עבור לתוכן

חברים מובילים

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/07/2024 בכל האיזורים

  1. אני לא יודע מה המדיניות בחנות הספציפית, אני יודע שב - KSP לדוגמה עד שבועיים הם אלה שמטפלים במוצר פגום, שזה מה שיש לך. התופעה קיימת בקטן בכל מסך IPS, אבל הדגש הוא בקטן. כלומר מחשיכים לגמרי את הסביבה / החדר ואז רואים זליגת אור מפינות המסך, אבל אצלך זה קטסטרופה ושלא יספרו לך סיפורים, לא היבואן ולא החנות. קורה שמקבלים מוצר פגום. האמת, כשקונים נייד בחנות, מומלץ בין השאר מהסיבה הזו להדליק אותו ולוודא שאין חריגות / בעיות כל שהן. הנה דוגמה לזליגת אור במסך - והנה דוגמה הפוכה - אבל עינייך הרואות ששום דבר לא דומה לפרוז'קטורים שבמסך שלך.
  2. תחזיר את הנייד מיידית לחנות ! בייחוד אם עבר יום יומיים מאז שקנית / קיבלת אותו. ליבואן פונים בד"כ אחרי שבועיים. הצג פשוט לא תקין. אמנם זה לא שבסדרה הזו המסך הוא סופר, אבל בשום פנים לא עד כדי כך גרוע.
  3. תנסה לאפס ביוס על ידי קיצור ג'אמפר CLR CMOS , או על ידי הוצאת הבטריה מהלוח לדקה .