צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
אני לא יודע באיזה מחיר הגיוני למכור את ה Samsung ATIV Smart PC XE700T1C-A01IL שרכשתי לפני כ 3 חודשים . המחיר שלו בחנויות הוא 5600 שח. כמה לדעתכם כדאי להוריד מהמחיר? שליש מחיר? רבע? חצי? קצת יותר מחצי?ואין ממש מוכרים שלו בלוחות יד שנייה.אני פשוט לא משתמש בו . הוא כמו חדש מהחנות. תעזרו לי מאוד אם יש לכם תשובה
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
לפני כ 3 שנים נכנסתי לעולם הWet Shaving ומאז לא הסתכלתי אחורה . הציוד שלי הוא: Razor - Edwin Jagger DE89L Brush - Shea Moisture badger brush Soap - Arko Shaving Stick בגדול אני מאוד מרוצה מהציוד שלי אבל רציתי להתקדם מבחינת המברשת, לכן קניתי את Vulfix Super Badger Brush #374 שאמורה להיות בכמה רמות מעל המברשת הקודמת. הבעיה היא שבמברשת הקודמת הקצף היה מחזיק ל3 סיבובים (ואפילו יותר) ובVulfix אחרי סיבוב אחד הקצף פשוט נעלם על גבי המברשת, כאילו הכל נספג. ולכן אני נאלץ לסבן מחדש את הפנים (Face Lather). ניסיתי לחקור את על הדבר הזה online אבל לא מצאתי משהו מועיל. נראה לי קצת מוזר שמברשת ברמה של הVulfix תתפקד הרבה פחות טוב ממברשת פשוטה של 10$. אשמח לעצות.
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
אתמול רכשתי סוללה NB-4L מקורית של קנון במחיר מלא בחנות הנ"ל. שהגעתי הביתה הבחנתי שהאריזה פתוחה והסוללה בפנים שונה מהסוללה המקורית שקיבלתי עם המצלמה. יש לי היסטוריה ארוכה עם קנון וישנם הרבה מצבים שסוללה אחת שונה מאחרת (מפעל שונה, קהל יעד שונה וכו') אבל כאן הכתב היה דהוי, מטושטש וכיתוב שונה בגב המצלמה, רושם ראשוני היה שהסוללה אינה מקורית. לאחר חיפוש קצר הבנתי שהסוללה בוודאות אינה מקורית כמו שניתן לראות כאן: http://fake-nb-4l-battery.blogspot.com/ הזיוף שיש באתר זאת הסוללה שקיבלתי. יום אחרי חזרתי לחנות במטרה להחזיר את המוצר וגבו ממני 5% מהמחיר המלא "לפי החוק". כשהתעמתתי עם המוכר הוא אמר שמבחינתו זה מקורי ורוב המוצרים שהם מוכרים פתוחים, סוללות בפרט והטענה: "כדי שנראה שהסוללה…
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מחפש דיסק קשיח חיצוני 2TB WD Elements לקנות בחו''ל במחיר הכי נמוך. בארץ הכי נמוך כרגע זה 459 ש''ח. איפה יש את זה בחו"ל הכי זול כולל משלוח ומיסים וכל מה שמסביב?
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, לפני פחות מחצי שנה קניתי Gainward GTX 1070 מהחנות הגרמנית ComputerUniverse.de. לפני שבועיים הוא פשוט הפסיק לעבוד. המנורות והמאווררים בכלל לא נדלקים. שלחתי לחנות בקשה שאני רוצה להחזיר את הכרטיס והנה מה שהם שלחו לי בחזרה: בחיים לא שלחתי שום דבר דרך הדואר. איך אני ניגש לדואר עם הכרטיס מסך לפי ההוראות למעלה? למה אני צריך לדאוג? מאיפה אני משיג Parcel? איך אני דואג שיהיה stamp לאריזה? (הם כותבים שהם לא מקבלים משלוחים שהם unstamped) תודה.
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
שלום חבר קנה ב Aliexpress מצלמת אבטחה IP לצורכי עבודה. מהכתוב במפרט המצלמה היה אפשר להבין שהיא תומכת PoE והוא בנה על זה, אבל כשהמצלמה הגיעה התברר שלא. המוכר טוען שהמצלמה בעצם תומכת PoE, אלא שצריך לשלם עוד 11 דולר בשביל זה. לא היה ברור לגמרי אם התכוון שאפשר לקנות מצלמה זהה אבל עם PoE בתוספת 11 דולר, או שהכוונה היא שבתוספת 11 דולר אפשר לקבל מתאם PoE כלשהו (כזה למשל). והרי הלינק למוצר: http://www.aliexpress.com/item/Onvif-720P-Network-Waterproof-IP-Camera-P2P-Cloud-Easy-Visit-1280-720-Internet-Camera-Support-PC/1857437823.html האם לדעתכם אפשר להבין מהתיאור שהמצלמה היא בהכרח PoE ולפתוח dispute על פי זה? או שהמוכר צודק, והתיאור לא מכריח שהמצלמה אכן כוללת PoE, ולכן אין מה לעשות…
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
שלום: יש לי מכונת גילוח פיליפס מדגם HQ7530. מאז שהחליפו למכונת הגילוח את כל המכלול הקדמי עקב חדירת מים, שנגרמה כתוצאה מזה שהמעבדה לא אטמה כהלכה את המכונה לאחר שהוחלפה בה סוללה, מהירות הסיבוב של המנוע מכונת הגילוח שלי יורדת באופן דרמטי לאחר 2-3 גילוחים בלבד, כאשר בעת שאני מחבר אותה להטענה, תוך מספר דקות מרגע ההטענה, נורית הטעינה במכונה מהבהבת ומתריעה שסוללה טעונה במלואה ומפסיק להטעין אותה. נתנתי לאבא שלי את מכונת הגילוח והוא שלח אותה לסניף שירות רם בהדר. לאחר כמה ימים הם החזירו לו אותה וטענו שהם בדקו והכל תקין. פניתי לסניף שירות רם בהדר, וסיפרתי לנציגת שירות הלקוחות את הבעייה, וכל פעם היא אומרת לי שצריך להטעין למשך כ-3-5 שעות (גם כאשר אני מסביר לה שזה לא נכון לגבי סוללת לי…
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אשמח לקבל את עזרתכם בקשר להמלצות למעבדה רצינית ואמינה תקן מחשבים
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מה קורה חברים ?? הוקמה נקודת שירות של חברת גולן טלקום בכפר קאסם למי שמעוניין מתושבי האזור .. נקודת השירות היא בתוך חנות פלאנט מחשבים , רחוב סולטאני ( כביש ראשי ) מול מרכז רפואי ש.ר.ד. * קבלת הסים היא במקום לפרטים : 03-7447683 תודה
-
- 18 תגובות
- 2k צפיות
-
-
כתוב על המחשב הזה שהוא עולה בעיקרון 4800 ועכשיו הוא עולה 1700 זה הגיוני ? בכלל המפרט שלו לא נראה מצדיק את המחיר הזה משהו פה מוזר !!! מישהו יכול להסביר ? אולי זה באמת שווה ?
-
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
- 2 followers
-
-
היי אפתח בהתנצלות, הבחנתי ב"סטיקי" בנושא קנייה מחול אך לאחר מעבר על תוכנו לא מצאתי מידע העונה על השאלה שלי... אז ככה החלטתי להציץ באמזון אנגליה לרגל הירידה בערך הלירה, ואכן מצאתי אוזניות ׁׁ(מדגם Sennheiser HD650 למי שמתעניין) במחיר די משתלם. עכשיו לפי מה שהבנתי הם נותנים (אמורים לתת) מחיר סופי כולל משלוח לארץ ומיסים. עם זאת, אחותי ציינה בפניי שלאחרונה הזמינה משם (אמזון אנגליה) חבילה בשווי של כ35 לירות ולא רק שהחבילה כן עצרה במכס, אלא גם דרשו ממנה לשלם 140(!) שקלים (מכס + עמלת שקר כלשהו) אני קצת מבולבל מכל הסיפור הזה. לפי בדיקה שערכתי על אוזניות אמור להיות מכס של כ17 אחוזים ומעם בשיעור דומה. במעמד התשלום, באתר של אמזון, מוצג בפני הפירוט הבא: (הכל בGBP) …
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
כמו רבים ואחרים פה מכירים חנות באמת עם שירות מדהים! הזמנתי מהם כמה חלקים בשווי לא גבוה יותר מדי של כ1900 שח. ההזמנה בוצע ביום חמישי, יום ראשון קיבלתי טלפון מהחנות לוודא שאני זה שבאמת הזמין וכבר באותה שיחה תואמה לי מסירת החלקים באותו יום(אני גר בדרום- בבאר שבע!). השליח שהגיע היה ממש אדיב לא הייתי בבית,רק אמי המבוגרת ששמע את זה השליח מיד הסכים לעלות את החלקים(מסך וכו גם) לקומה 4 ללא מעלית. השירות היה מאוד אדיב ומשהו שאני לא רגיל לקבל מספקי שירות אחרים. שבמקרה הטוב אחרי שבוע הגיע המוצר ועד לקומה למטה לא היו מוכנים לעלות את זה. באמת ממולץ גם שירות מעולה וגם מחירים מעולים
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מה קורה אנשים יקרים. אני לקוח הוט מזה שנים רבות, כיום רוב המכשירים בבית פועלים בשירות הוט. (חבילת הטריפל). בתחילת הקשר הייתי בעל רוחב 750KB, מאז ועד היום עברתי בתחנת 1.5MB ועצרתי ב2.5MB. לאחרונה התחלתי להעמיד את מחיר התשתית בסימן שאלה, האם זהו המקסימום שאקבל תמורת 47 שקלים בחודש? הספק שלי מציע 20 שקלים לכל מהירות אינטרנט כך שהוא לא מהווה בעיה, מצד שני התשתית המוגבלת שברשותי גורמת לאי נוחות חלקית. עכשיו, בהשוואה אליכם המשלמים, האם עלי להודות על כך או לדרוש יותר? תודה מראש לעונים. שבוע טוב
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אז ככה: הזמנתי מהאתר של לנובו לפטופ בעלות של 949$. בצירוף מס מקומי זה יצא 1015$. תכננתי לשלוח את הלפטופ בעזרת Buy2USA לארץ, אבל היום שמתי לב שהם מחייבים בעוד 75$ על עמילות מכס (בגלל שהמוצר מעל 1000$). מעיון באתר רשות המיסים הצלחתי להבין שלא כל מוצר מעל 1000$ מתחייב בתשלום נוסף מעבר למע"מ, כשסוג אחד של המוצרים זה לפטופ. דיברתי עם נציגה של האתר והיא טוענת שלכל מוצר חייבים לשלם 75$ עמילות מכס. יש פה מישהו שבקיא בדיני מיסי הייבוא? אשמח שיאירו את עיני. תודה מראש! ******** עריכה ******** משיחה עם רואת חשבון הבנתי שאפשר לדרוש החזר גם על העמילות מכס. דווקא כדאי לדעת, ההחזר על המע"מ והעמילות חסכו לי כמעט 1000 ש"ח
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
אני צריך לברר למישהו שרוצה לדעת איך כל התהליך עובד ובלי כל מיני חברות תיווך שיאפכו את העסק ללא מישתלם בגדול הוא צריך רכב מיסחרי לא יקר מידי וצריך ליראות עם זה ישתלם לו וכמובן צריך ליכלול בזה ביטוח מהקניה ועד ההגעה לארץ תודה לעוזרים מראש
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם! לפני שאספר את המקרה יש לציין שאני לקוח ותיק של הרשת ואת כל מה שקשור למחשבים אני קונה דרכם את המחשב הראשון שלי קניתי אצלם ב 2002 ותמיד הייתי מרוצה והכל היה בסדר. בשבוע שעבר קניתי קירור למעבד של antec flow ב 170 ש"ח בחנות שלהם בקריות ושהגעתי הבייתה פתחתי את הקופסא של הקירור והקירור היה רטוב לחלוטים פשוט ספוג במיים... והקרטון היה ממש מסריח מבפנים שזה אומר שהוא היה רטוב דיי הרבה זמן... חזרתי לחנות בדקו את זה ונאמר לי שהמזגן שלהם טפטף על הקרטון ולא שמו לב...(לי נראה שכן שמו לב וניסו לדחוף אותו)... בכל מקרה לא היה להם את אותו הקירור להחליף לי אז שלחו אותי לסניף החדש בקריית חיים ושם קיבלתי קירור חדש. לאחר התקנה של הקירור גיליתי שהוא ממש גרוע למעשה הקירור שהיה לי לפני…
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש כמה אתרים שדרכם יש הנחות משמעותיות על משחקי מחשב, בעיקר על משחקים בגירסאות שהן לא הכי חדשות: humble bundle Steam Origin אני לא מכיר איך זה הולך מבחינת עליית וירידה של מחירים במהלך השנה. אז אבדוק איתכם - אתם מכירים ירידות מחירים בין היום עד ל- black friday ? גם באתרים שכתבתי למעלה וגם באתרים אחרים שאני לא מכיר.. (אני לא מעוניין לקנות דרך אתרים חשודים שמוכרים משחק ב-2 $ ואי אפשר למצוא את זה בשום מקום אחר..)
-
- 5 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני רוצה להזמין מוצר והמוכר מתעקש לשלח עם EMS או DHL. למרות שהמשלוח לא יקר, המוצר יהיה חייב במע"מ (בלבד), אבל אנחנו כבר למודי ניסיון שגם DHL וגם EMS "מאכילים" אותנו בעמלות שקר שמתווספות לאי אילו מיסי "מכס" (קנייה, מע"מ, מכס). לגבי EMS, אני יודע שיש עמלת מינימום בסך 35 שקל ללא תלות בערך החבילה, מניסיון (שחררתי מוצר ללא עלות ועדיין שילמתי 35 שקל). החלטתי הפעם לנסות למזער נזקים רק הבעיה שאף פעם לא ניסיתי את התהליך של שחרור עצמאי מהמכס. גם במקרה הזה הם "דופקים" עמלת שקר, או כמו שהם קוראים לזה "עמלת העברת ניירת". ההנחה שלי היא שלמרות זאת, כנראה שאשלם פחות מאשר אם הם ישחררו את זה. בגלל שאי אפשר להסתמך על הנחות, הייתי מעוניין לקבל פידבק מאנשים שכבר יצא להם להתבחבש עם התהליך הזה.…
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
-
ברצוני להזמין מסך מחשב מ newegg כי המחירים בחו"ל יחסית נוחים בארץ פשוט רוב הדגמים או שלא קיימים או פשוט פי שניים יקרים יותר השאלה הבנתי שהמוצרים שמגיעים מ newegg אלה מוצרים שמגיעים מ ארה"ב אז בגלל שזה מגיע מ ארה"ב האם יכול להיות בעיות תאימות בחשמל בגלל הבדלי מתחים? הרי בארץ משתמשים ב 220v ואם לא טועה באמריקה זה 120 , אפשר לקבל הבהרה בנושא?
-
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
בוקר טוב לפי שאני רוצה להתחיל במכירות באיביי אני מעוניין לדעת איך אני מוכר למישהו אחרי שהוא שלח לי תשלום דרך איביי/פייפל למשל: יש מוצרים שאפשר לשלוח להם קישור להורדת המוצר +סיסמא לאיפה אני ניגש ומביא לו קישור וסיסמא? תודה
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום! ברצוני לרכוש מארז שלא ידוע לי שנמצא כרגע בארץ: http://www.amazon.com/gp/aw/d/B006I2H04I?vs=1 המחיר שם הוא הכי זול אבל עם משלוח הופך ליקר מאוד. יש לי מישהו בארצות הברית אז חשבתי שאולי הוא יוכל להביא לי. כמו שניתן לראות החבילה עולה 85$ ויהיה עליי לשלם עוד 18%, זה מה שידוע לי. אצטרך לשלם מיסים נוספים? יש חברת שליחויות זולה לשם שינוי, עד עכשיו ראיתי רק מחירים מטורפים שעולים פי 2 מהמארז, אשמח לשמוע אם יש כזאת. לדעתי הם מחשבים לפי הנפח של החבילה ולא לפי המשקל ולכן זה עולה יקר מאוד. אם מישהו יודע על קיימות של מוצר זה בישראל אשמח אם יביא לי פרטים. תודה מראש!
-
- 14 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום יש לי אנינטרנט מבזק 5 מגה שעלי אני משלם כ 80 ש"ח וגם ספק אינטרנט של נטויזיון שעליו אני משלםכ 50 ש"ח עם בזק אין לי מה לעשות כיבדקתי עם הוט אין הבדל משמעותי של מחיר(טלויזיה של הוט אני שונא כך שנישאר עם יס) אבל ראיתי שיש ספק זול מאוד TRIPLE C הבעיה שאני לא יודע עד כמה הם מתישבים לי על מהירות הורדות טורנטYOUTUBE SKYPE ומה שלא יהיה בכבוד רב גילדין איליה
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
היי. המכשיר הוא אייפון 4S. כרגע אני נמצא עם גולן ואני משלם 100 שקל,הם לא מוכנים להעביר אותי לחבילה הזולה שלהם ורוצים שאני ישלם סוג של קנס יציאה מוזר,מעדיף לדלג לחברה הבאה. פלאפון הכי משכו לי את העין,60 שקל לחבילת האנלימיטייד של החיליים,עם 5 ג'יגה גלישה. יתרונות חסרונות? צריך לשלם על הסים? בחבילה הזאת החבילה של הSUPER TV כלולה?,והצפייה זה בחינם או שפלאפון לוקחת על זה מהחבילת גלישה? בכ''מ מחר אני ידבר עם נציג שלהם,אולי אבל יש אלטרנטיבות אחרות?,את האמת שמה שאני מחפש בעיקרון זה חבילת צפייה של טלויזיה,שלצערי אין בהוט או בגולן כרגע.
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-


