תוכן areli - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

areli

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    183
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי areli

  1. שוב, האם כדי לי להתחיל לשחק בראשון או שאפשר ישר לשחק בשני?

    במשחק השני יש ספויילרים למשחק הראשון (אם כי לא יותר מדי) לכן עדיף להתחיל מהראשון אם אתה מתכוון לשחק בו.

    אישית אני ממליץ כן לשחק בראשון כי הוא פשוט יותר טוב.

  2. אי אפשר לומר שהמשחק גרוע אבל הוא בהחלט אכזבה.

    עלילה - לינארית, אין אפשרות להשפיע על שומדבר כמעט, הסיפור עצמו שטחי יחסית לDA:O, השימוש המוגזם במייג'ים שהופכים למפלצות ביותר ממחצית הקווסטים במשחק ועד כדי המנהיג של מעגל המייג'ים פשוט הזוי.

    דיאלוגים - אכזבה גדולה מאוד בשבילי. היו לי ציפיות גדולות לגבי הדיבור של הגיבור בעקבות ME1\2 (הדיבוב של שפרד הוסיף המון לחווית המשחק גם אם לא היה מושלם) ההרגשה בDA2 היא שלא השקיעו בזה בכלל. אופציות השיחות רדודות, הדיבוב, בעיקר של הוק, גרוע מאוד לדעתי - דובוב הדמות הראשית אמור להוסיף את מה שסתם טקסט לא יכול לספק: אינטונציה, רגש, שפת גוף, כל אלה פשוט לא קיימים - לפעמים עד כדי הרגשה של ניתוק מוחלט מהמציאות מצד הוק.

    חוסר הרגש והשטחיות משפיעות לרעה גם על החברים של הוק, אי אפשר לדבר עם הדמויות מתי שרוצים, יחסי אהבה משעממים.

    מפות - אני חושב שהמשחק הזה שבר שיא של כל הזמנים - 3-4 מפות שחוזרות על עצמן במשך כל המשחק (למעט מפות העיר עצמה) פשוט גועל נפש וזלזול מצד .

    קרבות - די משעמם ומונוטוני, כל 5 מטר קופצים עליך עשרה אנשים משום מקום (מה לעזאזל עושה חבורה של מתנקשים על פסגת ההר של האלפים??) וכמובן איך שהם מתים נופלים מהשמיים עוד עשרה - הרי למה שיתקפו כולם יחד, הרבה יותר הגיוני ליפול מהשמיים אחרי שהחברים שלך כבר מתו. אנימציות הלחימה גם הן די משעממות ברובן (חוץ ממריל בעיקר כשהיא חותכת את עצמה עם ה-staff כשהיא עושה blood magic :lol:). סה"כ מרגיש כמו משחק קונסולה זול.

    למרות שהדמות הראשית שלי הייתה warrior שיחקתי רוב הזמן עם בט'אני או מריל פשוט כי warrior הרגיש די משעמם.

    בקיצור EA או החליטו שהם יכולים להוציא לשוק משחק בינוני כי הם יודעים שבכל מקרה המון אנשים יקנו אותו. חבל.

  3. הייתה לי אותה בעיה ב012 אז עברתי לנטויז'ן לפני כמה חודשים ולמרות שהביטורנט עובד יותר מהר עדיין יש מלא בעיות.

    מעניין אותי אם לעוד מישו יש בעיות איתם?

    יש דרך לבדוק אם יש הגבלת מהירות בפורט מסוים? ולמדוד את המהירות?

  4. אני מחפש גירסה חוקית,לא warez,אבל לחכות איזה חצי שנה בלי אנטי וירוס? משהו פה לא בסדר.

    אני כבר 5 שנים בלי אנטיוירוס ועדיין לא היה לי אפילו וירוס אחד. השימוש היחיד של התוכנות האלה זה בזבוז משאבים וזכרון... פשוט תשים לב מה אתה מכניס למחשב זה הכל, ולא צריך אנטיוירוס בכלל.

  5. גם בווינדוס הרגיל ל-32 ביט אין להרבה כרטיסי רשת מובנים. זה ידוע שזוהי חובת המשתמש לדאוג גם לדרייברים לכרטיס רשת שיהיו זמינים על דיסק/דיסקט. כי בלי זה, מן הסתם לא תוכל לחפש באינטרנט.

    המקרה הספציפי הזה היה פשלה שלך. כשמדברים על חוסר בווינדוס XP64bit, מדברים על העובדה שעוד לא נכתבו לרוב החומרות, לא על זה שהדרייברים לא באים עם ההתקנה של הווינדוס.

    אז אם הדרייבר באמת עוד לא נכתב ולא קיים ברשת- נכון, זה חיסרון לווינדוס XP64bit ומוריד עוד קצת מהכדאיות להתקין אותו.

    אבל אם הוא קיים ברשת ואתה פשוט לא חיפשת אותו קודם לכן- זאת לחלוטין בעייה שלך, כי זה היה יכול לקרות לך גם בהתקנה של XP32bit.

    צודק אני אשם, היה לי את הדיסק של הלוח אם שכמובן אין בו דרייברים 64 ביט אבל הווינדוס כן תומך בלוח שלי! והכרטיס מובנה על הלוח! חשבתי שזה מובן מעליו שגם הרכיבים שעל הלוח נתמכים יחד איתו. למרות ששוב, אתה צודק לחלוטין הייתי צריך לבדוק מראש. וכמו שאמרתי אני חושב שאני כן אתקין את הווינדוס הזה מחדש כשתהיה תמיכה מלאה מצד הווינדוס ומצד היצרנים ב64 ביט, סתם ליתר בטחון

  6. התקנתי את הווינדוס הזה כשהוא יצא בערך ואכן הייתה הרגשה שהמחשב זז יותר מהר.

    אבל אז מגיע הקטע המפגר: בווינדוס היו מובנים לכ.מ. וללוח אם שלי. אבל נחשו מה? אין לכרטיס הרשת המובנה! כלומר אין לי אפשרות להתחבר לאינטרנט כדי לחפש . גם לכרטיס קול לא היה אבל זה עוד איכשהו אפשר לקבל כי הוא אמנם מובנה אבל של חברה אחרת לאומת הכרטיס שמותקן עם הצ'יפסט. זה כל כך הרג אותי שלא ניסיתי אפילו לחפש דרייברים דרך מחשב אחר או משו, פשוט מחקתי את הזבל הזה ואני לא מתכוון לנסות להתקין את זה שוב עד שתצא גרסה יותר חדשה או משו עם תמיכה יותר רחבה בחומרה.

  7. *עוד ספויילר*

    אם תשים לב חתכו לה את היד והיא טוענת שאכלו לה אותה אחרי זה

    וגם אפשר לקחת חתיכה קטנה אם הוא אכל אותה

    וזה הגיע לברוס ביגלל שאם לא שמתה לב הבחור הצהוב היה גם שם (אותו בית)

    ועוד משהו אני חושב שהעצמות שהמפחיד מצא זה העצמות של ברוס ויליס אחרי הכל הוא ירה בעצמו בסוף בגינה שליד הבית הזה

    *עוד ספויילר*

    לא חושב, כי הכלב אכן מאוד אהב לאכול אנשים אם לא היה לו אכפת לאכול את הבעלים שלו...ולוקח הרבה זמן עד שנשאר רק עצמות מגופה

×
  • צור חדש...