תוכן IP - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

IP

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    167
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי IP

  1. אם אני מוריד משחק שאין אותו יותר בחנויות ולא מוכרים אותו בכלל בשום מקום ( משחק ישן מלפני שנה שנתיים), זה נחשב גם גניבה?

    לא, זה לא גניבה. גם אם אתה מוריד משחק שכן נמכר החנויות זה לא גניבה. גניבה זה רק לקחת ממישהו משהו, כאשר אתה גם שולל את משהו הזה ממי שאתה גונב ממנו. זה הפרת זכויות יוצרים, והפרת הסכם (תלוי ברישיון, כמובן).

    TeaTime,

    זכויות יוצרים _בישראל_ חלים גם במשך 70 שנה מאחד בינואר אחרי מות המחבר (הזכיות עוברות ביורשה):

    http://benyehuda.org/_nonpd/bia_copyright.html

    בנוסף לזה, יש על חלק מהתכנות הסכם שימוש, שלפעמים אוסר על העתקה או שימוש בלי קניית רישיון (ועוד כל מיני דברים מוזרים), וכאשר אתה משתמש בתכנה, אתה כביכול (או לא כביכול) מוחיב לו.

  2. אז אתה טועה .NET בכלל לא קשור לזה

    העניין המרכזי ב.NET זה שאתה יכול להריץ את התוכנות שלו על כל סוג של מערכת הפעלה בעצם ככה אתה לא צריך לתכנת תוכנות מיוחדות ללינוקס

    כי הכל מרוכז בתוכנה אחת

    מצחיק מה שמיקרוסופט דוחפים למח.

    .NET זה JAVA (עם תוספות שוליות), שרצה רק על , בשביל להגדיל את המונופול של על מערכות הפעלה. אותו דבר VB, אלה הם שפות/טכנולוגיות אשר אמורות להביא למיקרוסופט עוד כסף, ויעלמו כאשר היא תבין שכיוון אחר יתן לה עוד כסף.

    אם אתה רוצה לכתוב תכנות שיעבדו על כל מערכת הפעלה, אז תכתוב בג'אווה או בשפות אמיתיות (C,C++) עם ספריות ניידות.

    *קיים פרוייקט mono שהוא תחליף קוד-פתוח ל.net של . הוא, כמו ג'אווה, באמת מאפשרים לכתוב קוד שירוץ על מספר מערכות הפעלה שנות. אם התכוונת אליו כאשר דברת על .net, אז אני מצטער.

  3. אני בעד שיאסרו מכירת סיגריות לכולם, לא רק לילדים. אולי רק לאפשר מכירת סיגריות למכורים בשביל שיפסיקו לעשן (עקב סרטן). אין לימשהו נגד אלכהול כי זה בחיים לא הפריע לי, אבל אני לא יכול להיות בחדר עם מישהו שמעשן (גם אם החדר מאד גדול).

    וחוץ מי זה, הייתי מת לאכול עכשיו ביקון, על הבוקר! :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

  4. באמת, אולי כדאי שיהיה איזה כלל עם חברות ומילים באנגלית ;). אי אפשר שבכתבה אחת כתוב "nForce" ואילו בכתבה אחרת כתוב :o"נפורס" :o, לא רק שזה לא נשמע הגיוני, אלא זה גם מעצבן! >:(

    יום טוב. :cwm12:

×
  • צור חדש...