עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by yonatan.mendelson,

    יצרנית הרכבים החשמליים הלוהטת חשפה את מחירי הדגמים שלה בישראל - וזכתה לראות את ההיצע עבור המחצית הראשונה של שנת 2021 אוזל בתוך זמן קצר במיוחדלכתבה

  2. שלום לכולם. לאחרונה נתקלתי בדיון בפורום אחר שאני אשמח להציג אותו גם לאנשים כאן. הלקוח שהחליט לשתף את חברי הפורום במה שקרה לו עם רשת החניות Enjostick. בהמשך אחד מחברי הפורום שלח אי מיילים למנהלי הרשת, מנהל ועד עובד החליטו לשוחח עם חברי הפורום ותוכלו לראות את התוצאות : http://forums.gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?TopicID=1066696&Highlight=&page=0 תודה ויום טוב

    • 1 תגובה
    • 839 צפיות
  3. Started by Vasya,

    אתר נהדר https://autoboom.co.il - על זה אתה יכול לקנות מכונית משומשת, לתת מודעה למכירה, או פשוט להבין מה המחיר ההוגן עבור המכונית הישנה שלך. יש מגוון רחב של מותגים פופולריים בישראל, כולל אאודי‏ A3‏ יד 2 בנוסף, באתר יש קטלוגים של חנויות רכב וחברות רכב. הכל נראה בנוחות על המפה. הערצה נפרדת מעוררת מגזין עם ביקורות על מכוניות מכל המותגים.

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  4. המחירים האירופאים של משפחת מוצרי הדגל החדשה מבית סמסונג לא נראו מעודדים במיוחד עבורנו - אך נראה כי המחירים המקומיים הם נמוכים באופן בלתי מבוטל ומסוגלים להפתיע לטובהלכתבה

  5. שלום לכולם. אני מעוניין לרכוש את המכשיר Samsung galaxy S3 מרשת חנויות KSP במחיר של 3,300 ש"ח. ותוך כדי אני רוצה לעבור למפעילה HOTMOBILE לחבילה המוכרת של 89 ש". והשאלה היא כזו : אני זוכר שראיתי פעם איזה חוק שיצא שאם אני רוכש מכשיר באופן פרטי החברה הסלולארית צריכה לזכות אותי עליו. אני לא בטוח בידיוק בפרטים אז אם תוכלו לעדכן ולרענן את זכרוני אני מאוד הודה לכם. וחוץ מזה אני פעם ראשונה עושה את כל הדברים האלה (עובד חברה רוכש מכשיר..) אני השתחררתי לא מזמן מהצבא, כך שאם יש עוד דברים בנושא שאני צריך לדעת אני אשמח לשמוע... תודה.

    • 4 תגובות
    • 835 צפיות
  6. אני ממש ממש טמבל, אבל אני לא מצליח למצוא איפה אני רואה את החשבוניות על רכישות שביצעתי. ראיתי שצריך לגשת לSeller Account, אבל אין לי דבר כזה אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  7. היה באתר אפשרות לסנן סמרטפונים לפי מחיר וחברה תשלחו לי קישור בבקשה

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  8. זמן קצר אחרי ההכרזה העולמית, מתחילים להתבהר הפרטים הראשונים אודות נחיתת דור המכשירים החכמים החדש של אפל בשוק המקומי - באמצע החודש הבאלכתבה

  9. אהלן, בשבועיים הקרובים נגמרת לי ההתחייבות לבאנדל של הוט ובזק 5MB. שבקצרה אפשר לתאר את זה כסבל וזה הרבה בזכות בזק. אני שוקל להצטרף לטריפל של הוט. אז אני צריך ספקית חדשה כי אין מצב שאני חוזר לבזק. שמעתי הרבה דברים טובים על אורנג' אבל המחיר שלהם פי 2 יותר גבוהה. אז אני ישמח לשמוע מכם המלצות. השימושים העיקריים הם טורנטים, צפייה ישירה & יו-טיוב. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 832 צפיות
  10. הגירסה האמריקאית של החנות המקוונת מציעה לרכישה נייד ThinkPad Yoga קטן וצנוע במחיר זעיר, שממשיך להיות משתלם גם אחרי תשלום מסים ושילוח לארץ בידי חברת צד ג' לא תמיד משתלם לרכוש מחשבים ניידים בחנות מקוונות מחוץ לארצנו הקטנה, עם אי יכולת להתרשם מהמוצר לפני הרכישה, סכנת פגיעה במהלך השילוח וגם מחיר גבוה יחסית עבור האספקה – אך יש מקרים שהם בהחלט יוצאי דופן, וכעת יש אחד כזה בדיוק בחנות ה-Amazon האמריקאית. במסגרת מבצע Deal of the Day שימשיך עד לשעה 10:00 מחר בבוקר (יום חמישי ה-25 בפברואר) מוצע למכירה נייד 11.6 אינץ' היברידי מסדרת ה-ThinkPad Yoga של לנובו, אשר משלבת את צמד המותגים החזקים ביותר שלה בתחום למוצר אחד שאפתני. הדגם הספציפי המוצע למכירה כולל מעבד Celer…

    • 2 תגובות
    • 832 צפיות
  11. עד כמה שידוע לי מוצר שהערך שלו כולל המשלוח עולה פחות מ 75$ אז אין שום מס. לכן האם המוצר הבא (בהנחה שירד עוד) עונה על הדרישה הזו ? https://www.massdrop.com/buy/mionix-castor-rgb-ergonomic-optical-gaming-mouse אחרי קצת קריאה באינטרנט ראיתי שיש את הקטע של המשקל/נפח, עד כמה זה משפיע ועל אילו מוצרים ?

    • 5 תגובות
    • 832 צפיות
  12. Started by ozzo,

    שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש מחשב נייד, לצרכים כללים - גלישה, אופיס, פגישות זום...זהו בגדול. 14 אינץ'. כונן ssd קטן. חשוב שיהיה עמיד ורובסטי (רמת גימור טובה), אחריות 3 נשים בבית הלקוח. תקציב עד 3000 שח. אני רוכש סמארטפון ב ksp באילת (כבר יש לי תור שם) אז אם זה מ ksp זה יתרון.

  13. Started by ag43,

    אחי קנה מחשב נייד של HP עם אחריות בינלאומית בחו"ל לפני כשנה וחצי. בזמן האחרון התחילו לו בעיות של התחממות המחשב, מקלדת שהפסיקה לעבוד לסירוגין ובלוטוט' וכרטיס קול שהפסיקו לעבודו לחלוטין. אחי התקשר לHP ולאחר שהעבירו אותו שבעת מדורי גיהנום ותחקירים על זהות הרוכש בחו"ל נחה דעתם ותואם איתו טכנאי. היות שלא היה לו זמן להפגש איתם הוא העביר אלי את המחשב ותואמה איתי הפגישה. נתחיל בכך שהפגישה תואמה איתי בין השעות 11-13 והטכנאי הגיע ב13:50. לא נורא, "נחליק". הטכנאי (של חברת טלדור) הגיע והתגלה דווקא כאדם נחמד (או כך חשבתי) וישב להתחיל לעבוד. התברר שHP העבירו אליו רק את התלונות על לוח האם ולא על המקלדת ולכן הוא הגיע רק עם לוח אם חילופי. הטכנאי הרגיע אותי ואמר שאוכל להזמין שוב את השירות…

    • 0 תגובות
    • 831 צפיות
  14. שלום, אני מחפש לקנות מסך מחשב, לא לגיימינג אלא לגלישה וצפייה בקטעי וידאו... אני מחפש מסך שהוא גם תחנת עגינה (עבור עכבר ומקלדת קבועים) מכוון שישתמשו בו שני אנשים עם מחשבים ניידים מחברות שונות. יש להם יציאת HDMI. חשוב שיהיה עמיד, חברה טובה... יתרון אם אפשר יהיה לתלות אותו על הקיר. גודל סטנדרטי. סכום - עד 1500 שקל

  15. רכיבים בבניה זו: מעבד Intel Core i7 13700F / 1700 Tray מארז Corsair iCUE 4000X RGB TG Case Black לוח אם Gigabyte B760 AORUS ELITE AX זכרון Corsair DDR 5 32G (16Gx2) 6400 CL32 Vengeance ספק כח Corsair PSU 850W RM850x SHIFT 80+ Gold Fully Modular ATX 3.0 כרטיס מסך Gigabyte GeForce RTX 4080 (DLSS 3) GV- N4080EAGLE-16GD דיסק/כונן Samsung SSD 1.0TB 980 Pro NVMe M.2 לינק למפרט

  16. Started by udif,

    קניתי מעבד AMD 5950X + רכיבים למחשב חדש ב black friday האחרון. לצערי השילוח לקח זמן, אני שברתי יד, ולקח לי זמן להרכיב את המערכת החדשה. גיליתי שהמערכת לא יציבה ומבצעת ריסט ספונטני כל פעם שמעמיסים אותה עם גישות SSD (למשל פתיחת ZIP גדול). היות שיש לי מערכת קיימת, גם כן מבוססת AM4 , הצלחתי לבדוק ולהצליב את כל הרכיבים - ספק, זכרון, SSD, כרטיס גרפי, ולבסוף המעבד. לצערי גיליתי שהבעיה במעבד. מכיון שעבר זמן רב מהקניה (8 חודשים) איני יכוטל לפנות לאמזון. פץחתי claim ב AMD ורציתי לדעת אם מישהו כאן עשה זאת בעבר, ומה יצא בסוף. האם הוא הופנה להחלפה בארץ? האם היה צורך לשלוח את המעבד לחו"ל? אם נשלח לחו"ל, האם המעבד החלופי עבר ללא מכס? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 830 צפיות
  17. אינני בטוח שרלוונטי בדיוק לפורום זה, אך במידה וכן, אודה למידע: שאלה בנוגע למוצר הבא:http://www.amazon.com/gp/product/B008LEVLFA/ref=ox_sc_act_title_1 מתוך המפרט שלו: 400 וואט, 110 וולט, 60 הרץ 1. מה בדיוק אני צריך ע"מ שיפעל בארץ? ממיר מ 110 ל 220? שנאי? איזה מוצר בדיוק וכמה הוא אמור לעלות? 2. האם הנתון של 400 וואט משנה למשהו? 3. האם שימוש בשנאי יגביר את צריכת החשמל? למיטב זכרוני עם מוצרים אחרים בעבר נטען שיש מכשירים שהתאמתם לרשת החשמל בארץ, תצרוך יותר חשמל,מכיוון שהשנאי/הפתרון שהמוצר דרש, צורך בעצמו חשמל נוסף משמעותי.המוצר הנ"ל אל אמור לצרוך חשמל רב, אך הוא אמור לעבוד שעות ארוכות ברצף (26 שעות),לכן חשוב לי להבין האם עצם התאמתו לרשת החשמל בארץ תגרור עלויות חשמל נוספות בשל…

    • 1 תגובה
    • 829 צפיות
  18. Started by ירמיהו3,

    נתקלתי בכתבה הזו לאחרונה: http://ranh.co.il/tag/%D7%A1%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%9D/ אחרי ביקור קשה שלי בחברת סלקום.רשמתי בגוגל סלקום הם השטן .... בכול אופן נתקלתי בכתבה הזו שמדברת על המסלוליןם שבפעם הציעו בשנת 2008-2009 ,מי היה מאמין: אתה מתחייב למספר שנים,משלם על חבילה שעלותה בין 350 ל500+ יחד עם אייפון 3GS. איפה הימים ההם ואיפה היום?? היום ב99 אתה מקבל קו ללא הגבלה. תודה לגולן טלקום,תודה לרמי לוי ,תודה(מאולצת) להוט מובייל ותודה לכחלון! בקרוב מאוד אני עובר מן העושקים לגולן! מדהים כמה עשקו אותנו פעם!! ועדיין עושקים בתחומים אחרים...

  19. היי ! מכרתי טלסקופ באינטרנט, שזו קופסא של בערך 70 סנטימטר אורך, 40 רוחב, 30 עומק במשקל 20 קילוגרם. בדקתי בEMS של דואר ישראל והעלות היא מעל 700 שקלים שזה מגוחך. ניסתי ליצור קשר עם UPS אבל כבר בניתוב שיחות הם דורשים מספר לקוח כדי לעבור הלאה, כלומר לחברות בלבד. מה האפשרות של אדם פרטי לשלוח משהו בפחות מ700 שקל לחו"ל ? תודה !

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  20. מבצע חם נוסף מאפשר לכם לרכוש זכרונות RAM של Crucial בתקני DDR3 ו-DDR4 במחירים מעולים לכתבה: http://hwzone.co.il/עוד-מבצעים-שלא-כדאי-לפספס-זכרונות-ram-באמ/

    • 3 תגובות
    • 828 צפיות
  21. המבצע בלנובו נמשך עד מחר, אז אני קצת בלחץ... ניסיתי להשוות בין החברות השונות ומתוך ההמלצות שראיתי פה צמצמתי לmustop ו ushops. הבעייה עם שתיהן, היא שהן נותנות כתובת ב New Jersey, איפה שמס הקנייה הוא של 7%! globalshop נותנים כתובת במקום ללא מס קנייה, וגם מחיר יותר טוב, אבל הם בלעדיים ללקוחות אמריקן אקספרס (שאין לי) מישהו יכול להמליץ אולי על חברה אחרת שנותנת כתובת מוצלחת יותר? תודה!

    • 0 תגובות
    • 827 צפיות
  22. היי, אני מעוניין להזמין כמה מוצרים מאמאזון גרמניה אשר לא נשלחים לישראל. אשמח לקבל המלצה לשרות שליחת מוצרים מגרמניה לישראל. תודה !

    • 3 תגובות
    • 827 צפיות
  23. הרמקולים האלחוטיים הפופולריים של המותג בבעלות Logitech נמכרים בהנחות קורצות, עד סוף החודש בגירסה הגרמנית של הענקית המקוונת אוהבים סאונד איכותי שאפשר לקחת איתכם לכל מקום? המבצע הנוכחי באמאזון גרמניה עשוי להתאים לכם מאוד. במסגרת מיזם אשר עתיד להימשך עד ל-1 במרץ, בחנות מציעים הנחות גדולות על הרמקולים האלחוטיים של חברת Ultimate Ears האמריקאית, אשר החל משנת 2008 מהווה חברת בת ל-Logitech השוויצרית, וזוכה לעיתים קרובות למחמאות על ציוד האודיו האיכותי והמתקדם שלה. רמקול ה-Roll העגול והקומפקטי ביותר של UE מוצע לרכישה בעבור מחירים של בין 94 ל-96 יורו כולל מסים ומשלוח לארץ, אשר מתורגמים למחירים של כ-410 עד כ-420 ש"ח – שהם הנחה של כמעט 150 ש"ח (!) לעומת המחירים של אותו …

    • 0 תגובות
    • 825 צפיות
  24. Started by genia,

    שלום לכולם, בזמנו בסוף 2011 עברתי לחברת מירס במסלול חיילים (שהיה אז מאוד משתלם) והובטח לי שבבוא היום כשהם ישיקו את רשת הדור ה3 שלהם אוכל לשדרג לרשת החדשה. כמובן שעל הבטחות קשה לסמוך אז אפילו יש לי חוזה ובו כתוב באופן ברור למדי בעמוד הראשון שמסכם את החבילה "מבלי לגרוע מהתחייבות הלקוח, ככל שקיימת, לאחר השקתה המסחרית של רשת דור 3.9 של מירס, תעמוד לרשותך האפשרות לשדרג את המוצרים, נושא מסמך זה, בהתאם לתוכניות השדרוג שיהיו בתוקף במועד הרלוונטי". היום אחרי המתנה מייגעת בהוט מובייל והתייעצות של הנציג עם המנהל של הסניף הוצע לי לנייד את המספר ממירס להוט(למרות שהחברה היא אותה חברה עם אותו ח.פ.), להמשיך לשלם על מכשיר המירס [שיהפוך להיות חסר שימוש] ובמקביל לקנות מכשיר חדש לשלם גם עליו…

    • 0 תגובות
    • 825 צפיות
  25. אהלן כמו בכותרת - באיזה תאריך 014 מחייבים את הלקוחות ? אני רוצה להצטרף כרגע ולא יודע אם לחכות. ניסיתי להתקשר אבל בגלל הבחירות סגור היום, מישהו יודע לענות לי ? תודה

    • 1 תגובה
    • 824 צפיות

דיונים חדשים בפורומים