genia פורסם 2012 ביולי 9 Share פורסם 2012 ביולי 9 שלום לכולם,בזמנו בסוף 2011 עברתי לחברת מירס במסלול חיילים (שהיה אז מאוד משתלם) והובטח לי שבבוא היום כשהם ישיקו את רשת הדור ה3 שלהםאוכל לשדרג לרשת החדשה.כמובן שעל הבטחות קשה לסמוך אז אפילו יש לי חוזה ובו כתוב באופן ברור למדי בעמוד הראשון שמסכם את החבילה "מבלי לגרוע מהתחייבות הלקוח, ככל שקיימת, לאחר השקתה המסחרית של רשת דור 3.9 של מירס, תעמוד לרשותך האפשרות לשדרג את המוצרים, נושא מסמך זה, בהתאם לתוכניות השדרוג שיהיו בתוקף במועד הרלוונטי".היום אחרי המתנה מייגעת בהוט מובייל והתייעצות של הנציג עם המנהל של הסניף הוצע לי לנייד את המספר ממירס להוט(למרות שהחברה היא אותה חברה עם אותו ח.פ.), להמשיך לשלם על מכשיר המירס [שיהפוך להיות חסר שימוש] ובמקביל לקנות מכשיר חדש לשלם גם עליו.אחרי הרבה התעקשויות ושיחה עם המנהל עדיין לא השתנה דבר - אין שום שדרוג ושום כלום וגם לא ניתן לקבל את התוכניות של HOT במכשיר של מירס(בטכ' IDEN).מישהו יכול לסייע במידע למי לפנות? המועצה הישראלית לצרכנות? המומנה להגנת הצרכן? משה כחלון? משרד התקשרות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.