תוכן TZuKi - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

TZuKi

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    242
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי TZuKi

  1. דווקא אני לא רוסי,אבל אם כבר מדברים על זה אולי נדבר על בו נראה מרוקאים עירקים?

    הם שיכורים מערק,מה ההבדל? ;)

    מה? מאיפה הבאת את זה?

    ומה אתה רוצה מהתרד הזה? לא נאמר שום דבר שהוא אפילו קצת שנוי במחלוקת או פוגע.

    אתה בכח רוצה לפתוח ויכוח? לא חסר פה אנשים עם כפתור "נעל" בצד שמאל למעלה.

    אז אל תתחיל.

    וממתי עיראקים שיכורים מערק? אל תגיד לי מתמיד. זה שטויות. בחיים לא שמעתי על זה.

  2. כשהמנוע מאחורה, כל ההתנהגות של הרכב שונה.

    האמריקאים אוהבים מרוצי דראג, שזה אומר מנוע חזק, כמה שיותר, והאצה הכי מהירה שאפשר. בגלל זה צריך הרבה מקום למנוע, ומאחורה אין. גם סיבות של אוויר ושל השסתומים, אבל עזוב את זה בנתיים.

    כשהמנוע מאחורה, יש יותר משקל מאחורה ועל הגלגלים האחוריים.

  3. עדיין זה לא המקום

    דעה אישית שלך עלולים לפרש כדעה של הפורום כולו, על משתמשיו ומפעיליו.

    בין אם על ידי המשתמשים ב GAMER שמבקרים כאן, ומה שלא נראה אבל לך תדע על ידי מפעילי האתר .

    נשלח על ידי: NoX נשלח ב: היום בשעה 05:24:32

    אני פתחתי את הדיון הזה כדי להביע דעה אישית על הפורום ורציתי לשמוע אם עוד אנשים חושבים כמוני, זו לא הייתה הכוונה להפוך את הדיון למרוצים או לא מרוצים.

    זה כן הייתה הכוונה. תסתכל מה רצית:

    דעתך האישית היא שאתה לא מרוצה. רצית לראות אם עוד אנשים לא מרוצים. טבעי שאנשים יגיבו ויגידו שהם כן או לא. כלומר פתחת את הדיון לראות אם אנשים מרוצים או לא....

  4. בקשר לאמריקאים ולהתערבותם במלחמת העולם השניה, גררו אותה למלחמה... היא לא רצתה להתערב, זה למה בריטניה לא התערבה ורק הגנה על עצמה. היא כן תרמה למשבר הכלכלי שהיה לה ומכרה ציוד לבעלות הברית אבל זהו. לאחר מכן היא נכנסה כי לא רצתה שרוסיה תנצח ותשליט שלטון קומוניסטי באזור, ולא רצתה שהיא תהיה המעצמה החזקה, לכן נכנסה למלחמה. כביכול עם רוסיה ב"שותף" אבל עדיין נגדה. ואז הפסיקה לתת ליפנים נפט (זה היה נפט נכון?) והיפנים התעצבנו וגררו אותה למלחמה איתם.

    עשיתי בגרות לפני שנתיים, קיבלתי 71, אני בשוק שאני זוכר את זה.......

  5. למה משהו לא בסדר איתי? למדתי אומנות לחימה במשך 10.5 שנים ועוד חצי שנה קונג פו כי אני אוהב את זה, זה רע? ממש לא.

    אתה לא מבין למה ערסים סתם מתחילים מכות? וואלה גם אני לא. זה מטומטם לגמרי. אבל הם עושים את זה, הרוב משיעמום. מרגישים חזקים. אפשר לפרש את זה בצורה פסיכולוגית מעמיקה..... אבל בתכל'ס הם נהנים מזה. עד שהם מקבלים בראש.

    צפונים רוצים להיות ערסים, ערסים אוצים להיות צפונים, בסוף כולם נפגשים בזארה לקנות בגדים....

  6. 0יופי לכם שאתם בשוק......

    מה זה חדש לכם? ערסים שהולכים מכות? ממש לא. אם זה חדש אז איפה הייתם ב 10 שנים האחרונות.? אני גר בצפון ת"א, מה שאמור להיות שקט ו "לא קשור למציאות".... ויש כאן יותר מקרי אלימות ממה שנראה לכם, שהייתי מעורב בלא מעט מהם....

    זה לא חדש. אז באו אליך אתיופים עם בקבוק בירה - שיכורים. זה עוד תירוץ. לשאר פשוט משעמם. והם רואים בן אדם ואומרים לחברים שלהם בואו נשגע אותו. מה שנגמר במכות, ולא מפסיק עד שהאחרון נשאר עומד, או כולם בורחים. מה אתם הגעתם מבועה? אם רק הייתם יודעים כמה פעמים בשבועות האחרונים יכלתי ללכת מכות, ותכל'ס, אני אוהב את זה. אני מחכה לבן אדם שירביץ לי. אבל לא מתחילים מכות. זה חוק. זה טימטום. סגרתי הכל במילים, כי אין טעם. ביזבוז. תראו מה קרה - נרצח מישהו. בגלל מה? תחשבו על זה, וצאו מהבועה.

  7. אתם לא חושבים על זה נכון. בטח שאכפת. ככה אנחנו נראים, על פי המנהיגים. אתם רוצים להראות כעם שמן, רעב, ששר בקולי קולות בביתו לא שלו? לא ניסחתי טוב כי זה לא נשמע גרוע כל כך אבל אם האמריקנים נדהמו..... ואיך הולך המשפט:" את האמריקני אין דבר שיוכל להדהים".

  8. סיפרתי את הסיפור השני, כי כולם פה סיפרו כמה הם גברים, אז הנה סיפור הפוך. שיש כמה שהם לא.

    קיצר, לא קיבלתי כלום כי הכדור אמר שאני לא מקבל. לא הבנתי מה הפירוש השני כאן....

    עוד סיפור מצחיק? חבר שלי היה גר בדירת קרקע כזאת, קומה כ, אם תרצו.

    ויש לו תריסים על כל החלונות. יום אחד עוד שני חברים רצו לבוא אליו, והסתבר שהוא לא היה. נכנסו דרך התריסים(הם רזים, מאוד!). והתחילו לאכול במטבח. פתאום הם שמעו מפתחות, כי המטבח ממש ליד הדלת, ומי נכנסת? העוזרת. אחד נבהל העיף את הדני באוויר לתקרה, השני, העיף משהו אחר(לא זוכר מה הוא אכל) לכיוון חלון\דלת כניסה ששם עמדה העוזרת, לא נראה לי פגע בה. והראשון שרץ, זה עם הדני על התקרה, חשב מהר. הסלון יותר קרוב מהחדר. אבל הוא לא הספיק לחשוב על זה שהתריסים סגורים, ויצא דרך התריסים. השני פשוט רץ אחריו, במקום אחר, ושבר עוד תריסים. שנתיים לא באו אליו הביתה מהפחד לדבר עם אבא שלו. זה היה התנאי, לדבר עם אבא.

  9. איך אתם מתאמצים למצוא דברים.... ממש לא חסר....

    כיתה ח. אנחנו היינו ה"כיתה המיוחדת". סיימו בכיתה הזו 24 תלמידים, מתוך 40 שהתחילו. אני לא נכלל ברשימה.

    קיצר ח עבר אלינו חבר שלי מכיתה אחרת, "עונש". לקח את העט, והתחיל לירות "טוטוים" או איך שלא קוראים לזה, הכדורי נייר הקטנים האלו?

    ירה על המורה. על הגב. מיד אחרי זה כל הכיתה לקחו גם את העטים שלהם וירו על המורה. לצרפתית. והיה לה סוודר אז היא לא הרגישה. בנתיים הגב שלה התמלא בכדורים כאלו. עד שאחד לא שם לב מתוך הרגל של לירות כל שניה ירה והיא הייתה עם הגב ללוח, לא אלינו. והוא פגע, אבל לא בגב.

    הייתי עכשיו בניו יורק, חלקכם יודעים. מה קשור? שקנינו בטויז אר אס " 8 BALL". כזה כדור ביליארד גדול של 8, ששואלים אותו שאלות והוא עונה. אז ממש התלהבתי ביום הראשון וכל שניה שאלתי שאלה. הגיע הערב. ומ לעשות יצרים, רציתי לקבל קצת מחברה שלי. ולא היה לה כח. אחרי כמה שיכנועים, אמרתי לה מה שהכדור אומר! היא אמרה אין בעיה. שאלתי אם אני אבל עכשיו? אפשר להגיד שמיד אחרי זה הלכתי לישון.

  10. NUXER, למה נראה לך? אני מתקשר לנטוויזיון, והם על פי חוק מחוייבים לתת לי מספר טלפון? רוצה לנסות? אני מתקשר עכשיו.

    בזמן שאני מחכה, טוב לא חיכיתי... מעניין, פעם ראשונה.

    טוב אז ככה. לא. אמרתי לה תראי פרצו לי. יש לי את ה איי פי. משום מה לא ביקשה אותו. אמרה לי מצה שעושים זה ככה. קח את האי מייל של מחלקת ה ABUSE שלהם, והם מטפלים. מה הם עושים? שאלתי. היא ענתה שהם מטפלים במשתמש בדרך שלהם, שהיא לא יודעת מה היא. ושאלתי מה איתי? מה אני עושה? לא מגיע לי לדעת מי זה? היא ענתה, אתה יכול להגיש תלונה במשטרה, ורק אז תקבל את כל הפרטים שאתה צריך על פי חוק, כרגע, גם אם היה לי, לא הייתי מורשת לתת לך שום מידע.

    אז לא נותנים לך מספר טלפון סתם ככה....

  11. שאלוהים ידפוק לי בדלת,יביא לי סופר ג'וינט במשקל חצי קילו וישאל אותי "הכל טוב גבר?" אני יתחיל להאמין.

    הדת נהפכה לענין ממוסחר מדי,כבר לא כיף להאמין באלוהים.

    כבר שנים שהוא לא זרק על מישהו איזה ברק או עשה איזה אסון טבע כלשהו...

    גם כן אל :P...

    מסכים לגמרי.. ולא עם השורה האחרונה. מה אתה חושב? הפלסטינים לא פה בכדי"להעניש" אותנו? הם הכי קרובים זה למה. עונש אמיתי יבוא מארה"ב, וזה לא יראה לנו הגיוני. (אלוהים פועל בדרכים מסתוריות).

    לכו תדעו. יום אחד הוא כאן, יום אחד הוא לא.

    מישה צודק, לפחות יודעיםם שהשטן תמיד כאן, והוא כאן בצורה של חתולה לבנה יפייפיה.

  12. אני לא בטוח לגבי זה.

    עכשיו הברקה,

    שכל אחד יציין את הרכב האהוב עליו ביותר, ומס' שורות המתארות את הרכב בעיניכם, והכי חשוב תמונה אשר מעבירה את המסר.

    דבר ראשון, CHEVY, תרגע, זה היה ממהירות, כי מיהרתי... אתה בא ללמד אותי? ;)

    ועכשיו לך אורי. תגיד אתה עושה צחוק? אחד?! אתה מגביל אותי.... לפחות תן לי סוג, שטח, כביש, מרוצים, טנדר, אל תעשה לי ככה. קשה לי להחליט......

  13. גם הסופרה שאני הראתי לא באה ככה מהיצרן, זה אתה יכול להיות בטוח. לא חיצונית, ובטח ובטח שלא פנימית.

    ולמה זה לא בסדר? הטנדר? זה טנדר. עם מנוע של CORVET. ביג דיל. זו סופרה, ואני מבטיח שרוב החלקים לא מקוריים. זה גם הופך אותו ללא בסדר?

    וזה שאתה אומר "אני יכול" זה מאוד יפה. אני יכול לשים מנוע של מטוס סילון במשאית 16 טון והיא תרד מ 2.8.... אני יכול . גם אתה. למה אתה לא עושה?

    עזוב יכול או לא.... קיים או לא. זה טנדר לכל דבר, והוא ימכר בקטגוריית טנדר. לא כקורבט. אתם סתם לא רוצים להודות בטעות ;D

  14. אתם לא הבנתם אותי, והמעטתם מערכי....... לא יפה!

    מה התכוונתי לכל מילה, אבל מה, הייתה סיבה.

    מישהו אמר שהוא נוהג על דיזל, ושזה חרא, ושאין לו מה לעשת.

    אז כשאין משהו אחר חוץ מדיזל אפשר עדיין לנצל אותו. כמובן שאני מעדיף דיבור של מנוע V6 עם מהירות סל"ד מקסימלית, ללא נלווה, אבל במצב הנוכחי שאין לו משהו אחר, ראו בזה כמדריך כיצד להנות מהמכונית. זה מה שאני עושה עם הדיזל של אבא....

×
  • צור חדש...