תוכן JSK - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

JSK

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    548
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי JSK

  1. תודה על התשובה.

    יש לי עוד בעיה בזמן האחרון- מאז שהתחלתי את הקרב בredcliff הקבוצה לא הולכת אחרי לא משנה מה. וגם הם לא נלחמים אוטומטית למרות שיש אויבים לידם (שמתי בטקטיקס של כולם - eny enemy=> attack וזה לא עוזר).

    למישהו יש רעיונות?

  2. אני לא מבין כל כך את כל הקטע של הנסיעה בין ערים במשחק. אני אמנם ממש בהתחלה אבל כשאני יוצא מlothering למחנה ומשם נוסע בדרך לרדקליף לאיזה מעיין מוכר שאי אפשר לעשות שם כלום ורק אז עובר לרדקילף.. מישהו יכול לעשות לי סדר קצת בכל הקטע של הtraveling?

    תודה

  3. הספק דיי גבולי אבל אמור להספיק

    אני לא רואה שום סיבה אחרת לתוצאות הנמוכות של הכרטיס (התוצאה של המעבד נורמלית)

    אולי הגדרות בדרייברים? זה מתסכל לדעת שיש לך אחלה כרטיס אבל אתה לא יכול להנות ממנו לגמרי :bash:

    ד"א, בOC הספק יזחיק את הכרטיס?

  4. 400TRT (כל המפרט בצד).

    עכשיו העברתי את זה להחלטת התוכנה ואת "סינון מרקמים- איכות" לביצועים גבוהים (זה היה על איכות גבוה) ועכשיו קיבלתי 7915. (ד"א העברית כ"כ מעצבנת יש אפשרות להפוך את מרכז הבקרה לאנגלית?). שיפור קטן אבל עדיין הרבה מתחת למה שהבאת.. מה יכולה עוד להיות הבעיה? (יכול להיות שהתוצאה סבירה? כי שאר המחשב לא כ"כ חדש- מפרט בצד).

    תודה רבה לך :xyxthumbs:

  5. למה הגרפיקה לא מצויינת?

    קניתי את המשחק והתחלתי לשחק אבל הגרפיקה לא מדהימה ובהחלט פחות טובה מCOD 4 (יש לי X1950 PRO ושאר המפרט בצד).

    זה רק אצלי ככה או שהמשחק לא דוגל בגרפיקה מדהימה? (טובה אבל לא מפציצה..)

  6. כמה דברים:

    1. לפי הדרישות המומלצות המפרט שלי אמור להריץ את המשחק חלק (בפרופיל) ועדיין המשחק זז מוזר כאילו, יש באגים כאלה. אני הולך הרבה פתאום עוצר לשתי שניות ממשיך ועוד כל מני דברים מוזרים ומאד מעצבנים. רק אצלי זה ככה?

    2. אני עם גמד לוחם (Dwarf,Fighter) ואני רק בLVL. 2 ואני עדיין ביריד המטומטם הזה. אני עושה את המשימה עם הנוצות של Tarmas The Wizard. איפה הנוצה הכחולה? חיפשתי בכל מקום.

    3. הגרפיקה של המשחק= פיכסה.

  7. זה בגלל שחלק מהבדיקות הן על המעבד בלבד, והמעבד עושה את הרינדור ללא כרטיס המסך--->גרפיקה גרועה וFPS נמוך, זה רק בשביל לבדוק את הביצועים של המעבד...

    כן אבל אנשים עם מפרט כמו שלי מוציאים 9200+

  8. אוקיי, הבנתי הכרטיס כושל בOC. בכל מקרה, יש תוצאות שלו ב3DMARK05? כי ראיתי ב06 רק.. אני רוצה להשוות בין ה 79GS של שעשית לו OC (אני מדבר על Terjen) ולראות מי יותר טוב (לא שהייתי מצליח להגיע חOC כמו שלך עם ה 79GS אבל עדיין). אז אם למישהו יש תוצאות שלו ב05 יהיה נחמד אם תביאו לפה, או לחילופין, אם אתה יכול להעלות פה לכרטיס שלך תוצאות ב 06 גם יהיה מצוין (TERJEN).

  9. הבן אדם רוצה לעושת קטן עד המקסימום של מתח סטוק,מה אתה מתקשר עכשיו מתחים?

    בנתיים לפי הביקורות ואנשים שבדקו 7900GS יותר טוב בOC.

    אבל לפי דעתי קח את X1950PRO, אפילו אם הוא פחות באוברקלוק

    סבבה, תודה לכולם. רק משהו פה לא כל כך הבנתי:

    הפרו עם OC קטן (נקווה שיהיה גדול כשATI TOOLS יתמוך בו) יותר חזק מה 79GS עם OC בינוני?

  10. טוב, התפתח פה דיון (שחלק ממנו לא הבנתי :P). אקיצור, אני אצליח לעשות OC קטן או לא? והאם היה לי שווה להוסיף את ה פחות ממאה שקל האלו בשביל ה 195PRO במקום לקחת את ה 79GS ולעשות לו OC? כאילו הפרו בלי OC בכלל או עם OC קטן עוקף את ה 79GS בOC בינוני?

×
  • צור חדש...