עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

גאדג'טים ומובייל

מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.

  1. Started by oren88,

    רכשתי לאחרונה את המכשיר i9190 (סמסונג גלאקסי S4 מיני) וראיתי באתר GSM ARENA שהמכשיר קיבל שדרוג לגרסא 4.3 כפי שרשום באתר המוכר: http://www.gsmarena.com/samsung_i9190_galaxy_s4_mini-5375.php אבל כשאני נכנס דרך KIES המכשיר מציג לי הודעה כזאת: כפי שאתם רואים זאת נראית גרסא שונה אבל לאחר העדכון הזה [ביצעתי] הגרסא היא עדיין 4.2.2 ככה שאני לא מבין מה זה עשה...?! דרך FOTA (עדכון אוטומטי דרך הWIFI או האינטרנט של הפלאפון) מופיע לי גם הודעה שהמכשיר נמצא בגרסא הכי עדכנית. מישהו יודע מה הבעיה ולמה זה ??? הבנתי שהגרסא הנוכחית 4.2.2 בעייתית, באגים והבטריה נטחנת מאוד מהר, קניתי את המכשיר בעיקר כי ראיתי שלאחרונה יצא לו האופציה לשדרוג ל 4.3 שמסדרת את כל הבעיות האלו, אבל עכשיו אני ר…

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. היצירה המרשימה של חברת Casio מקבלת גם מסך שלא תוכלו לשרוט בשום אופן לכתבה

  3. המכשיר יוזמן מאמזון, ראיתי שם דגמים של חברת גרמין באזור ה90$ מה אתם אומרים?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  4. דיווחים עדכניים מבטיחים לנו שני מכשירים חדשים מסדרת הדגל של גוגל כבר במהלך החודשים הקרובים, ונראה שכל אחד מהם יהיה עוצמתי ומתקדם מאוד לכתבה: http://hwzone.co.il/קוריאה-נגד-סין-פרטים-נוספים-על-צמד-מכשי/

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. לפני כמה ימים קניתי מכשיר galaxy s8 איתו קיבלתי כרטיס 128 גיגה זכרון כאשר אני נכנס ליישומים ובוחר אפליקציה על מנת להעביר אותה אל הכרטיס זכרון אין לי את האופציה של השנה מיקום. מישהו יודע במקרה איך אפשר להעביר אפליקציות לכרטיס זיכרון? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by bneli,

    יש לאחי htc touch cruise 09 עגלה עם WINDOWS MOBLIE ישן המכשיר לא בשימוש ככה שאין לי בעיה לעשות עליו ניסויים רציתי לנסות להתקין עליו אנדראיד..זה אפשרי? איזה רום אני צריך להוריד? ומאיפה אם אפשר? תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by Googleness,

    לאחותי ואמא שלי יש גלקסי SII שבזמנו התקנתי להם את המוד של cyanogenmod בגרסה 9 נקודה משהו. בכל מקרה יש לי אפשרות להחזיר לי לגרסה המקורית של סמסונג במהדורה הכי מעודכנת שיצאה לגלקסי S2? ואם ישנה אפשרות יש למישהו קישור להורדה לגרסה? בנוסף, התקנה דרך כרטיס SD או שזה כמו במוטורולה עם התקנה באמצעות תוכנה מהמחשב? תודה על העזרה!

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%9f-%d7%98%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%91%d7%94-%d7%9c%d7%95%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%91%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%a2%d7%9d-%d7%a0%d7%a4%d7%97%d7%99/

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. שלום לכולם, אני טס מחר בבוקר לארה"ב לחודש. רכשתי חבילת גלישה באינטרנט בחול של ג'יגה. שאלתי היא האם כשאני אגיע ואתחבר לאינטרנט של המפעילה בחול אני אצטרך לשנות משהו מבחינת הנקןדת גישה כדי שהאינטרנט יעבוד כמו שצריך? במוקד של אורנג אמרו שאם הפעלתי את תעבורת הנתונים בנדידה זה יתעדכן אוטומטית ויעבוד בסדר.. אבל רק רציתי לוודא מכיוון שאני די תלוי באינטרנט שם. אשמח לעזרה..

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by SilentBob,

    לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/htc-one-m9-plus-%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%a3-%d7%91%d7%a1%d7%99%d7%9f/

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. העליתי ביקורת וידאו באנגלית, המוצר נקנה מאמזון, כולל את כל הפונקציות של דאבל דין אך מתאים לכל רכב עם דין אחד בשל מסך חשמלי 7" נשלף, פאנל חיצוני נשלף, בלוטות' לשיחות ואנשי קשר, נגן דיסקים DVD, CD וכל היציאות לכרטיסי זכרון ו-USB. מערכת זו עברה רוט ו- XPOSED לפי מדריכים ב-XDA וניתן להתקין אפליקציות על כרטיס זכרון וכמובן ניווט בווייז ואפילו YES GO https://www.youtube.com/watch?v=xq_BBFmNcmo בקרו בערוץ לקטעי משחק מ- GTA V עם כל המודים הויזואליים, HALF LIFE BLACK MESA , המוד המעודכן למשחק הקלאסי ב- 4K

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by night-fire,

    שלום, אממ אני מחפש אוזניות לסאנסה שלי .. התקציב הוא 100 שקל-קצת בעייתי , אני מקווה שתוכלו להמליץ לי על משהו במחיר הזה |: תודה רבה מראש :]

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by GAL_FX,

    היי כולם הHD של הH300 שלי נהרס והועשה בעיות כמו שאפשר רק להכניס לתוכו קבצים ולהציא הוא מתחיל במהירות ולאט לאט מפסיק הוא איטי בצורה מחרידה ועד שהוא מעלה סרטים לוקח לו בין 5 - 7 דקות מה שלא היה פעם רצתי לדעת עם ה HD כלול באחריות שיש על המכשיר וכמה זמן אחריות יש וחוץ מי זה מה אני עושה אם אין אחריות

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. מה זה פלאפון מולטימדיה,מה יש בו?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by מישהו שלא מצליח להיכנס,

    בסופו של דבר הצלחתי למצוא סמארטפון טוב. בגלל לחץ זמן לא יכולתי לחכות לתשובה. אם יש דרך למחוק, לא מצאתי אותה. מתנצל.

  16. Started by מתלבט,

    שלום לכולם ! אני די חדש פה ... אני רוצה להתייעץ איתכם - איזה סמארטפון כדאי לי לקנות . * חשוב לי שיהיה בגודל בינוני ( לא גדול מידי ) . * בסביבות ה-1000-2000 . * חברה מוכרת עם יבואן רשמי בארץ . * וכמובן שיהיה חזק ( גם מבחינה פיזית וגם מבחינה טכנית ) . תודה מראש !

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. שלום לכולם, לפני כמה ימים עברתי לרום cm10 בגלקסי I9000 שלי. יש לי גלקסי נוסף עם רום מקורי של סמסונג. ברום של סמסונג הייתה אפליקצייה שהשתמשתי בה הרבה ולא מצאתי משהו זאת האפליקצייה תזכיר של כל מיני פתקים (MEMO) יש לי את ההתקנה אבל שאני מנסה להתקין אותה רשום לי ש"היישום לא הותקן". הייתי גם רוצה את האפליקציית מחשבון שהיה ברום המקורי של סמסונג וגם את האפליקציית הודעות והמקלדת שהיו שם ויש גם בגלקסי 3 (רום עם גירסת אנדרואיד מתקדמת יותר). אשמח אם תעזרו לי בנושא ותגידו לי איך אפשר להתקין אותם ומאיפה אני אוכל לקחת את ההתקנה של המקלדת זה ממש חשוב לי. תודה רבה לכל העוזרים!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Dudass,

    הי אני ממש חייב עזרה, אמא שלי חיברה את האייפון שלה שנקנה בארה"ב (At&T) למחשב ועידכנה גירסה - הוא נעול כרגע לסים של AT&T האם ניתן לבצע פריצה ולשחרר אותו?? איפה ניתן לקבל על זה מידע אמין? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by Elishablue,

    יש לי אפשרות לרכוש כעת ברוסיה lg g4 חדש עםעם 8 מגה זכרון ב1000 שח. 2 דברים , אין בו אופציה לעברית-האם מעבדה בארץ יכולה להתקין לי עברית? אם הזכרון ישמש אותי למערכת ההפעלה ועוד 32 מגה זכרון שאקנה ישמשו אותי לאפליקציות ותמונות.האם המכשיר ירוץ או יקרטע? תודה מראש .אלישע.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. היי, אבא שלי מעוניין לקנות סמארטפון זול לענייני עבודה שיהיה קל לשימוש, לא חייב מקלדת, אמין, סוללה חזקה יחסית וזול. הוא יגלוש הרבה באינטרנט, Google maps, Word, מוזיקה וסרטים. חשוב שהפלאפון לא יהיה יקר מדי. על מה תמליצו? אני אישית עם מוטורולה מיילסטון A853 ואני מאוד מרוצה אבל יש קת בעיות (אנדרויד 2.1) וזה מפריע לאבא שלי. יש לי שאלה. הוא עובד בחול והוא נמצא פעם בחודש בערך בארץ לשבוע בערך. עכשיו, איך אשר לסדר את זה שהוא יוכל לעשות שימוש מלא (כולל שיחות,SMS, גלישה ברשת הסלולרית בחול) בחול. הוא צריך שיהיה לו אינטרנט באמצעות רשת סלולרית (החבילות של ה-512MB,1GB וכו'...) גם בארץ וגם בחול ושזה לא יצא מחיר מופרז. האם זה אפשרי בכלל? והאם כן, כמה זה אמור לעלות? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by NadavAfuta,

    היי, קניתי Nexus One ויש לי כמה שאלות: -כדאי לי לעשות Root למכשיר? מה זה בעצם נותן לי? אני מבין שגם ב2.2 אין תמיכה בעברית, זה נכון? -כשאני קונה כרטיס זכרון, עד כמה חשוב איזה Class אני קונה? זאת אומרת, אם אני רוצה App2Sd, לא כדאי לי לקנות Class 2? -האם כשאני עושה Root אני מאבד את האחריות? וחוץ מזה, אשמח אם מישהו ישתף אותי באיזה כמה אפלקציות שכדאי שיהיו לי

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. למי שיש N73, יש בפלא הזה אפשרות לראות טמפר' בחוץ?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. היי חבר'ה התחלתי להתלבט בין IPAD3+4G לבין ה GALAXY TAB2 רציתי לקנות מחשב עבור לימודים לתואר באלקטרוניקה וטיפה בניית אתרים הדברים העיקריים שרציתי שיהיו לי בטאבלט זה: יצא לי להתחיל לשחק עם הכונן של גוגל והאפליקציות שיש שם וזה די נחמד אבל הבנתי שזה ניתמך רק ב ANDROID וגם חלקית רק ראיתי שאפשר להתקין תוכנות כמו MATLAB עבור הIPAD בלבד אבל הבנתי שהתוכנה רק חלקית שם - מישהו ניסה? עוד תוכנה שימושית לי היא ה PSPICE עבור מכשירים ניידים אבל גם שם הבנתי שהפונקציונאליות חלקית כנל מישהו ניסה את זה ? זה שווה את ההשקעה? דברים נחמדים כמו PHOTOSHOP עבור עיצוב אתרים ותמונות עורך קוד ל HTML CSS AJAX JS PHP ASP.NET כלי SEO כמו גוגל אנליטיקס וכדאי שתיהיה איזה אפליקציה נוחה לש…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים