צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
סקר - איפה הכסף שלכם מושקע, ואיזה אחוזים אתם מקבלים בממוצע? אני שמתי את הכסף שלי בפק"מ, עם ריבית של 2.05 אחוז, שנגמר בעוד חודשיים, (ריבית הפריים באותו הזמן הייתה הרבה יותר גבוהה) ואני מחפש אפיקי השקעה חדשים. (אני משער שהבורסה היא האפשרות העיקרית שלי, אבל אני לא מבין בזה מספיק עדיין כדי לעשות את זה) האם אפשר לקבל ריבית של יותר מ-1% לשנה היום? אף פעם לא בדקתי את זה, אבל האם יש לי אפשרות להפקיד את הכסף שלי בפיקדון בבנ"ק מחו"ל? (ממדינה אמינה כלשהי, למשל ארה"ב או אנגליה) איך אני יכול לברר את הריביות בהם?
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלוםאני הולך לקנות טלויזיה חדשה.חשוב לי שיהיה לה מעמד חזק.וחשוב שתהיה גישה טובה דרך הסמארטפון(הטווח מחירים שלי הוא עד 3000-4000 אבל עדיף מאוד לחסוך)הייתי בחנות פומפה ואמר לי המוכר שאין בחנות את "טלוויזיה Samsung UE50KU7000 4K 50 אינטש" אלא יש אותה בגירסה עם אחריות מלאה יותר ואפליקציות שעובדות עם עברית. עכשיו השאלה שלי אם זה באמת שווה או שפשוט שווה להזמין את הדגם הזה? (זה ב3700)דבר שני ב-3600 הוא הציע לי אם אני זוכר נכון את.... פנסוניק DX400. עכשיו שוב. חשובה לי הפונקיונליות שיש עם סמארטפונים ואם בסמסונג זה עובד הרבה יותר טוב אז עדיף דגם כלשהו של סמסונג.אשמח לשמוע המלצה ממכם. המרחק מהספה הוא 3 מטר
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7769820 http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7769819 הבדל של 50 שקל. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היום יש לי תשתית+ספק בבאנדל בזק ובזב"ל של 15 מגה. אני רוצה לעבור ספק כדי לחסוך בעלות. יש לי אפס ניסיון בתחום הזה. מה אני עושה? פשוט פותח חשבון משתמש בהוטנט מתחבר אליהם ומתנתק מבזב"ל? כמה עולה היום תשתית וספק בתקציב של איזור ה100 ש"ח? עדיף למהירות כמה שיותר גדולה
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כמעט חודש חידשתי את האינטרנט אצל בזק בין לאומי לאחר שהסתיימה תקופת ההסכם הקודמת. הכל טוב יפה עד שהיום (כמעט חודש אחרי) קיבלתי מכתב מהחברה על חידוש השירות שמתאר את פרטי החבילה. כמובן שבזמן חידוש השירות לא הוזכרה שום הגבלה של 65GB תעבורה. מה זאת ההגבלה הזאת, ממתי הם התחילו לעשות את זה ? שמעתי מזמן שרוצים להתחיל לעשות הגבלות של נפח תעבורה לחודש, באמת התחילו עם זה ? מה קורה למי שחורג ? מה לגבי חברות אחרות ?
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
בדרכי לקנות רמקולים למחשב, אני נתקל בהודעה מעניינת: כדאי לבדוק! קישור לאתר: http://www.vipsales.co.il/page.asp?page=218
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש HOMEPLUG תלת פאזי חזק מאד אין תקציב. תדודה
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
מישהו מנוי לISP של ORANGE ויכול לתת ביקורת? ויש לכם המלצות לISP שאינו נטוויז'ן? עדיפות למציעי"עד 100 מגה ב20 ש"ח" וכיו"ב. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אז הפלאפון הגיע אלי לאחר 5 שבועות, מתוכם יומיים בילה בבדיקת מכס, מדובר במוצר ששויו 228$ והמכס העריך נכון את השווי ב884. קיבלתי צמוד לחבילה מסמך "מצהר יבוא טובין בודאר" עם שמי, שבו מתואר הטובין, השווי והמכס ומע"מ שמסתכמים ב306 ש"ח. למטה יש הודעת זיכוי מכס, שום דבר לא חתום (נגיד חותמת בנק) ורשום סה"כ לתשלום, מספר חשבון בנק ומספר אמסכתא. החבילה הגיעה דרך דואר רגיל, דואר ישראל, היא הגיעה למקום עבודתי, ואף אחד לא שילם את הסכום הנ"ל. העניין הוא שהחבילה כבר בידי, האם לדעתכם כדאי לי לפנות למכס ולשאול לפשר העניין, או שלהחשיב את החבילה כמשוחררת ולהמשיך בחיי? מה הנזק שאני יכול לספוג אם פתאום עוד שנה רשות המיסים לישראל תיזכר בטעות הזאת? ראוי לציין, כמעט והשלכתי את המסמך ה…
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
ראשית אקדים ואומר, זה לא פוסט תלונה. אני לא בא להאשים אף אחד וייתכן שהכל סתם טעות. זה סתם מקרה שקרה לי לפני כמה ימים וחשבתי לשתף. אולי מישהו ימצא כאן תובנות כלפי העסקים שלו... המעשה היה כדלהלן: לפני כמה ימים נשרף לי המסך הנאמן שלי, והתחלתי בחיפושים אחר מסך חדש. המסך הישן שלי בן כ7 שנים, בגודל 19 אינץ', עם פאנלים רגילים (אני מניח שמדובר בTN), סיפק אותי מעל ומעבר ולכן גם התחלתי לחפש מסך בעל תכונות דומות רק בגודל קצת יותר גדול(23 אינץ'). לבסוף, אחרי קצת חיפוש שטחי ברשת נעצרתי במסך שעל הנייר נשמע מתאים ובעיקרון זה המסך שהחלטתי לקנות. שאלתי גם חבר על הנחיות כלליות לבחירת מסך שאמר שכל המסכים מהסוג שאני מחפש הם אותו דבר ואני רק צריך לוודא שמדובר במסך מט ושהוא מציג בפול HD. החנות…
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לאחר הדיון שלי על הRazer Blade שלא נחל הצלחה רבה מבחינת תגובות, וקצת מחקר ברשת שגם כן לא נתן תמונת מצב מאוד טובה, עברתי לשקול לפטופ של אסוס מKSP. הלפטופ מגיע עם 3 שנות אחריות מאסוס כולל איסוף מהבית. נשמע טוב! ניסיתי לחפש קצת באינטרנט וראיתי כתבה מynet מ2014 לגבי השירות שלהם וזה היה דיי מחריד. רציתי לדעת האם למישהו יש ניסיון איתם בתקופה הקרובה יותר אלינו, ספציפית לגבי מחשבי הROG שלהם? תודה!
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ספקיות האינטרנט יפרסמו מהירות מינימום לגלישה נחמד לנו הצרכנים. אבל איך באמת הם יכולים להתחייב על מהירות מינימלית? מינימלית מול מה ? ואם השרת שמולו מנסים להוריד מוגבל ברוחב הפס? איך יהיה ניתן להוכיח מי צודק. נשמע כמו חוק בלתי אפשרי לאכיפה.
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני חושב שכולנו זקוקים למאגר אתרים לטיולים זולים בחו"ל. ארשום את מה שאני מכיר, ואשמח אם תוסיפו, תעירו ותרחיבו. טיסות ומלונות - Amadeus אתר השוואת מחירי טיסות מוצלח מאד HotWire מלון בשיטת ה"חתול בשק". מלונות שלא הגיעו לתפוסה מלאה, מציעים חדרים במחירים זולים מאד באופן אנונימי - כדי לא להוריד את המחירים שלהן אין תמונות של המלונות, רק מחיר, מיקום וביקורות (בין השאר, של TripAdvisor) Expedia אתר גדול מאד להשוואת מלונות וטיסות טיסות בלבד Kayak אתר גדול ומוצלח להשוואת טיסות Skyscanner טיסות זולות ליעדים ספציפיים EasyJet טיסות זולות מאד - בעיקר למנצ'סטר וללונדון (לאחרונה גם לרומא, ג'נבה ובזל) Wizz Air טיסות זולות מאד - לרומניה בלבד (כתבה) מגורים Ai…
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
הודעות שנשלחו לבעלי חשבונות מוכרים בענקית הקמעונאות חושפים את השלב הראשון במהלך הכניסה לשוק המקומי - בינתיים ללא שירותי אחסון ושילוח ייעודיים לכתבה
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.calcalist.co.il/markets/articles/1,7340,L-3627557,00.html " כחלק מהמיזוג ייאסר על בזק לשווק בהנחה חבילות שמשלבות טלוויזיה ביחד עם אינטרנט וטלפוניה. " עם "כל" ההגבלות שהביאו לשתי החברות, למה אני עדיין מרגיש שזה עדיין הולך לפגוע בכיס הצרכן (למרות שרוב ההגבלות מעודדות מתחרות חדשות).
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה יצא לי במקרה לראות את החשבונית החודשית שמקבלת אמי מחברת בזק, ומתוכה התברר כי נגבים ממנה כספים על שני שירותים שלמיטב ידעתינו וזכרונינו כלל לא הוזמנו, כבר כ3 שנים. מעולם לא נעשה שימוש בשירותים הללו על ידה (שוב, למיטב זכרונינו), ולפחות באחד השירותים היא גם לא היתה יכולה לעשות שימוש גם אם רצתה כי המכשיר שברשותה אינו תומך בשירות זה. פניתי לחברת בזק בדרישה לקבל אסמכתא לכך שהסכמנו לקבל שירותים אלו לאחר שהובהר לנו התשלום בגינן (למשל הקלטת אותן שיחות שבהן לכאורה הדבר נעשה), נעתנה בציון לקוני של המועדים בהם, לכאורה, השירותים הללו הוזמנו, ללא כל אסמכתא כנדרש, תוך הטלת האחריות עלינו בשל כך שעד עתה לא פנינו אליהם בדרישה לבטל שירותים אלו (פניה שכזו נעשתה שלשום והשיר…
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
"הוט" הגישה הצעת רכישה על "פרטנר". https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5668483,00.html
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היא נסתה להתקשר ואף אחד לא ענה אז היא שלחה להם מייל ולא קיבלה תשובה. והם כבר מחיבים אותה שנה בלי אישור וזה לא הוראת קבע אז אי אפשר לחסום אותם . הם משתמשים בפרטי האשראי שלה ומחיבים אותה כל חודש. בנתיים היא התקשרה לאשראי וביטלה חיוב עוד פעם אחרי שהיא ביטלה שלושה (המקסימום שהיא יכלה לבטל). בדקתי הרגע את האתר שלה והוא לא קיים אז היא לא מקבלת שירות או משהו כזה אבל עדיין מחיבים אותה. יש למישהו מושג איך לבטל את החיוב הזה? האופציה היחידה שנתנו לנו היא להחליף מספר כרטיס אשראי ב30 שקל.
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.buy2.co.il/Center/DailyDeal/Index/d0aca637-85f4-4c71-82fb-6cc91ddfcca5?utm_source=getitall&utm_medium=getitall_deals&utm_campaign=dailyDeal_d0aca637-85f4-4c71-82fb-6cc91ddfcca5
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מתכנן לבקר באנגליה ולקנות שם חלקי מחשב, מה אפשר לעשות על מנת להימנע מתשלום מעמ ומכס?
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה בקרוב להזמין מהאתר http://www.sidewindercomputers.com/ ואני לא יודע כמה עולה משלוח ואם הוא זול בכלל. אז הוספתי את מה שאני רוצה להזמין "לעגלת" הקניות שלי, ואני לאא יודע באיזה משלוח לבחור, זה מה שיש להם: במה לבחור ? + מה אני צריך לרשום בState ? עוד שאלה, אם אני פותח פייפאל ואני עושה Checkout with paypal אז אני לא צריך למלאות את איפה שאני גר ובאיזה משלוח אני רוצה ?
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
-
-
http://fre.co.il/items/1362034-HP-Omen-X-Gaming-Desktop-900-170nj-1GT46EA#Image_1 תראו את המחשב הזה. האם באותו המחיר ניתן להרכיב מחשב יותר "טוב" בהרכבה עצמית? או שהיתרון של מחשבי מותג שמי שתיכנן אותם התאים את הרכיבים בצורה יעילה יותר ממה שאפשר להרכיב סתם עם "לגו"? יש עוד קטע שאני לא מבין שאותו מוצר לכאורה יכול להיות בעל איכויות שונות בגלל שהוא מייוצר על ידי חברות שונות. אז הSPECS לכאורה זהים, אבל כונן SSD של SAMSUNG יכול להיות הרבה יותר איכותי מכונן SSD בעל אותם פרמטרים של חברה אחרת. זה אחד החסרונות הגדולים בהרכבת מחשב אישית, כי נראה שתמיד דוחפים לי את הרכיבים ממותגים או חברות שלא ברור לי כמה איכותיים הם הרכיבים שלהם. יש אוליי רכיבים שזה לא…
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
- 3 followers
-
-
אני מחפש לקנות נעליים דגם ספציפי שיש רק באיביי אבל המוכר לא שולח לארץ הסתכלתי בחברות כמו MyUS על מנת לקבל כתובת בארה"ב אני צריך משהו שהמשלוח שלו ( כולל מכס ומע"מ ) זול תודה מראש לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.8k צפיות
- 2 followers
-
-
http://www.bitdefender.com/media/html/softpedia-2015/ הורדה של התוכנה מכאן - http://download.bitdefender.com/windows/installer/en/bitdefender_isecurity.exe יש לי ניסיון עם האנטי וירוס הזה של שנה וחצי. קצת מציק לפעמים אבל בגדול הוא לא רע בכלל. תוקף עד מחר ב-12 בלילה (סיום מעשי ב-21 ליולי)
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-


