גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום. ידידה שלי טסה לארה"ב בחודש הקרוב ושקלתי לבקש ממשנה לקנות לי נגן חדש (שלי הלך לעולמו). אני מוכן להשקיע עד 130 דולר (בערך 550 שקל) אני לא בקטע של IPOD (מעוניין רק ב- Drag&Drop, תוכנות לא עושות לי את זה). ניגון וידאו לא ממש מעניין אותי (אם אפשר למה לא, אם לא, לא משנה), מסך צבעוני יהיה נחמד. אני מעדיף ממדים קטנים (עד גודל של פלאפון ממוצע), זמן סוללה סביר, ואם אפשר גם רדיו. ממשק לא מסורבל זה חשוב. תודה רבה, דוד.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, זה הולך ככה : 280 שקל 1250 דקות לכל היעדים 1250 הודעות 4000 שיחות בתוך הרשת אינטרנט לא מוגבל במהירות 7.2. כרגע אני עם 3GS ואני אמשיך לשלם עליו בהוראת הקבע לעוד 16 חודשים 100 שקלים בחודש (1600 בסה"כ). נכון לעכשיו אני סוגר חשבוניות בסכומים של 300-400 שקלים - אין חבילה משתלמת יותר בשבילי... יש אחרות אבל הן דורשות שאני אדבר הרבה פחות או הרבה יותר כדי שיהיו משתלמות יותר. השאלה שלי עכשיו : כדאי? ובנוסף - היא אמרה לי שכדאי לי לקנות את המכשיר בחנות פרטית.. כל העיניין של הניתוק זיקה, אבל אני בכל זאת אשלם על החבילה 280 שקלים.. אז לא ממש הבנתי איך זה משתלם כי אז בנוסף ל 280 אני אצטרך לשלם גם על המכשיר לחנות הפרטית.... או שאת הזיכוי אני אקבל מהם ואז אני אשלם 280 מינוס הזיכוי.…
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לאבא שלי יש אפשרות לבחור בין הפלאפונים: NOKIA E71, NOKIA N85, Samsung 530, Samsung touch wiz, LG Renoir אנחנו חושבים כרגע על הLG Renoir והNOKIA N85. יש הצעות, מי מהם עדיף? (או אולי אחד אחר מהרשימה עדיף עליהם?) תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כותרת.. ראיתי את זה: http://www.shopy.co.il/groupsales/2690 נראה אחלה ויש את זה : http://www.mdk.co.il/default.asp?catid={881044B9-8264-4FA7-8622-CDBEC16A2634}&details_type=1&itemid={28CC629C-5E11-437D-86F8-16DDD1CD2A4A} לפני חודש-חודשיים הכי זול שראיתי אותו היה 250.. מה אתם אומרים? יש הצעות יותר טובות עד 200 שקל?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי GPS MIO C320 ישן שהייתי משתמש בוא וממש נהנתי ממנו. לפני קצת יותר משנה, אחי ניסה לעדכן את המכשיר ולהתקין MioPocket ומחק לי את כל הזיכרון של SD ואת הזיכרון שעל המכשיר עצמו. עם מישהו יכול בבקשה לעלות לי את הנתונים האלה שאני יוכל להשים אותם ב GPS שלי וגם ללמד אותי איך להתקין MioPocket תודה לעוזרים ויום טוב
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש נגן MP3 כמה שיותר זול (באיזור ה50 שקל) בשביל ריצות. עדיף שיהיה לו מסך וזיכרון של יותר מ1GB. ראיתי באייבי כמה כאלה. אשמח להמלצות שלכם לנגנים כאלה מאיביי.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
האם יש סלולת גיבוי שיכולה להטעין בטריה של מחשב נייד? כמו הסלולות גיבוי שמטעינים מכשירים סלולריים
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בקשר לסמסונג גלקסי אס 2 II שאלות: 1. מתי סלקום יציעו אותו? יודעים מתי? 2. אני שם לב שהמחיר שלו בחנויות הפרטיות יורד מיום ליום, כיום עוד על כ 3200-3300, עד לאיזה מחיר הוא יירד או כמה זמן לדעתכם יקח עד שיעלה סביבות ה 2700?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן חברה... אתמול קניתי נוקיה E65 והיום גיליתי שכשאני לוחץ לחיצה ארוכה על מקש ההקלטה בצד כדי שיפעיל את הפקודות הקוליות אז המכשיר נתקע ורק ע"י הוצאת הסוללה אפשר להחזיר אותו לחיים.. בנוסף כשאני מחבר אליו אוזניית BT של מוטורולה אז המכשיר עושה ריסט מוזר... מה נראית לכם הבעיה? תודה רבה לעוזרים...
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/moto-maxx-%d7%94%d7%95%d7%a9%d7%a7-%d7%91%d7%93%d7%a8%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%9e%d7%a8%d7%99%d7%a7%d7%94-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%9e%d7%a9-droid-turbo-%d7%91%d7%99%d7%a0%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%9e%d7%99/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
טוב ככה אתמול הגיע אלי ה IPOD NANO החדש ( אפור ) והיום הגיע העידקון הראשון לנגן ואני לוחץ לו להוריד והלתקין והוא רושם לי ככה - ואין לי מוסג למה זה ככה עשיתי לו רגיסרט ניסיתי לחבר מחדש את ה IPOD ואין לי מוסג מה עוד לעשות ! בבקשה עזרה !
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום וברכה מבקש המלצה לטלפון לשימושים מינימאליים - ווצאפ מיילים גלישה בדפדפן וזהו חשוב מאוד שלא יהיה איטי אחרי תקופה.. לא מעניין אותי מצלמה כל כך.. חשוב שיהיה אנדרואיד נקי (לא גלקסי) הסתכלתי בינתיים על : Google Pixel 4 OnePlus 8 128GB 8GB RAM Xiaomi Mi Note 10 Pro 256GB 8GB RAM אבל הלכתי לאיבוד בדגמים אשמח להכוונה (כרגע עם שיומי נוט 4 ישן ואיטי..) תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש כאלה ברשת שמתלהבים ויש שמחכים לעדכון בגלל באגים. מה כדאי?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש טלפון שיש בו נגן מוסיקה באיכות גבוהה חוץ מiphone תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם מישהו מכיר קורס טוב לפיתוח אפליקציות לאנדרואיד ולאייפון לנער בגיל 14 ?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
למה אנדרויד? מה בעצם הביא אתכם לקנות את טלפון האנדרויד הראשון שלכם? אם החלפתם מאז אז מה גרם לכם להשאר עם האנדרויד? האפליקציות? הנוחות? ה'הייפ'? השם של גוגל מאחורה? מבצע טוב בחברת הסלולר?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הייתי היום בבאג במוטרה ברורה לצאת עם הM1 NOTE. בקשתי מכשיר הדגמה לשחק איתו קצת ואלו המסקנות שלי: המסך מדהים והצבעים חיים ובוהקים. מרשים מאוד גם איכות הבניה TOP NOTCH אבל- המכשיר רחוק מלעבוד "חלק". יש די הרבה לגים גם במשחק בין תפריטים פשוטים, גלגול בתוך הדפדפן עם מלא לגים, וכחסיד של אנדרואיד (עם אנדרואיד מ2010), מערכת הבית פשוט מוזרה ולא עושה חשק. היא נראית מעולה, אבל רחוקה מלהרגיש בבית עבור מי שרגיל למערכת אנדרואיד קלאסית. הגיע לחנות מישהו לבחון את הG4, והוא הגיע עם 4GB RAM ZENFONE 2 32GB גרסת ה1.8 המכשיר עובד מדהים- הכי חלק שראיתי עד היום, יותר חלק מהנקסוס 6 והנוט 4. פתחתי הרבה תוכנות כבדות ומשחקים גרפים ועברתי בין אחד לשני, פשוט לא מזיז למכשיר. מבחינת גודל הוא הרגיש ז…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המכשיר הבא של המותג הפיני שחוזר לחיינו יהיה ספינת דגל אמיתית לכתבה
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
מתלבט בין הנגנים האלו, האייריבר יקר לטעמי (387) ולכן אני ביכלל שוקל את הMPIO , הבעיה היא שלא מצאתי שום ביקורת עדיין על הMPIO וניראה לי חשוד ההסדר עם היבואן שיש לכולם שאתה מקבל ממנו החזר של 50 שח אחרי הקנייה דרך הדואר וכך משלמים "רק" 250 שח - למישהו באמת החזירו ת50 שקל?? למישהו יש את האייריבר הזה? האם הוא שווה את ההבדל המהותי במחיר? האם הסוללה באמת מחזיקה 50+ שעות? המיבנה ניראה קצת כמו צעצוע, האם ניתן לסמוך עליו? MPIO: Iriver: T50 על מה אתם ממליצים?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, לא יודע למה אבל קניתי ממש לפני מס' ימים את ה-5800 והסוללה נגמרת ייחסית דיי מהר, האם זה טבעי? איך אפשר לטפל בזה? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חברה התחדשתי בסנדיסק סנסה E280 מכיוון שזה לא הנגן הכי חדש והכי טוב אתם מעוניינים שאני אעלה סיקור עליו?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני כרגע בסלקום, מדבר ממש מעט ומשלם בצורה לא פרופורציונית בכלל אני מעוניין לעבור לחברות החדשות והדבר היחיד שמפחיד אותי הוא קליטה..המכשיר הוא Sony Ericson K610i ממה שאתם מכירים לגבי התדרים והרשתות של החברות החדשות, או מניסיון ספציפי עם הפלאפון הזה או דומים לו מבחינת קליטת רשתות, צריך להיות בעיות ? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חבר שלי רוצה לרכוש מכשיר לאשתו. מחפש המלצות. תקציב: 500 חריגה: 100 שימוש ברשת רמי לוי. שימוש פשוט עם קצת אינטרנט. אולי סקייפ. זמן סוללה ממוצע + ( 6 שעות ויותר) שיהיה נוח לא מסובך לשימוש (בשביל האישה) מבוסס אנדרואיד. תודה מראש. קצת דחוף העניין. יש לי כמה דגמים שמצאתי ברשת : xperia x10 mini Sony Ericsson Samsung mini touch s3370e Huawei ideos u8150 Huawei u8180 משהו שווה?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן אנשים, אני טס מחר לאנגליה (מנצ'סטר) ואני רוצה לקנות לאמא שלי סמארטפון עד 200-220 פאונד. אני מחפש משהו שגם יהיה טוב אבל אם אפשר עם מסך כמה שיותר גדול (כלומר, לא גלקסי מיני). כדי שתוכלו לראות מה יש בטווח המחירים, עזרתי לכם לסנן את זה באיביי: http://www.ebay.co.uk/sch/Mobile-Smart-Phones-/9355/i.html?_dcat=9355&LH_BIN=1&LH_ItemCondition=1000&SIM%2520Lock=Unlocked&LH_PrefLoc=1&_mPrRngCbx=1&_udlo=108&_udhi=229 אשמח גם לקבל את חוות דעתכם על הפלאפון הבא: http://www.ebay.co.uk/itm/2013-5-0-THL-W8-MTK6589-QUADCORE-DUALSIM-IPS-3G-ANDROID-PHONE-MOBILE-UNLOCKED-/230970153248?pt=UK_Mobile_Phones&hash=item35c6e4d920 תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


