Aliexpress לאחר זמן ממושך של פעילות , איך נחשבת האמינות שלהם כיום ? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Aliexpress לאחר זמן ממושך של פעילות , איך נחשבת האמינות שלהם כיום ?


Yehudaa

Recommended Posts

אני עד היום נמנעתי מלקנות אצלם ,

אבל לאחרונה עשיתי כמה חיפושים שם ונראה שיש שם היצע מענין מאוד

איך נחשבת האמינות שלהם ?

הסוחרים הגונים ? או ששכיח שם נוכלים ?

אם יש בעיה בקניה ההחזרה הכספית מהירה ? או שאולי לעומת איבי אצלם נוטים להגן יותר על המוכרים מאשר הקונים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת מוכרים, לא יצא לי להיתקל בנוכלים. תמיד קיבלתי מה שהזמנתי, עם קוד מעקב, ודיי מהר.

הזמתי איזה 20 דברים משם.

אם אתה קונה מספר דברים מאותו מוכר, וזה דברים דיי יקרים, אפשר להתמקח קצת על הנחה. קניתי כבר 5 פלאפונים מאותו מוכר, ותמיד הזכרתי לו שאני "לקוח קבוע" וכל פעם קיבלתי הנחה מכובדת. (ד"א רק 2 מתוכם נתפסו במכס חח וזה כי הם היו בחבילה אחת)

הייתה חבילה אחת שהזמנתי מזמן, שלא הגיעה כלל, ולקח דיי הרבה זמן עד שקיבלתי החזר (3 חודשים בערך מאז שהזמנתי). אבל קיבלתי החזר מלא.

פעם הזמתי מגן פליפ והוא היה קצת רופף על המכשיר, והזמנתי גם רמקול שנארז בצורה גרועה ונפגע קוסמטית במשלוח, בנוסף שלחו את הצבע הלא נכון.

פתחתי תלונה וללא התערבות של מנהלי ali קיבלתי זיכוי כספי מסויים על התקלות. (היישר לויזה נטען)

ככה שבכללי, החווית קנייה אצלי נחשבת חיובית לגבי האתר.

אז כמו באיביי רק תבחר מוכרים עם דירוג גבוה, ולא כאלה ששמים מחירים זולים בצורה קיצונית ואין להם חוות דעת בכלל.

נ"ב

יש להם שם טיימר של "הגנה על הקונה" (45 יום מרגע המשלוח, אם אני לא טועה) במקרה שהמוצר לא מגיע, או קיבלת משהו תקול\מזוייף. תשים לב אליו, אם אתה רואה שהזמן בו נגמר תגיש תלונה או שתבקש הארכה(לפחות 3 ימים לפני). אם ייגמר, מבחינת ali אין לך תלונות ולא תוכל להגיש שום דבר נגד המוכר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי מקרה חיובי מאוד עם ali קניתי שם מעילים לחורף ב250 ש"ח

לאחר מס' ימים שלחו לי הודעה שהפעילות של המוכרים חשודה והמכירה הושהתה והם מחכים להוכחות מהמוכר שהכל חוקי

לאחר מס' ימים אחרי המייל הזה כתוב כי המוכר לא החזיר תשובה/תשובה לא מספקת והחזירו לי עד השקל האחרון

לדעתי דיי אמינים למרות שכמו באיבי צריך לשים לב מה קונים וממי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על פניו לא...

יש לו 97% פידבק חיובי

על המוצר עצמו לא(כנראה לא קנו)

קראתי כמה מהשליליים,כתוב שהקופסא הגיע קצת פגומה

חלק לקח הרבה זמן

וחלק שהמוכר ענה שהם משקרים...

החלטה שלך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני רכשתי מהם לא מעט (החל ממוצרים של כמה דולרים ועד טלפונים סלולאריים ב-$300+).

אפילו עם מוכר אחד הייתי צריך לשלוח טלפון עם תקלה שהמגע הפסיק לעבוד ב-3 הכפתורים והמכשיר היה תחת אחריות יצרן (בן חצי שנה בלבד).

שלחתי אליו את המכשיר ארוז היטב, המפעל החליף את כל החלק הקדמי (במקור היה שחור והמוכר עדכן כי יש רק לבן במלאי או שאחכה-בחרתי בלבן), ושלח על חשבונו עם דואר רשום.

הגיע אחרי שבועיים בלי בעיה.

פשוט צריך לדעת ממי לקנות, כמו בכל מקום, וירטואלי או אמיתי. זה לא רק הרכישה אלא השירות שמצפים לקבל לאחר מכן.

אם זה סתם כיסוי לטלפון או משהו זול 2-3 דולרים, פחות קריטי. אבל אם קונים מוצר ב-$50 ויותר, צריך לשים לב היטב ממי קונים, מה תנאי הרכישה וכו'.

יש מוכרים שלפי תנאי הרכישה אם קיבלת מוצר פגום תקבל החזר מלא ללא צורך בשליחת המוצר הפגום.

יש כאלה שצריך לשלוח והעלות על חשבון המוכר ויש כאלה שהעלות משלוח חזרה על הקונה.

פשוט לקרוא היטב ולשים לב ממי קונים. לא להתפתה ממחירים זולים. לא תמיד זה משתלם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...