תוכן naorai - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

naorai

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    1257
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי naorai

  1. אני חייב לספר על פנדה.

    לפני שנה וחצי קניתי IRIVER H340, נהניתי ממנו מאוד. לפני כמה זמן הסוללה התקלקלה. נסעתי לחנות, והמוכרים היו אדיבים מאוד. למרות שלא היו איתי שום הוכחות קנייה מלבד המכשיר עצמו, הם חיפשו את הכרטיס לקוח במחשב ואיתרו את העיסקה. אחרי כל זה, גילינו שפגה האחריות :kopfpatsch:

    אפילו אז, הם לא וויתרו עליי, וקישרו אותי ליבואן, שם אני יכול לתקן את המכשיר.

    תכלס, די דפוק שאי אפשר לתקן את זה דרך החנות, אבל המוכר אמר, ואני נוטה להאמין לו, שזה קטע של היבואן לא של החנות...

    אז פנדה :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs:

  2. לא הבנתי, ם ליד פ? ::) ::) ::):bash:

    אהה... והסיפור מצחיק, בכלל ת'רד נחמד! לצערי אין לי סיפורים על שירות לקוחות, אבל יש לי כמה טובים על עבודה בבצפר יסודי והתקלות עם כמה מהמחנכות היותר גרועות שידעה האנושות, אבל זה לת'רד אחר... :hi:

  3. urib, בוא ננשום עמוק, אין סיבה לתקוף אף-אחד.

    אני לא יכול לדבר על PHOTOSHOP מניסיון. אבל אני כן יכול לדבר על premier מניסיון, ושם אם אין לך מערכת של שני HD נפרדים, ויש לך מערכת חזקה כמו זו, יש לך צאוור בקבוק רציני, בז'רגון המקצועי: "באסה" :s07: :s07: :s07:. (RAID0 עושה את העבודה ויש addedbonus, אבל גם סתם 2 עם הגדרות נכונות, זה בסדר).

    אם אני מניח שהPHOTOSHOP עובד בצורה די דומה לPREMIER מבחינה של ניהול קבצים (זמניים ולא), אז גם פה אני חייב להמליץ על 2 דיסקים נפרדים.

  4. זה היה נכון לריבוי ליבות הישן, לא למבוסס יונה.

    אוקיי,

    כשקראתי את זה חשבתי שאוליי התבלבלתי עם הדותן, לקח לי שנייה וחצי להזכר בזה שאין דותן כפול . אני לא טועה, אלא אם כן הוא עבד עליי, אין לי איך להוכיח לך את זה, אבל שמעתי את זה ממקור ראשון, בהרצאה בIDF. אל תתווכח.

  5. בIDF שהיה בישראל, הייתה הרצאה של המהנדס הראשי של היונה, אחרי שהוא סיים את ההרצאה שאלתי את השאלה הזאת בדיוק, והוא ענה לי שהם מסתמכים על כך שמבחינה סטטיסטית הדריסה תהיה מנימלית, אין שום מנגנון שדואג להקצות קאש לליבה זו או אחרת ומונע גישה מהליבה שנייה לאותו אזור. הכל מבוסס על גישה בצורה שמבחינה סטטיסטית הסיוכוי לדריסה הוא מינמלי. זה הכל. אני מניח שהCONROE יעבוד באותה שיטה. :xyxthumbs:

  6. אם בן אדם בחיים שלו לא ראה חרק מוסיים ואתה תתן לו תמונה של הראש של החרק, האם כשאותו איש יראה את הרגל של החרק הוא יזהה אותו?

    הנקודה שלי היא שגם בני אדם לא יכולים לזהות דברים שהם לא מכירים... אולי אנחנו משלימים פרטים חסרים יותר בקלות ממחשב אבל גם הם יכולים לעשות את זה, פשוט לא כזה טוב כי כוח המיחשוב עדיין מגביל!

  7. מישהו שאל על זמן תגובה, אז זמן תגובה מוגדר כמעבר משני גווני אפור, עיבוד התמונה במוח קצת יותר מורכב כאשר ישנם חלקים פיסיים שאחראים על צורות גיאומטריות, אחרים על צבעים אחרים על תנועה וכו... אני מניח שלכל מצב באופן נפרד ניתן להגדיר זמני תגובה... אבל המונח יהיה קצת יותר מורכב... ויש לך רצפטורים בעין שמשדרים אותות חשמל בדידים, אז במובן מסוים אפשר להגיד שגם העין שולחת את המידע למוח בפקטים ולא בצורה רציפה. המורה שלי לפיזיקה היה עד לפני שנה גם חוקר בוויצמן שעבד על חישוביות עצבית ובין היתר על מודלים של תפישה וראייה אז הוא תמיד הביא לנו גרפים וכאלו, אם זה ממש מעניין מישהו אני די בטוח שאפשר למצוא הכל בנט :xyxthumbs:

  8. אני לומד בפנימיה בירושלים ויש לנו אודיטוריום עם מסך ענק ומערכת אודיו מטורפת, אנחנו רואים שם אולי 8 בשבוע, תאמינו לי אני עוד לא ראיתי באיכות כמו בבצפר אבל לא הייתי בחול אז ...

    בכל מקרה כבר 3 שנים לא הייתי בקולנוע כי אפשר להוריד ולראות על מסך ענק עוד לפני שהוא הגיע לקולנוע! :yelclap::xyxthumbs::yelclap:

  9. אח שלי לדעתי אתה טועה, אני מניח שיש הבדל בבאנדל אבל זהנובע רק מהעובדה שהכרטיסים מיועדים לקנלי יעד שונים, ההבדלים העקרוניים בכרטיסים הם לא בבאנדל אלא בכרטיס עצמו.

    נ.ב- אם אני טועה תקנו אותי, כי אני די סגור על מה שאני אומר ואם אני טועה אז כבר הטעיתי כמה אחרי...

  10. יש הבדל בפיצ'רים אבל ההבדל המרכזי הוא ההבדל באלגוריתמיקה ובבנייה של השבב, כאשר בפלטינום הוא בנוי כך שיריץ באיכות הטובה ביותר בעוד ובשני הוא בנוי כך שבנוסף לשמע איכותי יהיה גם זינוק בfps, גם ברור שיש הבדל בין הדרישות בניגון לבין הדרישות של הסאונד במשחקים...

  11. l4m3r, b1g t1m3...

    אני מחכה ומחכה לאיזה פיצוץ או משהו כזה ובדיחה צינית מטורפת על הסרט, אבל כשזה לא מגיע אני מתחיל להבין שהם רציניים... זה ממש ממש דפוק...

×
  • צור חדש...