עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. כרגע משלם על מהירות 15 לבזק 79ש"ח,ובזק בינלאומי 29.90. יש בעיה של קליטה בניידים,סמארטפונים ויס סטרימר. על מהירות 40,בזק רוצה 109ש"ח,ובינלאומי 39.90.התקשרו להגיד שמסתיים בסוף יוני. מה ממליצים לעשות? אין באיזורי תשתית למהירות 100. ראיתי כאן אנשים שמשלמים לבזק בינלאומי 29.90 ש"ח. לאן מומלץ לעבור לתשתית וספק? אלו המחירים שמופיעים באתר כמה זה : [TABLE] [TR] [TABLE] [TR] [TD=colspan: 2, align: right][/TD] [/TR] [/TABLE] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2] [/TD][/TR] [TR] [TD=colspan: 2]018 אקספון 3000Kb 40Mb 69.00 ₪ 69 ש"ח לחודש עבור חבילה משולבת של ספק ותשתית (בזק) נטוויז'ן 3000Kb 40Mb 89.00 ₪ 89 ש"ח לחודש עבור ספק ותשתית בחבילה משולבת (בזק) 012 סמייל 3000Kb 40Mb 9…

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  2. Started by adi518,

    פורסם עכשיו בפייסבוק של פלונטר.. האמת אני לא תופס מהם רשת זולה במיוחד, אבל שימו לב למחירים: http://www.plonter.co.il/stores_word/main.tmpl?word=Crucial+M500 אולי אני הוזה, אבל זה המחיר הכי זול שראיתי מעולם ל SSD ממותג מוכר ודגם מבוקש. זה גם הדגם החדש יותר של קרושיאל. מבט מהיר ב KSP, אותו דגם נמכר ב 600 ש"ח אז כנראה שהתקופה הקרובה הולכת להיות הזדמנות טובה לקנות SSD במחיר שווה לכל נפש. בקיצור, כל מי שחיכה לירידת מחירים... הנה ההזדמנות שלכם לקנות !

    • 8 תגובות
    • 2.5k צפיות
  3. Started by proevo4ever,

    היי,רכשתי iPhone SE מאמזון.הטלפון נשלח באמצעות חברת iParcel והיה אמור להגיע ב-25 לאפריל.אתמול יצרתי קשר עם אמאזון והם אמרו לי שהמכשיר תקוע במכס Initiated customs clearance processלצערי לא ניתן ליצור קשר בטלפון עם i-Parcel.מי אמור לטפל במכס? אני או i-parcel/amazon?

    • 7 תגובות
    • 2.5k צפיות
  4. שלום היום אני עם בזק , ספק + תשתית.100 מגה, מחודש הבא המחיר מתעדכן ל142 ש"ח עם מהירות העלה יותר נמוכה אני יכול להסתדר אבל צריך את ההורדה המהירה. יש לי חלופות טובות היום עם כל הבולשיט הזה של הרפורמה ? אני אצטרך להחליף את הרואטר שקיבלתי מבזק N600 D-link ? תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 2.5k צפיות
  5. שלום לכולם אני מעוניין לקנות מחשב נייד של Dell, ספציפית Dell XPS 13. זה נראה שהמחירים בארץ גבוהים משמעותית מהמחירים בחו"ל, גם אם מתחשבים בתוספת של עלות משלוח ו-17% מע"מ כמובן. השאלה: מאיפה באינטרנט כדאי לקנות מחשב נייד של Dell? האתר של Dell לא שולח אל מחוץ לארה"ב. כנראה אפשר להשתמש בשירותי העברה (לשלוח לכתובת בארה"ב, ואז לשלוח לארץ), אבל האתר ככל הנראה גם לא עובד עם כרטיס אשראי שהוא לא אמריקאי, אפילו כשהוא בינלאומי. (המשפט האחרון הוא לא וודאי, זה נאמר ע"י נציג בצ'אט שם, כך הוא חושב, אבל לא בטוח ב-100%) אודה לכם על המלצה..

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  6. בס"ד שלום לכולם, אני רוצה למכור את הכטיס מסך שלי באיביי אבל ממה שהבנתי בשביל לארוז אותו אני חייב שקית אנטי סטטית. חיפשתי בכל מקום אפשרי ולא מצאתי איפה מוכרים את זה. ניסיתי ללכת לKSP, IVORY ועוד מעבדות מחשבים ולשאול אותם אם יש להם, כולם אמרו לי שאין להם מה שלא נשמע לי הגיוני בכלל, וKSP ברוב חוצפתם אמרו לי שיש להם אבל הם לא מוכנים להביא אפילו אחת. איפה לעזעזל אפשר להשיג דבר כזה?

  7. Started by srulikg,

    שלום. לאימא שלי יש פטור מארנונה. לאחרונה סגרנו את חשבון הבנק שלה שבו יש הוראת קבע של ארנונה. צריך לעדכן אותם או שאין טעם היות והסכום הוא אפס שקלים? ב"לעדכן" אני מתכוון לעשות הוראת קבע בחשבון אחר.

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  8. גוגל ישראל יצרה אתר מאוחד שיסייע לכם למצוא את הדילים הכי טובים ברשת הארצישראלית במסגרת יומיים של מבצעים גדולים. אנחנו כאן כדי לעזור לכם עוד קצת לכתבה: http://hwzone.co.il/48-%d7%a9%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a8%d7%a9%d7%aa-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%95%d7%94%d7%92%d7%90/

  9. Started by avimorde,

    ובכן כיום אני משלם עבור חבילה זהה כ340 שקלים בחודש. אני לקוח של הוט מקום המדינה ואפילו לפני. ראיתי שהם יצאו במבצע חדש טריפל סוף שבוע בטח בעקבות כניסת סלקום לשוק. הטריפל נקרא טריפל Weekend ותקף לדבריהם רק לסוף השבוע הקרוב. 299 בחודש כשחודש ראשון והתקנה חינם = 275 בחודש לשנה. הפרש של 65 שקל. ובנוסף סגורים לי ערוצי הספורט הבסיסיים לא הפרימיום, והVOD. לא חשבתי להתלונן אף פעם, נראה לכם אפשר לשלם פחות? חשבתי פשוט להגיד להם שיעדכנו לי את המבצע החדש במנוי הנוכחי. אבל כנראה אשמע שהמחיר הוא רק למצטרפים חדשים. כאן הייתי אומר אז אוקי, תנתקו אותי ואצטרף מחדש כך אקבל את המבצע ואתם תשלמו פעמים למתקין על הפירוק ועל ההתקנה. אבל בטח יש להם קלף נגד זה. מה לעשות לדעתכם?

    • 0 תגובות
    • 2.5k צפיות
  10. Started by srulikg,

    קיבלתי הודעה ממספר הטלפון 03-1111111 והתוכן שלה הוא: "שלום, הפקס ששלחת לביטוח ישיר הגיע ומטופל. תודה". יש למישהו מושג אם זו רמאות? - - - תגובה אוחדה: - - - אולי זו טעות במספר?

    • 5 תגובות
    • 2.5k צפיות
  11. Started by Epidem,

    סביר להניח שרובכם כבר מכיר את החברה והמוניטין שלה אך רציתי לשתף חוויה אישית שלי עם החברה. בתחילת שנת 2015 פתחתי חשבונית של נטויז'ן אצל סבתא שלי וראיתי סכום של מעל 100 שקלים לחודש ונדהמתי פשוט.. היה לה כולה אינטרנט 12MB אז וקו טלפון פתחתי וראיתי שבמשך 6 חודשים היא קיבלה חשבוניות כאלה מיד התקשרתי לברר מדוע, והחשבונית הייתה מורכבת ככה: 20 שקלים על קו טלפון ביתי כולל דקות "מתנה" בארץ 5 שקלים על 13 דקות ב"מתנה" לשיחות בחו"ל 25 שקלים על מנוי אינטרנט ביתי 12MB 50 שקלים עם מנוי אינטרנט ביתי 100MB 5.90 על הוראת קבע השאלה הראשונה שעלתה לי לנציגה "למה לעזאזל אישה בת 60+ צריכה שני מנויי אינטרנט בבית שלה?!" התירוץ כמובן היה שזה משהו שהיא אישרה וכו' וכו'... אחרי הרבה ויכוחים וטונים גבו…

    • 6 תגובות
    • 2.5k צפיות
  12. http://www.ksp.co.il/ הנה האתר החדש של KSP, הוא נוח מאוד וקל להתמצות בו. חבל שהם נזכרו רק עכשיו, אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא... מערכת בניית המפרטים עברה שינוי גדול (לטובה), היא הרבה יותר נוחה עכשיו, קל להתמצות והיא ידידותית למשתמש. לפי דעתי זה יכול להוביל לשינוי כמו אצל IVORY, נראה לאן זה יתפתח.

    • 11 תגובות
    • 2.5k צפיות
  13. Started by biotech326,

    אהלן חברים אני מטייל במזרח ואגיע לדרום קוריאה האם כדאי לקנות שם פלאפון ולפטופ ואולי עוד דברים טכנולוגיים מבחינת המחיר? ברמה של ארה"ב או פחות תודה ...

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  14. שלום לכולם, קניתי לבן שלי רכב על שלט - Maisto Rock Crawler. הרכב נוסע נהדר, אבל יש בו שלושה מנועים והוא מחסל סוללות במהירות - 6 סוללות AA לרכב ועוד 2 סוללות AAA לשלט. עם כל היצע הסוגים והמותגים שיש היום, איזה סוללות נטענות כדאי לקנות?

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  15. Started by Alex662,

    אהלן, ראיתי שכאן הרוב בונים באתר של פלונטר. עם זאת, כל מי ששאלתי אמר לי ללכת עם TMS. הם מומלצים ועוזרים אם יש בעיות. בנוסף הם רשת גדולה יותר... בעבר קניתי מSkyPC ואז גיליתי שהם פשטו רגל... אז אני מעדיף ללכת על משהו יציב ואמין. כמו כן אני גר במגדל העמק ואני צריך שיעשו לי משלוח, וTMS יותר קרובים. תודה על העזרה.

    • 3 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. Started by big kozo,

    חברים שלום, יצא לי לרכוש דברים רבים בחיים שלי. אני בעצמי מוכר בחנות קולנוע ביתי וסטריאו (מחירים מוזלים לחברי הפורום בהודעות פרטיות 8) ). לעניין: שירות כמו שקיבלתי ב"אגם מחשבים", לא יצא לי לקבל הרבה. אני רק יכול להגיד לכם שפתחתי את הבוקר בעצבים על אחד היבואנים של כרטיסי המסך בארץ (כרטיס מסך שנמכר בסביבות ה1200 ש"ח, בהחלט לא סכום מבוטל) אבל ברגע שעירבתי את החנות ישר נרגעתי והכל עומד להיפתר. חנות שגיליתי ממש לאחרונה, שמח לראות שיש תחרות לTMS,KSP,איבורי ושאר החברות הגדולות והפופלאריות - הן מבחינת המחיר ובעיקר מבחינת השירות. לינק לדף הפייסבוק של החברה: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000542273484&fref=ts

    • 18 תגובות
    • 2.5k צפיות
  17. הצו אשר הופך את הרכישות הקטנות בחנויות מקוונות מחוץ למדינה למשתלמות כל כך עשוי להתבטל בשל הגירעון התופח לכתבה

  18. תודה לעוזרים.

  19. Started by diman,

    שלום אני רוצה להתחבר ליס, אבל החבילה שהם מצעים עבור לקוח חדש לפי דעתי יקרה. 225 שח עבור בסיס +13 חבילות תוכן וגם ממיר HD מקליט. האם לדעת מישהו אני יכול לקבל הצעה יותר טובה?

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  20. Started by Boris_yo,

    שלום. היום מצאתי את זה בקופסה של מצלמה דיגיטלית שקניתי ב-2006. אם אני לא טועה, היה תנאי שבקניית מצלמה הייתי מקבל החזר כספי. לאנשים קונים מוצרים בחו''ל, האם פשוט משהו שנקרה "REBATE" או "MAIL-IN REBAT" בארה''ב? בכל זאת אני לא מימשתי את זה. האם עדיין יש ערך לשיק זה או שלזרוק אותו? אני גם לא שייך לבנק דיסקונט.

    • 5 תגובות
    • 2.5k צפיות
  21. הייתי בפלאפון דרך העבודה, ורוב הזמן הם היו בסדר, אבל לפני זה הייתי בפרטנר והיה מהיר יותר. היום אני בהוט מובייל ואני לגמרי שם בצד את המהירות, לצהרי הקליטה שלהם לא משהו בכלל

  22. בדיוק קיבלתי את זה במייל היום, http://www.makarstudio.com/sender/display.php?M=56126&C=71f5b4b871b892bc5205267de694a440&S=447&L=17&N=357 אם זה יכול לעזור במשהו,

    • 10 תגובות
    • 2.5k צפיות
  23. אור PC נותנים 36 חודשים כאשר KSP ו-IVORY נותנים 5 שנים אחריות. למה זה משתנה? בארה"ב לדוגמה 5 שנים זה אחריות רישמית של יצרם

    • 7 תגובות
    • 2.5k צפיות
  24. לפני איזה שעה רכשתי את ה - Momenthom מאייבורי ורציתי לשאול, האם קיים סיכוי שיחליפו לי את המוצר למרות שנפתח? רצוי לציין שיש ברשתי חשבונית, האריזה ממש חדשה, החזרתי את הכבלים לניילוניות והכל ממש איך שהיה. השתמשתי בהם במצטבר אולי חצי שעה, העניין שהתאכזבתי ברמות שאין לתאר. הבאס שלהם מאוד ירוד וזה לא מה שחיפשתי, אבל הביקורות ברחבי הרשת טוענים אחרת ולכן נפלתי. לפחות למדתי להבא להאזין לפני הרכישה. הנה תמונה של המוצר: [ATTACH=CONFIG]9797[/ATTACH] דעתכם?

    • 11 תגובות
    • 2.5k צפיות
  25. Started by esakal,

    שלום, רציתי להתייעץ בנוגע לספק + תשתית לשימוש ביתי. אני מחפש חבילה לא יקרה שתאפשר לי להוריד סרטים/סדרות בקצב סביר. היום אני מחובר דרך בזק בינלאומי + HOT. אשמח לדעת על שילובים מומלצים של ספק + תשתית ואיזה עלות אפשר להוציא מהם. חשבתי על מהירויות של 10-12 מגה. תודה רבה, ערן.

    • 10 תגובות
    • 2.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים