צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
האם זה לא יהיה בעייתי במכס? יש איזה גבול של עד כמה חלקים או המחיר של החלקים שאפשר להביא? רציתי שיביא לי, לוח אם, מעבד וקירור נוזלי למעבד 190$ ASUS SABERTOOTH 990FX 70$ COOLER MASTER Seidon 120XL 200$ AMD FX-8350 Vishera 4.0GHz (4.2GHz Turbo) Socket AM3+ 125W Eight-Core Desktop Processor FD8350FRHKBOX ואם זה באמת דיי בטוח להביא את החלקים, אפילו הייתי מוסיף זיכרון ודיסק קשיח.
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי האם יש הבדל בין החברות השונות של טלוויזיה (סוני וכאלה) מהבחינה של קלות ״לפרוץ״ או להתקין romים שהם משדרגים את החוויה של הטלוויזיה החכמה / פותחים עוד אפשרויות? יכול להיות שיש חברות שנועלות את הטלוויזיה בפני עדכונים / החלפת התוכנה לעומת חברות אחרות שיש להם מערכת יותר פתוחה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
שני הלהבים מתאימים לסכין ה-Gillete Fusion Power שאני מתגלח איתה, ושניהם נראים אותו דבר חוץ מהצביעה והמחיר. מאחר וה-Fusion Power עובד על רטט, אינני יודע מה ההבדל בין הלהבים שלו ללהבים של ה-Fusion הרגיל הלא חשמלי, חוץ מהמחיר הזול יותר של להבי ה-Fusion מאשר להבי ה-Fusion Power.
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הבנתי שעכשיו אין התחייבויות יותר וחבילות עם התחייבות הן עם מבצעים . הייתי בתשתית בזק משלם ל15 מגה 100 שקל ולספק 39 , ועכשיו שדרכתי בעלות של 104 שקל לתשתית 40 מגה ללא התחייבות והספק 40 מגה נשאר על 39. תודה (אקספלורר לא נותן לרדת שורה)
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
חברים מחפש לקנות בארץ או בחו"ל נרתיק ריצה לזרוע שמתאים לטלפון סמסונג 10Sפלוס (מסך 6.2 אינטש ) כולל מגן מסך עבה במיוחד מסוג Otter box תודה
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לקנות מוצר של Ivory שעולה אצלם 440 ש''ח ובחו''ל 360 שקל, הם חנות שתוריד מחיר?
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, מעוניין בהמלצה לטלוויזיה LG או SAMSUNG עד 3500 שח מצאתי את הטלוויזיה הזו של LG 55NANO776RA- אשמח המלצות עליה וגם שמעתי QLED של סאמסונג גם טובות, אשמח להמלצה על אחת טובה . תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מישהו התנסה בשירות הזה? (מופיע כרגע בפרסומות באתר). על פניו נראה נחמד, החזר של 4%-5% בהרבה מקומות שאני קונה מהם. העובדה שמדובר בשיתוף לאומי קארד אומרת שיש גב להבטחה הזו. יש ממה לחשוש?
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
חלפו 16 יום מאז נשלחו וטרם קיבלתי לא קיבלתי בעת הרכישה מספר עקיבה מה עושים? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי, בעקבות הרפורמה החדשה, לא מעוניין לשכור ראוטר מאחד מספקי האינטרנט, מעדיף לקנות. יש למישהו המלצה לראוטר טוב שתומך ב100 מגה? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
אז הזמנתי G700S, לפני כשבועיים, עכשיו אני רואה שמצב החבילה שלי השתנה היום 3 פעמים עם אותו הכיתוב (Attempted Delivery Abroad), בעצם הם ניסו לשלוח אותו. עכשיו השאלה שלי מה המשמעות של זה, למה זה השתנה מספר פעמים באותו היום לאותו הסטטוס שוב ושוב? אף פעם לא היה לי מצב כזה, אשמח לקבל עזרה. עריכה: מצאתי מידע על כך, זה אומר שהחבילה הגיע ליחידת הדואר.
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מיכאל גולן, מנכ\"ל חברת גולן טלקום, הצהיר בראיון לאחרונה כי החברה מתכוונת להציע חבילת טריפל מהזולות בארץ, הכוללת שירותי אינטרנט, טלפון וטלויזיה כבר במהלך השנה הקרובה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%9f-%d7%98%d7%9c%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%9e%d7%91%d7%98%d7%99%d7%97%d7%94-%d7%97%d7%91%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a4%d7%9c-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%a0%d7%98%d7%a8/
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
היי. מה החוק אומר על ביטול עסקה? חלק מהחברות לא מתעסקות עם דמי ביטול עסקה אבל חלק כן דורשות. הזמנתי מוצר שעדיין לא הגיע אלי והוא אצל הספק, וביקשתי לבטל עסקה. הם דורשים 100 שקל או 5 אחוז מסך העסקה. זה רשום אצלהם בתקנון באתר. האם זה חוקי?
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
- 2 followers
-
-
-
הבנתי שאמזון שולחים ספרים לארץ אבל השאלה היא האם הם גם הכי זולים? למישהו יש ניסון בנושא?
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
לא בטוחה שזה המקום, אבל אני מחפשת לקנות מייבש עם קונדנסור. ממה שבדקתי באינטרנט ומחברים, הבנתי כי לא חשוב הפירמה שמייצרת אלא המקום שבו ייצרו - במקרה הזה מפעל merloni אמור להבטיח איכות גבוהה יחסית. האם מישהו יודע אילו דגמים יוצרו על ידי המפעל הנ"ל?? תודה רבה, הדר
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, תוך כדי חיפוש רכיבי חומרה באתרים מחו"ל על מנת לחפש הוזלות רציתי לקנות בnewegg במחיר גבוה מ75$, מופיע שם תחשיב כולל מעמ. דוגמא: מוצר שבארץ עולה 950 שח +- 1.זה מעמ של חול או שלנו? 2.המחיר הוא המחיר הסופי או שאמורים לקבל עוד התנפחות בוחשבונית האשראי או כאן בארץ? 3.במשלוח רגיל במוצרים מעל 75$ כמה זמן לוקח בפועל עד שהם שולחים ומגיע? אודה למי שכבר קנה וקיבל ויודע לענות שלא מתוך ספקולציות
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
- 2 followers
-
-
לפני חצי שנה בערך הזמנתי מסך מאייבורי, וכבר כמה חודשים שהמסך עושה לי בעיות. - לפחות פעם ביום, המסך הופך לדבר דומה לזה (קישור) רק במקום הירוק, הצבע האדום הוא השולט והתצוגה חלקה ללא נקודיות. (מה שכן שמתי לב, זה נראה לי לא קשור למסך, כי כשאני מבצע SIGNOUT לווינדוס וחוזר, זה מסתדר באותה השניה) - מלבד זה, המסך הופך לי לנקודות לבנות מרצדות על כל המסך ואז למסך ירוק מלא וחוזר חלילה למשך כמה שניות (הכוונה לנקודות לבנות, כמו פעם שהייתם מתנתקים את הכבל טלוויזיה מהטלוויזיה? או שזה היה סורק ערוצים?) המסך מחובר על HDMI אבל גם על VGA זה היה אם אני לא טועה. הכבל HDMI חדש. היכן הבעיה? במסך? כרטיס מסך? ווינדוס? חומרה אחרת? בכל אופן, יש טעם לפנות לאחרי…
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן, אני מעוניין לקנות מחשב בימים הקרובים ורוצה כמה חוות דעת (חיוביות ושליליות) על החנויות כאן. ברשת יש מלא ביקורות ורבות גם שליליות על KSP (לא ב"ש ספציפי), מישהו קנה מערכת מחשב שלמה ב-KSP לפני? תגובות? בנוסף, מה אתם אומרים על אייבורי, MCS (ליד הקניון) ואם ואתם מכירים חנויות טובות נוספות באיזור? תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי, בשעות הצהריים היום היה באג בחנות newegg, ומוצרים שונים נמכרו במחיר נמוך יחסית למספר דקות. רכשתי מספר מוצרים וקיבלתי קבלות. אני לא רואה עוד חיובים באשראי, אבל שמעתי מאחרים שהם קיבלו הודעות על חיוב. ההזמנות בוטלו כרגע על ידי newegg ללא הסכמתי. האם מותר להם מבחינת החוק בארץ לעשות זאת? אם לא, אני יכול לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות שהם מחוייבים לעסקה? תודה!
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
- 2 followers
-
-
שלום לכולם, אני רוצה להזמין קו טלפון נוסף לבית בשביל המכשיר פקס שלי ורציתי לדעת האם שווה לי להתחבר לקו טלפון של 012 בעלות של 10 ש"ח למשך 36 חודשים (עבור המתאם). אני כרגע מקבל פקסים דרך השירות ONE MAIL של בזק שהוא גם בעלות של 10 ש"ח לכל חודש (אבל זה דמי מנוי שאף פעם לא נגמרים). השימושים שלי בפקס לא גדולים אני שולח בממוצע 10 פקסים בחודש ומקבל בערך 3. עכשיו רציתי לדעת האם יש איזה בעיה בשליחת הפקסים על קו טלפון VOIP? האם יש עדיין את התופעה של קבלת דואר זבל בפקס שגומרת את כל הדפים והדיו? והאם תיהיה לי בעיה שהספקית אינטרנט שלי היא 013? (כאילו חייב שגם הקו טלפון וגם הספק אינטרנט יהיה של אותה החברה) תודה רבה לכל העוזרים!
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מסתפר בבית שנים רבות אך תמיד אחרי פרק זמן לא ארוך המכונה לא קוצצת ברמה טובה את השיער איזה מכונת תיספורת מומלצת ביותר
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
1. האם ניתן לרכוש סמסונג גלאקסי S3 בפחות ב 2,100 ש"ח, או שזה מחיר טוב? 2. בחנויות אמרו שהאחריות היא שנה אחת והיא אחריות היצרן, ע"י סמסונג בישראל (או משהו דומה), ובכל מקרה לא דרך החנות, החנות רק מוכרת את המכשיר ולאחר מכן אין לה קשר לנושא תמיכה ובעיות, האמנם כך הדבר? 3. בהמשך לסעיף הקודם, האם יש חשיבות לחנות ממנה נרכוש את המכשיר, או שגם חנויות קטנות ולא מוכרות, אשר עובדות על מתח רווחים נמוך (בהנחה ומדובר במכשירים חדשים ותקינים) - לגיטימית? 4. מה חשוב לבדוק לפני המכירה וגם בזמן המכירה (פיזית במכשיר), כדי למנוע עוגמת נפש בהמשך? תודה.
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אשמח להמלצה למחשב נייד עם השיק הנכון , איכותי ובמחיר שפוי תודה
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
[table][tr][td][/td][/tr][tr][td]והמעשה שהיה כך היה.. לפני יורו 2012 בא לי להתפנק במערכת סטראו פשוטה של פנסוניק ע"מ לחבר אותה לטיוי ולהקשיב בכיף לשידורים. אה מה מה, חולפים להם 21 ימי עסקים ככתוב אך המערכת בוששה להגיע ,פניתי אליהם ונעניתי כי אין להם במלאי ונא להמתין לחודש הבא.אף אחד לא חשב לידע אותי על כך .ואילו לא התקשרתי יכולתי להמתין עד היורו הבא. בבירור מולם ומול יורוקום התברר כי ביום שרכשתי את המערכת כבר אז לא הייתה במלאי לא רק להם אלא גם ביורוקום ומיורוקום הודיעו להם על כך.אך מה שישראלי לא ירוויח עוד כמה גרושים?חבל"ז, להיום : אני =ללא מערכת וללא כסף וממתין לאחר החגים להגיש תביעה קטנה כנגדם. אולסיל = חוגגים וצוחקים כל הדרך לבנק. שלחתי מכתב מעו"ד אך ללא תגובת "וישמן יש…
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-


