תוכן vid170 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

vid170

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    117
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי vid170

  1. כי אתה כתבת הודאה קנטרנית ולא מדוייקת אז אני הגבתי בהתאם, לא שהפגיעה הייתה קשה או הנושא חשוב במיוחד פשוט אני רגיש לסוג כזה של פרובוקציה מצד אנשים.

    בכלאופן תריץ חיפוש אם אתה עדיין מתעקש להמעיט בתדירות שבה הדגם הזה מומלץ או מוצע כלשונך כל פעם שטווח המחירים הזה עולה.

    המסר שאני מנסה להעביר ושטןתו אתה קצת מתקשה להבין, בגלל שאתה נטפל לזוטות וסמנטיקה הוא שהחסרונות של הדגם הם הרבה יותר משמעותיים ממה שהרבה משתמשים כאן נוטים להאמין גם אם הם מודעים להם ומדווחים עליהם לעיתים.

  2. איזה טיפוס ווכחני אתה, אם הדגם הזה ניבחר להיות מוצע על חשבון מבחר הדגמים הרחב הקיים בשוק ,כאשר סוגיית ה: "איזה אתם ממליצים לי לקנות ...?" עולה , אז מטבע הדברים הוא מומלץ. גם אם לצידו יש דגם או שניים נוספים שמומלצים.

    בעניי זוהי טעות להמליץ או להציע אותם ,בגלל החסרונות שפירטתי מקודם

  3. קשה לי קצת לומר את זה חד משמעית ללא ניסיון עם נוספים במדרגת המחיר של החרה שאני החלטתי לקנות, אבל לפי דעתי זוהי טעות מצד אלו שנוהגים להמליץ אליהם למשתמשים כאן ולו רק בגלל רעשי הרקע שבוקעים מהם ללא הרף והרגישות שלהם לקרינה של טלפונים/פלפונים.

  4. קניתי לי את ה-VS2421 לפני כחצי שנה ולפתע הם התחילו להציג דיסטורשיין כשהווליום עולה, שלא להזכיר שכל פעם שאיזה חיזר ממאדים משתמש בפלפון שלו אני מקבל הפרעות מבהילות ומעצבנות כשאני מנסה להירדם. האם זה נפוץ והאם חנות מחשבים מחוייבת להחליף לי אותם בגלל הדיסטורשיין?

  5. כן אני עוד לקוח מרוצה של 014 , שני המחשבים ברשת מגלים את אותם הסימפוטומים שהזכרתם.

    הם קצת מגזימים עם הזילזול שלהם , בפתק הבאה שלי בקיר בירושלים אני הבקש מאלוהים שההנהלה של ושאר חברות האינטרנט יקבלו איזה מחלת מין מדבקת מכל הכסף שהם מרוויחים מהגב שלנו ודוחפים לתחת שלהם.

  6. המאוורר הנוכחי הוא על הפנים (מרעיש ) ואני רוצה להחליף אותו. השאלה היא כזאת אין לי מושג איזה דגם לבחור א' וב' האם יש איזושהי הגבלה בגודל האם 120MM יכנס?

    אני לא עושה OC אין לי בעיה של מקום במארז, כל מה שמעניין אותי הוא למצוא מאוורר שקט.

    נ.ב

    האם מדובר בהתקנה מסובכת ?

  7. נשמע מעניין קראתי קצת דרך גוגל ועושה רושם שמדובר במוצר טוב. http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/1067469.html

    אני העשה עוד קצת בדיקות ותודה על כך שהצגתה בפני את החלופה הזו, אני בעיקר קונה מסך בשביל צפיה בסרטים ולמעשה אני מעדיף 16X9, הדבר היחיד שמטריד אותי הוא איך איכות התמונה ביחס ל-T220

  8. לי יש משהו באינטרנט מאוד מוזר (לטובתי)

    אני מנוי לנטוויז'ן ולכבלים, (נטוויז'ן 017 וברק 013 התאחדו לאחרונה לידיעתכם) ולכולם ב013 נטווזי'ן יש פורטים חסומים ולי - כלום!

    אני מוריד מTL על 620 אני משתף קבצים במסן, שאני בודק פורטים הכל פתוח באימיול יש לי High ID

    ואני מעלה לTL על 65

    וגם אני מוריד הרבה יותר מ5GB בחודש .. מה זה חודש? רק לאחרונה עם כל הדמואים והמשחקים עברתי את ה50GB בחודש הזה..

    מה אתם אומרים?

    אגב לפותח הת'ראד שלח העתק למייל האדום של Ynet משום מה במדינה הזאת רק ששולחים לאמצעי תקשורת דברים זזים

    tl זה טרקר סגור שדורש הרשמה ואני גם כן מגיע למקסימום ברוחב הפס שם, אולי בגלל היחס הגבוה של מעלים לעומת מורידים. כל מקום אחר (EMULE, טרקר פתוח, DC ++.... )עם האינטרנט זהב החרה הזה לא יורד ז*ן.

×
  • צור חדש...