תוכן ameer_a7 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ameer_a7

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    361
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי ameer_a7

  1. לפי תמונות מנהל המשימות למעלה , אלו המשימות שאני עושה תמיד , זהו מצב עומס טיפוסי , האם לפי מנהל המשימות הוספת תוסיף משהו או שמא תהיה מיותרת?

    תודות .. אני יודע ששיגעתי אתכם.

  2. עוד שאלה (אחרונה אני מבטיח;D) אני מצרף תמונה של מנהל המשימות ברגע שהמחשב היה בעומס , גם צורב,גם סרט , גם מכווץ קבצים גם גולש באינטרנט. כל זה ועוד ולכאורה הזכרון המנוצל הוא רק 1 גיגה מתוך ה 2 שיש לי , הייתכן? ולמרות זאת ליד "זכרון פנוי" במנהל המשימות יש 0 כלומר אין.

    מישהו יכול לשפוך אור על הנושא הזה?

    [attachment deleted by admin]

  3. תודה על התגובות המפורטות

    מה שחשוב זה השורה התחתונה , כרגע יש לי 2 גיגה (1X2).

    האם מומלץ לשדרג סטיק אחד ל 2 גיגה (ז"א יהיה לי 3 גיגה סכ"ה) , או שכדאי לי לשדג את 2 הסטיקים ל 2 גיגה וכך יהיה לי סכ"ה ""4גיגה""(ובמקרה הזה יהיה גם דואל צ'אנל אם כי לא מוסיף הרבה)

    מה יותר כדאי/מומלץ?

  4. תודה על התגובות ,

    זה הצ'פסיט הספציפי שיש לי (כפי שניתן לראות למעלה בתמונת ה CPUZ , דגם הצ'פסיט הוא: i945pm, אם אתה מסתכל בתחתית העמוד ליד מימורי , כתוב שהוא תומך עד 4 גיגה .

    http://www.intel.com/products/notebook/chipsets/945pm/945pm-overview.htm

    הייתכן ?

  5. שלום לכולם ,

    זה מה שקראתי ב FAQ , אשמח לתשובה לפני שאני משדרג סתם.

    ש:

    מהי כמות הזיכרון המקסימלית שאפשר להתקין?

    ת:

    בעיקרון, ההגבלה נובעת מנפח הזכרונות הקיימים בשוק. לדוגמה, ל-DDR הסטיק הכי גדול שקיים הוא בנפח 1GB, לכן במחשב שיש בו שני סלוטים, ניתן להתקין עד 2GB. ב-DDR2 המגבלה כרגע היא 2GB לסטיק, וייתכן שבעתיד יהיו גם סטיקים של 4GB.

    עם זאת, מגבלות נוספות יכולות לנבוע מהצ'יפסט ומה- של המחשב. מגבלות של ניתן לעיתים לפתור באמצעות עדכון (שעשוי גם לפתור בעיות תאימות שונות), אך מגבלות של צ'יפסט אינן פתירות.

    למשל, מחשבים ניידים המבוססים על צ'יפסט 945 של מאפשרים ניצול של 3GB בלבד, גם אם מתקינים יותר. בצ'יפסטים חדשים יותר (כמו האינטל 965) מגבלה זו אינה קיימת.

    כמו כן, קיימת מגבלה על כמה פיזי ניתן לנצל, כתלות במערכת הפעלה (הסבר מופיע בהמשך).

    ש:

    מצורפת תמונה מCPU-Z

    [attachment deleted by admin]

  6. שלום,

    בינתיים אין ליבואן ספיציפי זה , (התקשרתי כבר ל 3 חנויות ולהן אין במלאי , וצריך לחכות עד שזה יגיע ליבואן ) וזה הרבה זמן!!

    מישהו יודע בוודאות אם יש לחנות במלאי מיידי הדגם הספיציפי הזה??

    תודה רבה.

  7. תודב לכם:)!

    זה כ"כ פשוט!! נכנסתי לEASY SETUP ולפי ההוראות וזה הצליח , מה שכן.. שהקובץ הנוצר כתוב בו המיקום WORLD והחברה BASIC הורדתי קובץ זה וערכתי לישראל במקום עולם , ובזק במקום ביסיק , לא יודע אם משנה אבל סתם שיניתי את זה.

    השאלה שלי עכשיו , בהגדרות כרטיס הרשת , כששמתי אייפי אוטומטי , וכשבדקתי ראיתי שהוא בחר ככה

    10.0.0.127

    255.255.255.0

    10.0.0.138

    הצעתם לי לרשום 10.0.0.1 במקום 10.0.0.127 שהכרטיס בחר לבד , בגלל שהוא בחר לבד כנראה שזה העדיף לא ?

    מה ההבדל?

    ובקשר לכתובת DNS אני עם נטויג'ן , האם עדיף לרשום את הכתובת שלהם? כאילו.. זה ישנה משו בביצועים אם יש כתובת דנס או לא?

    עוד משו?... אם אני משאיר את הכל על אוטומטי בכרטיס הרשת , זה משנה משו? הבדל במהירות וכו'?

    דבר אחרון :-[ כשאני מתחבר לאמיול יש לי הודעה זו

    http://www.lionetwork.net/emulepage/LowID_Mesh.htm

    מה לעשות כדי לפתוח לה פורטים ואיפטר מ LOWID

    תודה.

  8. עכשיו אם אקנה 2 סטיקים וככה יהיה לי 4 סטיקים כל אחד 256 וכל 2 עובדים ב DUAL CHANNEL ומעשית יהיה כפול ממה שהיה לי קודם , אז ארגיש בהבדל משמעותי בביצועים , נכון?

    וככה יהיה לי 1024 מגה!

    עוד שאלה קטנה , מה יותר טוב מבחינת ביצועים , 4 סטיקים כל אחד 256 וכל זוג עובד בדואל צ'אנל או 2 כל אחד 512 ועובדים בדואל צ'אנל? בשני המקרים יש 1024 מיגה אבל באיזה מהם יש יותר ביצועים?

    ותדוה רבה

  9. אהא הבנתי, עכשיו אם אקנה 2 סטיקים וככה יהיה לי 4 סטיקים כל אחד 256 וכל 2 עובדים ב DUAL CHANNEL ומעשית יהיה כפול ממה שהיה לי קודם , אז ארגיש בהדל משמעותי בביצועים , נכון?

    עוד שאלה : ה 2 שיש לי הם מחברה ואולי מפרט שונה מה 2 שאני עומד לקנות כאילו שיש לי 2 זוגות שונים של וכל זוג עובד ב DUAL CHANNEL ככה זה בסדר ולא יפריעו זה לזה, כן?

    תודה רבה רבה לכם

  10. יש לי אנטל 4 2.6 , 800

    אז לא כדאי להוסיף את הזיכרון? והוא לא יעזור בצורה משמעותית?

    עוד שאלה : אם אני קונה 2 סטיקים 256 שני סטיקים מאותה קופסה... כי אני לוקח ממישהו בעצם חנות אבל המוכר מטומטם ולא מבין כ"כ במחשבים.. אני לוקח סטיק חדש של PQI 256 400 ב 200 ש"ח , השאלה שלי אם הוא נותן לי 2 סטיקים זהים וכל אחד 256 אז אצלי יעבדו כ DUAL CHANNEL? או שצריך לקנות 2 סטיקים מיוחדים ומיועדים ל DUAL CHANNEL ?

    תודה

  11. שלום,

    יש לי של גיגא באייט שמותקן עליהא 2 סטיקים של 256 כלומר בס"ה 512 מיגא ועובדים כ DUAL CHANEL, ויש על הלוח עוד מקום לשני סטיקים , אם אתקין עוד סטיק של 256 וכך יהיה לי 768 מיגא ראם , זה יהיה בסדר? או שישבש ה DUAL CHANEEL?

    תודה .

×
  • צור חדש...