תוכן liran2001 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

liran2001

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    421
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי liran2001

  1. העולם מתחלק ל-2, אלה שמשתמשים במדיה פלייר וכל מיני תוכנות ניגון מדיה מוזרות, וטוענים בתוקף שתוכנות כבדות ו"משוכללות" אעלק זה הכי טוב.

    ואלה שיודעים את האמת - שאין נגן טוב יותר מ-WinAMP וגם לא יהיה.

    למוזיקה - אך ורק ווינאמפ.

    תוכנה מאוד מקצועית, למי יודע לעבוד עם האפשרויות הרבות שלה, ומאוד נוחה, שוב, כמו פיירפוקס, רק להתרגל ולהכיר.

  2. השיקול שלך לדעתי לא נכון. בהפרשים האלה השיקול צריך להיות המחיר - לשלם עוד 50%~ מחיר, בשביל לקבל מסך מסך 24" במקום 22". אם תחשב את היחס...

    המסכים גם ככה לא מדהימים, לכל מסך היום יש את הבעיות שלו עדיין, לא נראה לי מצדיק את ההפרש במחיר, היום 22" הכי משתלם.

  3. תגובה שנכתבה בוואלה, נראית הגיונית, אבל לא מקור רשמי אמין:

    "

    מה שגוגל לא רוצה שתדעו!!!, כנסו!!!, איסוף מידע!!!

    בעיית פרטיות,איסוף מידע של גוגל..חשוב ביותר.. כנסו!

    לגוגל יש פוליסת פרטיות כללית ופוליסת פרטיות אינדיבידואלית לגבי רוב התוכנות והרכיבים שלה,

    במקרה של "גוגל כרום" גוגל אוספת את המידע הבא: כתובת האיי פי שלכם, לאן אתם גולשים, מתי, מאיפה לאיפה, מה הקונטקס וכו'.. גוגל טוענת שזאת על מנת לאפשר את שיפור אפשרות ההתאמה האוטומטית של שורת הכתובת של הדפדפן הנ"ל, הסבר:

    כאשר אתם פותחים חלון חדש ונקי של אינטרנט אקספלורר או פיירפוקס וכו' ומקישים כתובת בשורת הכתובת ו"הולכים אליה" לדפדפנים הנ"ל אין נגיעה או חצי נגיעה בדבר, ואם אין כזאת כתובת פשוט תקבלו שגיאה מהדפדפן, ב"גוגל כרום" לעומת זאת אותה כתובת בין אם היא קיימת או לאו, נשלחת לגוגל.

    ז"א שגוגל אוספת עליכם את כל המידע לגבי הרגלי הגלישה שלכם דרך הדפדפן הזה, ואח"כ הם מספרים "למה הם פיתחו דפדפן" בטענה שהוא לא כמו כולם, בטח שהוא לא כמו כולם, הוא אוסף עליכם מידע,

    הם פשוט סומכים על העובדה שהמשתמש האידיאלי לא יכנס להגדרות של התוכנה לשנות את ההגדרות המתאימות לביטול איסוף המידע הזה, וככה תהיה להם יותר שליטה על האינטרנט וזה יעזור להם משמעותית בבוא היום בו הדפדפן שלהם יהיה יותר פופולרי ויותר משתמשים ישתמשו בו, כך הם ידעו איפה לפרסם את מודעות הגוגל אדס שלהם, וידעו איך ולאן לנתב את המשאבים שלהם על מנת ליצור יותר רווח.

    אז שלא יספרו לכם סיפורים..

    כדי לראות את פוליסת האבטחה של ""גוגל כרום" והדרכה כיצד לשנות את ההגדרות המתאימות כדי למנוע את איסוף המידע שלכם כנסו לכאן (באנגלית):

    http://www.google.com/chrome/intl/en/privacy.html

    ועכשיו בהנחה ששינתם את ההגדרות להגדרות היותר ידודיות ודיסקרטיות, ולאחר שדנו בחסרונות של "גוגל כרום" אפשר לומר שני דברים טובים עליו: 1) הוא טיל על בליסטי מטורף. (ויתכן שעם ששייך לגוגל כיום הוא מתפקד הרבה יותר מהר משאר הדפדפנים- לא נבדק מספיק בימים\שעות שונות)

    2)הוא נוח לשימוש :נותן הרבה screen space, שומר את ההיסטוריה, שומר את הדפים הנצפים ביותר ועוד כמה דברים נחמדים כמו הורדה נוחה של קבצים וכו'.

    יש עדיין בעיה לדפדפן להציג אתרים מסוימים ולפעמים תתקלו בזה, למשל האתר הגדול של חפצי יד שניה לא עולה וכמו שנאמר בכתבה זאת (לא בדקתי) גם עמוד הוידאו של וואלה לא עולה.

    03:48 03/09/08 מאת: רועי Webmaser

    "

  4. היי,

    הכבל שאתה צריך הוא זה

    http://img374.imageshack.us/my.php?image=16963484vm8.jpg

    במקום להשתמש במפצל אתה יכול לחבר את הכבל מהממיר ל- line in של הכרטיס קול (שבמחשב כמובן).

    תקרא את כל התגובות, מה שרשמת מיותר, זה כבר נאמר כאן ונשלל כי המחשב חייב להיות דלוק.

  5. זה לא כזה פשוט..

    זה רמקולים פשוטים לחלוטין, עם כבל מובנה שיוצא מהרמקולים של חיבור ירוק למחשב. זה אפשרי בערך לעשות מה שאמרת, אך זה דורש כמה מתאמים שונים, מפצל לחיבור הירוק, וירוק לשני חיבורי נקבה של RCA...

    alonkl:

    ואני רוצה את ה- 2007FP הלא רחב.

    מאיפה קנית, איזה צבע, ואיזה רויזיה - איזה פאנל המסך שלך אתה יודע ? S- או PVA משהו.. ?

    ושאתה מחבר מהממיר שידורי רגילים - איך האיכות ? רואים סביר ?

  6. מחדש את הנושא, יש הרבה אנשים שלא יודעים בכלל על הדבר הזה.

    במיוחד לאוברקלוקרים שכאן - אולי כדאי גם לפתוח את הנושא הזה בפורום - זה יכול להיות תמריץ טוב לאוברקלוקרים להשיג יותר נקודות למשהו שמועיל לאנושות. יש עוד הרבה אנשים שיכולים לעזור עם המחשב שלהם ולא מודעים לכך.

  7. לירן, FLAC מאפשר הרבה דברים שכבר קיימים, ע"ע SACD ו-DVDA. אתה יכול לקרוא ברשת המון על למה CD עדיין נפוץ כל כך ועל היתרונות שלו (מעבר לזה שלא תמיד הפורמט שבו הקובץ שמור הוא זה שרלוונטי, לא פעם נתקלתי ב-SACD שנשמע פחות טוב מה-CD של אותו האלבום).

    Anatoli.

    אז לא הבנתי מה בעצם אתה אומר. למה לא מחליפים את הפורמט של ה- CD בפורמט שיתמוך גם ב-32 ביט ? וב- 192KHz ?

  8. אני קצת ילך הצידה מהנושא, אבל גם ככה נכתב פה בנושאים אלו:

    FLAC הוא למעשה פורמט איכותי יותר (בפוטנציאל, לא בפועל) מפורמט של דיסק מקורי (!). FLAC מגיע במקסימום ל-24\32 ביט על 192KHz, בעוד פורמט של דיסק מקורי הוא ב-16 ביט על 44100KHz. לא הגיע הזמן לשפר את הפורמט שמקבלים שקונים דיסק מוזיקה מקורי ?? הרי מי שקונה דיסק מקורי, צריך לצפות לקבל את הכי טוב שאפשר, לפחות דיגיטלי, שיהיה כמו המקור.

    (עכשיו בהמשך לדיון, ההבדל הזה כמעט אף פעם לא יורגש, אבל באותה מידה אולי אפשר לטעון שההבדל בין ל-FLAC לא יורגש, אבל על זה הדיון כאן)

    לירן

  9. e6300

    7600GT

    2GB RAM

    (מפרט מלא בצד)

    אז ככה:

    1024X768 , AAX4 : 30~FPS

    1024X768, : 20~ FPS

    לכן אני משחק באופציה הראשונה.

    נכתב כאן כמה עמודים קודם שהמשחק יודע לנצל כפול . לפי מה שאצלי אני חולק על זה:

    שאני מפעיל את ה- process manager אני רואה שתוך כדי משחק המשחק לוקח בדיוק 50% מהמעבד, ואני משער שזה בגלל שהמשחק מנצל רק אחת. וזה שזה לוקח את כל ה-50% אחוז זה גם אומר לי שהמעבד E6300 מגביל אותו, כי אם הוא היה מספיק חזק הוא היה לוקח פחות מ-50%.

    תגובות ?

×
  • צור חדש...