עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by DaTHE,

    שלום רב, כרגע אני נמצא על תשתית של בזק + בזק בינלאומי על 10MB ואין תלונות. הכל זורם חלק במיוחד במשחקים שהשרתים שלהם יושבים בחו"ל. מקבל קצת הורדה ממוצע של 1 מגה בית. בנוסף פינגים טובים לאתרים בחו"ל. בנוסף יש ברשותי נתב אלחוטי + מודם vDASL של D-Link. קיבלנו הצעה הרבה יותר טובה בהוט שכוללת טלוויזיה + טלפון + אינטרנט 100MB (קצב המהירות לא בדיוק משפיע על ההחלטה) בכ-320 ש"ח עם התקנה חינם. עכשיו הסלידה היחידה שלי היא עניין האינטרנט של הוט + הוט נט. רוב האנשים שאני מכיר שמשחקים במשחקי FPS אומרים שעם הוט הם סובלים. האם שווה לעבור? אשמח לכל דעה והמלצה בנושא (מאוד אשמח גם לפירוט) תודה

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by drucula,

    אני יודע שהת'ראד נשמע כמו פרסומת, אבל מישהו נתקל בחברה http://www.fromusa.co.il ? נראה כמו עותק של ushops (אותם מחירים 1:1), הם מציעים גם משלוח ימי, אבל נמצאים בNY ולא NJ (טוב בשביל מיסים בתוך ארה"ב). האתר שלהם נראה חובבני משהו ואין ביקורות עליהם באינטרנט.

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  3. אני בחיים לא נרשמתי לשטות הזאת ועכשיו בימים האחרונים קופצת לי הודעה בכל מיני אתרים שאומרת שהגישה לאתר נחסם כי יש שם רוגלות עכברושים ציפמאנקס ובולשיט נוסף אני משוכנע שמה שקורה פה זה שבזק דוחפים את השירות וגובים על זה תשלום ובונים על זה שאנשים לא ישימו לב ויצטרכו ממש להתקשר ולבטל את השירות וגם ככה הם יגבו את הכסף על התקופה שהמשתמש לא היה מודע שכפו עליו את השטות הזאת לעוד מישהו זה קרה? פעם להתערב בהרגלי הגלישה את המשתמש היה משהו שרצו להתצניע ולא להביא לידיעת המשתמש שיש גוף מאחוריו שממש רואה הכל היום כבר אומרים לך ישר לפרצוף אנחנו יודעים בדיוק באיזה אתרים אתה גולש מסתכלים על כל קליק שאתה עושה …

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  4. http://ilshipping.com/?p=290

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  5. Started by ModChiP,

    יש לי בבית בר של תמי 4 שהוא אצלנו כבר 6 שנים, נגמרה תקופת האחריות וכבר לא מקבלים מסננים. הציעו לנו הצעה להמשיך את האחריות ואת קבלת המסננים, 57 לחודש לשלום שנים= 2052 שח. אני רציתי לדעת, אם זה שווה לי להמשיך עם התמי 4 או להתקדם נגיד לבר של אלקטרה בר או משהו אחר בכלל. למישהו יש ניסיון עם הבר של אלקטרה בר? אשמח לעזרה וייעוץ- תודה!

    • 5 תגובות
    • 2k צפיות
  6. שלום. יש לי כבר כשנה מלחמה מול התשתית של הוט. לעבור לבזק זה לא פיתרון בשבילי כי אין לי תשתית כזאת בבית, ולשנות תשתית זה כאב ראש גדול יותר (בשבילי). כבר כשנה שהאינטרנט שלי במצב אקרעי, על בסיס כמעט שבועי, מפסיק לעבוד לחצי יום. פניתי אינספור פעמים להוט. כל מה שאני מקבל מהם זה או ניתוק בטלפון, או בקשה לבדיקת מהירות בדף הפייסבוק שלהם. למי אפשר לפנות מעליהם על מנת שמישהו ישמע אותי? תודה!

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  7. שלום אנשים. הסתכלתי על רשיון לאנטיוירוס באיביי ומצאתי 3-שנות רשיון למחשב יחיד ב-$19.99 הכל נראה מעניין כי המוכר בעל 0 מוניטין באיביי שוק ופתח חשבון החודש כנראה. אמרתי לו שאני בספק והוא אמר לי שיש הגנת קונה שאיביי/פייפאל נותנים. מה תגידו?

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by MODY69,

    שלום, אני זוכר שלא מזמן היו פה דיבורים רבים על החוק החדש המאפשר לקנות בסכום גדול יותר מ- ebay. החוק מפורסם ברשת אבל שמעתי מהרבה אנשים שיש עם זה בעיות (חלק עדיין נתקע, ועל חלק מהמוצרים זה עדיין 50 דולר). אני מעוניין לקנות נעלים ולבוש לספורט ורציתי לשאול האם יש משהו מיוחד שאני צריך לדעת על מוצרים אלה. תודה רבה, MODY.

  9. Started by DaTHE,

    שלום רב, עקב מבצעי חנוכה שיצעו KSP ובעקבותיהם כל שאר החניות ולאחר שמרבית החניות סיימו עם מבצעי בלאק פריידי, החליטה חברת KSP גם לסיימם. שאלה - האם יש לי אפשרות לעשות משהו בנידון? אחרי כמובן שדיברתי איתם גם באצמעות הפייסבוק וגם באמצעות הטלפון להחזיר את המחיר של מוצר מסיום? או שזה חסר סיכוי? תודה

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  10. שלום רציתי שאול שאלה עקרונית מכרתי מוצר כלשהו באיביי והקונה נתן לי פידבק חיובי עוד לפני ששלחתי אותו נניח שעכשיו אני לא שולח את המוצר אלה מוכר אותו שוב למישהו אחר הם יש לקונה הזה מה לעשות נגדי אחרי שהוא כבר נתן לי פידבק חיובי? אני לא מתכוון לעשות את זה אני סתם שואל

    • 11 תגובות
    • 2k צפיות
  11. אני מעוניין לקנות את הסטרימר הזה http://www.ebay.com/itm/NEW-NVIDIA-SHIELD-16GB-Console-with-Controller-Bundle-HDMI-Android-/181904164812?hash=item2a5a5547cc:g:lzwAAOSwhcJWIDRf בדקתי באתרים ששולחים מאמזון וזה אמור לצאת 1600 ש"ח. דרכו זה יוצא 1100 ש"ח בערך... אם אני מבקש לכתוב לי את זה כמתנה או לכתוב שהעלות כולל משלוח בסביבות ה75$ תשנה משהו לגבי העלויות של המע"מ \ מכס, או שהם עולים על זה כי הם מכירים את המוצרים?

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  12. שלום. קניתי מארז - Fractal Design Define XL לאחר שהרכבתי בו את החומרה גיליתי בו שני פגמים - חלק אחד שבור וחלק אחד תקול. החלק השבור הוא קליפס אחד של מסנן האבק של המאוורים הקידמיים שבשביל לשים לב לזה אני אמור לפתוח שתי דלתות. דבר שכמובן לא עשיתי ולא נראה לעין רק עד שניגשתי אליו והחלק השני הוא של הדלת הפנימית השניה אחד הקליפסים שלו לא תקין. האם אני אמור לקבל אחריות על דבר כזה או לא. המוצר חדש ללא רבב. תודה

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by ozzo,

    שלום לכולם, הבנים שלי (גיל 12) משחקים מיינקראפט פורטנייט ולורנט וכד'.... רציתי לרכוש להם את המחשב המומלץ מרשימת המחשבים המומלצים שעולה כ 4000 ש"ח (צרפתי תמונה), שלחתי את ההצעה וקבלתי תשובה מאייוורי שהמחירים עלו וכרגע מדובר על 5000 ש"ח...לא חושד בתמחור אלא פשוט יקר לי ראיתי ב TMS (דרך אגב לא חזור אליי לבקשת ההצעה) את שני המחשבים שמופיעים בתמונה, בעלות של 4600 בערך מצרף תמונה https://tms.co.il/desktops/gamers-desktop לא יודע מה לעשות, כמה הפער משמעותי בין המפרט של האתר כאן לבין ההצעה של TMS? חייב להגיד, יש לי ניסיון מעולה עם המפרטים של האתר וגם בכלל יש כאן המלצות מנצחות (כרב עשור שאני קונה לפי ההמלצות כאן). בגדול - התקציב שלי הוא 4000 רק למחשב (ללא ציו…

    • 9 תגובות
    • 2k צפיות
  14. מה המינימום אחריות שייצרן מחוייב כלפי לקוח בקניית רכב חדש, ומדוע יש יצרנים שנותנים גם 7 שנים אחריות שזה המון. אני כמישהו שבעתיד שוקל לקנות רכב ברור שאעדיף אחריות למשך זמן ארוך יותר, אז למה לא כולם מישרים קו בעניין? שאלה שלא ממש מצאתי לה תשובה באינטרנט.

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  15. Started by BarM,

    איטנל מציעים בין 95 ל400 שקלים לכל מי שיקנה מעבד חדש וימלא טופס באתר שלהם. אם זה כמו בארה"ב,יקחו חודשים עד שתקבלו את הכסף חזרה. בכל מקרה,לינק למתעניינים.

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  16. Started by OutRaGe,

    למי מכם שקונה תוספי תזונה(אבקות חלבון, גיינרים, ויטמינים וכו') ברישום באמצעות הקישור הבא: Vitacost Refer-A-Friend - Vitacost אתם מקבלים קופון של 10$ ואני מקבל קופון של 10$ אחרי הקנייה הראשונה שלכם - כולם מרוויחים הזמנתי מהם אבקת חלבון של Optimum 5lbs עם הקופון הראשון שקיבלתי של ה-10$ יצא 280 כולל משלוח(בארץ בסביבות ה-350) תהנו

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  17. זה לא שווה את הכסף שאני מפסיד כתוצאה מזה שאני לא יכול להשתמש בטלפון שמחובר לגולן! בתור התחלה, יום אחד כל מנויים של אורנג' לא יוכלו להגיע אליי, חוץ משני מספרים. זה קרה ביום רביעי, לצערי גיליתי את זה רק ביום חמישי בערב דרך פייסבוק, שישי-שבת לגולן לא הייתה תמיכה טכנית כך שאת התקלה הם הצליחו לתקן רק ביום ראשון. לאחר מכן לא יכולתי להתקשר למספרים שמתחילים ב09 ולקח להם כמה ימים להתגבר על התקלה, שחזרה ברגע הכי לא מתאים שבוע אחרי - בדיוק כשישבתי במונית והייתי צריך לברר כתובת מדויקת של היעד. נאלצתי להתקשר מהנייד האישי של הנהג. מאתמול אני לא יכול להגיע למנויים של סלקום, וכנראה שכאן מסתיים הסיפור שלי עם החברה הזאת. בתור לקוח עסקי, אני לא מבין איך אפשר לעבוד ככה? מדובר בבעיות מספיק רצ…

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  18. Started by efi89,

    שלום חבר'ה רציתי לשתף אותכם במקרה שקרה לי ברשת באג עם קנית מחשב מדגם TOSHIBA ENCORE WT8 טאבלט חוויית קניה נוראית שחוויתי בבאג ורציתי לשתף בתאריך 19.05.2014 אני קניתי לאחי מתנה טאבלט טושיבה לאחר עדכון הביוס מגירסה 1.2 ל-1.6( הטאבלט ביקש לעכן את הביוס) הוגבלתי ביכולת הנמכת התאורה (לא יכול להנמיך לחושך כמעת מוחלט) לאומת זאת בטאבלט השני שיש לי בבית (אותו טאבלט בידיוק) אפשר להנמיך כי לא עודכן הביוס שבוע לאחר הקניה פניתי לסניף בו נקנה הטבלת (באג קריון) הם הפנו אותי למעבדת מפעיל 039183377 היתקשרתי אליהם סיפרתי להם הבעיה עם הטאבלט הם אמרו לי שהם יצרו קשר עם טושיבה לנסות לסדר את הטאבלט לאחר שבוע מפעיל היתקשרו אלי והדריכו אותי להתקין שוב את הגירסא המקורית של הביוס (1.2) אך ללא ש…

    • 2 תגובות
    • 2k צפיות
  19. אני מדבר כאן על כל השירותים בעלות חודשית, כגון סלולר\אינטרנט, אך גם שירותים נטענים כמו כרטיסי אשראי וירטואליים - נתקלתי בהמון מקרים בהם תהליך הזמנת שירות מסויים קל הרבה יותר מביטולו: להזמין אפשר באינטרנט, לבטל אפשר רק בטלפון. להזמין אפשר בטלפון, לבטל אפשר רק בפקס. להזמין אפשר אצל הנציג בקניון, לבטל אפשר רק במרכז השירות שנמצא בפיתול השביעי של מעלה העקרבים. במקרים מקוממים אף יותר, אדם הרשאי מבחינת חברה מסויימת להזמין שירות, אינו רשאי מבחינת אותה החברה לבטלו - תופעה נפוצה למדי בחבילות תקשורת "משפחתיות", כאשר כל אחד מהמנויים יכול להתחבר לחבילות השונות הרלוונטיות לקו שלו, אך בשביל לבטלם החברה דורשת התערבות של בעל החשבון הראשי. אני מניח שרובכם נתקלתם בתופעה הזו בצורה זו או אחרת…

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  20. אתמול לפתע האינטרנט לא עבד וקיבל אייפי שמתחיל ב 172 ועכשיו החלטתי להתקשר ל HOT ולברר למה. הנציג של הוט בשיא חוצפתו מוציא אותי מטומטמם וממשיך לשאול מי הספק שלי למרות שאמרתי לו כמה פעמים "הוטנט" ! לאחר מכן הוא רצה לבדוק משהו ב HOTBOX ובמחשב, סירבתי לו בטענה שאין מה לחפש בעיות אצלי אם בכלל אני לא מחובר לספק ביקשתי ממנו לעשות ועידה ולצרף נציג תמיכה של הוט נט וכמובן (לא חשבתי אחרת), הוא פשוט העביר אותי ולא נשאר על הקו ! לאחר כמה דקות נוספות נציגה של הוטנט ענתה לי וביקשה כמה דקות לבדוק את הנושא לאחר מכן היא אומרת לי "אני צריכה לדבר עם הוט לחבר אותך על הוט נט ולא על הוט וביום ראשון יצרו איתי קשר לחבר אותי על הוט" עניתי לה: "מה זאת אומרת ? וביקשתי שתסביר ולמה בכלל אני לא מחובר א…

    • 6 תגובות
    • 2k צפיות
  21. הכתבה כאן. וגם כתבת וידאו. מלהיבה התחרות האמיתית שתחל בקרוב. אישית, ברגע שיהיו הצעות כאלו, אני מתכוון לעזוב את החברה סלולארית שלי לתמיד, גם אם הם יציעו הצעות דומות. לדעתי זו "מצווה" להעניש אותם על שנים של תאוות בצע.

    • 12 תגובות
    • 2k צפיות
  22. Started by Oren Vaitzman,

    שלום, אני טס סוף החודש לארה"ב לתקופה של חודשיים. אני מעוניין לרכוש כרטיס סים שיכלול שיחות ואינטרנט וכמובן שמספר הטלפון הישראלי שלי ישמר (שאוכל לקבל שיחות). צריך חברה אמינה וטובה עם אחוזי קליטה טובים שלא יהווה בעיה שמה. המלצות ??

  23. אם משהו מכיר דגם ספיציפי בתקציב של כ2000-2500 אשמח לשמוע

    • 0 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by Second Edition,

    שלום לכולם , אני שוקל להזמין כרטיסי מסך לי ולבן דודי (מתנת בר מצווה) מאמזון . אלה המועמדים בינתיים : http://www.amazon.com/gp/cart/view.html/ref=lh_cart 1) http://www.amazon.com/gp/product/B00CPLI74S/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER 2)http://www.amazon.com/gp/product/B007581QHG/ref=ox_sc_act_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A2L77EE7U53NWQ 3)http://www.amazon.com/gp/product/B007581QHG/ref=ox_sc_act_title_3?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER מהם המיסים הנגבים ממני ? ומהם העמלות השונות שעלולות להפתיע אותי ? בגדול זה פעם ראשונה שאני שוקל להזמין משם , אז אשמח לכל ייעוץ של מנוסים ממני ... תודה מראש ,

    • 7 תגובות
    • 2k צפיות
  25. Started by X-BLADE,

    היי, לפני כשבועיים קניתי מטלפוניקה GALAXY S I9000 (עלה 2500 ש"ח). הבנתי שאני אמור לקבל בדיוק את אותן ההטבות באונג' ובסלקום, שהייתי אמור לקבל לו הייתי קונה את המכשיר דרכן. הבעיה היא שאני לא מצליח להבין כלום ממה שרשום באתרים שלהם לגבי ההטבות האלה (באורנג' רשום מבצב אורנג' סמרטפון, ואין שום פירוט, ובסלקום גם לא ברור שם כלום). בנוסף, הנציגים בטלפון לא יודעים כלום (בפרט על חוק ייפוי זיקה). האם משהו יודע להגיד בדיוק מהם ההטבות ומהם התנאים? תודה

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים