תוכן VolTAge - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

VolTAge

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    260
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי VolTAge

  1. אני משחק על 1024x768 ב HIGH SETTINGS, ויש לי ירידות FPS לבערך 15 ככה לפעמים רק בקרבות, או שאני פותח דלתות. חוץ מזה יש לי בין 50-30, תלוי במקומות.

    יש לי סטיק של זכרון

    GEIL 256MB DDR333 - PC2700 - CL 2.5

    לדעתכם אם אני יוסיף אותו לסטיק שיש לי כרגע ( מפרט בחתימה ), המשחק יוכל יותר חלק? או שאין לזה ממש השפעה.. ?

  2. אז למה אתה ממשיך לנסות להסביר לרפי שכל כמוני שאת האליפות הזאת קיבלה מכבי מהתאחדות ( לפי דעתך כמובן ) ?

    לי נראה שאתה יותר מאשר לשכנע אותנו מנסה לשכנע את עצמך שזוהי באמת האמת, מנסה להמציא מן תירוץ שיוציא את הטעם הרע שיש לך עכשיו. הרבה יותר קל להמציא תירוץ ולשפר אמיתות מאשר להפסיד בכבוד.

    ואגב, כל העקיצות למיניהם לא מראות מי יודע מה על חוכמתך.. סתם נקודה קטנה.

  3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תעשה לי טובה באמת......... אנחנו זכינו בשתי אליפויות בצדק ובכבוד עם תצוגות גדורגל אירופאיות ואל תשכיח את ליגת האלופות. אני לא מבין אתם צוחקים על מכבי חיפה אבל שוכחים איזה כבוד היא הביאה לכל מדינת השנה באירופה, אנחנו שיחקנו השנה כמות משחקים שלא שיחקתם בשנתיים אז מה אתה מתלהב אנחנו הקבוצה עם השנה הכי עמוסה עם כמעט 70 משחקים ועוד החזקנו מעמד עד סוף השנה!!!! תראה את לברקוזן כמעט ירדה ליגה ותבין עד כמה חיפה קבוצה גדולה!!! ואני פתחתי נושאים בגלל שאוהדי כמבי פתחו לפני וזה היה כדי להראות להם מה ההרגשה כשמפסידים!!!

    היסטוריה זה דבר נורא נחמד, אבל צריך להסתכל על ההווה. וההווה הוא שמכבי ת"א לקחה אליפות, וחיפה הפסידה את האליפות לאחר שהייתה לה הזדמנות פז בטוחה לקחת אותה במחצית שהם הובילו 5-0 ומכבי היו על 0-0. אז זה מה שקורה בהווה ולא בעבר הכל כך טוב שאתה מתרפק עליו.

  4. 2. מי שמדבר על שחיטות, אז הוא פשוט עצוב שמכבי תל אביב זכתה באליפות. אני הייתי בטוח ב100% במחצית המשחק שאשדוד מכרו את המשחק, אבל עכשיו כבר לא. כי אז רציתי להאמין בכל דבר. לסיכום:

    בדיוק.. ואפשר לקחת את ההודעה הראשונה שלי בת'רד הזה כדבר שמאמת את הטענה הנ"ל.

    אז חיפאים, זה יעבור לכם עם הזמן.. :P

  5. טוב אנחנו נלמד מניסיון, שנה הבאה נוכל לקנות גם אליפות בהתאחדות במחיר מציאה של מיליון וחצי שקל. לפחות למדנו מהעונה הזאת.

    אחחח, אני יכתוב את זה שוב, למכבי אל היה שום קשר לבקשה של פ"ת להעביר את המשחק לר"ג, ואם באמת שחר לא היה רוצה שזה יקרה הוא היה מתנגד, אף אחד לא אמר לא שלא לעשות ככה.. שחר הוא הכתובת שלך להאשמות..

  6. נאיבי ? מצתדק ? מה שכתבתי אלו עובדות, נקודה. אהה רגע אני מבין, בטח לוני שילם לפ"ת שיבקשו להעביר את המשחק לר"ג, וגם נתן הצעה שלא ניתן לסרב לה לעגיב ושחר כדי שלא יביעו התנגדות. זה בסדר, גם שמכבי לא היו מקום ראשון בהפסקה גם אני חיפשתי תירוצים ומצאתי קונספירציות, אבל אין מה לעשות.

  7. הלואי ויכולתי לפרגן לת"א אם הם היוו עושים את זה בדרך כשרה.

    אם הם היו שומרים על שיויון בין הקבוצות, משחקים בחוץ בדיוק כמו שאנחנו חיפה שיחקנו בחוץ

    היתי מפרגן

    בכלל לא היה קשר למכבי ת"א, הם לא היו צד בעניין, פ"ת בקשה להעביר את המשחק לר"ג ובית הדין הסכים. אם יש מישהו להאשים אותו זה את בית הדין של ההתאחדות..

    מכבי אלופה !!! ;D

  8. 5 שערים ב 14 דקות ? נו באמת.. מקרה בית שאן חוזר שנית.. משהו מסריח בממלכת אשדוד..

    ומה גם ההפסקת חשמל, איכשהו הכל מסתדר לחיפה היום.. מאוד מוזר.. רק חבל שהם לא חשבו על זה שהשופט יוכל לסחוב את המחצית בת"א וככה לאזן את הזמנים.. כנראה שחר היה צריך לחשוב צעד אחד קדימה ולבקש מהחשמלאי לנתק את החשמל במחצית השנייה שבה אין אפשרות לאזן את הזמנים.. ::)

    מכבי 1 -0 על פ"ת, יש תקווה מכבים !! :jump:

    עריכה : חיפה 5-1 !! מכבי בראש הטבלה !!! :jump::jump:

  9. יש כמה מקומות במפה שאני זוכר בעל פה שיש בהם נשקים

    אבל בתכלס אין לך ברירה אלה ללכת לקנות ...

    באיזה אתה משתמש? בבית של דיאז יש לך כדורים חינם ל-M16 או מה שזה לא יהיה

    מתי יהיה לי כבר אפצי? סיימתי את כל המשימות חובה ואת המשימות של המליבו ועוד כל מיני

    כמה צריך לעשות עד שהאפצי יופיע?!

    איפה בבית של דיאז יש M16 ? יש גם ליד ה Haitian Women ששכחתי איף קוראים לה גם M16..

    ואולי אתה יודע איפה יש כדורים ל Sub Machine Gun ?

  10. יש לי גם את ה SL 2.0 והטמפרטורות שלי נורא גבוהות לפי דעתי, אני עכשיו על 48 ב idle וב load על 52, sf2+sk7 והמארז עם 4 מאווררים sf2 על פוטנציומטר במדיום, כולל זה של המעבד.

    אז אתם אומרים שהבעיה היא בביוס, ועדכון קטן אמור לפתור את הבעיה ?

  11. אז קניתי מחשב חדש, וגם מארז חדש. המארז הוא Enermax CS-10181, שיש בו מקום ל 7 מאווררי 80mm. המארז הגיע ללא מאווררים, כרגע יש לי 4 מאוררי SF2 שיכולים לשמש כמאווררים למארז, אולי בעתיד אני יוסיף עוד. רציתי להתייעץ איתכם בקשר לסידור שיניב את הטמפרטורות הכי נמוכות לפי דעתכם. אז אני יתן לכם שרטוט ( דיי עקום למען האמת ;D ) שעשיתי ואתם תייעצו לי בבקשה איפה לדעתכם כדי למקם את המאווררים, ואת הכיוון של כל מאוורר - מכניס או מוציא אוויר.

    הנה צילום של המארז שאולי יעזור לכם יותר להבין איך הוא בנוי..

    3.jpg

    case.JPG

  12. אבל רק רגע, תסתכלו בעמוד הזה מהאתר של גיגהבייט, מתחת ל Unique Features of GV-R9700 PRO שכתוב באדום, כתוב את הדבר הבא : V-Tuner Tweaker supported, can your VPU and Memory speed.

    והנה תמונה של V-Tuner מהאתר של גיגהבייט, מעמוד הזה מתחת לכל הלוגואים של סדרת מאיה שלהם.

    v_tuner.jpg

    עכשיו, אם תסתכלו בפינה השמאלית העליונה של התוכנה יש שם מדי טמפרטורה גם לליבה וגם לזכרונות. אז התוכנה הזאת מסופקת עם הכרטיס ויש בה צגי טמפרטורה, וזה הכרטיס הכי חזק ויקר של גיגהבייט, אז זה הגיוני שאין לו חיישני טמפרטורה ? ???

×
  • צור חדש...