צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
לא יאומן ,היתה לי תקלה שקשורה אליהם ופשוט לא היה לי עצבים לחכות הרבה על הקוו אז דחיתי את הטלפון כמה שבועות וראו זה פלא ,הם פאקינג ענו מהר לא יאומן
-
- 12 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקנות לאישתי את הנייד של סמסונג - A54. פתאום אני קולט שכולם כותבים שאם קונים שלא דרך יבואן רשמי, זה מגיע בלי NFC. איך זה הגיוני? הם מתערבים בתכנה? כי בטוח שהחומרה זהה. או שהם סתם "מפחידים" כדי לקחת עוד 150 שקל על יבוא רשמי. מכירים את השטות הזאת? זה הגיוני? (בא לי לקנות אותו ואם ה NFC לא יעבוד אז אני אחליף לו רום)
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי אפשרות לספק דיסק און קי של חברת SANDICK דגם Cruzer Blade בגודל 64G. הדגם הוא זה שמופיע בתמונה. מדובר על דגם קטן להפליא שנכנס בכל צרור מפתחות. המוצרים הם חדשים באריזה עם אחריות ל- 36 חודש. קנייה מיבואן בארץ. אם יהיה עניין של לפחות 10 אנשים, אוכל למכור כל אחד ב- 420 ש"ח...יותר אנשים אז ב- 400 ש"ח [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, אם אני משלמת באמצעות paypal עבור חבילה שמגיעה לתא לדואר , האם המקור ממנו רכשתי דרך האינטרנט לא יוכל לדעת את שמי ופרטים אחרים? תודה.
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
הזמנתי בזיפי כמה אוזניות בלוטוס, לאחר כשבועיים קיבלתי טלפון ממספר נייד, הדובר הנחמד הזדהה כעובד בדואר בגדרה, והוא טוען כי החבילה הגיעה לשם בטעות. ביקשתי שישלח לעירי, במרכז. ומאז אבדו עקבותיו. הבו עצה. עבר הזמן ואיני יכול לדווח על מוצר שלא הגיע
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שמתי לב שהאתר של החנות RSM לא התעדכן בזמן האחרון ( 7850 ו-Z77 לדוגמא )... וגם עברתי דרך שם ולא ראיתי את השלט שלהם מישהו יודע אם הם עדיין קיימים ? ואם כן למה הם לא מעלים מוצרים חדשים לאתר.
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
נראה שבאמצעות איומים משפטיים הצליח הארגון (בעל מאפיינים של פשע מאורגן, שני בריונים שמחלקים בינהם את השליטה בטלביזיה שלנו) לחסל את קהילת קודי בישראל. לא ברור לי איזה הפרה של זכויות יוצרים יש ביצירת SKIN לתוכנת קוד פתוח. ולא ברור לי באיזה שלב זה נעצר בבית המשפט, אני מניח שלבוני הסקינים ומנהלי הקהילה פשוט אין את המשאבים להתגונן בפני גופי הענק האלה, ולכן הם פשוט סגרו את הכל. חבל. עושה חשק להתנתק מ-YES.
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם בתאריך ה 24.04 ביצעתי הזמנה של מכשיר סלולרי MOTO G 16 GB מהחנות של BUY2USA במחיר של 1099 ש"ח. ההזמנה באתר לא עברה תקין, נמחקה לי כל היסטוריית ההזמנות באתר, ואולם החיוב על המכשיר כבר בוצע וירד באתר חברת כרטיסי האשראי. ב 27.04 התקשרתי לשירות הלקוחות, ובחורה בשם קרן טיפלה בי, אכן אמרה שהייתה בתאריך ההזמנה תקלה באתר, העבירה הוראה לביטול החיוב בכרטיס האשראי ואמרה שידאגו לסדר לי גם את היסטוריית ההזמנות באתר. כעבור יומיים אכן נכנסתי לאתר חברת כרטיסי האשראי וראיתי שבוצע זיכוי על המכשיר. נכנסתי שוב לאתר BUY2USA על מנת לבצע הזמנה חוזרת של המכשיר, וראיתי שהוא איננו קיים עוד בחנות. שלחתי מייל לשירות הלקוחות עם הפירוט מעלה של כל השתלשלות העניינים, ושאלתי מה הצפי ל…
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
- 1 follower
-
-
אני מסתפר מספר 3 כל הראש יש למישהו מכונה להציע לי? התקציב350-500 תודה!
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
הגיעה אלינו עוד אלטרנטיבה למסך הגיימינג 27" IPS 1440P 165HZ הכי זול שנתקלנו בו. הלא הוא Gigabyte M27Q 27" 1440p 170Hz IPS שלכאורה מגיע עם פאנל של חברת Sharp. הניגודיות יותר טובה יחסית לדגם של דל. להלן סקירה: יש אותו ב-TMS: https://www.tms.co.il/index.php?route=product/product&product_id=104451 במחיר ₪1,893. כרגע בחו"ל יש עליו הנחה של 30$ שאינה מתבטת במחיר של TMS.
-
- 0 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, מצאתי את הטלוויזיה הבאה באמזון ארה"ב, לאחר קריאת סקירות ומספר ביקורות, נראה שהיא טלוויזיה מעולה ברמה של טלוויזיות שעולות בארץ באזור ה 2000 שקל. לינק למוצר באמזון רציתי לדעת אם מישהו יודע להגיד לי האם הטלוויזיה הזו יכולה לעבוד: 1. בזרם חשמל שיש בארץ 220V לעומת זה של ארה"ב. 2. האם אתם יודעים איך לבדוק אם היא תומכת בטיונר של ישראל (עידן פלוס וכאלה). רשום שיש לה משהו מובנה, אבל אני לא יודע אם הוא תומך בארץ. מאוד מודה על העזרה!! גיא
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
- 2 followers
-
-
אני רוצה להזמין כמה מוצרים מVitacost בעלות של כ60 דולר אך עלות המשלוח עוד כ25 דולר. האם כשמכס יבדקו את החבילה הם מסתכלים על הסהכ מחיר המוצר+משלוח או רק על עלות המוצרים? * המכס בדוק יבדוק את החבילה בגלל המשקל. תןגנ
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום, החלטתי לרכוש תנור אפיה משולב כיריים אך לצערי אין לי מושג רב בנושא. תחילה החלטתי לרכוש תנור Whirlpool ACH104NB http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=815906 אך מסתבר שזהו דגם ישן שאלקטרה הספקית כבר לא מחזיקה במחסניה. התקציב הוא מקסימום 2,500 ש"ח. תודה !
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
כבר תקופה של שנה + אני מבצע קניות של דברים קטנים בעיקר משחקים בבאנדלים זולים בסטים וכאלו מדובר על כרטיס ויזה נטען שמטעינים בדולרים http://www.israelpost.co.il/content.nsf/pages/visa_dollar_prepaid?OpenDocument עכשיו אני נכנס שם לעמוד האישי שרואים את כל העסקות שעשיתי עושה דאבל קליק ואני שם לב שעל כולם יש 2.50 אחוז Conversion Fee ואני שואל על מה?? כל הקניות זה דברים שעולים בדולרים והכרטיס עצמו הוא ויזה נטען דולר ויש גם יורו ושקל אז אני לא מבין על מה דוחפים עמלה של Conversion Fee שמתי לב לזה כי ביצעתי איזה עסקה ב BUY2USA ושמתי לב שיש את העמלה הזאת ואמרתי נגיד בסדר כי ביצעתי דרכים אתר ישראלי אבל עכשיו אני שם לב שזה בהכל עולה לי השערה שאולי זה קשור שכל הרכישות נעשו דר…
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
שלום רב אחרי ייסורים רבים התנתקתי סוף סוף מהוט, השבח לאל. הקו עבר לבזק ועכשיו צריך לנתק את הטלוויזיה. הודעתי להם כבר ביום חמישי שאני רוצה להתנתק ועד עכשיו אני רודף אחריהם כדי שינתקו אותי סופית. הם טוענים שרשום אצלם שביקשתי ניתוק ונתנו לי מספר אסמכתא לזה אבל כמו שאני מכיר אותם הם יכולים להמשיך לחייב אותי למרות זה. הם מבטיחים שיחזרו אלי אבל לא חוזרים. מה עושים? תודה ארי
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.everythingaustralian.com.au/secure_payments.asp עמוד "ישיר" לתשלום: http://www.everythingaustralian.com.au/secure/sslebaycheckout.asp?ebayoid=2164 הכתובת לא מתחילה בHTTPS. אני לא רוצה סתם לחשוף את האשראי שלי בלי שום הגנה.
-
- 5 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.groupon.co.il/deals/national-deal/elcol-c02299981/10413810?nlp=&CID=IL_CRM_1_0_0_261&a=2022 השימוש הוא בת"א. מישהו מכיר את הדגם? המבצע שווה משהו? מישהו מצליח להבין האם יש אחריות ולכמה זמן היא תקפה? הבנתי שאופניים חשמליות הן מטרה מאוד אטרקטיבית לגניבה - האם יש אפשרות לבטח אותן בעלות נורמלית, ומישהו יודע כיצד?
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
באיזה חברת שילוח הם משתמשים? אני לא רוצה להיתקע עם דברים כמו UPS - DHL שאח"כ מסתבר שאתה צריך לשלם קנס על שחרור מכס. חוץ מזה שמעתי שיש איזה מכס כלשהו שעשו בארצות הברית שמייקר את החלקים שהם מזמינים מסין. האם זה ייפגע גם בלקוחות הכלל עולמיים?
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
- 2 followers
-
-
נשלח אלי כבר מיוניטד קינדומס לדעתי, דרך UPS , אני מנסה להבין מה המס שאשלם , הבנתי שלמוצרי מחשב אין מכס אלא רק מע"מ , אשמח אם בעלי הנסיון יכלו לעזור , שווי המוצר 450$ שווי שילוח 130$ . אפשר גם לסווג את זה כמסך או צג מחשב , שכן אין לזה טיונר
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
אני רוצה לעדכן על חוויה נוראית ש mistertao העבירו אותי הזמנתי מהם פלאפון לפני חודש הם בדקו אותו ושלחו לי תמונות כמובן שבתמונות הכל היה סבבה לאחר שהפלאפון הגיע אליי גיליתי בעיה אחת הוא פשוט לא קורא אף כרטיס סים מה שבעצם הופך אותו לדיי מיותר שלחתי אותו לתיקון במעבדה והם אמרו לי שאין מה לעשות איתו לאחר שקיבלתי אותו חזרה מהמעבדה פניתי ל mistertao במטרה אחת לשלוח להם בחזרה את המוצר ולקבל החזר פה אני גם אציין שאני לקוח VIP אצלם מה שאמור להקנות לי יחס יותר טוב והבאתי להם הרבה לקוחות (שגם התלוננו) במשך ארבע ימים רבתי איתם על זה שהם צריכים לקבל את המוצר בחזרה והם מצדם ענו באטימות שהם ישלמו 8$ עד שלבסוף הם הגיעו למחיר הסופי מבחינתם 25$ (המכשיר עלה 268$ וזה בלי משלוח ועמלות) ושהא…
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
-
מישהו מוכן להסביר לי בבקשה: יש ברשותי אייפון4 (מודה באשמה) ואני מעוניין להחליף לGalaxy S4. הלכתי קודם כל לאיפה שאני מנוי, חברת פלאפון, עם מספר שאלות: א. כמה שנות אחריות למכשיר גלאקסי S4. ב. האם מגיע לי איזשהו זיכוי אם אני אתן להם את המכשיר הקודם. בשני המקרים קיבלתי ז*ן בע*ן. שנה אחריות, והחזר כספי של כמה שקלים כל חודש שזה לא שווה (ככה גם אמר לי הנציג). טוב הלכתי לאתר הרשמי של סאמסונג בארץ, סאני, ומה? שנתיים אחריות על כל מכשיר, והחזר כספי של כשבע מאות שקלים (לא בטוח אם שווה לי אבל עדיין הבדל משמעותי מחברת פלאפון).
-
- 14 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אני לא מבין ברחפנים ואשמח להמלצה עבור רחפן לילד בן 9.5, תקציב עד אלף שקל. תודה וחג שמח
-
- 2 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
שלום רב הייתי בקיץ במלון בצרפת. שכחתי שם משהו. ביקשתי שישלחו לי לארץ והחבילה לא הגיעה (כבר כמעט שלושה חודשים). הם טוענים שלא שמרו את הפתק עם מספר המעקב. מה אני יכול לעשות? תודה ארי
-
- 8 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
קניתי עכבר ב2017 מאמאזון ארהב, נשלח ישירות. העכבר התחיל לעשות בעיות, פניתי במייל למימוש אחריות. הם אישרו RMA, ואז ביקשו כתובת. אחרי שנתתי להם. אמרו שאין אחריות בין לאומית. והם יכולים לשלוח רק לארהב. פעם ראשונה אני נתקל בזה, אני אישית קיבלתי מהם RMA, ואני מכיר עוד רבה סיפורים דומים.
-
- 6 תגובות
- 2.2k צפיות
-


