תוכן shimmi1982 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

shimmi1982

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    718
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי shimmi1982

  1. קראתי המון ביקורות משתמשים על גראפיקה רעה ומשחק מקולקל.

    לא יודע, התקנתי - עובד חלק , נראה טוב , העיצוב פשוט מעולה עם השקעה בפרטים מינוריים.

    לא יודע - אני אהבתי והוא טס כאילו המחשב שלי הוא OVERKILL עבורו, כך שגם במערכות קלות יותר הוא אמור לרוץ סבבה.

  2. אני חייב להגיב על חלק מהדברים פה.

    קודם כל לפני הכל:

    *אני ימני בדעותיי הפולטיות.

    *דפני ליף מענייינת לי את השערה השמאלית באשך הימני.

    *אני נגד תרבות הצריכה המעוותת שישראלים טיפחו.

    *אני נגד הקביעה שאם אין לך דירה ב"בעלותך" (במרכאות כי היא לא באמת בבעלותך עד שלא תסיים עם המשכנתא) אתה לא קיים.

    *אני נגד אלה הדורשים שמחירי דיור במרכז תל-אביב יהיו כבדימונה או באור עקיבא.

    *אני לא חושב שאם מחיר הקוטג' יעלה שקל אחד פחות (או אפילו שלושה) למעמד הביניים יהיה יותר אוכל במקרר.

    *אני בעד אחריות אישית, הגעתי מבית שהחינוך בו הוא - אף אחד לא חייב לך כלום, תדאג אתה לעתידך.

    ^^^^^^ לאחר שכל זה נאמר^^^^^^^^

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    אני בעד המחאה.

    *מרתיח אותי שזורקים את ה"שמאלניות" בכל הזדמנות לתאר את ההפגנות- אלה אנשים עיוורים בדיוק כמו הממשלה- שלא היו בהפגנות ולא ראו את האנשים שטרחו להגיע. יש שם לא פחות ימניים, לא פחות מזרחיים.

    הם לא באים באיזו אוטופיה מטופשת של "העולם וורוד והצרות הביטחוניות והמחלוקות בין שני הצדדים של המתרס נעלמו כלא היו".

    הימניים ישארו ימניים. השמאלניים יישארו שמאלניים. חילוקי הדעות לרגע לא שוכחים. אף אחד לא מנסה גם להשכיח אותם. לא ראיתי מפגין שמאלני שפתאום פנה ימינה או מפגין ימני שפנה שמאלה. תקלטו את זה - אין קשר!!!

    תפסיקו עם התיוג המפגר הזה שבכלל לא רלוונטי לצעקה שנזעקת. זה מה שהכי מרתיח אותי - שמדברים על א' וההנהגה (וכשאני אומר הנהגה אני לא מתכוון רק לממשלה אלא לכל בית הבושת של הפרזיטים הזה שנקרא כנסת ישראל- על כל גווניה).

    הימניים והשמאלניים לא שינו דעותיהם הפולטיות פתאום באורח פלא. הם שינו עדיפויות. תקלטו את זה.

    תפנימו, הוויכוח הוא לא על אידיאולוגיה ולאומנות - אלא על כך שלא משנה מאיזה צד פוליטי של המפה אתה מגיע - ברגע שאתה האחד שלא מנצל את המערכת ומשלם את המיסים שלך וותורם את חובותייך כאזרח המאמין במדינה הזו- כך המדינה הזו מחרבנת עלייך יותר ויותר (בין אם זה בממשלה הזו או הקודמת או ה-חמש שלפניה ) - אני מדבר מניסיון אישי שלי - כל מערכת מוסדית במדינה הזו פשוט מעוותת / מקומבנת / נצלנית ועושקת בכל צורה אפשרית את האזרח שמאמין במושג הזה מדינת ישראל.

    ועכשיו לקצת טענות נגדיות והדעה שלי לגביהן:

    * המחאה היא של שמאלנים - שטויות במיץ עגבניות. המחאה לא של שמאלניים ולא של ימניים - המחאה היא של כל מי שחושב שהמדינה הזו משתינה עליו בקשת. האירוניה היא שדווקא אלה המפגינים הם ציוניים- כי אלו שצועקים "הכל חרא פה" (וכן , אני מודע שיש לא מעט כאלה) ידעו לקחת את הרגליים ולעזוב. אנחנו לא כאלה.

    הפסקתי להאמין ב-ביבי. אבל זה לא אומר שהתקרבתי לציפי, או חלילה לברק. מבחינתי לזרוק את כל הקרציות מוצצות הדם האלה לפח האשפה הקרוב.

    *המחאה לשם המחאה בלבד ולא כדי להגיע לפתרונות אמיתיים- או "למה אתם לא אומרים קונקרטית מה אתם רוצים": מחאה באמת מצליחה כשהיא יצרית- ולא מחושבת. לאורך כל ההיסטוריה הרחוקה יותר והקרובה יותר (ראו מה קרה לשכנינו) - מישהו שאל שם מה אתם רוצים ? רוצים שינוי! לא יכולות להיות תשובות קונקרטיות שיכללו רבע מיליון מעבר למשהו הרבה יותר "מופשט" של "רוצים משהו אחר". אני באמת ובתמים מאמין בזה.

    השינויים הקונקרטיים לא יגיעו מהנהגת המפגינים- כשיגיע הזמן לאלו יהיו מספיק אנשי מקצוע (ולא גנרלים למיניהם שיהיו אחראים לרווחה או עוד יותר גרוע - עובדי אלילים שיהיו אחראים לתיקי בריאות כחלק מדיל כדי לשמור על התחת שלך במעמדו הרם) - שידעו לתת את הפתרונות הנכונים יותר מהגועל נפש שקורה כיום.

    * מי שמממן את המחאה הזו הוא בעל אינטרסים.

    לא מעניין אותי מי מממן את זה- כל עוד זה מאפשר לרבע מיליון איש לצאת לרחוב ולמיליון איש לשנות את עדיפות ההצבעה שלהם בבחירות הקרובות למשהו שונה מהותית משמאל או ימין המסורתי שהיה עד היום- ממש לא מעניין אותי מי מממן את זה מאחורי הקלעים.

    * הכל יחסי - תסתכלו מה קורה במדינות עולם שלישי ששם לאזרחים אין בכלל קול.

    לא מעניין אותי מה קורה במדינות עולם שלישי או כל מיני מדינות איסלאמיות כאלה ואחרות. מעניין אותי להתקדם.

    * לא כל אחד חייב אוטו . ולא כל אחד חייב לגור במרכז.

    אין מסכים ממני - רק תנו לי את האפשרות לנהל אורח חיים נורמטיבי עם תחבורה ציבורית ראויה שתאפשר לי להתנהל ולא לסבול בעת החלטה של לגור בפריפריה. אני אישית שונא את ת"א. אני שונא את כל ההמוניות והצפיפות והג'יפה של המרכז בכלל. ממש לא מפריע לי עקרונית לגור בפריפריה - ואפילו פריפריה רחוקה. כל עוד אני אוכל להתנהל כפי שאצטרך מאותו החור המבורך שאבחר לגור בו. מערכת התחבורה בארץ מחפירה בלשון המעטה. כל המערכות המנהלתיות בפריפריות מזעזעת.

    *אל תקנו דירה. תגורו בשכירות.

    אני מסכים מאוד! רק מה שוק הדירות להשכרה פה הפך כל כך מניבולטיבי שאנשים מוכנים להשתעבד לכל החיים לבנק רק כדי לצאת מהמעגל הזה של הנצלנות הנדלנית שבעלי הדירות מעיפים עליהם - ואני דווקא לא מאשים את בעלי הדירות להשכרה- הם בעלי עסק שרוצים להרוויח את המקסימום כסף במינימום השקעה שלהם- אני לא מסכים עם זה אידיאולגית אלא רציונלית.

    כשבמדינוןת אחרות בעולם נחתמים אפשר לגור בשכירות 10-20 שנה , אני מאוד בעד,. בארץ? אין מצב לתסריט כזה- אז מה הפלא שכל קוקיון זב חוטם חותם על משכנתא דרקונית שהוא בכלל לא מבין את ההיקפים שלה כדי "לקנות דירה"

    *אל תבכו שאין לכם כסף כשאתם מסתובבים עם וטסים כל שנה לחו"ל ובתי הקפה מפוצצים.

    אני לא טסתי לחו"ל כמה שנים טובות. וקצת מילה על ה"מצב הכלכלי היציב" שבארץ - זה בזכות תרבות הצריכה המעוותת לחלוטין שמטופחת שנים על גבי שנים על ידי שלטון זה או אחר. אי אפשר להגיד אל תקנו כשכל ה"יציבות הכלכלית" מבוססת על כך שמוצאים מיליון ואחת דרכים לגרום לך לקנות. וזה מתבטא במיליון ואחת בעיות של רכיוזיות מטורפת במשק, של הבנק שלי שמתקשר אלי כל שני וחמישי וממש מתחנן שאני אקח הלוואה כזו או אחרת. ועוד אלף דוגמאות אחרות איך לנווט את האזרח המטומטם לבזבז את הכסף שאין לו על דברים שאינו צריך. ואם כולם היו חכמים וקונים לפי יכולתם ולא באשראי מגוחך? אז הכלכלה ה"יציבה" שכל כך מתגאים בה הייתה קורסת.

    לסיכום:

    כן, אני דורש שינוי. ולא אני לא מצפה שהמדינה תשלם לי את החשבונות שלי, אבל פשוט נמאס לי מההרגשה המעיקה שמחרבנים עלי.

  3. הנפח מאכזב, מ-60 גיגה המוצהרים המחשב זיהה רק 55 ובפועל מקבלים רק 52 גיגה

    זה נושא שטרם בדקתי, תקלה כלשהי או שזה תקין.

    ## עריכה ##

    גם תוכנת הבדיקה של זיהתה את הדיסק כדיסק 55, מעניין הכל הגיע סגור אורגינלי..

    זה תקין - הנפח בפועל אף פעם לא יהיה כנפח המוצהר מהסיבה הפשוטה שקנה המידה בפועל מתחלק אחרת. במגה יש 1024 ק"ב ולא 1000.

    כל כונן שתקנה (SSD/מכני) יראה לך פחות מהמוצהר על גבי האריזה.

    תתחדש..

  4. כאן יש שתי אבחנות- למה אתה מתכוון בלנתק אותו מהרשת?

    אופציה א' , לנתק אותו רק מכל האינטרנט שאוכל אז א'-לכבות את הWIRELESS (נמצא בתפריט NERWTORKS- אבל כולם פושט מורידים ווידג'ט לשולחן עבודה כי משתמשים באופציה הזו הרבה).ב' לנתק את האנטנה של 3G (נמצא בMOBILE NETWORK SETTINGS, גם לו אגב הרבה יותר נוח למצוא ווידג'ט לשולחן עבודה, אני אישית מפעיל/מכבה אותו די הרבה כדי להאריך זמן וגם כדי לבקר על הDATA שעולה לא מעט כסף ).

    כיבית את הדברים שזוללים הרבה, והשארת אותו פועל כפלאפון לשיחות רגילות ו..שעון מעורר.

    אופציה ב', להפעיל AIRPLANE MODE- מה שינתק אותו מכל WHATSOEVER אבל ישאיר אותו פועל כמכשיר בידור...שכולל שעון מעורר:)

    ..

  5. קשה להגיד שהמכשיר לא מתחמם- אבל לא הייתי מצפה ממנו להשאר קריר לאחר שימוש.

    אצלי ה3G דולק רוב הזמן. בעת שיחה לא מצאתי את עצמי מחליף אוזניים - אבל כן אני אומר שוב המכשיר מתחמם (כמצופה ממכשיר עם חומרה שכזו).

    האם זה מצריך החלפת אוזניים? לא יודע- תמיד יהיו את אלה שיחפשו כל תופעה לעשות ממנה פיל ולהגזים.

    *בעל מיילסטון*

  6. זה ממש לא במובנים האלה.

    המשחקים דווקא עובדים מעולה (כי תלויים במאיץ הגראפי החזק יחסית ולאו דווקא במעבד).

    ואני לא מדבר שתוכנה תעלה עשירית שניה מהר יותר אלא שבכלל כל חווית השימוש תהיה זורמת בהרבה (גם ניווט רגיל במכשיר - או גלישה באתרי , אגב אני צופה שכשיקבל סוף סוף את ה2.2 המיוחל - התמיכה תהיה לו לרועץ בגלל העומס שלה).

    אבל היי - אין לשכנע את המשוכנעים.

    באופן עקרוני אני מבסוט מהמכשיר ובהחלט מחשיב אותו לאחת מהרכישות היותר מוצלחות שלי.

  7. 2300 זה די יקר לי האמת וגם אצטרך להוסיף מקלדת פיזית בעברית שזה עוד 150-200 ש"ח..הכל בישביל 1GHZ במעבד? לא חושב שכדאי

    אל תזלזל ב1GHZ.

    אני בעלים של מיילסטון- יש תוכנה שנותנת לך לעשות OC ל1GHZ (לא שזה אופטימלי כי זה גומר בצ'יק את הסוללה ומחמם בטירוף את המכשיר, אבל נותן לך להבין עד כמה המעבד מסורס בתצורה הטבעית שלו). האמן לי ההבדל בביצועים הוא שמיים וארץ.

  8. אני אסדר לך את הבלבול :

    נקודות האיסוף הן של היבואן. למקרה של מימוש אחריות. למקרה שיש תקלה וצריך להחזיר את המסך ליבואן.

    כשאתה קונה (לצורך העניין נגיד מפנדה) כמובן שהאיסוף הוא מהחנות (מאחד הסניפים- קיסריה/ב"ש/נשר/זכרון יעקב) או במשלוח (איש איש ומה שנוח לו).

    לבחור שאמר שUSB HUB מאוד חשוב במסך (מה שיש בDELL ואין בLG) - אז דרך אחרת להסתכל על זה היא שאם היתרון של זה בUSB HUB (שעולה כ-50-100 שקל אם אתה כל כך צריך אחד) לעומת אחריות מסודרת למוצר שהולך שהולך לעבוד כ3-5 שנים .... אני מעדיף את האחריות ולקנות מפצל אם אני כל כך צריך אחד.

    אגב, היום התחדשתי ב-U2410 - (קפיצה מBENQ מעפן 19"). חלום. (הייתי חייב :hat: )

  9. לפותח הדיון: השאלה שלך נכונה מאוד והלוואי ויותר אנשים היו שואלים את עצמם את השאלה הזו לפני שרצים ללמוד מנהל עסקים.

    אין מקצוע כזה ניהול עסק, אתה צריך להבין במה אתה עושה כדי לנהל את זה.

    אסכולה דומה היא הנדסת תעשייה וניהול- רק שאותה כבר בנו בצורה יותר מקצועית והגיונית מאשר "הנהלת עסקים" . בסה"כ הנדסת תעשייה וניהול היא גם לא ממש מקצוע אלא מין כלבויניק של מקצועות ההנדסה, רק שהם אכן לומדים את הבסיס מהרבה מקצועות הנדסה, כך שיוכלו להגיע לשוק כמפקחי עבודה (מהנדסים מעל טכנאים בעצם, מנהלים) עם ידיעה מקיפה (אל מול ידיעה מומחית) בשלל תחומי הנדסה.

    אם נחזור להנהלת עסקים- אז גם שם פחות ופחות מקומות נותנים לך תואר בהנהלת עסקים בלבד (שלא נותן כלום חוץ מנייר לנגב איתו את התחת כי במילא אתה צריך מקצוע לעבוד בו) ולתואר הראשון יותר הגיוניים מסלולים כמו כלכלה ומנהל עסקים, ואז אתה גם כביכול לומד הנהלת עסקים וגם מקצוע כלכלן.

    לתואר שני אגב הנהלת עסקים כמקצוע בלבד תופסת מאוד, כי יש לך כבר מקצוע (התואר הראשון) ובשביל להתקדם בדרגות הניהול אתה עושה השלמה לניהול עסקים (במילא בתור מנהל אתה מתרחק מהפן המקצועי ויותר אלא הפן הניהולי בחברה).

  10. לא אמרתי שהיא לא אהבה THE LONGEST JOURNEY, היא לא ראתה אותו. הביאו לי פה בנתיים רשימה של איזה 20 משחקים... כמובן שלא הפלתי את כולם עליה

    (בהזדמנות זו אני אומר שוב תודה חברים, יש רשימה שתספיק לה לבנתיים....).

    לגביי הגיבורה בחורה? אני לא בטוח שזה מדד להאם בחורה תאהב או לא תאהב משחק... -לך תדע,אולי יש להן ראש שונה לנשים האלה- אולי פחות מעניין אותן אם לגיבור יש מיקי או מיני .....WOMEN GO FIGURE :smile1:

  11. HWZONE איפה שכל הזכרה לבחורה גוררת ת'ראד של מינימום 4 עמודים.

    :smile1:

    כן הא? אכן תמוה - וכבר מזמן אמרתי תודה ובנתיים יש מספיק :xyxthumbs:

    HITMAN - הצעה מעניינת האמת, באמת משחק שאפשר לשחק אותו בקצב איטי ... נבדוק מה היא תגיד על זה.

    WORLD OF GOO - מה הסיפור שלו? כבר שמעתי כמה המלצות עליו.

    PORTAL ... חשבתי על זה... במיוחד שהגיבורה אשה בכלל ... במבט ראשון הוא די חוזר על עצמו (לפני שקופצים עלי....תנסו לחשוב מאיזו נקודת מבט אני מנסה להסתכל).

    THE WITCHER ... לא הולך- עמוס מדי, והלחימה שם לא "רגועה" במיוחד עם מערכת ה"תלחץ עלי בזמן כדי שאני אצליח להרביץ" מערכת שלא מעט תלשו שערות לפני שהבינו מה רוצים מהם.

    GTA וPOSTAL - ממש לא המחשקים ה"רגועים והאיטיים" לחוויה ראשונית.

    הנסיך הפרסי החדש אם הבנתי נכון אי אפשר למות שם וכאלה- אז יש מצב.

    טוב חברים- תודה...

  12. ASSASSIN CREED יש לה, לא זרמה איתו.

    RA3 ... מעבר לסלידה האישית שלי ממנו והדעה שאם לא היו קוראים לו RED ALERT הוא היה מקבל ביקורות כמשחק מיושן שמבחינת הדינמיקה שלו אבד עליו הכלח- בשבילה הוא עמוס מדי ממשקית.

    אני אומר שוב- כי אנשים משום מה נוטים לקרוא רק תגובה אחרונה בת'רדים וכך לחזור על אותם. נא לא להביא משחקים מלחיצים- וכשאני אומר מלחיצים הכוונה אל בעלילה שלהם- אלא בהתנהלות שלהם (שדברים קורים מהר וצריך לשלוט היטב בצירופי מקשים ובכלל התנהלות בממשק שנראה לנו כל כך טריויאלי אך לאדם שלא שיחק מימיו הוא מרתיע). וכן מהבחינה הזו RA3 או כל אסטרטגיה בזמן אמת הם מאוד מלחיצים. וAC גם.

    האמת שהיא גם השתעממה מAC כי עד שקורה שם משהו יוצאת הנשמה (למרות שאישית אני מאוד אוהב את המשחק, אבל אני ,ואתם, - היא לא... נא להכניס את זה לראש).

    בכל מקרה- כרגע אספתי מספיק דברים כאן לכרגע מהמלצות של אנשים- תודה רבה על התגובות והעזרה.

  13. היא יכולה לשחק לי בלאולאו, הוא לא מלחיץ מאוד בוגר וUSER FRENDLY :smile1:

    מה נסגר איתך?! אתה מדבר פה על מישהי שחשובה לי חתיכת חצוף. מילא תהיה בור- אבל תעשה את זה עם מעט הבנות שמכירות אותך, אם יש כאלו.

    מנהלים- אני גולש לא מעט שנים בפורום הזה... חבל לראות אותו מדרדר לרמה שכזו.

    ולעניננו : דווקא מאוד חיפשתי את GRIM FANDAGO (הזה עם השלדים) - הוא מודיע לי בחגיגיות בהתקנה שלא מקובל עליו התקנה על 64 BIT (VISTA) ... האם יש דרך לעקוף? (ניסית להריץ בCAMPABILTY MODE...לא עובד).

    RUNAWAY נתקע מיד עם סיום ההקדמה- הבנתי מפורומים אחרים שזו בעיה במקודדים, בטיפול.

    CEVILLE - אהבה.

    SAM & MAX אהבה.

    תודה לכולם על ההענות.

  14. "הסיפור הוא די מסובך, מתחיל בחקירת רצח ומתגלגל הלאה לאירועים לא מוסברים.

    זה משחק שהוא כמו מותחן פסיכולוגי." <---אוקיי ההגדרה הזו סיקרנה אותה מאוד. היא רוצה.

    מה עוד? קווסטים? טווח 3 שנים אחרונות? יש משהו בולט? אימתי? מטורף? הומוריסטי?

    בכל מקרה תודה רבה לכם- הייתם מאוד יעילים:

    מתחיל לחפש :

    the path

    indigo prophecy

    the ceville

    heroes of MM5

    נראה לי יספיק לבנתיים

    שוב תודות לכולם.

  15. אוקיי הCEVILLE בבדיקה, עוד הצעות? מה3 שנים האחרונות?

    SPORE יש לה- מאכזב ברמות , קודם כל זה SANDBOX וכמו שאמרת יהיא לא התחברה לחוסר תכליתיות בSANDBOX.

    OVERLORD - בניגוד למעטה ה"ידידותי מאוד" שלו- זה דווקא לא משחק לאנשים שהעולם הוירטואלי חדש להם- היות ואין בו שום עזרים לשחקן. נורא קל ללכת לאיבוד שם מבלי להבין בכלל מה לעשות.

    "

    SPORE

    overlord

    half life 2

    sin episodes

    warcraft3

    SERIOUS SAM 2

    Crysis

    Halo 1 and 2

    משחקים פשוט מעולים ...

    הרשימה התעדכנה."

    תקרא בבקשה את ההודעה המקורית

    בנוסף , ראיתי שSAM & MAX ממשיכים לצאת לאורך השני האחרונות, יש למישהו רשמים מהם? האם הם ילדותיים או יכולים להתאים? אם כן - יש מהם מומלץ במיוחד?

  16. יש לה אססין קריד, לא התחברה אליו.

    פחות משחקים מלחיצים (וכשאנ יאומר מלחיץ הכוונה לא מפחידים אלא שצריך שליטה טובה בממשקי משחקים, רצפי מקשים וכו'- דברים שנראים לנו טריויאלים אבל לבן אדם שלא שיחק מימיו לא.).

    הנסיך הפרסי על משקל אססין קריד.

    משהו יותר "מחשבתי" ....

    ופחות "פעולה" . משהו שאפשר לשחק ברגוע.

    HEROES OF M&M חשבתי עליו- אביא לה נראה אם לא יהיה עמוס מדי.

    ואמרתי- שדווקא לא מחייב משחקים הכי חדשים (כל עוד זה לא מימי 256 צבעים) . יש משחקי פעולה קלילים נוספים? את BEYOND GOOD AND EVIL אבדוק.

  17. שלום,

    כפי הנאמר בכותרת אני צריך המלצה למשחקים לבחורה שמחפשת משחקים שהיא תאהב.

    הבעיה היא כזו- היא לא גיימרית , לכן דרושה תקופת התאקלמות- כלומר כל הSHOOTERים והמלחיצים למיניהם לא באים בחשבון.

    היא בעד קווסטים- רק שהיום החיה הזו נכחדה ...

    לא אוהבת סימס - או משחקי SANDBOX למיניהם- לא רואה פואנטה בהם. "שום דבר לא קורה, כאילו מפתחים מפתחים-אבל מה המטרה? לאן הולכים עם זה?"

    יש לה מחשב עדכני עם חומרה לא רעה- כך שאין הגבלה לדרישות הטכניות של המשחק. אבל מצד שני אגיד שאם יש משחק שישרת את המטרה מלפני שנתיים-שלוש - נא להציע - היות והיא לא תחווה חווית משחק פחותה בגלל שטיקים כמו DX10 וחיות אחרות שמעניינים אותנו.

    נא לא להציע את כל הBUBBLES ומשחקי למיניהם. הכוונה כאן לנסות משהו רציני ובוגר יותר.

    תודה.

×
  • צור חדש...