תוכן omd - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

omd

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    57
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי omd

  1. americium -מנהל קשרי חוץ

    "אין ספק שיש פה מצב לא נעים כלפי Bug2000 אבל צריך לזכור שיש פה גם את SkyPC שרודפים אחרי OMD כדי לקבל כסף עבור מוצר שסופק. נכון, הם טעו, אבל הם עלו על הטעות ויצרו קשר עם הלקוח שמתנער מהחוב שלו. הוא היה יכול לשלם את החוב או להחזיר המוצר, הוא בחר להשאיר את המוצר ולא לשלם את החוב. שימו עצמכם לרגע במקומו של ניב כהן, איך הייתם מרגישים אם בן-אדם שאתם מכירים, שנחשב ללקוח ותיק שלכם, מחליט לעשות את מה שעשה?

    אתה יכל להירגע ,ובטח לא לדאוג בקשר אליי .

    1-אף אחד לא רודף/ רדף אחריי בקשר לכסף

    2-אף אחד לא "עקץ "

    אז בוא נחסוך במילים ונישמור על אופטימיות !!!

  2. שלום לחברי הפורום !

    ברצוני לעדכן אתכם שהבחור Bug2000 שרכש ממני את כרטיס המסך לא נישלח מטעמי לחנות. היות ורכשתי מיד כרטיס חדש מתקדם יותר GTX-295

    מצ"ב חשבונית בעבור הקניה.

    אם יש למר ניב מבעלי SKYPC חשיבה או הנחת דעת .

    1-"שגנבתי" את הכרטיס הנ"ל

    2-"שגנבתי "את הספק הנ"ל

    מוזמן להגיש תביעה נגדי בבית המשפט .

    לי יש הרבה מה לומר בבית המשפט .

    [attachment deleted by admin]

  3. שלום לכל החברים !!!

    למעשה אני זה שרכש את הכרטים הנ"ל מ SKYPC במקור ואכן שילמתי עבורהכרטיס מסך מחיר מלא ,וכמובן קיבלתי חשבונית על שמי מה שגם רוב המחשב בזמנו רכשתי דרך את אותו חנות SKYPC . טילפן אליי היום 1.10.2009 הבחור שקנה ממני את הכרטיס הנ"ל וביקש ממני את החשבונית שאפקסס לחנות על מנת לוודא את בענייין. תוך דקות ספורות הגיעה החשבונית לחנות . ואת השתלשלות הענינים קראתם בתחילת הפורום . חמור מאוד וחבל שחנות שאמורה לתת שירות עושה בדיוק ההיפך . כמו כן ולפי איך שהגיב מנהל החנות שאמר עליי דברים חמורים אני שומר את הזכות לתביעה על הוצאת דיבה כנגד SKYPC והבעלים !!!

×
  • צור חדש...