תוכן Peri228 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Peri228

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    415
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי Peri228

  1. בכל אופן לא יודע עדיף שלא יהיה נוח כל כך לרוץ מאשר שיהיה ממש קר ואני יסתכן בהתקררות לא? תכלס אני יכול ללבוש חולצה ארוכה אבל בטח יהיה לי קר עדיין,אני צריך להחליט או לרוץ ולקפוא או לרוץ בצורה מסורבלת אבל חמה...החלטה קשה :P

    בהתחלה יהיה לך קר , אבל אחרי כמה דקות אתה תתחמם ויהיה לך די נעים . הדבר החשוב הוא להחליף לבגדים ארוכים עם סיום הריצה כדי לשמור על חום הגוף ולא לתפוס שרירים .

  2. בקשר לשאלה המקורית של הדיון - כמו שכבר אמרו לך כאן , הכי טוב זה לרוץ עם מכנס קצר וחולצה דקה ארוכה . תעשה מתיחות עם בגדים ארוכים לפני הריצה , ואז תחליף לקצר . איך שאתה מפסיק לרוץ (תתכנן את המסלול כך שהוא יהיה מעגלי מן הסתם) , תחליף חזרה לבגדים ארוכים . שום שפעת לא תתפוס אותך ככה .

  3. אני ניגש מחר לכל שלוש הבחינות . בשנה שעברה לא ניגשתי למכניקה (אל תשאלו) , והשנה נתקעתי ואני חייב להשלים את זה .. אבל אחרי כל החומר של יב' , מכניקה נראה לי ממש בדיחה . חבל רק שהורידו אנרגיות ..

    בהצלחה לכל מי שניגש לבחינה , מי ייתן ובערב אני אשתה מספיק כדי לא לזכור אותה 8)

  4. כושר קרבי ב יובל עילם ( www.yuvaleilam.com ). ממש מוציא את הטוב ביותר מכל בן אדם שמגיע לשם, בין אם זה מבחינת או מבחינת יכולת וסיבולת, ועד שלא הגעתי לשם לא ממש ידעתי למה אני מסוגל ולמה אני לא.

    כרגע אני מתאמן קרוב לשבועיים, ואיך המדריך(שמשרת בימ"מ) אמר, "עד שאתה לא מתעלף, עוד לא הגעת לקצה שלך". נכון שהמשפט הספציפי הזה הוא קצת דרסטי (:)), אבל אני לפחות מרגיש שאני יכול להוציא מהגוף שלי יותר ממה שנתתי עד עכשיו, ושהכל עניין של התמדה ונחישות.

    אף פעם לא ממש התלהבתי מללכת למכון וזה פתרון מאוד אידיאלי בשבילי- גם מכין לגיבושים השונים, גם משפר את הכושר וגם הרבה יותר קשה לך לוותר ולהפסיק כשאתה חלק מקבוצה, מאשר כשאתה עושה את זה לבד.

    יובל עילם , והכסף נעלם ..

    חתיכת גנב :D

  5. עשיתי יותר משאלון 300 אחד , אבל האינטיליגנטים שמים את אותן השאלוות בכל פעם (גם בחילות שונים) .. הפעם הראשונה לקחה לי בסביבות ה 40 דקות , ובפעם האחרונה (יום רביעי שעבר) , סיימתי את השאלון במשהו כמו 20-25 דקות .

  6. לא יודע מה השמחה . צסקא ניצחו , לא הפועל ירושלים או הפועל ת"א .

    סך הכל , משחק כולל גרוע של מכבי (חוץ משלשות יפות פה ושם) , לצד משחק הגנתי מצוין והרבה נקודות מחוץ לקשת של צסקא ...

  7. ב World of Warcraft שיחקתי משהו כמו 450 ( קצת מעבר ל 18 ימי משחק ) שעות עד עכשיו . משחק מרגע שהמשחק יצא לאירופה (מתישהו בינואר) , עם חודש הפסקה . שרפתי הרבה שעות על כל משחק של בליזארד , וביניהם כמובן SC , D1 , D2 ו WC לדורותיהם . שיחקתי גם הרבה בסידרת C&C .

×
  • צור חדש...