למה תקופת אחריות על כונני SAMSUNG משתנה בין חנויות בארץ? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה תקופת אחריות על כונני SAMSUNG משתנה בין חנויות בארץ?


Boris_yo

Recommended Posts

ציטוט של --- The King ---

תשאל של מי האחריות. אם זה סאני או סקיילקס זה יבוא רשמי, אם זה אחריות אחרת אני לא הייתי מתקרב אלא אם ההפרש במחיר היה מאוד מאוד מפתה.

 

נניח זה יבוא מקביל, סאני וסקיילקס יסרבו לקבל מוצר חזרה אפילו אם יש עליו אחריות רשמית של יצרן?

 

רגע. עכשיו קראתי שסקיילקס עובדים תחת שם של סאני. אז יש יבואן אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סאני וסקיילקס זה שמות שונים, אבל זה אותו יבואן.

מן הסתם אם יעלו על זה שהמוצר שקנית לא מיבוא שלהם הם לא יקבלו אותו תחת אחריותם.

אם יש על המוצר אחריות בינלאומית זה כבר סיפור אחר ואני לא יודע לענות לך על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רשום לך בקישור, ש"אור PC" הם מספקי האחריות, שאר החנויות כנראה עובדות עם יבואן שמספק את חמש שנות האחריות המלאות לפי היצרן. 

מה שכן שים לב שכוננים כמו ה- 750 Evo מגיעים עם שלוש שנים גם במקומות שה-850 Evo מגיע עם חמש. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

הזמנתי את ה כונן ושאלתי על אחריות תמיכה של ארה"ב בפורום. אחרי שסיפקתי מספר סידורי לנציג הוא אמר לי לא נותנים אחריות בינלאומית, אלה איזורית, תלוי מאיפה מיובא כונן. במקרה שלי אחרי בדיקה עלה כי הכונן מיובא מאירופה ושעליי לפנות למרכז שירות של Hanaro

 

מוזר שליבואנים לא רישמיים לא מועברת אחריות של 5 שנים. אם אחריות יצרן היא 5 שנים למה שיבואן ייתן פחות אף אם הוא לא רישמי? לא מבין את הקטע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...