עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. בקצרה: הזמנתי מוצר כלשהו באינטרנט מחנות פה בארץ(שילמתי דרך פייפל) וקיבלתי במקומו מוצר דומה, אך אחר. לפי מה שאני יודע, המוצר "נחות" יותר אך החנות מתעקשת שהוא אף טוב יותר. נראה שהם התחילו לסנן את המיילים שלי בנושא(שבו הבהרתי שגם אם מבחינתם המוצר שקיבלתי טוב יותר, אני מעוניין במה שהזמנתי) - אז אני סקרן לדעת מה אומר החוק או/ו מה אפשר לעשות בנושא בעזרת פייפל.

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. מכיוון שזה מוצר בריאות, האם כדי לחסוך 30 ש"ח על קומקום חשמלי של-AEG ולקחת מתצוגה? האם קנה פה מישהו מ-Cell-Tec ואף חווה בקומקומים של AEG?

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  3. אני עד היום נמנעתי מלקנות אצלם , אבל לאחרונה עשיתי כמה חיפושים שם ונראה שיש שם היצע מענין מאוד איך נחשבת האמינות שלהם ? הסוחרים הגונים ? או ששכיח שם נוכלים ? אם יש בעיה בקניה ההחזרה הכספית מהירה ? או שאולי לעומת איבי אצלם נוטים להגן יותר על המוכרים מאשר הקונים ?

  4. רכשתי מחשב מ-TMS. נאמר לי בטלפון וגם רשום להם באתר שכדי לממש אחריות עם איסוף והחזרה מבית הלקוח יש צורך לשמור אריזה מקורית של המוצר. לא שצריך כרגע לממש את האחריות..אבל לא הבנתי מה זה אומר אריזה מקורית? האם זה הקרטון שבו המחשב הגיע? צריך לשמור את זה במשך שנה? צריך לשמור גם את הקלקרים שבאים עם זה?

  5. Started by pokimom,

    אחד הדברים המבאסים באלי אקספרס זה האתר עצמו חווית המשתמש שם נוראית, בדרך כלל אני מגיע לשם מחיפוש בגוגל ולא נכנס לחפש.. אז הנה מישהו הרים את הכפפה - Thieve זה אתר שמתחבר למאגר הנתונים של עלי אקספרס, ומייצר 1רשימה שמתעדכנת כל יום עם מיטב המוצרים רק שיש פה ממשק משתמש כייפי וחדשי. האתר לא הכי יציב בגלל שהם חדשים, אבל הפוטנציאל אדיר. תהנו https://thieve.co

    • 0 תגובות
    • 2.3k צפיות
  6. שאלה, תמליצו בכמה למכור מחשב יד שניה ועוד דברים שיש לי, צברתי מלה דברים בשיטה "אני אמכור פעם הבאה". הכל בבעלות מבוגר, ללא מגע ילדים, במצב חדש וכמעת ללא שימוש, אני יותר קונא מאשר משחק. מחשב ללא כרטיס מסך, "מחודש" (פירוק מלה, שטיפה\ניקוי החלפת מאווררים לחדשים), אתקנה של ווינדוס ואופיס עברית ואנגלית מעבד: Intel i7-2600K קירור מיים: Antec Kuhler H2O 920 (Double Thick 49mm Radiator + Gentle Typhoon fans) לוח אם: ASUS P8Z68 Deluxe/GEN3 זכרון: 8GB ADATA G.Skill Sniper DDR3-1600Mhz Low Voltage 1.25v (אחריות לכל החיים ק.ס.פ) ספק כח:: Corsair 750W דיסק ססד:: Samsung 830 60Gb דיסק קשיח : Seagate 1Tb מארז:: Define R4 Black Pearl + USB3.0 Card צ…

  7. 1. קראתי בפורום על 5 חנויות שעליהן ממליצים רוב הפעמים, בעיקר במדור מפרטי מחשב: RSM, Panda, Skypc, IQPC, zigzag האם יש עוד חנויות מומלצות באזור הדרום והמרכז? 2. כאשר מרכבים מפרט יש סעיף הרכבה+בדיקת מאמץ לכל הרכיבים 24 שעות. מה כוללת הבדיקה ובאיזה כלים משתמשים? האם החנויות מציגות דוח תוצאה ללקוח? אם כן - מה לבדוק? תודה

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by erone,

    התקשר אלי היום נציג של בזק ואמר לי שניגמרה לי השנה לחבילה ו שכדי לי שדרג ל 40M כי זה אותו מחיר המחיר שהוא נתן לי 119 שח נכון להיום אני משלם לפני הנחה: 103.39 המחיר :84.61 שאלות שלי : 1.אני יכל לקבל מחיר טוב יותר? 2.נכון להיום כמה hot מבקשים על 15-40M ? 3.המחיר של 15M בבזק הוא 119 היום? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by Googleness,

    כיום אני בנטוויז'ן עם 12 מגה (39 ש"ח לחודש), עקרונית מבחינת תקשורת בארץ עובד בסדר אבל לאחרונה הרבה פעמים אתרים מחו"ל פשוט לא עולים או עובדים לאט מאוד. בהמשך התחלתי לאחרונה לשחק במשחק הרשת SWTOR שאני סובל בו מבעיות של ניתוקים ואיבודי מידע (מידע נוסף בת'רד שפתחתי בפורום הרשמי של המשחק: http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=2753696 ) בקיצור האירנט נטעובד חלק רק בלילה אחרי 00:30 ומשעה 6:00 בערך הוא מתחיל לקרטע שוב.... יצרתי קשר עם נטוויז'ן מספר פעמים הסברתי להם את הבעיות שלהם והם רק אמרו לי שהשרת שעושה לי בעיה לא קשור אליהם בכלל ואפילו לא ניסו להציע לי לעשות פעולות כלשהן כדי לפתור את התקלה. בלי שום קשר לSWTOR, האינטרנט עצמו מאכזב כאשר מספר רב של פעמים התקשורת מקרטעת…

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. Started by jekobb,

    קנינו נעליים משופרא לפני כחודש וחצי ,בת זוגי רצתה לקנות זוג נוסף וכאשר ביקשנו לעשות זוג חורים נוסף מהמוכרת היא פגעה בנעל הישנה, הם מתנהגים בצורה מחפירה וחושבים שאם אומרים לא בנימוס זה פותר את הבעייה. מה עושים איתם?

    • 2 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. Started by PriorTak,

    שלום, לאחרונה הזמנתי וקיבלתי סט מברגות מקיטה מאמאזון. על ההזמנה נוספו מסים בסכום של כ60 דולר. הבנתי כי ניתן לקבל החזר מאמאזון על סכום זה היות והחבילה לא נעצרה במכס בתהליך. יש למישהו מושג איך עושים את זה? תודה.

  12. Started by tendo,

    שלום לכולם, לפני מספר ימים הזמנתי שני הזמנות שונות מאתר בחו"ל ל SHIPTO (משני כרטיסי אשראי שונים) עכשיו קיבלתי הודעה יחד על שניהם ששניהם נשלחו יחד באותו הזמן- כלומר כנראה יגיעו לSHIPTO יחד. אני יודע שבחשבון החינמי זה מקסימום של חבילה אחת בו זמנית- אז מה קורה אם שני החבילות מגיעות יחד? יש איזה קנס או משו? קרה למישו? תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by Zeev86,

    אהלן. הסיפור שלי עם אייבורי הוא כזה: מסוף שבוע שעבר אני רודף אחריהם אחרי מוצר, שזה משחק PS3 בשם The Last of Us. ביום חמישי ראיתי בZAP שהמשחק אמור להיות זמין בספיני אייבורי. ביום שישי באתי לסניף אשדוד, ואחד המוכרים אמר שהמשחק עוד לא הגיע לסניף אשדוד, וצפוי להגיע ביום ראשון. אוקיי, היום ביקשתי מחבר לעבודה, שעבד בסניף אייבורי עד לפני מספר חודשים, ליצור קשר עם אחד החברים שלו בסניף אייבורי, ולברר אם המשחק הגיע. מה מתברר? שהגיע רק עותק אחד, ושלמרות שהיה ידוע שהיו פניות מלקוחות לקנות את המוצר, אחד העובדים פשוט לקח אותו הביתה והיום בפייסבוק רשמו לי בתגובה " שלום, היחידה שהגיע לאשדוד כבר נמכרה.". כלומר, היחידה שנמכרה כביכול על ידי "לקוח", פשוט נלקחה על ידי העובדים. אבל עזבו את …

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  14. רוצה להתקין אצלי אופיס פרופשונל (צריכה אקסס ואווטלוק. בגלל זה צריכה פרופשונל). מה הדרך הכי זולה לקנות אופיס? שואלת כי רואה כל מיני מכירות מוזלות של מפתחות לאופיס, ולא ברור לי אם זה משהו שעובד או שזה scam . (הפעם האחרונה שקניתי אופיס היה לפני 20 שנה ויש לי עדיין את הדיסק , אבל אי אפשר להתקין אותו על חלונות 10...)

    • 7 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. בארה"ב למשל יש המון אתרים שעוקבים אחרי מוצרים של ציוד חומרה בכל מני חנויות וגם מאפשרים לראות את המחיר על פני ציר זמן. כמו כן יש אתרים כמו camelcamelcamel שעושים זאת לאמאזון לאורך זמן על מגוון מוצרים, האם יש משהו דומה בארץ ?

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  16. בהמשך ישיר למסורת הת'רדים עם שלל תלונות על שירות גרוע, החלטתי לספר על חווית שירות מצוינת שהייתה לי באייבורי. ביום שישי של הבלאק פרידיי נסעתי לתל אביב לרכוש מקלדת מכנית של דאקי מדגם שיין 3. אני עובד המון על המחשב ומקליד למחייתי אז רציתי מקלדת שמתאימה לקלדנות וגם קצת לגיימינג. קניתי את המקלדת עם הסוויצ'ים הכחולים (בהנחה של עשרים וחמישה אחוז) וחזרתי הביתה שמח וטוב לב אך אבוי, אשתי הטילה וטו על הסוויצ'ים הכחולים עוד לפני שהמקלדת חוברה למחשב. "זה ישמע כמו חדר מלא בכתבניות בית משפט" היא אמרה ולא יספה... אז, יום ראשון על הבוקר דיברתי עם שירות הלקוחות של אייבורי, הם אמרו לי שאם המקלדת לא הייתה בשימוש (=כבר נפתחה), אין בעיה שאחליף אותה ושיש את השיין 3 עם סוויצ'ים חומים בסניף סגולה…

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. Started by Oranl,

    נדמה לי שלא נפתח עדיין שרשור בנושא. באג חוזרים למבצע הנחות של שבוע, ה-Bug Attack אני כבר מרים את הכפפה - מישהו מעוניין במוצר גיימינג כלשהו כדי לקבל הנחה של 50%? אני מעוניין לרכוש את האוזניות Steelseries Siberia V2 אזור ר"ג-גבעתיים-ת"א

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. לא רוצה לקנות אותו חדש כי זה יקר מדי אבל אני לא מוצא אותו ביד שנייה.. מכירים מישהו?

    • 5 תגובות
    • 2.3k צפיות
  19. בהמשך להרפתקאות היורו 2012 שלי נכנסתי לנושא דומה אבל קצת שונה שאולי יעניין אחרים. הנושא המקורי שלי היה על פתרון לצפית במשחקים יותר מאשר הנושא הכללי של לשכנע ספק טלויזיה רב ערוצית להוריד מחירים ללקוח ותיק. מצאתי בערך פתרון של לראות אצל ההורים של אשתי תמורת כ52 שקל אבל אז גיליתי שהם משלמים כ320 שקל ואין להם כלכך הרבה חבילות בזמן שהיום דיברתי עם יס בטלפון והם הציעו לי את כל החבילות ב219 שקל לחודש וVOD ב15 שקל . יס עדיין מתעקשים על דמי התקנה של 285 שקל והאשת מכירות אומרת לי "תנסה, אין לך מה להפסיד" אמרתי לה "יש לי מה להפסיד, 500 שקל זה קצת הרבה בשביל להתנסות". היא אמרה שהיא תוכל אולי להתאים לי חבילה אחרת אז שאלתי אותה "יש לכם חבילות בפחות מ200 שקל" והיא אמרה "לא". בקיצור תוכ…

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. התנקתנו מהוט ועברנו לבזק לפני חודשיים, ביום שהתנתקנו סדרתי את כל הציוד (ממיר חכם אחד , ממיר רגיל, כבלים , ראוטר מודם, שני שלטים ועוד כמה דברים שאני לא מצליח לזכור) בשקיות בצד. בכל מקרה, השקיות אבדו, אין שום סיכוי למצוא אותן. אח שלי כנראה זרק אותן לפח. אני מבין שזה הולך להיות חור בכיס ורציתי לדעת איך להתנהל כרגע בצורה הטובה ביותר. אני מניח שכדאי שאדע את הזכויות שלי(חובות יותר נכון) במצב הזה וכמה בדיוק עלי לשלם, שלא ינצלו את המצב ויחייבו אותי יותר ממה שצריך. ניסיתי לחפש בתנאי השימוש שלהם אבל לא מצאתי כל כך מידע. בבקשה עזרה.

  21. טוב תקשיבו אני רוצה להתנתק מי זבל בגלל הבעיה הזאת: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=525759.0 אני כמעט כל יום מתקשר אליהם אומר להם שאני רוצה להתנתק והם עונים לי טוב אנחנו ננתק אותך תוך 24 שעות וככה כל נציג אחר אומר לי את זה!!!השתמשתי באתר הNATEK הזה גם זה לא עוזר!!!!!!!!בגללם אני לא יכול לעבור להוטנט בגלל שאני איתם בבנדל עד שהם לא מפצלים את הבנדל הזה אני לא יוכל לעבור לHOTNET אני מזה עצבני אליהם זה משהו לא יאומן!!!!! עזרה???הם אפילו מעבירים אותי לאנשים כאלה שיגרמו לי להשאר ועוד הם מתחילים לחפור לי למה אתה עובד תנו לנו סיבה אחת לפחות מה אכפת לכם!!!תנו לי לעבור כבר אני בגללכם לא יכול לעבור לHOTNET!!!!!!

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  22. Started by xc1te,

    קראתי כמה דיונים על קניית בגדים באתרים כמו ASOS למשל, ואני עדיין לא בטוח כמה אצטרך לשלם בסופה של קנייה מסוימת. הבנתי שעד $75 אין מע"מ ואין מכס - ז"א הבגד ששילמת עליו $70 לצורך העניין ל-ASOS עלה לך נטו 70 דולר ולא יותר. בין $75 ל-$325 אין מכס אבל כן יש מע"מ (18%?). אין מס קניה על ביגוד, נכון? נניח ואני קונה ג'ינס שעלה $150 ב-ASOS, שהם כידוע נותנים משלוח חינם לארץ. אשלם ל-ASOS את ה-$150, פלוס 18% מע"מ (מזומן במקום?) כשאקבל את המוצר מדואר ישראל? זה הכל? שוב, רק כדי להבהיר, קראתי על הנושא ואני רק רוצה להיות בטוח במאה אחוזים שלא אבזבז פה בטעות כסף מיותר. תודה!

    • 9 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. שלום, יש לי מחשב של לנובו בן חודשיים מסדרת IDEAPAD, כלומר אחריות של CPM. יש בעיה במחשב של ארכיקפטים באופן ראנדומלי לא במאמץ והתוכנה שלהם לבדיקת רכיבים ומערכת מראה שהכל תקין. רואים את הבעיה בבירור (אפילו צילמתי להם מספר פעמים) והם אומרים שהם לא רואים שום דבר מיוחד והכל תקין. המחשב היה אצלם 3 פעמים כבר וחוזר עם אותה תקלה בדיוק והם לא מוכנים לתת זיכוי. בפעם השניה הם החליפו מסך שלא לצורך! (עכשיו אני כנראה עם מסך לא מקורי). יש מה לעשות או שהלך הכסף?

    • 8 תגובות
    • 2.3k צפיות
  24. אני רק רוצה לומר שאני לא רושם שום דבר על אף חנות, רק לסכם איך הסיפור נגמר. לאלה שרצו לדעת איך נגמר התביעה עם המארז התקול שקיבלתי Phantom 820, לפי החלטת השופט החנות TMS תדאג לקחת ממני את המארז (ולקחה אותו בסיום המשפט) ולאחר כמה ימים קבלתי צ'ק מזומן על סך העלות המלאה של המארז + ריבית והצמדה על התקופה, בסך כולל של 1,500 שח. ובאמת אני לא הולך להגיד את דעתי בנושא, אבל אני רוצה להעביר מסר לאלה שכן עקבו אחר הנושא, אם אתה רוכשים רכיב, ובמיוחד אם שילמתם עליו סכום שמצדיק תביעה, ואתם יודעים שאין ידכם במקור התקלה, תתבעו, יגידו לכם שזאת טעות, שזה לא ילך, אין לכם סיכוי, אתם אשמים, זה מטופש להתחיל לתבוע וזה לוקח שנה, הינה קיבלתי את הכסף והצלחתי במטרתי, קבלתי את מה שמגיע לי עם פיצוי…

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. רכב ישן נהג אחד. תודה רבה.

דיונים חדשים בפורומים