שירות מזעזע של HP + טלדור - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות מזעזע של HP + טלדור


ag43

Recommended Posts

אחי קנה מחשב נייד של עם אחריות בינלאומית בחו"ל לפני כשנה וחצי. בזמן האחרון התחילו לו בעיות של התחממות המחשב, מקלדת שהפסיקה לעבוד לסירוגין ובלוטוט' וכרטיס קול שהפסיקו לעבודו לחלוטין. אחי התקשר לHP ולאחר שהעבירו אותו שבעת מדורי גיהנום ותחקירים על זהות הרוכש בחו"ל נחה דעתם ותואם איתו טכנאי. היות שלא היה לו זמן להפגש איתם הוא העביר אלי את המחשב ותואמה איתי הפגישה.

נתחיל בכך שהפגישה תואמה איתי בין השעות 11-13 והטכנאי הגיע ב13:50. לא נורא, "נחליק".

הטכנאי (של חברת טלדור) הגיע והתגלה דווקא כאדם נחמד (או כך חשבתי) וישב להתחיל לעבוד. התברר שHP העבירו אליו רק את התלונות על לוח האם ולא על המקלדת ולכן הוא הגיע רק עם לוח אם חילופי. הטכנאי הרגיע אותי ואמר שאוכל להזמין שוב את השירות בקשר למקלדת. לא משנה בזבוז הזמן שלי וההמתנה. לא נורא, "נחליק".

תוך כדי פירוק המחשב הטכנאי העיר שיש קצת פירורי לחם במחשב, צחקנו על זה שמחשב נייד זה לא דבר סטרילי והטכנאי החליף את לוח האם ועזב.

התקשרנו שוב לשירות הלקוחות כדי לתאם החלפת מקלדת ושם התבשרנו שהטכנאי אמר שיש נזק פיזי למקלדת ולכן אין אחריות! לאחר שאלות מרובות הבנו שמסתבר שמספר פירורי הלחם שהתבדחנו עליהם הם "נזק פיזי"!

אני טכנאי מחשבים במקצועי, ישבתי לידו במשך כל התיקון (שלקח יותר משעה! התאפקתי מלחטוף לו את המברג ולעשות זאת בעצמי) וראיתי אותו עובד. הקשר היחיד שלו למקלדת היה כאשר הוא פירק והניח אותה בצד בלי להתבונן בה יותר משניה או שתיים.

התקשרתי לטכנאי (בשלב זה עדיין חשבתי אותו לאיש נחמד, כזכור) כדי לשאול אותו על מה מדובר. הטכנאי התחיל לספר סיפורים על כך שהוא בדק את כל המחשב לעומק (לא נכון) כולל המקלדת ושבכלל היה מרוח משהו על גוף הקירור (?) ולא מגיעה לנו אחריות על המחשב בכלל.

הדובדבן שבקצפת - לוח האם שהוחלף היה תקול ולא הטעין את הבטריה כך שהיינו צריכים לחכות לטכנאי נוסף שיחליף את הלוח. הטכנאי הנוסף הסתכל על המקלדת ואמר שאין שום נזק פיזי אבל בגלל שהטכנאי הראשון דיווח זאת אי אפשר להחליף.

המקרה הזה מצטרף למקרים נוספים רבים שניתן למצוא ברשת על ה"שירות" של היבואן הישראלי למוצרי בכלל ובמיוחד לאלו שנקנו בחו"ל. הייתי ממליץ למי שמתכנן לקנות מוצר של החברה הזו לשקול טוב טוב אם לתת את כספו לחברה עם שירות ביזיוני שכזה.

אגב, השיחות הוקלטו על ידנו ואנו מתכננים לפנות לאפיקים משפטיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...