תוכן Winterlord - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Winterlord

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    122
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Winterlord

  1. למה שיבואו?

    מי מבטיח להם שזה בכלל ישתלם?

    צריך לעשות תקופת הרצה, לראות אם זה בכלל רץ ולגרום לכלל הציבור לדעת שמשחקים חדשים מסוימים יימכרו במחיר זול.

    אבל כמו שאמרתי לפני כן, יש בעיה באנשים שחיים פה וחייבים להרגיש שהם דפקו את המערכת וסחטו ממנה כמה שיותר ולא יצאו "פראיירים" של אף אחד, אלו אותם אנשים שתמיד ירגישו שכל דבר נעשה כדי לדפוק אותם בגלל שהם האזרח הקטן שכל בעלי ההון דורכים עליו. ולכן, גם אם זה יהיה זול הם יחשבו שיש פה משהו לא בסדר במשחק או במשהו אחר. צריך לגרום להם להבין את המשמעות של ההתנהגות שלהם ומנגד את האינטרס של המשווקים להוזיל את המשחקים אם הדבר יקרה, כי אחרת לא יהיה שום שינוי, המשחקים יימכרו במחיר יותר זול ועדיין אף אחד לא יילך ויקנה אותם.

  2. אז רק שתדע, שאני עד היום הורדתי משחקים וקניתי אך ורק בודדים, אבל עכשיו החלטתי לקנות את המשחקים שבהם אשחק בגלל מה שזה עושה לתעשיה ובגלל שזה פשוט לא בסדר. כאשר התרבות פה תתפתח לכיוון בו אנשים משלמים על המשחקים שלהם ושוק מכירות המשחקים יהיה יציב, תהיה לנו הזכות להתלונן על כך שיש להוזיל אותם. עד אז, אנו צריכים לבצע את התיקון בעצמנו.

  3. לדעתי, הבעיה הושרשה כל כך עמוק שצריך לחנך מחדש את ציבור הגיימרים שצריך לשלם על המשחקים שהם קונים.

    גם אם יתחילו למכור משחקים ב-100 ש"ח, הישראלי הממוצע יחשוב שהוא בכל זאת יכול להשיג חינם ותמיד יהנה מההרגשה של לדפוק את המערכת. הם לא רואים את כל התמונה ולא מפנימים או בוחרים להתעלם מהעובדה שזה פוגע אנושות בתעשיית משחקי המחשב, ואין כיום שום אינטרס חוץ מחיבה לפלטפורמה לפתח למחשב. וכן, יש משחקים שאנשים לא ישחקו בהם יותר מ-10 דקות ואני לא אגיד לאנשים האלו לא להוריד כי בכל מקרה כנראה שלא היו קונים. אבל אם היתה פה תרבות יד שניה או השכרת משחקים מפותחת יכול להיות שזה כן היה נותן מענה לבעיית המשחקים שנמצאים במקום נמוך בסדר העדיפויות.

    ובקשר למחירים המופקעים של המשחקים, קראתי מאמר מעולה ב-bit-tech שאמר שאשפר לתמחר משחקים לפי מה שנכלל בהם. כלומר, ניקח משחק פופולרי כמו , המשחק תומך במשחק לשחקן יחיד ומצב מפותח, יש לו אפשרויות רבות בגרפיקה ועוד כל מיני אפשרויות. אז יהיה ניתן למכור את החבילה הבסיסית במחיר נמוך עם טקסטורות ברזולוציה נמוכה וללא אפשרות , ובעבור תוספת כסף יהיה ניתן לרכוש גרסאות שמוסיפות אופציות מתקדמות יותר ומשחק . הראייה היא שאותו משתמש שהשקיע סכום מאוד גבוה במחשב שלו כנראה יוכל להרשות לעצמו את הגרסה עם כל האפשרויות, בעוד שהמשתמש עם המחשב החלש יותר כנראה לא יכול להרשות לעצמו מחשב חזק יותר או שהדבר אינו בסדר העדיפויות שלו ולכן גם אין סיבה שישלם יותר עבור אופציות שבלאו הכי לא ייהנה מהן.

    הפתרון הנכון לדעתי הוא חינוך הקהל שפיראטיות (והויכוח הסמנטי אם הדבר גניבה או לא מיותר, זה בכל זאת כסף שמגיע למפתחים) פוגעת ומשתקת את התעשיה. זו בעצם יריקה לבאר שממנה שתו וכפיות טובה לאנשים שהשקיעו שנים מהחיים שלהם כדי שאותו משחק ייצא לאור. ואם מגיע למפתחים כסף אז עליהם לקבל אותו ועל דברים טובים צריך לשלם. בקשר לבעיית התמחור ניתן יהיה לבחון את המודל של תשלום עבור הפיצ'רים הכלולים בהוצאה הספציפית של המשחק ופיתוח השוק של משחקים משומשים והשכרת משחקים לתקופות קצובות.

  4. יש מצב שאגיע... רק שאני אוכל להגיע רק מ-3 והלאה בערך

    יש לי נגן iAudio A2 30GB ואוזניות AKG K81DJ אם מישהו מעוניין

    ואני בן 20

    זה הכל, אם יש עוד מישהו שמעוניין להביא כמה חביבות לבדיקה שיגיד

    מי יודע מתי יהיה האוזניות הבא..

  5. מבחינת ביצועים הסטאקר יותר מאוורר, כי באנקט הקריבו חלק מיכולת הקירור עבור השקט.

    גם ה-Crossflow Fan הוא מאוורר אנכי שזורק אוויר לכל אורך הלוח אם, מה שהופך אותו למאוד יעיל.

    בכל מקרה, בשניהם אתה לא ממש טועה כי שניהם טובים.

×
  • צור חדש...