עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. אני מעוניין לקנות לראשונה טאבלט, אך נושא בחירת מערכת ההפעלה מאוד מעסיק אותי. ההתלבטות נובעת משיקולים מאוד מסוימים: אני מעוניין שכל מה שעובד במחשב שלי (עם מערכת הפעלה Windows 7) יעבוד גם בטאבלט, ולכן הנטיה שלי היא לכיוון טאבלט עם Windows. אני אתן שתי דוגמאות חשובות: 1. אני מכין הרבה דברים ב- Excel, ולצערי רק ה- Office של Microsoft מפעיל את הקבצים האלה כמו שצריך. נסיונות הפעלה באפליקציות של אנדרואיד למשל הניבו תוצאות מאכזבות (הכל משתבש). 2. אני מתכנת בסביבת Microsoft .NET ומעוניין שהתוכנות שאני מכין יפעלו גם בטאבלט. האם יש בסיס להתלבטות הזו? האם יש טעם בכלל לחשוב על מערכת הפעלה שהיא לא Windows? האם כל Windows על טאבלט יעשה את העבודה נאמנה?

  2. גם חברת HP מחליטה לשלב כוחות עם קוואלקום ושבבי ה-ARM שלה בכדי ליצור מחשב חלונות 10 מסקרן עד מאוד לכתבה

  3. Started by gkman,

    התקנתי את הרום של AOKP ואני לא מצליח למצוא באינטרנט שום פתרון ל2 בעיות שיש לי: 1. לפני השדרוג היה לי עדכונים אוטומטיים לכל האפליקציות חוץ מכמה בודדים. עשיתי את זה דרך הפלייסטור והורדתי את הv לעדכונים האוטומטיים מהעמודים שלהם בפלייסטור. עכשיו אני לא מצליח לעשות את זה.. 2. אני מצליח לחבר את הפלאפון למחשב רק כאחסון חיצוני. הצלחתי לחבר את זה כmtp פעם אחת כשחיברתי למחשב בפעם הראשונה. אבל אז החלפתי לאחסון חיצוני (mass storage ) ומאז לא הצלחתי לחבר שוב כmtp. מה עושים? תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  4. Started by eegg,

    אני צריך עזרה בבחירת מכשיר ניווט GPS לרכב שכולל גם דיבורית בלוטות, אני מעוניין לשלם עד 700 שח. המכשיר היחידי שמצאתי עד כה במחיר מתאים אם תכונות טובות: MIO MOOV 360 אשמח להמצלות להסברים, תודה

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  5. Started by roi777,

    יש לי גלקסי S5 ואני צריך לאפס אותו דחוף כי הוא נתקע ונגמר הזיכרון אבל מאוד חשוב לי האפליקציה My KNOX (איזור מאובטח להתקין בו אפליקציות) ובגלל שסמסונג הפסיקו את התמיכה בזה זה כבר לא נמצא בחניות האפליקציות. אשמח אם מישהו יודע איך להתקין את זה בכל זאת. תודה

    • 0 תגובות
    • 986 צפיות
  6. חדש על המדפים: מצד אחד אנחנו מקבלים דגם 5G תקציבי נוסף - ומהצד השני את ספינת הדגל הראשונה של היצרנית הסינית הפופולרית לשנת 2021לכתבה

  7. הכירו את הדגמים שנהנים מסיכוי משמעותי להפוך לראשונים בשוק המקומי עם ה-Snapdragon 8 Gen 1 - וגם אלטרנטיבה לאלו שמחפשים קומפקטיות מירביתלכתבה

  8. שלום, אשמח מאוד אם תוכלו לעזור כי המיקרופון בגלקסי S2 שלי בדיוק התקלקל והורים שלי יהיו באילת ביום ראשון אז תהיה אופצייה לקנות בלי מע"מ. ברירת המחדל שלי הייתה הS5, אך לאחרונה סיפרו לי על כל מיני תקיעות ותקלות במכשיר, וגם מבחינה עיצובית הוא נראה קצת מאכזב. בעיקרון הכי חשובה לי איכות הצילום, חיי סוללה ארוכים, אמינות וגודל סביר (הגודל של S5 נראה לי ממש על הגבול העליון, הייתי מעדיפה קצת יותר קטן). HTC M8 נראה מאוד נחמד, אבל לא אהבתי את זה שאי אפשר להחליף סוללה. ד"א אם בכל זאת ללכת על S5, ראיתי שיש בKSP כל מיני דגמים במחירים שונים, מה ההבדל ביניהם בכלל חוץ מה4G? http://ksp.co.il/?select=.272..573..137..1994.&list=1&sort=3&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&a…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. יש לי נגן TOSHIBA gigabeat f60 ואבד לי הדיסק של התוכנה ולא מצאתי אותה בחיפושי הארוכים אם למישהו יש גישה או יודע איפה אפשר למצוא אודה אם יצור איתי קשר תודה מראש.....

    • 0 תגובות
    • 673 צפיות
  10. Started by pakariel,

    שלום, אני מחפש מכשיר לצורכי שיחה, SMS, what's up ומעט תמונות הציעו לי את המכשיר d one smart r3s חיפשתי עליו מידע באיטרנט ולא ממש מצאתי מישהו מכיר את החברה? האם זה מכשיר סיני? האם כדי להתעסק עם המכשירים האלה?

    • 0 תגובות
    • 2.9k צפיות
  11. שלום אני צריך המלצה לטבלט בתקציב של עד 450$. אנדרואיד או IOS אין לי שום דבר נגד אף אחד מהם. מה שחשוב לי הוא שהמכשיר יגיע עם מקלט GPS, כלומר שיוכל לשמש גם בתור GPS לרכב לא על גבי רשת סלולארית אלה כמו מכשיר GPS יעודי. כמובן שיהיה גם מכשיר טוב. מחיפוש קצר באינטרנט הבנתי שהמוטורולה XOOM מגיע עם מקלט GPS וגם ACER ICONIA A510 החדש. האייסר עושה רושם של מכשיר מצויין. אופציה נוספת היא קניית GPS reciver ושידוך שלו לטאבלט, כנראה יהיה פחות איכותי. מה אתם אומרים?

    • 0 תגובות
    • 930 צפיות
  12. היצרנית הסינית הצומחת מכינה צמד מכשירי דגל מסקרנים שיבוססו על השבבים המתקדמים מבית סמסוג ו-Mediatek לכתבה: http://hwzone.co.il/הדבר-הגדול-הבא-מייזו-מכינה-סמארטפונים/

    • 0 תגובות
    • 906 צפיות
  13. Started by Gal reviews,

    חברת Elephone השיקה מכשיר חדש ומרשים הקרוי בשמו IVORY.מכשיר זה מגיע עם פיצ'רים מיוחדים ומרשימים הלא נמצאים בכל מכשיר. חלק מהפיצ'רים הנכללים בו הינם מסך ה- D2.5 המגיע עם המכשיר ומאפשר לתנועה חלקה של הטאצ'.המעבד העצמתי MT6753בעל 8 ליבות, הוא הנושא את המכשיר IVORY.בנוסף, IVORY מציג נתונים מרשימים של זיכרון ראם (RAM) , GB2 , וכמו כן גם מגיע עם GB16 (זיכרון פנימי).מכשיר זה מגיע עם מסך גדול בעל 5 אינץ', מסך D2.5.פלאפון זה מגיע עם מצלמה אחורית איכותית של 13 מגה פיקסל, מצלמה קדמית של 2 מגה פיקסל המאפשרת לצלם תמונות סלפי מרשימות וכמובן מצלמת הוידאו המרשימה בעלת איכות גבוהה של צילום.יתר על כן, קיבולת הסוללה של ה IVORY הינה 2800MAH, המאפשרת להחזיק שעות רבות ללא צורך בהטענה, דבר חשוב…

    • 0 תגובות
    • 853 צפיות
  14. Started by Stingray,

    אהלן חברים. מסקרן אותי לדעת כמה מכם משתמשים הסלולארי כקונסולה לכל דבר , נניח ע" כרומקאסט ?

    • 0 תגובות
    • 678 צפיות
  15. Started by ftom2,

    הי, אני רוצה לקנות טאבלט לאבא שלי: 1. תמיכה בעברית 2. 3G (מאוד רצוי אבל לא חובה) 3. אפשרות להרחבה 4. 9-10 אינץ' אשמח להמלצות וגם המלצות איפה לקנות.

    • 0 תגובות
    • 879 צפיות
  16. שלום לכם, היום קיבלתי את הטאבלט בשעה טובה. הוזמן ב-22/2, נשלח ב-27/2 התקבל 22/3. דגם HERO 1. נהניתי מה-AFFILITATE DISCOUNT של 2$, שולמו דמי משלוח 9$, מחיר הטאבלט 180$. לאורך כל הדרך הם ענו לי ב-SUPPORT בטווח של יום אחד. נתפס במכס, התעכב שם 3 ימים (ניהלתי מעקב יומי אחר ה-TRACKING NUMBER). הגיע לדואר המקומי שלי, הונחיתי לשלם מע"מ 120 ש"ח. כל האביזרים היו שם. נראה עובד תקין. אני ברושם שעשיתי עסקה טובה. לאור חוסר ניסיון מוחלט עם אנדרויד, אני מבקש את עזרתכם. מה עושים שלב אחר שלב? מתקינים רום אחר (עברית)? התקנת מקלדת? GOOGLE PLAY? איך מקיימים אינטראקציה עם המחשב, האם צריך להתקין משהו? (עוד לא חיברתי). אני לא רוצה לעשות משהו כחסר ניסיון ואז להרוס. אני רוצה להביא למצב שיש לי טאבל…

    • 0 תגובות
    • 843 צפיות
  17. מוצר הדגל הבא של היצרנית אשר אינה יודעת מנוח עם 5G, מצלמה חדשנית וטעינה מהירה במיוחד, עשוי להגיע כבר בחודש ספטמבר לכתבה

  18. אם אני יעבור את החבילה מעונין שתהיה האטה בגלישה

    • 0 תגובות
    • 3.8k צפיות
  19. Started by pepener,

    שלום לכל המנווטים, אני עורך מחקר בנוגע לאפליקציות שיתופיות כמו וייז ואשמח אם תוכלו לפנות 5 דקות לסקר בנושא. כל השאלות "סגורות" וקצרות. http://bit.ly/wazeformil תודה על שיתוף הפעולה

    • 0 תגובות
    • 2.6k צפיות
  20. Started by avihai007,

    שלום, ברשותי נגן אייריבר E10 שיש בו עברית, אבל הפוכה. התקנתי את התוכנה שיש באתר http://www.planetnana.co.il/iriver/ ולחצתי על הקוד שכתוב שם, והוא נפעיל משהו, שמריץ את הקבצים אבל הוא לא הופך את העיברית, מה אפשר לעשות? תודה רבה!!!

    • 0 תגובות
    • 720 צפיות
  21. Started by ha,

    [TABLE=width: 100%] [TR] [TD=width: 100%, colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]חיפשתי ברשת אך לא מצאתי פתרון לבעייה שיש לי. יש לי טלפון של נוקייה מדגם 3710 עם חיבוריות BT, הטלפון לא מריץ אנדרואיד. בנוסף יש לי טבלאט של B&N מדגם NOOK HD+ עם חיבוריות BT שמריץ אנדרואיד. כל הפתרונות שראיתי לשליחה של הודעת SMS מהטבלאט דרך הטלפון דורשות התקנת תוכנה גם טבלאט וגם בטלפון (שאמור להריץ אנדרואיד). ישנה דרך אחרת בה ניתן לשלוח הודעת SMS מהטבלאט בשימוש בטלפון כממסר בלבד? [/TD] [/TR] [/TABLE]

  22. Started by VoLcAnO11,

    היי, רציתי לדעת מה אתם חושבים על הזמנה של טלפון סלולרי מחו"ל. הבנתי שיש כל מיני מסים שיש לשלם, השאלה היא איך אני יודע מה הסכום הכולל שאני אצטרך לשלם מלבד המחיר המתוייג של המוצר? מעבר לזה, האם יש אתר זול שכדאי להזמין ממנו מכשירי סלולר? אני מחפש אייפון 5S. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. תוצאת מבחן Antutu עבור הסמארטפון החדש מוכיחה, לכאורה, כי הוא אכן כולל גירסה מתוקנת ומשופרת של שבב ה-Snapdragon 810 לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/מוכן-להשקה-ה-oneplus-2-מבקר-במבחן-ביצועים-וחוז/

    • 0 תגובות
    • 947 צפיות
  24. Started by Proww,

    אהלן. לא מזמן התקנתי על הגלאקסי הראשון מערכת הפעלה שדומה למערכת של גלאקסי 3. בכל מקרה, אני מחפש נגן מוזיקה (אפליקציה) שיהיה ניתן לראות את התיקיות שפתחתי

    • 0 תגובות
    • 835 צפיות
  25. Started by chelsky26,

    שלום לכולם מחפש שעון חכם הכי טוב בשוק שקיים(רלוונטי גם שעון שייצא בחודשים הקרובים, לא לחוץ לקנות) לפי מה שקראתי עד עכשיו השעון LG G Watch urban הכי טוב בשוק, האם זה נכון? עוד דבר, שמתי לב שרוב השעונים לא תומכים בדור 4, מה ההשלכות של זה? אצלי מכשיר הסלולר על דור 4 יש גם את LG Urbane LTE אבל הוא יקר להחריד, ככה שהוא פחות רלוונטי תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים