תקלה בהזמנה מוצר מחנות BUY2USA, וירידת המוצר מהחנות לאחר תיקון התקלה. - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה בהזמנה מוצר מחנות BUY2USA, וירידת המוצר מהחנות לאחר תיקון התקלה.


FireStar

Recommended Posts

שלום לכולם

בתאריך ה 24.04 ביצעתי הזמנה של מכשיר סלולרי G 16 GB

מהחנות של BUY2USA במחיר של 1099 ש"ח. ההזמנה באתר לא עברה תקין, נמחקה לי כל

היסטוריית ההזמנות באתר, ואולם החיוב על המכשיר כבר בוצע וירד באתר חברת כרטיסי

האשראי. ב 27.04 התקשרתי לשירות הלקוחות, ובחורה בשם קרן טיפלה בי, אכן אמרה שהייתה

בתאריך ההזמנה תקלה באתר, העבירה הוראה לביטול החיוב בכרטיס האשראי ואמרה שידאגו

לסדר לי גם את היסטוריית ההזמנות באתר.

כעבור יומיים אכן נכנסתי לאתר חברת

כרטיסי האשראי וראיתי שבוצע זיכוי על המכשיר. נכנסתי שוב לאתר BUY2USA על מנת לבצע

הזמנה חוזרת של המכשיר, וראיתי שהוא איננו קיים עוד בחנות. שלחתי מייל לשירות

הלקוחות עם הפירוט מעלה של כל השתלשלות העניינים, ושאלתי מה הצפי להחזרת המוצר

לחנות. ואלו התשובות שקיבלתי ועניתי:

שלום מאיר

אני מודה לך על פנייתך

לעת אתה , אין לנו צפי לחזרת המוצר לאתר , וייתכן כי הוא גם לא יחזור , תוכל

להזמין את המוצר עצמאית מאמזון או לחילופין להזמין אותו דרך קונים עבורך .

בברכה

יניב

בברכה

שירות לקוחות

BUY2USA

תגובתי:

שלום יניב

מלכתחילה ביצעתי את ההזמנה דרך החנות שלכם, ולא קניתי

ישירות מאמזון וזאת מכמה סיבות:

1. הגרסה של המכשיר שאתם מכרתם בחנות הינה

Google Play Edition והגרסה המוצעת באמזון הינה Global GSM. הגרסה שאתם מכרתם הינה

מותאמת יותר לצרכיי, באה עם עברית מובנית ובאופן כללי מומלצת יותר.

2. המחיר

שבו הצעתם את המוצר בחנות הינו 1099 ₪, והזמנה דרך או בשירות קונים עבורך

יוצאת יותר יקר.

3. יותר פשוט ונוח לי לקנות ישירות בחנות שלכם בשקיפות כשאר

אתם עושים את כל התהליך ברקע, מאשר לקנות ישירות מאמזון או כל חנות אחרת.

4.

דרך החנות שלכם יש אפשרות ל 3 תשלומים, אפשרות שאין באמזון.

אני כבר ביצעתי

את ההזמנה דרככם בתאריך ה 24.4 כשאר המוצר היה זמין בחנות שלכם. בגלל תקלה טכנית

באתרכם ההזמנה לא נקלטה באופן תקין, למרות שאני כן חויבתי בכרטיס האשראי.

אני

חושב שלפי משורת הדין, ראוי למצוא לי פתרון יותר מתאים לבעיה על מנת שאוכל לרכוש את

אותו המוצר, ובאותם תנאים של העסקה המקורית.

בברכה.

שוב תגובת

BUY2USA :

שלום מאיר

אני חברת שילוח אשר אינה מחזיקה במלאי מוצרים אלא

תלויה בלאי ספקים או , במידה וזה אוזל או נגמר אני לא יכול לבצע עבורך את

ההזמנה .

ולכן הצעתי להזמין את המוצר עצמאית מאמזון , או דרך קונים עבורך זוהי

ההצהעה הטובה ביותר או להמתין לשיווק הסלולארי הבא , או לחזרתו למלאי במידה וזה

יקרה .

בברכה

יניב

בברכה

שירות לקוחות

BUY2USA

תגובתי:

שלום יניב

מצטער אבל התשובה שלך איננה מקובלת עליי

כלל, וחבל מאוד שאתה בוחר בשם החברה לפטור את עצמך תחת "התירוץ" של אני חברת שילוח

ולא חנות.

אם בראש דף הבית שלכם מתנוססת בגאון התיבה חנות usa2buy, הייתי מצפה

ממכם לנהוג בסטנדרטים של שירות כמו של חנות ולא רק של חברת שילוח.

כפי שכבר

רשמתי, אני ביצעתי את ההזמנה כשהמוצר עוד היה זמין בחנות, וזה שאתם מחזיקים או לא

מחזיקים מלאי לא כזה אמור לעניין אותי בתור לקוח!!!

עקב תקלה באתר שלכם ההזמנה

לא בוצעה ולכן הייתי מצפה מכם לקחת טיפה יותר אחריות בנושא. הרי אני כן ביצעתי

הזמנה, הרי כן נתתי לכם פרטי כרטיס אשראי והבעתי נכונות לקנות את המוצר, אז למה לא

מייד עם הטיפול בתקלה כבר הייתם יוזמים ביצוע הזמנה חוזרת אצלכם במערכת?

בכל

מקרה עכשיו הייתי מצפה לקבל ממך תשובה שכן תעשו מאמץ לנסות לאתר עבורי את המוצר

מספק אחר וכן לנסות לספק לי אותו באותם התנאים. פירטתי למטה את הסיבות שבחרתי לקנות

דרך החנות ולא ביצוע הזמנה עצמאית.

ההרגשה שקיבלתי מכם הינה התנערות, ומבחינת

אין מה לעשות ולך תשבור את הראש לבד. חבל מאוד שזו ההרגשה והטעם המר שאני מקבל

מהשירות שלכם.

בברכה

ושוב תגובת BUY2USA:

שלום מאיר

הספק עימו אנו עובדים , הוא ספק פרטי שלנו ואיננו יכולים להתחייב לך על אותו

מחיר שבו הוא היה נמכר באתר , אנו יכולים לרכוש עבורך את המוצר דרך קונים עבורך

מחברת , עימך הסליחה בנושא זה , ושוב החנות הינה חנות וירטואלית ובה אנו לא

מחזיקים מלאי אלא רוכשים את המוצר במחירים אטרקטיביים עבור לקוחתינו מספקים פרטיים

או מאמזון , וברגע שאלו נגמרים אנו מורידים אותם מהאתר ולא יכולים לרכוש אותם .

בברכה

יניב

בברכה

שירות לקוחות

BUY2USA

בסה"כ

קיבלתי לאורך כל הדרך תשובות די לקוניות ולא ענייניות על השאלות ששאלתי והרגשה שסתם

מנסים למרוח אותי במקום קצת להתאמץ להגדיל טיפה ראש. חבל שחברה שמתיימרת להביא את

חווית הקניות מארה"ב, בוחרת לספק שירות לקוחות ברמה ישראלית טיפוסית!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כזה מפתיע, כבר דובר בזמנו על כך שגם בתור שירות "קונים עבורך" ואפילו דרך ה"חנות" שלהם - הם עדיין משתמשים למעשה באותה קומבינת מס - הם מספקים לך חשבונית חו"ל ולמעשה כל החברה הזאת בכלל לא קיימת בישראל מבחינה חשבונאית-פיננסית.

אתה לא מקבל חשבונית מס שתקפה בישראל, לכן גם בתור עסק אתה לא יכול (!!!) להזדכות על המע"מ (!!) ולצערי זה משהו שהם אפילו לא טורחים לציין מראש... אני מניח שזה נמצא בשטח האפור מבחינת החוקיות של העניין, כנראה שהם בדקו את זה והגיעו למסקנה שזה נוהל תקין - אתה למעשה מתנהל מבחינה "חוקית" מול חברה שבכלל יושבת בחו"ל. זה רק נראה כמו חברה ישראלית כי האתר הוא בעברית, אבל אין ממש קשר בין החברה הזאת לישראל.

לכן - זה תקף כנראה לדעתי גם לגבי כל חוקי הגנת הצרכן בישראל, שפשוט לא תקפים לגבי החברה הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מעלה כאן עוד משהו לדיון שדי דומה למצב שלי ואולי יספק עוד זווית ראיה נוספת. "החנות" שלהם די מקבילה/זהה לשירות שלהם שנקרא "קונים עבורך באמזון". לפני כשבועיים הזמנתי באמצעות השירות הזה זוג נעליים, ורק לאחר כ 24 שעות, ראיתי באתר שלהם (יש להם לוג התקדמות הזמנה) שהם קנו עבורי את המוצר באמזון. מה היה קורה אילו ב 24 שעות הללו המוצר היה נגמר במלאי באמזון? מה היה קורה אם ב 24 שעות הללו מחיר המוצר היה עולה ב 20% (דבר שאכן קרה כיומיים לאחר מכן)?

לא ראיתי באתר כל התייחסות לסוגיות הנ"ל שאני חושב שהן די נופלות בתחום האפור, ואני חושב שהן די קרובות למקרה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סך הכל, היה נחמד מצידם לו היו מספקים לך את המוצר במחיר שביקשת למרות שעקרונית אין.

אבל בשורה התחתונה קיבלת את כספך חזרה במהרה, ולא מרחו אותך עכשיו חודש, ולא הציעו לך לשדרג בתוספת תשלום כידוע במחוזות ארצנו.

סה"כ לדעתי סביר, לא פחות ולא יותר - למרות שיכלו לעשות איזשהו מאמץ.

לא הייתי מקדיש מחשבה נוספת וקונה במקום אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...