תוכן Aurora Borealis - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Aurora Borealis

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    616
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

    אף פעם

הודעות שנפתחו על-ידי Aurora Borealis

  1. אני הזכרתי את התוכנה הייעודית ככחלק מהקטע של עיבוד בצד הלקוח.

    הרי אם הכל היה מתבצע אצל השרת אז היית יכול לעבוד עם הדפדפן. אבל העובדה שיש מוצר קליינט ייעודי לדיבור בפרוטוקול שהם המציאו לשידור המשחק, מראה שאולי יש שם משהו מעבר לעמדה "טיפשה". לא משנה אם המורצ הוא משהו פיזי, או תוכנה שרצה על המחשב. עדיין אתה שם אצלך קליינט ייעודי.

    למה לא להשוות? זה על אותו עקרון, אבל יותר מתקדם.

    hd נפל בגלל שהוא הפסיד בתחרות לתקן אחר, לא בגלל שהוא לא התאים לשוק. יש פה הבדל מהותי - פה אין תחרות בין 2 טכנולוגיות לשידור משחקים, רק אחת שמנסה לפרוץ את הדרך.

  2. אתם שוכחים כמה דברים:

    1) השירות לא יתנן בכל העולם (לפחות בהתחלה) בגלל הבעיות של מהירות התקשורת למרחקים ארוכים - אז דיי עם המשפטים בסגנון "איך מחשב ביבשת אחרת ישלח אלי מידע מספיק מהר שירגיש לי כמו שאני משחק על הPS3 שיושב פה לידי".

    2) קשה לי להאמין שכל העיבוד יתבצע בצד השרת. הרי אם זה היה כך, אז לא הייתה את הדרישה של חומרה ייעודית/התקנת תוכנה אצל הלקוח.

    3) כבר היום יש משחקים שפועלים לא רע בכלל על תשתית האינטרנט ללא בעיות (קוויק החדש).

    4) אם לחברה לא היו משקיעים וכסף אז הם לא היו רצים עם הפרוייקט הזה. אז אין צורך לדאוג לתקציבים לשרתים ולחומרה שלהם.

    עוד דבר אחרון...

    לבחור שאמר שהיום העולם הולך לכיוון המבוזר.

    אז וואו, זו טעות מטורפת!

    אפילו שרתים הופכים ליותר "טיפשים" עם כל הוירטואליזציה שהופכת לדבר הכרחי בכל DC בעולם (אם אתה לא מכיר, אז כיום יש מכונות שיודעות להריץ על עצמן עשרות שרתים וירטואליים - ביזור? לא חושב).

  3. http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_the_Java_and_.NET_platforms

    מאמר נחמד, אבל חסרים בו הרבה פרטים (בקישורים למטה יש את המידע להשלים את החסר).

    זליג, לא אמורה מתישהו שויסטה עצמה משתמשת בדוטנט פריימוורק?

    אני מצאתי רק מאמרים ישנים (מ2003 - תקופת לונגהורן) שידברו על זה, לא מצאתי מאמר חדש שיחזק את זה, אז אני לא בטוח שזה יושם בסוף.

  4. גדולה: משמע הרבה משתמשים בו-זמנית, תוכנה ברמת הארגון. C# לא טובה לדברים האלה, צריך בשבילה שרתים חזקים מדי. מה גם שנהוג להשתמש במסד נתונים של Oracle עבור תוכנות כאלה ואלה רצים טוב יותר על Unix או MF שלשניהם יש יככולת להריץ JAVA.

    נכון, תוכנות שכתובת בדוטנט לא רצות על לינוקס (למרות שאפשר להשתמש בmono, אבל זה עדיין לא טוב)

    ונכון עדיף להריץ אורקל על לינוקס/יוניקס.

    אבל אתה בחיים לא תריץ גם את האפליקציה וגם את הDB באותו שרת!

    זו פשוט טעות. שרת DB זה שרת שטוחן המון. עבודה מול קבצים, cpu גבוה, שימוש המון משאבי מערכת וכו'.

    להריץ עוד אפליקציה על שרת כזה, זה פשוט טעות נוראית.

    אגב, אני לא רואה בעיה לעבוד עם microsoft SQL server2005, הוא מאוד חזק, ונותן תחרות לאורקל.

    חוץ מזה, על MF משתמשים בDB2 ודומיו, שהם דברים יעודיים לארכיטקטורה שלו.

    ולא, לא צריך שרתים חזקים מידי בשביל c#. כאיש תשתיות של פרוייקטים שכתובים אומנם בעיקר בj2ee, יש לנו כמה שרתים שמריצים אפליקציות שכתובות בc#, ובאמת שאין שום איטיות מיוחדת, או שהם שרתים חזקים במיוחד. האיטיות של האפליקציה כיום תלויה בעיקר באיך פיתחו אותה מאשר בתשתית הטכנולוגית.

    למרות שמבחינת ניטור זמן אמת לאפליקציות, יותר נוח לעבוד מול אפליקציות שכתובות בjava (גם j2ee וכו'), כי כלים כמו diagnostincs יודעים להוציא ממנה יותר מידע, לעומת שפות דוטנט ששם לא פתחו יותר מידי מקום לניטור של האובייקטים בזכרון וכו'.

  5. דבר ראשון אני לא מבין את ה"המלצות" שלך בנוגע ל#c ולjava. אין כל קשר ביניהן למציאות (חוץ מהקטע שאפשר להריץ את java גם על .

    מה הקשר בין תוכנות ברמת הארגון? ממתי #C מומלצת לתוכנות קטנות? ואם התוכנות שלך תופסות יותר מידי משאבי מערכת, זו כבר תקלה שלך, כי לא כתבת טוב את הקוד שלך.

    אם אתה מכיר יותר טוב את #C, ואת המחלקות גישה שלה לקבצים, אז תעבוד איתה, אלא אם כן אתה רוצה להתעמק בjava יותר ע"י בניית עוד פרוייקט בשפה הזו.

  6. להוציא מידע מהAD?

    תחפש קצת על LDAP, זוהי שפה שדומה לSQL, אבל מבצעים בעזרתה שליפות מהAD.

    אם אתה עובד באיזור שכל משתמש מוגדר בAD, אז בעצם יש מידע במחשב על היוזר שפעיל כרגע. אני לא בדיוק זוכר איך מתבצעת שליפת המידע, אבל יש דרך הדומ הלפקודות WMI להוצאת מידע על המשתמש הפעיל כרגע. נסה להריץ כמה חיפושים בגוגל.

    בכ"א, תן יותר מידע על מה שאתה רוצה לעשות, כי אם אתה עובד בסביבה עם AD, אז זה אחרת לגמרי מסביבת פתוחה.

  7. לידיעתך, אין באמת דבר כזה "פלשתינאים". הפלשתינאים תושבי רצועת עזה הם בעצם מצרים לשעבר, כך שאין ממש בעיה שהם יחברו לאחיהם המצרים.

    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A4%D7%9C%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%9D

    אני רוצה להפנות אותך למשפט הראשון:

    "פלסטינים הם ערבים מארץ - שהם או הוריהם התגוררו בחבל ארץ זה בתקופה שקדמה להקמת מדינת , ואשר מגדירים עצמם כבני העם הפלסטיני (ראו בהמשך הערך, בנוגע לאיות מילה זו), כעם נפרד מהמצרים או הירדנים."

    שם לב לטעות שלך?

    זה משהו אחד להתווכח פה כמו ילדים קטנים, אבל בבקשה אל תכתבו פה שטויות, ודברים לא נכונים.

  8. 3d7, בן גוריון הסכים להצעת האנגלית לחלוקת מכיוון שהוא רצה פשוט להקי מדינה, וכשתיהי הלו אחת, להשתלט על שאר השטחים (תזכר קצת בשיעורי היסטוריה של התיכון), אני חושב שהוא השתמש בביטוי "נקודת מוצא לשטחי המדינה", אני באמת לא בטוח, אולי בניסוח אחר, אבל זה היה הרעיון שלו.

    ועוד דבר, עזה לא תחת כיבוש? אני אל יודע מה ההגדרה שלך לכיבוש, אבל כאשר אנחנו שולטים להם באספקת החשמל/מים (שמידי פעם מכבים להם אותן), או העובדה שיש כוחות צבא ישראליים בשטח עזה, ובכלל, שמדינת מעורבת כ"כ בפוליטיקה הפנימית שם. לא יודע, לדעתי זה נראה כמו כיבוש.

    לדעתי הבעיה היא שבשני הצדדים יש אנשים שמאמינים שהאדמה היא הדבר הכי חשוב.

    לא טוב למות בעד ארצנו! לא טוב למות בכלל! אי אפשר למצוא את הפתרון שלא כולל בתוכו את המילה "מוות", או אחת מנרדפותיה? קשה למצוא סלוגן שלא מראה שנאה? אפילו בתנ"ך נאמר שמה שחשוב הוא היחס בין אדם לאדם, ולא היחס בין אדם למקום.

  9. איך לעזאזל יעזור לו static? :s07:

    אני חושב שהוא התכוון לglobal, או אם לדבר במונחים של oo, אז הכוונה היא data member שמוגדר בתוך המחלקה, ואז כל המתודות יכולות לגשת אליו.

    אבל פה כבר צריך לשאול את השאלה אם לוגית זה נכון לשים את המשתנה כdata member.

  10. צפוי שזה היה כוכב.

    אורי ביקש מהאנשים להיסתכל למרכז המסך, כך שהפוקוס של העין לא יהיה על הציורים למטה, אבל מכל הציורים, הציור הכי בולט היה הכוכב (שכן הוא היה מלא בצבע, ולא רק קווי מתאר של צורה), ולכן בלט יותר לעין, מכאן שלציור הזה רוב הצופים ישימו לב (השאר נעלמים יותר ברקע, ואילו הכוכב בולט יותר).

  11. אגב, יש פרק של סאות' פארק שיותר יתאים לאורי גלר, הפרק הוא מהעונה השמינית, והוא נקרא Cartman's Incredible Gift.

    פשוט תצפו בו ותהנו.

    ובפרק הזה, יש שם גם חבורת אנשים עם כוחות שרוצים לבטל את הכוחות של קרטמן, בדיוק כמו הבחור שהתראיין לynet בכתבה שהראו פה.

  12. איזה כיף שכל ילד בן 13 שאין לו מושג בפוליטיקה בינלאומית ובלוחמה הופך להיות למינימום פרופסור ליחסים בינלאומיים, עם התמחות במזרח התיכון וארצות ערב.

    תפסיקו לזרוק את כל ההצעות האלה של "צריך לתקוף את סוריה, ועכשיו", כי במצב כזה, לא משנה איזה גיבוי נקבל מארה"ב, או מכל מדינה מערבית אחרת בעולם, תימחק מאוד מהר. לסורים ולאיראנים יש נשק ארוך טווח שלא צריך לשגר אותו מקו הגבול (או מהגולן) כדי להגיע למוקדי האוכלוסיה הגדולים בארץ (ת"א, לדוגמא). ויש מספיק מדינות ערביות שיתנו לפעולה זו גיבוי.

    אני מבין שטחנו לכם את השכל בזה ש"ישראל ניצחה בכל המלחמות", אבל זה לא נכון. מאז מלחמת יום כיפור (שאותה לא ניצחנו, אנחנו פשוט שרדנו), לישראל לא הייתה אף הצלחה מסחררת באחת המלחמות. אבל מה שיותר מרגיז עם הרצון שלכם למלחמה הוא שאתם כ"כ בקלות רוצים שכל הערבים ימותו. ממש מתאים לאנשים שהתווכחו בינם לבין עצמם עם צה"ל הוא הומני מידי (אוי באמת, צבא הומני? אולי רק צבא שוויצריה). וגם הדיעות המיליטנטיות והקיצוניות שלכם באמת לא עוזרות לכל העיניין. כי לא שורדת בשום מצב מול כוח משולב של מדינות ערב. ואולמרט עשה החלטה נכונה בכך שהוא לא מנסה לחמם את סוריה, כי הוא מבין את הסכנה. וכרגע, לדעתי זו ההחלטה הכי נכונה שלו בכל בקריירה שלו כראש ממשלה.

    לסיום, תפסיקו לומר כל הזמן שהמלחמה היא "בלתי נמנעת", כי היא כן!, כי בעזרת לחץ מהאו"מ, הטלת סנקציות, והתקווה שהכוח הבינלאומי באמת יעשה משהו, אז בעתיד לא יקרה פה מצב של מלחמה עם סוריה. אז תפסיקו להרעיל את עצמכם בעד המלחמה. מלחמה זה לא דבר טוב. פשוט מגעיל אותי הזילות שלכם בחיי אדם.

  13. שם הספר האנגלית הוא אכן fatherland (אני פשוט קראתי אותו בתרגומו העברי, שכן בו נתקלתי בסיפריה), והוא באמת ספר מרתק.

    http://www.amazon.com/gp/product/0061006629/sr=8-1/qid=1154754110/ref=pd_bbs_1/103-9346270-6561465?ie=UTF8

    אם מעניינות אותכם ביקורות ודעות על הספר.

    ארגון הוא ספר נוראי!

    שיא הנוסחאותיות של סיפורת הפנטזיה. באמת נחמד שהסופר התחיל לכתוב את הספר כשהוא היה בן 15, אבל חוץ מזה, אין שום דבר מיוחד בו. הוא מאוד צפוי, ודיי סתום.

  14. ספר מעולה שסיימתי לקרוא לפני כמה ימים "ארץ אבות" מאת רוברט האריס.

    הספר מתרחש בשנות ה60 בעולם שהוא בעצם "מה היה קורה אם גרמניה הייתה מנצחת במלחמת העולם השניה". ספר מתח (עם קצת בילוש) איכותי ביותר. בעולם של הספר הנאצים דיי טייחו את כל מה שקרה במלחמה, אבל כשאיזו גופה נתגלתה על חוף של אגם, גיבור הסיפור (שהוא בלש), מנסה לגלות של מי היא, הוא מתחיל לגלות את האמת שטוייחה.

    עוד ספר מולצח שלו הוא "פומפיי", שמדבר על הימים האחרונים לפני התפרצות הר הגעש והריסת העיר, כל מיני תככים של רומא וכו'.

    בגדול, אם אתם נתקלים בספר של רוברט האריס, פשוט לקרוא אותו!

×
  • צור חדש...