עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. עוד שבועיים נגמר החוזה שלי עם בזק+בזק בינלאומי (15 מ"ב ב 115 שקל). אני מעוניין לעבור לגלישה במהירות הורדה של 100 מ"ב (בלי טלוויזיה או טלפוניה, לזה יש לנו את hulu (עם hola unblocker) ואת רמי לוי בסלולאר). מה העסקה המשתלמת ביותר שהצלחתם להשיג, ואיפה?

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. שלום לכולם אני מתעניין בלשדרג ל30 מגה, ורציתי לדעת מאנשים שכבר ניסו לשדרג למהירויות האלו, כמה יוצא לכם בחודש? עם איזה ספקית? האם באמת מקבלים את המהירויות האלה ומרגישים את ההפרש? יש שיפור בגלישה לחול? אשמח לעזרה וייעוץ

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. אני מנוי על חברת הוט (תשתית אינטרנט בלבד). את המנוי "ירשתי" מהדייר הקודם בדירה בה אני מתגורר. עקב בעיות ביורוקרטיות שהם הערימו עלי, המנוי כעת מקושר למספר הטלפון שלי ומשולם מכרטיס האשראי שלי, אך נשאר תחת שמו של הדייר הקודם, נקרא לו "משה". לאחרונה, אני מקבל טלפונים מחברות מסחריות שונות שמנסות למכור לי דברים, כאשר הם מחפשים את "משה", ויש לי כבר הקלטות של כמה מהשיחות הללו. היות ואינני "משה", והשם "משה" מקושר למספר הטלפון שלי אך ורק בחברת הוט, אין מנוס מהמסקנה כי הפרטים שלי נמכרו ע"י חברת הוט לחברות מסחריות אחרות, או דלפו ממנה בכל דרך אחרת. כעת אני מודאג שגם פרטי האשראי שלי דלפו, בעיקר כי זהות החברות האחרות שמתקשרות אלי מחזקות את הסברה שהפרטים שלי דלפו ולא נמכרו ביודעין. שאלה …

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. Started by CyNiRcs,

    יש לי את המרכזייה הזאת (panasonic KX-TD1232ce) אני לא מבין כלום בזה.. איך אני בודק אם היא עובדת ? איך אני בודק אם יש לה הרחבות (כמו pri) וכמה אני יכול למכור אותה ביד שנייה? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by radar,

    הי לכולם אני מעוניין לקנות לפטופ, והאתר המועדף עליי הוא אמזון, בגלל רמת השירות הגבוהה והבטחון בקנייה שם. תמיד כשאני קונה מוצר באמזון, אני דואג לבחור שגם ה-Seller יהיה אמזון, ואל אחד מהמוכרים צד שלישי שגם משתמשים בפלטפורמה שלהם. לצערי, עכשיו כשאני בא לקנות לפטופ, זה נראה שבלפטופים אמזון לא ממש מהווה מוכר בעצמה, אלא רק מציגה מוכרים שהם צד שלישי, האם זה אכן כך? האם אין סיכוי לקנות משם גכשגם הם המוכר? (בכל המוצרים האחרים שקניתי עד היום, כלומר מוצרים שהם לא לפטופ, כן מצאתי אותם כמוכר גם) אני תוהה מה כדאי לי לעשות: לקנות באתר אמזון ממוכר שהוא לא אמזון? או שאולי כן יש י…

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. נשבר לי מהHOT הזה. יש עבודות בנייה ופיתוח איזורי בשכונה שלי בחיפה, כבר מאתמול בבוקר כל הביניין חווה בהעלמות שידור טלוויזיה, אמנם אתמול גם לא היה אינטרנט איזה 5 שעות עד צהריים וטלפון עד הערב . פעם ראשונה תמיכה טכנית בFACEBOOK אמרו לי שבעיה בביניין, אחר כך עלה שיש בעיה רחבה בשכונה ולשכנים שלי בפנייה טלפונית אומרים שאם כבר יש אינטרנט וטלפון, לא יכול להיות שאין טלוויזיה. ובכלל לפעמים אין שידור טלוויזיה, לפעמים אין אינטרנט וטלפון ולפעמים הכל ביחד. כשאר הייתי בYES לא היה פעם אחד שזה קרה כי בטח שידור מתרחש דרך לויין. אולם נאמר לי מזמן רב שכשיורד גשם יש הפרעות בשידורים. לא יודע איך עכשיו עם זה בYES אבל אני שוקל לעבור אלהם אחרי איזה 7 שנים מאז שהתנתקתי מהם.

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. שלום אני מעוניינת להחליף את הפלאפון הישן שלי ולקנות חדש. כרגע אני עם אייפון 4s עם 8GB שבקושי אפשר לזוז בו מבחינת איחסון ומקום של 8GB אני מעוניינת לקנות סמסונג גלקסי 6 edge ולא גלקסי 6 הרגיל. מעדיפה יותר את המראה של הEDGE למרות שאני יודעת ששני המכשירים אותו דבר לגמרי חוץ מהמראה שלהם. אצל היבואן הרישמי שזה סמסונג 32GB עולה 2500 ו- 64GB עולה 2700. השאלה שלי שווה להשקיע 200 ש"ח נוספים ולקחת את ה64 או ש-32 זה מספיק ? יש לקחת בחשבון שצריך גם מגן מסך וכיסוי שזה הוצאות נוספות של בערך 250 ש"ח, אבל אם זה שווה לקחת את ה64 אז אין ברירה. מה אתם אומרים ? אני לא ממש מבינה בזה וגם היות והאייפון הישן שלי לא באיכות טובה ולא של HD מלא כמו של הגלקסי, ולכן א…

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. הכבל לא תקין, ואינו עובד בשלושה מכשירים שונים. מה דעתכם?

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. שלום, אני בגרמניה ומתלבט בין שתי אפשרויות לקנות סמסונג +S8: 1) להזמין באמאזון ולשלוח אלי בתוך גרמניה - יותר זול, הבדל של כמעט 100 יורו, אבל לא בטוח מתי יגיע ועם מי לדבר במקרה שיש בעיה (אני חוזר לארץ עוד כמה ימים). 2) לקנות בחנות פיזית - יותר יקר (מחיר רשמי) אבל אני יוצא עם הטלפון ביד, יכול לבדוק אותו ולחזור לחנות אם יש בעיה. מישהו היה בדילמה הזאת? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by pelegw200,

    למישהו יש המלצה על אתר עם מחירים ומשולח הגינוי לתוספי תזונה? נא לא להציע לי את VITACOST הרגע החזירו לי את הכסף על מוצרים שלא הגיעו

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  11. האתר שלהם נראה טוב ונוח. מבחר לא ענק (לפחות בקטע של מחשבים ניידים), אבל עם הרבה אפשרויות לשינויים. מחירים נראים לי טובים (יחסית למוצרים עם רכיבים דומים באמזון ממוכרים אחרים), ונראה שתנאי האחריות שלהם דיי טובים (לא קראתי לעומק, אבל ממה שהבנתי נראה טוב) השאלה היא (בעיקר) איך הם בפועל במימוש ההבטחות שלהם בנוגע לאחריות בין לאומית. מישהו ניסע/מכיר מישהו שניסה/שמע עליהם לפחות? תודה

  12. שניהם מיובאים מחברת Evyap הטורקית. רק ש-Gibbs נמכר ב-Super Cofix ב-5 שקלים, בעוד שהג\'ל של קרמה עולה במינימום 12. (ומגיע גם ל-25 בחל מהסופרים. עדיין מעט יחסית למחירים של ג\'ילט, Edge וכו\') שימו לב לצורת הפתח הייחודית. http://www.evyap.com.tr/en/urunler/erkek/erkek_gibbs_01.asp

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by M.,

    מישהו יודע אם אפשר להטעין את AIRPODS 2 עם מטען רגיל או שחייבים מטען מקורי של אפל תודה חברים

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. שלום חברים בוא נתחיל מזה שאני לא מבין כלום בתחום הזה. אני מחפש לעשות הפתעה ליום ההולדת של אמא שלי ולקנות לה תנור משולב גז. הבעיה היא שאני לא מכיר את המותגים בתחום ולא יודע מה כן נחשב טוב ומה לא. ואני בטח לא רוצה ללכת לרשתות הגדולות האלה עם אפס מידע כי ישדדו אותי לאור יום. תודה על העזרה

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. הי אני רוצה לקנות את המפרט הזה. רציתי לשאול איזה מהחנויות הרשומות יתנו לי שירות ארוך טווח וטוב והאם אתם מכירים חנות אחרת מומלצת שתתן לי את המפרט המדוייק. דיברתי עם אייבורי אבל לא קיבלתי אותו מפרט. המיקום שלי זה ר"ג. אשמח למענה - - - תגובה אוחדה: - - - עוד הערה. יש לי שני מסכים ואחד מהם ללא HDMI אלא DVI נראה לי רציתי מחשב שיתאים לשניהם

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. Started by oxn35131,

    תמיד יש סיכוי שיבואו לקראתך כבר בכמה מקרים בעבר שילמו לי החזר כספי על משלוחים בגלל כל מיני תקלות משניות די קטנות והפעם הזה קרה שוב הזמנתי מקלדת אלחוטית שתלך לי עם ה סטים לינק שהזמנתי לפני כמה שבועות המקלדת הזאת https://www.amazon.com/gp/product/B014EUQOGK/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 עלתה לי 28 דולר ועוד איזה 10 דולר משלוח הייתה בעיה במשלוח וזיהיתי את זה די בזמן אמת הנתונים של המשלוח לא התעדכנו במעקב שלחתי אימייל לתמיכה של אמאזון והם אמרו שהם רואים את הבעיה והוא תיקנו אותו והמקלדת תגיע בזמן שהייתה צריכה להגיע האמת קצת התאכזבתי חח עברו שלושה ימים ואני מקבל …

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. נגמר לי החוזה לספק + תשתית של בזק (היה 100 ש"ח ל4 מ"ב). דיברתי איתם וביקשתי לעבור לחוזה החדש של 5 מ"ב ב 100 שקל (לפי כמהזה), אך הם סירבו. יש המלצות לספק + תשתית סביב המחיר והמהירות הנ"ל? (כמובן שיותר זול זה יותר טוב..) תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by ychig,

    שלום, רכשתי כרטיס מדגם HD 5850, מRSM, התגלו בו בעיות של פליקרים וקיטועים במצב duplicate ׁעל אחד המסכים(מסך TV). הדגמה של הבעיה על הטלויזיה: 5850 artifacts - YouTube ב25/05 הוחזר הכרטיס באריזתו המקורית, בליווי תיאור מדוייק של התקלה, כולל הצגת הסרטון הנ"ל בחנות,משם הוא נשלח ליבואן, והוחזר אלי לאחר 3 שבועות בטענה שהוא תקין, הכרטיס הוחזר באריזת קרטון, ללא האריזה המקורית אחרי הגעה עם הכרטיס לסניף ת"א פעם נוספת בנסיון להחליפו, טענו RSM שוב, שהכרטיס תקין והבעיה אצלי. אז בדקתי את הכרטיס על מחשב נוסף ממפרט שונה לגמרי, וגם על טלויזיה אחרת.. וגם על כבלים אחרים.. ונתגלתה אותה התקלה. ב24/6 הוא הוחזר לRSM , בסניף בדקו את הכרטיס ומצאו בעיה אחרת, והחליטו לשלוח לסניף הראשי בכפ"ס..…

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. אהלן, יש מבצע מאוד אטרקטיבי של מכשיר סלולרי שהייתי רוצה להביא עשר יחידות ממנו. בדקתי קצת בפורום ולא מצאתי נושא הקשור לזה. אני זוכר מישהו אמר ככה בדרך אגב על זה ואני לא זוכר. בעיקרון אני רוצה לדעת כי זה חוקי לייבא עשר יחידות בלי היתר/הצהרה כלשהם? איך אני משלם עליהם את המסים? הסכום הכולל שלהם לא עובר את ה500 דולר אבל הסכום שלהם בנפרד הוא פחות מ75 דולר ככה שאני לא אמור לשלם עליהם מע"מ, אבל תוכן החבילה בכללי עולה על 75 דולר. אז האם אני משלם מע"מ על כל תוכן החבילה או הפרטים פטורים כי הם פחות מ75 דולר כל אחד? ואולי כל מיני לולאות בחוק ודברים שכדאי לי לדעת לפני שאני עושה את ההזמנה. אודה על תגובה מהירה כי המחיר היא לזמן מוגבל. תודה רבה! *עריכה: אם אני אזמין בנפרד כל יחידה, זה…

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. היי חברים אתר ישראלי חדש שעושה השוואות מחירים למוצרים של אמאזון מול כל חנויות אמאזון בעולם ומציג את המחיר הכי זול.הדבר הכי מגניב זה שהאתר מחשב כבר את המיסים והמשלוח עד לבית https://www.mudcompare.com/homeקחו תתרשמו ותנו פידבקים מה דעתכם

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. שלום אני בניתי מפרט מחשב באתר של RSM, בעלות של בערך 5000 ש"ח האם זו חנות אמינה? מה לגבי השרות אם ישנה בעיה/תקלה? האם מישהו יודע שאפשר לקבל הנחה על סכום קניה כזה או אולי על תשלום במזומן?

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. היי. אני גם ככה בדרך לשפץ תריסים בחדר, והייתי מעוניין גם לדעת אם אפשרי להחליף את החלון עצמו ואת המסגרת על מנת לבודד רעש כמה שאפשר והאם זה יהיה עניין יקר או סביר? מקור רעש: כביש, מטוסים בתדירות גבוהה מאוד.

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by EVITER,

    בפורום זה ניתן לארגן קניות קבוצתיות של סמארטפונים? עם כן היו כבר? עם היו כמה הנחה קיבלו?

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  24. Started by shaielgali12,

    יש באתר הזה ביד שנייה מישהו שמוכר 1070 ב640 שקל?? נראה מסריח https://hwzone.co.il/advert/nvidia-geforce-gtx-1070-8gb-graphics-card-2/

דיונים חדשים בפורומים