תוכן הפטרון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפטרון

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    268
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי הפטרון

  1. איזו אופטימיות, 30 שנה :) יש נשים שגם אחרי חמש שנים הגדילו את עצמן פי שתיים.

    בכל אופן, על זה אין מה לומר, כי גם אנחנו לא נישאר יפים וחטובים, הן באותה מידה יכולות להתעורר לידך תוך X שנים ולהדחות ממך פיזית. וזה כנראה יקרה גם בקשר ללא נישואים. אנשים מזדקנים בכל מקרה, זה לא שנשים מחליטות לעצמן: "אני נשואה אולי כדאי שאני אעלה 20 קילו", זה הגיל שמחרבן את כולנו.

  2. לי אישית קשה לעכל את העובדה שישנם אנשים שרוצים אשה בבית בגיל 70. לא הספיק לכם 10-15 שנה איתה? כל החיים? באמת? סחטיין...

    ילדים, מוות של חיי המין, חשבונות בין בני הזוג ותסכולים אינסופיים.. לגמרי בא לי על התוכנית האמנותית הזאת ל50 השנים הבאות.

    כמו גם שרק כדי לא להיות לבד, להשאר עם מישהי שהשתנתה מקצה לקצה פעמיים, כמו שקורה לרובנו על טווח זמן של חיים שלמים, נראה לי זול ומעושה, לא טבעי בעליל. מה יעזור לי להיות עם מישהי שאני שונא בגיל 70? שנריב לפני השינה? שנתכסח על הבוקר? כמובן שיש זוגות שזה הפוך ממה שאני מתאר אבל כולנו יודעים שאלה הם יוצאי הדופן.

  3. הוא כבר שמע, כנראה דילגת על חלק מהתגובות.

    ובחייך, מי לא יאהב מערכת איכותית, ויגיד: כן, מחשב מצ'וקמק מספיק לי?

    הכותרת של הדיון זה מערכת ב25 אלף, והוא עדכן ל10. לא יודע מה גרם לך להכניס לפה את הסולו שלך.. מלבד זה שהם שלך :)

  4. אני שמעתי את הסולו, הם פסולת לעומת רמקולים ברבע מרמת המחיר של פותח הדיון. מגניב שיש לך אותם, אבל הם לא שווים הרבה והם לא קשורים בשום צורה לבקשה שלו. הבנאדם רוצה לקנות מערכת ב10 אלף שקל ואתה ממליץ לו על למחשב. למה..?

  5. אם יש לך כסף לזרוק, למה לא. מבאס לדעת שיש אנשים יותר עשירים ממך, אבל לא יודע למה אתה מסתכל רק על חתונות, זה בא לידי ביטוי ברכבים, בתים, בגדים ומה לא.. אם זוג סטנדרטי מוציא 150-200 אלף שקל על חתונה, הגיוני שעשירים יוציאו פי 10, זה הקנה מידה בין ההבדלים.

    יש זוגות שמוציאים גם 50 אלף ובד"כ מוציאים חתונה חבל על הזמן, אבל זו כמובן חתונה אלטרנטיבית וקטנה. אם הייתי בוחר אישית להוציא להורג את הריגוש במערכת היחסים שלי ומתחתן, הייתי הולך על אירוע כזה, עם 100 אורחים מקסימום. הטררם הכללי הזה נראה לי פאתטי, בלי קשר לאם הוציאו 100 אלף או מיליון.

  6. תן לי אחד, לא צריך כמה. ממה שאני קראתי בנושא, במבחנים עיוורים הוכח שוב ושוב שגם לאודיופילים אין את יכולת ההבחנה. גם במקרים בהם השמיעו להם ציוד זהה ורק אמרו להם שהחליפו והם זיהו שינוי... פסיכולוגי רגשי לגמרי. במקרה מסוים קראתי על אודיופיל שבהשוואה עם הסקפטי, גילו שטווח השמע שלו הוא בכלל עד 13K בזמן שלסקפטי הטווח היה 17-18K בהתאם לכל אוזן..

  7. יכול להיות שישנה הוכחה מדעית (עד כמה שקשה להוכיח אותה) אבל העיקרון הוא שזה דבר מאוד סובייקטיבי.

    כאחד שלמד מעט על , להוכיח את זה מדעית זה קל למדי האמת. ברמה התאורטית ישנן ויברציות לרמקולים, זה נכון, אבל ברמה המעשית הסיכוי שתשמע את הרעידות שלהם על פני הסאונד עצמו.. אפסי. ממה שאני יודע בידוד רעידות התחיל מפטיפונים, שם באמת רעד הוא האויב מס' 1. איך זה עבר למגברים ורמקולים.. רק האודיופילים בעלי הכיסים העמוקים יודעים.

    הסובייקטיביות פה באה לידי ביטוי באמונה, נטו. מפאת חוסר ידע זה מסתורין גדול עבור רוב האנשים, אבל זה די פשוט, בסופו של דבר.

    היית מדבר איתי על של רמקולים, של מגברים, הייתי אומר וואלה סובייקטיבי לגמרי, כל אחד עם ההעדפה שלו, וכמובן המוזיקה שלו. כשמדובר על פנטזיות, כמו אם אני אשים פה או אם אני אשים אותו שם וזה יבטל רעד דמיוני, אני אומר וואלה קודם תתחבר למציאות.

  8. fkloster - אני לא יכול אלא להסכים איתך לגמרי. עבור האודיופיל זה משנה, ואין דבר שישנה זאת.

    רק טענתי שסטנדים הם לא הכרח בניגוד לדעה הרווחת בקרב האוכלוסיה הנזכרת. כלומר, כמו הרבה מהציוד אודיו לאודיופילים, זה סוג של תכשיט HIFI, יקר ובא לספק את האגו יותר מאת האוזניים. לגבי האם זה תורם לחוויה ככללותה עבורם, בוודאי שזה תורם ואני מבין לגמרי את המניעים הפסיכולוגיים. גם אני אוהב דברים איכותיים כי זה כביכול מעיד עליי ועל הטעם הטוב שלי. אבל מכאן ועד לשלוח אנשים להוציא כסף כי זה "מאסט"... יש מקום לדעה אחרת פה לדעתי, אתה לא מסכים?

    מנסיוני, בבדיקה שערכתי עם מספר חברים, עם 3 זוגות , אמנם לא ברמה המדוברת בדיון הזה אבל לא רעים בכלל, על סטנדים, על מתלי קיר ועל שולחן, ההבדלים הם אקוסטיים בלבד, אין שום ענייני רעד שאפשר לשמוע כתוצאה מהימצאותם או אי הימצאותם של סטנדים. מי שכן שמע הבדל, אני מאחל לו את כל ההנאה שבעולם מהסידור המוצלח שהוא הגיע אליו, אבל שוב, לא בטוח שזה בסיס מספיק יציב להמלצות רכישה.

    ישנם אנשים שמוכנים להשבע שהחלפת כבל החשמל של המגבר שיפרה להם את הסאונד, מי אני שאשכנע אותם שלא, אני רק מנסה לשכנע את הלא משוכנעים שמדעית אין סיכוי שזה ישנה. האחרים לא מתעניינים במדע של הסאונד, יותר בסיפוק של אגו בור - בניגוד מוחלט לדוסים שהשוויתי אותם אליהם קודם לכן, כי להיות אגו מניאק זה קל, להיות דוס זה קשההה.

  9. לגבי הסטנדים.. זה די בולשיט. איך בדיוק הם אמורים להשפיע על הסאונד..? רק מבחינת מיקום הרמקול הם עשויים לסייע. בכל אופן, אם מקצוענים שמים את המוניטורים שלהם על השולחן.. הרבה יותר אינדיקציה מאשר אודיופילים שלא מבינים לא בסאונד ולא בחשמל, רק באמונות תפלות. גם כאלה מחירים מופקעים לסטנדים.. כאילו שזה עוד חלק מהמערכת..

  10. אני מניח שהתכוונת 2.5 אלף ולא באמת 25.

    רמקולים הייתי ממליץ על פולק אודיו, יש דברים אחלה ביד שניה. כל מי ששמע את שלי התלהב מאיכות השמע. הייתי שם בערך 2000 מהתקציב על הרמקולים.

    רסיבר אתה יכול למצוא ב300-500 שקל ביד שניה, גם כאלה שעלו אלפים לפני כמה שנים. תבחר פירמה שאתה מעדיף, בסופו של דבר זה לא העיקר. אני בכל אופן אוהב את ימאהה.

  11. עובדה שהיה לי מעבד E5200 עם ל-3.6GHZ וה-6870 שלי קרטע במטרו על ההגדרות הכי גבוהות עם DX11

    ועם ה-2500K אין על מה לדבר בכלל ;)

    נראה לי שזה יותר קשור ל-4 ליבות ב-2500K אל מול ה-2 שהיו לך ב-E5200, כמות הcache וכמובן הבדלי הארכיטקטורה בין המעבדים.

  12. נמנעתי בעונות הקודמות מלראות, באותה טענה אליטיסטית מפוהקת שנטענה פה. הפעם החלטתי לנסות לראות בעצמי, וזה לא רע בכלל. הפקה קצת משעממת וקשה לצלוח את הפרסומות, אבל יצא לי לראות כמה תוכניות במלואן, והיה נחמד מאוד לראות אנשים זרים מתכסחים על שטויות. באמת, זה היה מין סיפוק בסיסי שכזה, כמו להיות שבע. אני בעד.

    כל הבכי על הרמה, על התוצאות שזה מביא לטלויזיה, מזכיר לי צנזורים של ספרים של המאה ה19 או משהו כזה. זה בסה"כ בידור... לפני עשור פלוס תחשוב שזמן השידור הזה היה מאוכלס בתוכניות כמו שמש או הראשון בבידור, אז בוא לא ניתמם ונגיד שפעם הערוץ המסחרי היה איכותי יותר. תמיד זה היה זבל מסחרי, כי זה מה שאנשים רוצים. אולי לא כל האנשים, ואולי לא כל הזמן, אבל אם לא הייתה לזה דרישה סמוך על יצרני המזומנים שעומדים בראשות ההפקות הללו שהיו משנים כיוון.

    בנוגע לנושא של הת'רד, כתור אחד שעבד עם אנשים, הייתי צוחק עליהם מאחורי הגב לעתים, ועשויה הייתה לקרות לי פדיחה דומה, ואני בטוח שלרוב מי שעבד עם קהל. לצערו של האח הגדול לשעבר הטעות שלו קרתה מול יותר מדי אנשים. אבל זו טעות שיכולה הייתה לקרות לכל אחד (בהנחה והוא לא מתחסד :)). לא מבין את הצביעות הזאת, שופטים אותו כאילו ביצע אלימות של ממש. כולם הרי עושים את זה, הוא נענש על זה שהוא נתפס.. ותולים אותו בכיכר העיר כאילו כולם בסדר ומעולם לא היו חלק מזה.

  13. הי נתיני היקרים

    המלך קרירין הראשון טס מחר לתאילנד לשלוש וקצת שבועות

    אתם מתבקשים מצווים לשלוח לי מתנות וברכות ולעלל את שמי ברבים

    ולסיום אני רוצה לכתוב לכם משהו חכם שהולך ככה

    יאבה דאבה דאבה דו

    lol @ creepy awkward fella

  14. נשמע גטו לאללה... חשבתי על לעשות שהוא ירד מתחת לשולחן, כמו הארונות האלה של מיקרו במטבח, בסגנון.. אבל זה מצריך תכנונים ואין לי כוח להכנס לזה, אז אני מתמודד עם הבאסה ומרכיב ומפרק כל פעם. בכל אופן, אם היית נותן לינק לתמונה היה יכול לעזור, יכול להיות שאני מדמיין משו שונה לגמרי ממה שראית.

  15. *מקנא* *מקנא* *מקנא* :P

    אתה מרוצה ממנו ? אני שוקל לרכוש אחד בקרוב.

    שמע הוא מדהים... לא ניסיתי הגאים אחרים, אז אין לי ממש יכולת השוואה, אבל לכשעצמו הוא פשוט טוב. ריאליסטי לאללה, לא שומעים את הפעולה שלו כמעט, ואפשר לקנפג אותו בדיוק לטעם שלך. הבעיה היחידה שנתקלתי בה היא איפה ואיך לשים אותו. לא נוח שהוא תקוע כל הזמן איפה שאמורה להיות המקלדת, גם בגלל הגישה למקלדת וגם בגלל שהוא די מסתיר חלק מהמסך אם אני לא נמצא בתנוחת "נהיגה". המערכת של החיבור שלו לשולחן מעיקה לאללה, וחייבים איזה פלייר כדי לחזק אותה טוב וכל פעם לחבר להוריד עם כל הקטע של הפלייר יכול להיות די מציק. אבל מכיוון שאין אופציה אחרת להגה באמת טוב, לא נראה לי שהקטנות האלה זה מה שמשנה.

    סידור יפה לחדר, בשר טרי. הכובעים שם נראים די ערסיים, אבל יכול להיות שאתה ערס וזה הולם אותך :P

  16. פאק איזה משחק מטורף... סיימתי אותו אתמול, והתחלתי ישר על הרמה הקשה יותר. פאק איזה משחק!!! לא יודע אם כבר אמרו, אבל הבנתי שאם מפעילים את המשחק כשלא מחוברים זה מעלים את השמירות כי הוא לא עושה לוג אין לפרופיל. אם מתחברים לאינטרנט זה מחזיר את המצב לקדמותו.

  17. לא ראיתי את הסרטון כי יום שבת היום והאתר שומר שבת (?!), אבל אני אישית חושב שזה בולשיט. אפשר לעשות לבנאדם סוגסטיה לחשוב מה שבא לנו, והוא יגיד את זה אחרינו כמו תוכי, במיוחד אם אנחנו הקשר לאלוהים על האדמה עבורו, כמו במקרה הזה. מן הסתם זה משליך כמובן על האינטלקט שלו. אבל בוטום ליין אף אחד לא יודע מה קורה אחרי המוות, אף אחד לא יידע. הגהנום/גן עדן הזה זו סתם חוסר יצירתיות של אנשי הדת רודפי השררה של כל התקופות...

×
  • צור חדש...