עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

חברים מובילים

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/07/2025 בכל האיזורים

  1. אם יש דבר אחד שהוא בטוח זה שאף אחד לא ישלח מחשב אחר . כך או אחרת ההחלפה לא מתבצעת מול HP , היא מתבצעת מול החנות ממנה רכשת. לכל היותר אתה תקבל מ HP אישור DOA שאיתו תגיע לחנות ושם יאשרו לך החלפה. יש לך 14 יום לדעתי מרגע הרכישה , אם תמשוך את הזמן מסיבה טובה ( מילואים למשל ) או פחות טובה ( משחקי כוח ) אתה תאבד את הזכות ל DOA ותאלץ לתקן את המחשב באחריות . בשביל לעבור את ה 14 יום בגלל סיבה טובה כדאי לשנות את הגישה למשהו פחות תקיף . אתה יכול להחזיר את המחשב כמו שהוא חזרה לחנות ממנה רכשת ( אני די בטוח שלא רכשת ישירות מ HP כי היא לא מוכרת בארץ ישירות ) אתה תקבל זיכוי בהתאם לתנאי התקנון של החנות , יכול להיות שזה יהיה זיכוי חלקי. אתה יכול לעקוב אחרי תנאי ה DOA של HP ובגדול אני חושב שצריך להגיע לאחת המעבדות ושם יתנו לך אישור שהמחשב הוא DOA ( או שלא) . איפוס ביוס ופריקת מתח לא יסדרו את הבעיה הזאת. או שהמאוורר לא מחובר. ( יותר חריג מהבאים בתור מאחר והמחשב כן עובר בדיקות לאחר הרכבה בפס היצור ) או שהוא לא תקין או שהלוח לא תקין ולא נותן לו מתח . או שמשהו תקוע בו ולא נותן לו לעבוד - אולי חלק פלסטיק וזה אומר משהו בפנים שבור . אם אתה מגיע למעבדה , תנסה לבקש לראות מה הטכנאי עושה . אני חושב שזה אמור להיות טיפול מיידי במקום ( כמובן שאולי צריך להמתין שטכנאי יתפנה ) לרוב מבוצע על ידי טכנאי בכיר או מישהו שמוסמך לתת DOA . ממליץ לך לפנות לחנות ממנה רכשת ולבקש לדעת איך עליך לפעול .
  2. היי מצער לשמוע שזה המקרה. אין ספק שזה מבאס טילים, אבל ... כדאי להיות חכם ולא צודק. מי אמר שנייד אחר יהיה חף מבעיות / בעיות בהמשך או אולי תהיה בו בעיה חמורה יותר ? זה יכול לקרות עם כל חברה, תהיה יוקרתית ככל שתהיה, כי מה לעשות ? מעשי ידי אדם לא תמיד מושלמים. לעצם העניין - יש תי אפשרויות: לפנות ל - HP העולמית ולשטוח את טענותיך. לא כזה מומלץ, כי - לא בטוח שתגובתם תהיה שונה, וגם, "תפתח חשבון" עם החברה בארץ. לתת ל- HP לסדר / לנסות לסדר את הבעיה. היא ממש לא בשמים.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.