תוכן The Grey Matter - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Grey Matter

צוות האתר לשעבר - לא פעילים
  • מספר הודעות

    2640
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי The Grey Matter

  1. אבל אם לוקחים את זה במינון הנכון אז זה בסדר לא?

    ואתה בטח רופא שאתה יודע מה המינון הנכון?

    ואם זה קצת מסוכן אז זה לא נורא

    תגידו אנשים מה קורה לכם? השתגעתם לגמרי?

    שיהיה לכם ברור - תחמוצת חנקנית (גז צחוק) היא רעל! ההשפעה הרפואית של אופוריה והזיות הן רק תופעות לוואי של פגיעה במערכת העצבים שנגרמת על ידי הגז.

    יותר מסוכן מכן היא העובדה שההשפעה של גז צחוק היא לטווח קצר, מה שלעיתים רבות גורם לחזור ולהשתמש בגז פעמים רבות בתקופת זמן קצרה - התוצאה היא נזק בלתי הפיך למערכת העצבים ואפילו חנק.

    אגב... אם עדיין לא שכנעתי אותך להפסיק לעשות שטויות (ועוד לפרסם את זה באינטרנט כדי שכולם ידעו), אז המקור הכי זמין להשיג ממנו גז צחוק הוא מנוע בעירה, כל מה שאתה צריך לעשות זה לחפש מכונית בסביבת מגוריך ולשאוף מהאגזוז. :kopfpatsch: בהצלחה!

  2. מצטער שאין לי סורק.

    מדובר בעיתון ידיעות אחרונות מתאריך 15.9.2006

    כתבה של איתמר אייכנר, עמוד 2:

    ולמרט מתכנן לשנות שיטת הממשל בישראל

    אחרי שההתכנסות (התנתקות, ע.ע.) ירדה מהפרק, אולמרט מאמץ סדר יום חדש. המטרה: להרחיב את סמכויות רה"מ ולהגביל את יכולת הכנסת להפיל את הממשלה.

    ולכך תגובה אחת - details , details , details!

    הכל נמצא בפרטים . ומי שמצטט מהעיתונות היומית - סופו שיחטא בכך שיתעלם מהפרטים.

    א) הדרך ארוכה מהשתעשעות ברעיון של שינוי שיטת ממשל לשינוי ממשי שלה. דבר שסביר שלא יקרה.

    ב) אתה כבר בוודאי יודע - שעיתונאים ממהרים להשתשע עם רעיונות כאלו הרבה לפני ראשי ממשלה.

    ג) ושוב - הכוונה יכולה להיות ל10 שיטות ממשל שונות, בלי הפרטים הטענה של "דיקטטורה עכשיו" לא בדיוק תופסת.

    ד) ואתה יודע מה? אני בספק רב שאפילו אולמרט יודע מהם הפרטים של התוכנית שלו.

  3. אולי אברהם אבינו ?

    אתה סתם מתחמק בצורה דמגוגית לחלוטין. הוא ראש הממשלה ולכן האחריות היא עליו, נקודה. מעניין למה הוא כלכך מפחד להקים וועדת חקירה ממלכתית עם סמכויות לבדוק גם את התפקוד שלו... ::)

    ומעניין למה קראתי בעיתון לפני שבוע שהוא מנסה להעביר מספר שינויים בחוק, שיקשו על הצבעת אי-אמון והפלת הממשלה - ויקנו לראש הממשלה סמכויות רבות יותר להחלטות באופן אישי - דיקטטור.. ::)

    אז נכון - האחריות היא עליו כי הוא ראש הממשלה- אבל לא זו החוכמה. להטיל את האחריות על הגורם הגבוה ביותר בשרשרת הפיקוד זה קל , ודמגוגי באותה מידה.

    לא סתם במערכת השילטונית יש מושג שנקרא האצלת סמכויות, לא ראש הממשלה יכול לדאוג לרשימות המלאי בימ"חים, לא שר הבטחון צריך לדאוג למלחמות הגנרלים, ולא הרמטכ"ל צריך לדאוג לבירוקרטיה וכסת"ח של הקצונה הזוטרה. לכל דרג יש האחריות שלו .

    ולכן האפשרות היא פשוטה - או לשלוח הביתה את כולם מרמת הלוחם בשטח שסרח ועד לראש הממשלה, או לערוף ראשים למעלה - כי זה "מסתדר טוב פוליטית" ונותן קצת דם לעם , ובעצם מכסה על בעיות יותר עמוקות שקיימות בדרגי הביניים.

    או לבדוק טוב ולעומק (ובלי דמגוגיה זולה וחצאי אמיתות) מי סרח בצורה כזו שלא ניתן לתת לו אחריות , ולמי לא. את זה - עדיין אף אחד בתקשורת כעוד לא עשה, כי זה לא דרמטי מספיק- ולכן "לא מעניין הציבור" .

    ואגב- יש הבדל מהותי בין משטר נשיאותי למשטר דיקטטורי. למד על מה אתה מדבר לפני שאתה בדבר. אם כי אני חייב להודות כי בפוליטיקה חסרת בושה כמו בישראל - ההבדל דק למדי.

  4. דגם ה TX של LG נכנס לתקציב בקצהו העליון, ומציע את המחשב הקל ביותר שאתה מסוגל לקבל ללא איבוד פונקציונליות.

    מחשבים אחרים מומלצים בקטגוריה -

    הם ה MSI S260 שהוא בהחלט זול ביחס לתמורה שהוא נותן.

    ה fujitsu p7010 שלטעמי הוא פשוט קטן מדי בשביל להיות נוח

    ה W5A או W5F שנחשבים למעולים, אם כי מעט יקרים.

  5. גם המצרים והסורים ראו את מלחמת אוקטובר כנצחון אדיר, למרות שנכתשו עד דק. לא למדתם כבר לא לקחת ברצינות את נסראללה ודמיונו הפורה? בכל מקרה כפי שאני רואה זאת - נסראללה כבר בשדירת הנידונים למוות, הוא ימות אם לא עד הפסקת האש, אז אחריה (ואני בטוח שגם הלבנונים לא יתנגדו במיוחד לרעיון)

    אותי יותר מטרידה בעיית שחרור השבויים, שלא מוזכרת באותו הסכם. זוהי מכה קשה לדעת הקהל הישראלית, שכן היא לא סופרת את מספר הקטיושות שהושמדו, אלא האם השגנו את מטרות המבצע ההתחלתיות

  6. מה התראד הזה העוד בעמוד הראשון?

    בחייאת תראד שמתבסס כולו על הטענה הפילוסופית של "אם אין אף אחד ביער שישמע שעץ נופל, אז הוא בוודאי נפל!" לא ראוי לתגובה יותר מורכבת מ - לך ופתח כמה ספרי לוגיקה!

    באמת, אבל באמת שרציתי לדסקס בנושא הזה על נושאים פילוסופיים/מדעיים העוסקים במדע המקובל לעומת פסאודו-, תאוריות קונספירציה, ודמגוגיה ובמקביל מה שאנחנו באמת לא יודעים.

    אבל פותח התראד מתעקש תמיד לחזור לאותה נקודת התחלה של פסאודו- ודמגוגיה. ומעולם לא מנסה אפילו לבנות טיעון מורכב יותר שלא נופל למלכודות הקלאסיות.

  7. אתם מדברים כאילו פרץ הוא זה ששם את הכדורים במחסניות של החיילים באופן אישי, ונותן פקודות לחיילים בשטח. :s07:

    לפרץ יש יועצים, וגם יש רמטכ"ל, ויש ראשי פיקוד, ויש מפקדי כוחות ועוד לא מעט אנשי מקצוע שמטרתם היא להפוך חזון אסטרטגי מדיני לפעולות מפורטות בשטח.

    והם לא רק שמגיעים מהדרגים הגבוהים ביותר במערכת הבטחון, יש להם גם נסיון צבאי.

    הנסיון או חוסר הנסיון של פרץ בנושאים צבאיים חשוב כקליפת השום.

  8. והסיבה האמיתית לכך שרופאים לא ממליצים על טיפולים כאלו הם כי מדובר בתוסף מיותר לאדם עם תזונה בריאה.

    במקרה הטוב זה לא יוסיף כלום, במקרה הרע יכול אפילו לגרום נזק.

    בכל מקרה לא אומגה 3 ולא כל תוסף אחר עושה את הפלאים שמייצנים כאן.

  9. התגובה הראשונה, האחרונה והיחידה שלי בנושא הזה, ואני חושב שהיא מסכמת את הרגשתי.

    כבר עייפתי מלהיות אכפתי בגלל כל הרוג בכל מקום בעולם. כאשר נהרגים בעולם בכל שנה למעלה מ750,000 אנשים מתאונות דרכים, וקרוב ל 3 מליון מאיידס, למה שיהיה אכפת לי מ 600 הרוגים בצד הלבנוני? :-\

    אני לא שמח על כך , וגם לא כועס או מתרעם מכך ... פשוט כבר לא אכפת לי.

  10. The Grey Matter - אתה לא יכול תוך חיפוש מסכן של שעתיים במנועי חיפוש לחשוב שאה יודע כבר הכל על הבן אדם על הפרוייקטים שלו ולהפריך אותו, גם לא תוך שבוע.

    אך באותה מידה אינך מסוגל להתעלם מהטענות (הדי משכנעות לטעמי) הסוברות כי האדם הוא או שקרן, או מטורלל, או מנצל באופן ציני את תרבות החייזרים למען רווח כספי (תוך כדי אמירת דברים שאינם אמת).

    אולי אני לא יכול לדעת הכל על אותו אדם , אבל אפשר לדעת הרבה - ולך (או לפחות לי) בטח שאסור להתעלם מכך. ובהתחשב בעדויות הבלתי ניתנות להפרכה שהבאתי , אני לא מרגיש חייב לדעת את כל מה שיש לדעת על אותו אדם , ובמיוחד לא את דברי היחצנ"ות העצמיים שלו בתור מומחה מטעם עצמו.

  11. ומענה ל...Decktor אני אסביר לך מה לא הבנת. כתבת ואני מצטט..."תשמע אני פשוט חושב שפותח הת'רד לוקח כל תיאוריה הזויה שהוא אי פעם שמע ועושה מזה עובדה קיימת בלי לבדוק את העובדות "

    וזה בפרוש לא נכון. ועל כך נתתי ציטוט מפי פותח הטרד שבחרת להתעלם ממנו והוא - "וכמובן זה לא מידע שנגדו נוקטים עמדות כי זה רק תאורתי והכל יכול להשתבש יותר מפעם," לכן טענתי שיש לך בעיה בהבנת הניקרא. או שפשוט לא הפנמת את מה שקראת...

    א) קרא את המשפט שוב והכנס אותו להקשרו. נראה שהכותב די משוכנע בקיום העובדות שהוא טוען , רק התאריך הוא תיאורטי. אחרת לא מדובר בתאוריה אלא בשמועה חסרת בסיס.

    ב) כל מדען יאמר לך שגם תאוריות צריכות סימוך יציב כלשהוא במציאות, אחרת מדובר פשוט בשמועות וסיפורי מד"ב. דוגמה - חוק אי שימור האנרגיה היא לא תאוריה, וגם מזימת השתלטות קנגרואים על ערבות אוסטרליה באמצעות משגרי RPG היא לא תאוריה.

    אלוהים אדירים איפה היינו אם כל אידיוט היה יכול לזרוק רעיון לאוויר ולקרוא לו תאוריה מדעית.

    ג) במקרה הספיציפי הזה , Disclosure Project, נראה יותר כמו שרלטנות גרועה (או פסיכוזה חמורה), מאשר תאוריית קונספירציה אמיתית. רוצים הוכחה? חפשו מיהו Steven M. Greer העומד מאחורי הפרוייקט. חפשו את מקום העסקתו (טיפ - חפשו את CSETI ואת SEAS Power). חפשו את מקצועו (ולא, הוא לא דוקטור לפיזיקה גרעינית). על התייחסות חלק נכבד מקהילת חובבי ה UFO אליו (גם הם לא מתייחסים אליו יותר מדי ברצינות). חפשו פרוייקטים קודמים אותם הוא הוביל , ומה יצא מהם (Project Starlight). וחפשו מי 'באמת' אותם אנשים רמי מעלה שנכחו באותה הרצאת המופעיה בעמוד הראשון (ולא ודברת הבית הלבן לא נמצאת שם בניגוד להכרזותיו של גרייר). חפשו את הכרזותיו (התכופות למדי אני חייב לציין) של אותו דוקטור Greer על כך שהגיע לטכנולוגיה שמאפשרת יצירת אנרגיה מכלום, ונסו לחפש את ההתחמקויות שלו כאשר מבקשים ממנו שאכן יראה את אותה מופלאה שכביכול בידיו.

    והגעתם למסקנה כי מדובר בשרלטן אפילו מבלי להבין מה זה Zero-point energy...

    ומי שמוכן לבלוע את השטויות הללו מבלי בכלל לתהות על אמינות ואיכות המידע, אין צורך לקחת אותו ברצינות.

    מי שמקבל כל שטות מבלי להפעיל שביב של ביקורת עצמית , מתוך טוענה כי הכל אפשרי ביקום הוא זה שחי באשליות.

    נכון הכל אפשרי - אבל לא הכל סביר, (אלא אם גם אתה מאמין שתאוריית ההסתברות אינה קיימת במציאות).

  12. לא צריך לתקוף.

    לא ידעתי שהספר סאטירי.

    ועם כל הכבוד, אני לא צריך לבקש את אישורך על מה להגיב ועל מה לא.

    א) לא תקפתי, מדובר בעצה ידידותית ותו לא.

    ב) ואתה בהחלט לא צריך לבקש את אישורי לרשום מה שבא לך :lol:

    ג) ובכל מקרה , עצתי לכולכם, הגיבו רק אחרי שאתם יודעים על מה אתם מגיבים , ולא בגלל ש TheGreyMatter יתחיל "לתקוף" אותכם, אלא בגלל שכך תציגו תגובות מעט יותר רלוונטיות.

  13. בדיחה של מי? אנשי הדת? אלוהים?

    אתה מאמין באמור בקטע המדובר? שהמאובנים הם רק בדיחה? שאלוהים יצר אותם כדי לבלבל אותנו?

    לעולם אל תגיב לציטוט מספר שלא קראת במלואו. אם היית קורא את הספר (ואם עוד לא קראת - לך תקרא עכשיו!) היית יודע כי מדובר בספר בדיוני סאטירי ותו-לו. שאפילו לא מתיימר להציג אמת מדעית כלשהיא....הממ... חוץ מזה שכביש ה M25 הוא בריאתו של השטן, אבל את זה כבר כולם יודעים. ;D

  14. scriewy . מישהו מכיר תתאגיד blackwater ?

    אתה יכול לפרט?

    תאגיד שכירי חרב דמיוני, הפועל במימון ארה"ב בעיראק , ולטענת המשוגעים שבין הקונספירטורים - גם בניו-אורלינס בשעת ההוריקן.

    שוב, תאוריה בעייתית הסובלת מהרבה גוזמאות שקל להפריך, ו-0 הוכחות. מה שהיה פעם כוחות NATO סודיים , היום כוחות אמריקאיים סודיים.

    טוב נו...

    אגב, ניתוח פסכולוגי מעניין של דברי פותח התראד, לאורך עשרות העמודים.

    - טוען טענות "מרחיקות לכת" מצד אחד, אך מתחמק להוכיחן מתוך הנחה לא מבוססת כי מדובר באמת ידועה לכל.

    - תגובותיו סובלות ממליניאליזם, כלומר פחד מבוא "יום הדין" (אם כי באחד מצורותיו המודרניות). למזלו הוא לא הראשון ולא האחרון שמאמין שסוף העולם קרב ובא מחר בבוקר (או בעוד שנתיים לצורך העניין), ההסטוריה מראה שבכל פעם (למזלנו) סוף העולם לא מגיע. אני אישת - לא הייתי נלחץ ממה שיקרה עוד שנתיים-שלוש ;)

    - מתעלם באלגנטיות מתגובות המבקשות הוכחה, או מציגות הפרכת נגד. שוב, גישה ידועה - העברת האחריות על הפרכת התאוריה למקבלה. באותה צרוה אני יכול להוכיח כי הקנגורו ישתלטו על העולם

    - ומה באמת גר 10 ק"מ מתחת לכדה"א? ומה הוא נושם ? גופרית מותכת? ואיזה טמפרטורות הוא אוהב? כנראה טמפרטורות חמימות של 700 מעלות. שוב תאוריה שסותרת כל הגיון מדעי , ושכל ישר. וזה עדיין לא מונע מהכותב להציג אותה באילו היא אמת מוחלטת. ומי אנו שנתווכח

  15. וזה הזדמנות לצטט מתוך אחד הספרים האהובים עלי ;D

    התיאוריות העכשוויות בנוגע לבריאת היקום טוענות, שאם הוא נברא כלל, ולא החל מעצמו, הרי שנוצר לפני עשרה או עשרים מיליארד שנים. אותן תיאוריות טוענות שכדור הארץ הוא בערך כבן ארבעה וחצי מיליארדים.

    תאריכים אלה אינם נכונים.

    מלומדים יהודים מימי הביניים קבעו את תאריך הבריאה ל שנת 3760 לפני הספירה. תיאולוגים יוונים אורתודוקסים קבעו שהבריאה התרחשה בשנת 5508 לפני הספירה.

    הארכיבישוף ג'יימס אשר פירסם את ספרו שנות קדם ועדויות חדשות בשנת 1654, ובו טען שגן עדן והאדמה נבראו בשנת 4004 לפני הספירה. אחד מעוזריו המשיך בחישוב, והצליח לבשר בקול תרועת נצחון שכדור הארץ נוצר ביום ראשון, ה-21 באוקטובר, בשנת 4004 לפני הספירה, בשעה תשע בבוקר בדיוק, כיוון שאלוהים אהב לעבוד מוקדם, כשהיה עדיין רענן.

    גם כאן נתגלתה טעות. של כמעט רבע שעה.

    כל העניין עם מאובני הדינוזאורים היה בדיחה שהפלאונתולוגים עוד לא תפסו.

×
  • צור חדש...