גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
שלום, החלטתי להתחדש באוזניות חדשות ולאחר חיפושים רבים הגעתי לשני הדגמים הללו. יש לי כמה שאלות: 1. מה דעתכם על הJBL? אשמח אם מישהו בעל הכרות גם איתן וגם עם הAKG יעשה השוואה קטנה. 2. יש כאלו שאומרים שהJBL פחות טובות מהסנהייזר CX300, זה נכון? 3. האם ההבדל בטווח התדרים של הJBL והAKG (לטובת הAKG) מורגש בשימוש עם נגן כמו המייזו M6? 4. שמעתי שהJBL מזייפות קצת בבאס ובטרבל, ומאנשים אחרים שמעתי שלא מרגישים את הבאסים או שהם בולעים את כל השאר, מישהו יכול לעשות לי סדר בבלאגן? (לא איזה אודיופיל ביקורתי במיוחד שעובד עם אוזניות בכמה אלפי שקלים, פשוט להגיד איך הן). אשמח אם תעזרו לי להחליט, אורי.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי הזדמנות, דרך קרובי משפחה, לרכוש nexus 10 ולשלוח לכתובת בארה"ב. האופציה לרכוש דרך google store חסומה מהארץ, אשמח להסבר איך אפשר לעקוף את זה, כדי להזמין ולשלוח לכתובת בארה"ב. בנוסף, אם למישהו יש ניסיון עם רכישה כזה, אשמח לדעת כמה זמן אמור לקחת המשלוח (כדי לא לפספס את הקרובים שלי). תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מתי יוצא הW850 בארץ והאם הוא טוב...ומה המחיר הצפוי שלו אם הוא יוצא..???? תודה לעונים....!
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני עוקב אחר ה padfone כבר זמן רב, מאז הראשון... רציתי לקנות את הראשון אבל היה לי מכשיר חדש באותה תקופה. וגם את המפרט שלו לא אהבתי. המכשיר השני, לפי המפרט וכתבות נראה מעולה, רק העניין שאין מקלדת פיזית הורס הכל. המכשיר היה אמור לצאת באירופה בנובמבר אם אני לא טועה. מאז לא מצאתי שום מידע חדש על המכשיר. מישהו יודע משהו? האם זה מגיע לישראל? כמה זה יעלה? תיהיה מקלדת? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקבל עצות בנוגע לטלפון הבא שלי. מסך: זה חשוב עבורי: מסך ללא blue pixel burn in (כל מסך שאינו LED אני מניח?) כי בלאי למסך לא מקובל עלי, ללא black clipping, ברזולוציה של לפחות 300 ppi ועדיפות ליותר. מעבד: snapdragon 600 ודומיו - לא חלש מזה. סוללה: ברת פירוק. אורך החיים לא ממש רלוונטי, יהיו לי כמה רזרבות. גודל: לא גדול יותר מהגלקסי S4, HTC One וכו'. חובה שיהיה micro sd slot. כמובן, שיהיה מופעל אנדרואיד. אני לא משחק בטלפון, אבל אני פותח הרבה טאבים בדפדפן במקביל ואני פשוט רוצה שלא יהיו תקיעות / מריחות למיניהן. חשבתי על ה S4 Active, נראה שהוא עומד בדרישות בצורה די טובה, אבל הבעיה שלי איתו היא שהוא די כבד (153 גרם), ויחד עם מגן יכול להיות שלא יהיה נוח ל…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
גרסת ה-5G של מכשיר הדגל מבית סמסונג תגיע כבר בתחילת החודש הבא - רק בארץ המקור שלו לכתבה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
המשפחה רוצה לקנות לי מתנת יומולדת. מחפש הנ"ל במחיר עד 300 ש"ח. בעבר היה לי מוטורולה 650 (או משהו כזה) אבל הפלסטיק שלה נשבר אחרי כשנה. האוזנייה עצמה הייתה בסדר כי ניתן היה לסגור אותה (פליפ), בעת שהיתה ללא שימוש כשהיא עדיין פועלת בהמתנה. אין לי צורך באוזניה לדבר ברחוב, אלא בד"כ במקומות סגורים וברכב, אבל חשוב שהאזניה תהיה אמינה ותשב טוב על האוזן.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי חבילה שכוללת 500 דקות + 500 סמסים גלישה חופשית ללא תשלום מעבר ל2GB (הורדת מהירות) + כלול בזה ניתוק זיקה והעובדה שאני חייל כל זה ביחד נאמר לי וגם היה רשום לי בחוזה אחרי זיכוי יוצא 137 שקל בחודש והיום גיליתי שאני כבר מחויב במשך כמה חודשים ב200 ומשהו שקל לחודש ועוד בעיה זה שאין לי זמן בכלל ללכת אליהם ולסדר את זה
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, תוכן הבקשה שלי נמצא בכותרת. ניסיתי ליישם את הפעולה לפי ה javamail api כמו שמוסבר בדוגמא שבלינק. השתמשתי באחת הדוגמאות שיש בלינק http://stackoverflow.com/questions/2020088/sending-email-in-android-using-javamail-api-without-using-the-default-built-in-a קוד מתוך ה MainActivity.java package com.example.anothermail; import android.os.Bundle; import android.app.Activity; import android.util.Log; import android.view.Menu; import android.view.View; import android.widget.Button; import android.widget.Toast; public class MainActivity extends Activity { @Override protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); set…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מיזם מימון המונים של Chuwi הסינית עומד להסתיים בקרוב - עם הצעה תחרותית מאוד לאלו המעוניינים בטאבלט מבוסס חלונות לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
מתעבים סימטריה ורוצים להטריף את הלוקים ב-OCD? הדגם החדש של HTC הוא כנראה בדיוק עבורכם לכתבה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
היי. התקציב לא מוגדר מראש. אני רוצה לעשות מתנה לבן משפחה. יעוד: 1. צפיה בסרטים (גם אונליין). 2. קריאת ספרים (רצוי מסך טוב ושלא יעייף את העיניים). 3. עדיפות למערכת Windows10 אבל אם יש Dualboot אז עדיף. 4. עדיפות למוצר שנמכר בארץ. אבל אם יש משהו חדש וזול בהרבה בחול - אשמח לקישור. 5. 12 אינץ ולא יותר. 6. דק וקל להביא לעבודה (מיועד לבנאדם שמרצה לסטודנטים). הכי חשוב, משהו איכותי וטוב. חשבתי ללכת על Microsoft Surface 4 אבל אם יש משהו יותר טוב אני אשמח. תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אז כמו שכתבתי, אני מחפש טאבלט בסכום של עד 400$ (לפי המחירים בארה"ב) שיענה על הדרישות הבאות: גודל מסך סביב ה-10' שימושים עיקריים: אינטרנט, צפיה בתכני וידיאו אני שוקל לרכוש את הנקסוס 10 אך הייתי מעדיף להתייעץ איתכם, האם קיימות אופציות נוספות סביב המחיר הזה? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הטענה- בחוברת הדרכה לא רשום כלום בנושא, המוכר בבאג (שהיה חביב ודי מבין) טען ל6 שעות, אבל יותר זה משובך. למישהו יש אינדיקציה כמה זה אמור להיטען בכלל? תודות שאלה אחרת: נראה לי שיש עליו מדבקה שקופה כזאתי (הורדתי את הגדולה) ויש מצב שיש עוד אחת אבל אני לא רואה קצה ומצד שני יש לי תחושה שיש שם עוד אחת במיוחד שבחוברת הוראה כתוב לא להסיר את המדבקת מגן מסך יש לי איתו רק מטען USB ל MINIUSB. עכשיו לחבר שלי יש מתאם USB-שקע. לא תהיה בעיה נכון (יום ראשון טיול שנתי ולא נראה לי שהאכסניה בשקל 90 נותנת גישה למחשב) תודות
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות מכשיר ממישהו שהביא אותו מוורייזון באמריקה, ויש לי מספר שאלות. יש איזו סיבה שלא יהיו לי עדכונים או בעיות תקשורת כלשהם? (תדרים שונים וכו? ) ומה לגבי עברית מלאה או חלקית? תודה רבה ! *** עריכה *** האם התדרים שמופיעים בתמונה שהוספתי תקינים לטלפון שנקנה בחול ואמור לעבוד בארץ? *המכשיר Unlocked .
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה , אבא שלי בעבודתו נמצא כל היום על הכביש בכל רחבי הארץ והוא כבר מעל שנה משתמש ב- GPS של דודה שלי והגיע הזמן להחליץ GPS. הוא צריך GPS שמזהה את כל המקומות בארץ ומעודכן שלא יעשה לו בעיות , לגבי טעינה זה לא בעיה משום שהמכשיר מחובר כל היום לטעינה ברכב יחד עם הפלאפון וכו' . כרגע יש לו את אחת הגרסאות הישנות של IGO והוא רגיל לממשק שלהם אם כי בגלל שזו גרסא ישנה היא לא מעודכנת ומובילה אותו בדרכים לא דרכים עד כדי כך שאנחנו צריכים לתקן אותה או לשים לב שהיא מובילה אותנו לאין כניסה וכו' . בכל מקרה אני סתם חופר נגיע לעניין. אני מחפש חוות דעת על ה- GPS4700M של QUE . http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1HCGPS4700M ואיך הדגם הבא ? יותר טוב ? NQ500i http://www.wallashops.co.i…
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה נגן נייד מבוסס דיסק קשיח מכיל dac הכי איכותי?
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הטלפון הנמכר בעולם לא קרוב בכלל למשחק של אלה, ווהא בכלל נוקייה 1100 הבסיסי ביותר. האם גם לדעתכם אותו משחק ענקיים עשויי באמת להיות לא רלוונטי בשוק כללי במצב קשה ? http://www.mako.co.il/digital-magazine/Article-cbe311d7a39cb21006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=978777604
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי את הפלאפון 6288 של נוקיה ויש לי שאלה קריטית בקשר לblouthooth למה אי אפשר לשלוח בבלוטות משחקים\ישומים אין לי את האפשרות של שליחה שאני הולך לאפשרויות על קובץ של משחק או תוכנה האם זה ברוב הטלפונים כך? או זה רק בנוקיה שלי ויש לי גרסה 6.43 ראיתי שיש את הטלפון הזה להרבה וגם בעלי 6280 יכולים לענות..... פשוט אין לי את האפשרות שליחה על קובץ של משחק או תוכנה יש רק על תמונות ומוסיקה וכו... האם אורנג' חסמה את זה???? ותודה לכל העונים
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אהלן, הIPOD 5G שלי שווק חיים אחרי 6 שנים של שימוש (מרוצה ממנו ממש) ואני מחפש נגן קטן יותר, קומפקטי, עמיד ובעל איכות שמע טובה בעיקר לאימונים (משקולות + ריצה) בנתיים אני מכיר רק את הסנסה קליפ אשמח לעוד המלצות בנושא לגבי תקציב, אין אחד מוגדר כרגע.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, ראיתי פה לא מעט דיונים לגבי סמרטפונים זולים, אבל רובם הייחסו לקנייה מחו"ל. אני מחפש לקנות לאשתי מכשיר במקום הגלקסי מיני הנוראי שיש לה (הוא בן שנתיים). האם יש המלצות למכשירים זולים? היא בעיקר צריכה אינטרנט, פייסבוק,וואטסאפ ומצלמה (לא חייבת להיות מדהימה).בעיקר צריך מכשיר שיחזיק ולא ייגמר לו המקום תוך שנייה (כמו במיני). תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקי אני רוצה לקנות מקלט Gps כדי שאוכל לחבר אותו לipaq שלי בתקשורת בלוטות'. צמצמתי את האפשרויות לשניים של חברת Globalsat המוכרת והטובה. מסתבר שהbt-388 אומנם ישן אך פופולארי ועולה יותר והדגם החדש Bt359s שהוא באשכרה עובד על כח סולארי! וגיליתי גם שבאנגליה המחירים של החבר'ה האלה הם חצי מחיר מהארץ. קרוב משפחה יהיה שם עוד שבועיים אז נוכל לקנות שם! הbt-388 עולה 370 ש"ח והbt359s עולה 270 ש"ח קיצר מי אתם ממליצים? מי יותר טוב? ולמה הbt388 הישן עולה יותר מהדגם החדש והסולארי?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי שסמארטפונים עם מסכי 6 אינץ׳ הפכו לפתע לנורמה חדשה, סדרת הפאבלטים הפופולרית של היצרנית הסינית עשויה לזנק קדימה עם תצוגה בגודל 7 אינץ׳ לכתבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
Creative Zen Vision M clix 2 creative zen Meizu M6 4GB u10 e100 אם אפשר לא שזה ממש חשוב לי לדרג באיכות וידאו
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-


