה כל עוד יש אחריות בארץ והיא חברה מוכרת.

  8. כמעט כל אתר יצרן + מספר לא קטן של אתרי resellers וגם לא מעט מרכיבי OEM שבונים על Barebones מאפשרים כזה דבר (נקרא CTO). יש עשרות אתרים שעונים על התיאור שלך. אם אתה יודע את המותג של המחשב המדובר אז יהיה אפשר לצמצם את האפשרויות.

    הבנתי של DELL יש אחריות טובה ואיכות בניה טובה, אז אם תוכלי אני אשמח. גם על שמעתי תגובות טובות.

    תודה רבה על העזרה!!! זה לא מובן מאליו

  9. תודה על התגובות המהירות :xyxthumbs:

    1) דפדפתי מספר עמודים אחורה ולא מצאתי משהו רלוונטי לכן פתחתי את הדיון.

    2)משלוח ומע"מ זה חרטה, מכס אני לא בטוח שיש על לפטופים אבל צריך לבדוק, לגבי חריטה גם ממש אין צורך מעבר לזה שאני כותב עיוור בקצב של כ 60 מילים בדקה יש גם מדבקות שאפשר לרכוש.

    3)המחירים בין לארהב הם שמיים וארץ, אני לא ממש מעודכן אבל תמיד חשבתי שיוצא יותר זול גם עם המכס והדמי משלוח. וקשה לי להשוות כי כל הדגמים שראיתי שמצאו חן בעיני לא נמצאים בזאפ. אשמח אם מישהו יוכל להחכים אותי.

    4)הבנתי של HP ואחרים יש אחריות בינלאומית שתופסת גם בארץ, אם זה לא ככה - שוב אני אשמח אם תעמידו אותי על טעותי.

    בגדול התשובה שאני מחפש היא בשורה התחתונה של מחיר, אחריות, איכות (דגמים שאין בארץ), האם שווה להזמין מחול? בסופו של דבר אם אני מזמין מחול ואחרי כל התוספות (משלוח, מעמ, מכס וכו...) המחשב יוצא בערך אותו סכום? אם מישהו שהתנסה יוכל להגיב אני יודה לו מאוד.

  10. האם משתלם להזמין מאתרים כמו B&H או NEW EGG.

    אני סטודנט מתחיל ורק עכשיו אני מתחיל לחקור את תחום הלפטופים, בעקרון אם יש משהו שאני צריך לדעת במידה וכן שווה להזמין מחול אשמח אם תציינו.

    בעקרון אני מחפש מחשב חזק שיחזיק לי כמה שנים טובות לשימושים:

    סרטים (HD) -לכן חובה יציאת HDMI, כרטיס מסך טוב כמו ה 8400 או ה 3650.

    4 גיגה זכרון (מערכת ויסטה)

    מעבד לא קריטי

    מסך 14.1"

    HDD- עדיף 7200 אבל אני מניח ש5400 גם סבבה.

    התקציב שלי כ1000$. וראיתי את הדגם הבא:

    http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834220349

    אשמח להמלצות הערות והארות. תודה מראש ומקווה להשתלב פה.

×
  • צור חדש...