השירות לא ניתן על ידי היבואן . את השירות אתה בכל מקרה מקבל דרך CPM בלי קשר למקור הרכישה ( אלא אם זה יבואן מקביל ולא רשמי או מחודש וכו' ואז המצב אולי עוד פחות טוב) מבין שלך אישית הייתה חוויה רעה עם DELL אבל ברמת הכלל , מבחינה סטטיסטית , ל DELL יש שירות יותר טוב. מעניין , כמה תלונות חדשות קיימות שם מהשנה האחרונה ? קח בחשבון שבכל שנה בממוצע נמכרים בארץ למעלה מ 750 אלף מחשבים ניידים . ( יש שנות קורונה שנמכרים הרבה יותר ואז אחרי זה נמכרים פחות יש שנות מלחמה שיש עצירה ואז קפיצה ) ואסוס חולשת על בערך 10% מהשוק שזה אומר למעלה מ 75 אלף מחשבים שנמכרים בשנה . זה אומר שבמצב תקין וסביר לפחות 2000 אמורים להיות עם תקלה . כי 97% אחוזי תקינות של מוצר שיוצא מהמפעל זה מצב טוב מאוד , העלייה ל98% תקפיץ לך את המחיר של המוצר בחנות בעשרות אחוזים . עכשיו מתוך ה 2000 האלה , כמה לקחו את הזמן להתלונן בפייסבוק ? האם כל התלונות שלהם נראות לך מוצדקות ב 100% ? מריפרוף אני יכול לראות כמה שבפירוש לא . לפעמים מספרים נותנים תמונה יותר טובה מאשר אנשים מתוסכלים שצועקים חזק ,זה לא אומר שהם בהכרח צודקים .