עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אז ככה..זכיתי באייבי מכירה פומבית של דיג'ארידו(למה שלא מכיר כלי נגינה אוסטרלי) עכשיו ניהיה ממש סיפור עם המשלוח.. בגלל שזה כלי מאוד ארוך אז הם לא מוכנים לשלוח אותו לפה(זה 160 ס"מ בערך) הוא אמר לי גם DHL לא מסכימים (רק עם יש לך חשבון קליינט או משהו כזה..) יש למישהו רעיון איך אני יכול להביא את המוצר? אני ממש לא יודע מה לעשות..דיי התאהבתי מהתמונות במוצר ולא ראיתי כזה דיג'ארידו בארץ אבל אני ממש לא מבין איך אפשר לפתור את זה...(אני לא יצא לי לשלוח שום דבר אף פעם אז ככה שבטח לא יודע איך הדברים עובדים) תודה אלי.

    • 7 תגובות
    • 925 צפיות
  2. Started by aka_katz,

    שלום. אני מעוניין לקנות מסך 29 דרך buy2us, השאלה שלי היא: 1) האם זה באמת יכלול את כל המיסים ולא יהיו הפתעות בדרך ? 2) האם מבחינת חשמל/ספק כוח אני צריך לקנות מתאם מיוחד ? זה המוצר: http://buy2.ushops.co.il/BUY2USA/buy4u_amazon.php?amazon_url=B00VBNQJKU

    • 0 תגובות
    • 925 צפיות
  3. https://www.billmelater.com/cm/paypal/landers/12ebaybmlNBj.html מישהו משתמש בזה? תודה

    • 3 תגובות
    • 925 צפיות
  4. Started by LifeOverIP,

    1. התלבטות בין WiFi בלבד לבין WiFi+Cellular עקרונית רוב השימוש יהיה דרך WiFi, אבל אני מוכן להוסיף עוד כ 600 ש"ח, ע"מ לקבל את היכולת ל 3G, עבור המקרים שבהם אזדקק לכך, אבל אני לא מוכן לרכוש חבילת גלישה נוספת בתשלום חודשי מהחברה הסלולארית, וקראתי על גולשים שרק הנפיקו כרטיס SIM נוסף, זהה לכרטיס שיש להם ב iPhone עם חבילת הגלישה הבלתי מוגבלת (כמו אצלי), והם משתמשים בו ב iPad, אבל קראתי גם על גולשים שזה לא עובד להם ושהחברות הסלולאריות לא מסייעות. אני לקוח של סלקום, ומסיבות מסויימות שאינן רלוונטיות לדיון, לא אעבור לחברה אחרת, מישהו יודע האם סלקום מאפשר באופן פורמלי ופרקטי לקבל SIM נוסף (גם אם בתשלום חד פעמי), ולגלוש ב iPad על חשבון חבילת הגלישה הבלתי מוגבלת של ה iPhone ללא בעיה?…

    • 0 תגובות
    • 925 צפיות
  5. אז הם הגיעו לבניין שלי ואני בכל מקרה לא מרוצה מהתשתית הקיימת של הוט בעיקר עקב ניתוקים וPacket loss אז כנראה אעבור לא משנה מה, אבל תהיתי אם למישהו יש ניסיון איתם וגם לוודא משהו לגבי זה שהנציג שהגיע אליי אמר לי שאפשר להתחבר רק עם נטויז'ן בתור ספק ואיך הם.

    • 0 תגובות
    • 924 צפיות
  6. Started by benor,

    מי שמתכנן לקנות שם כדאי שיראה את הכתבה הבאה: http://www.mako.co.il/news-channel2/Economy-Newcast/Article-63eca40eb5cc331017.htm

    • 0 תגובות
    • 923 צפיות
  7. בחור בעבודה שלי התווכח איתם שעה ולבסוף הוציא 29.90 עבור 12+גיימר (שמעתי את זה אישית). הבחור בשירות הלקוחות אומר שאני אביא לו את הת"ז של הבחור הזה ואם יש לו מחיר כזה, הוא יעשה גם לי. עד שאני אשיג את הת"ז שלו (רק אחרי פסח לצערי), אשמח לשמוע מה איתכם. אשמח לדעת כמה אתם משלמים על 12MB ו- 1.5MB. כרגע אני בבזב"ל על תשתית של HOT אבל כמובן שאין לי בעיה לנדוד... האם HOTnet באמת עד כדי כך גרועים כמו שהבחור בשירות של בזבל מספר לי? (אני מניח שלא, אבל בכל זאת אשמח לשמוע) תודה רבה, MODY.

    • 1 תגובה
    • 923 צפיות
  8. Started by wassa,

    היום הלכתי עם הילדים שלי לפיצריה ומסיבות כלכליות הלכתי עם משקאות מהבית. בעל הפיצריה ראה זאת ונורא כעס ודרש לא לשתות את המשקאות אם לא קנינו אצלו. אני נוראה הופתעתי וזה מיקרה ראשון שניתקלתי לסיטואציה כזאת ונוראה הרגשתי השפלה. מאוד אשמח לדעת האם יש באמת איסור חוקי או חברתי לשתות משקה שלא ניקנה בפיצריה. אם אין איסור כזה האם אני יכולה לעשות משהו עם חויית השרות שחויתי וגם ילדי תודה מראש על התשובות

    • 1 תגובה
    • 923 צפיות
  9. Started by ABL,

    היי קרובים שלי באים מארה"ב עוד מעט וחשבתי לבקש מהם להביא לי כרטיס מסך שעולה 419$ משם (אני קונה אותו דרך אמזון ושולח להם לבית). רציתי לדעת אם יעצרו אותם במכס האם הם יצטרכו לשלם עליו מכס? יש גם אפשרות לשלוח אותו כמתנה אליהם האם זה עוזר?

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  10. Started by leahd3,

    שלום כמו בכותרת מחפש שותף לקנייה עבור מוצר שני ב-60% שיש עכשיו בKSP אני קונה G710+ בסכום של 644 ואשמח למישהו שמעוניין משהו בתקציב של 600-700 במסגרת המבצע. הקניה בנתניה.

    • 9 תגובות
    • 922 צפיות
  11. שלום, בעבר היה אפשר לתת הסכם בטלפון על הצטרפות לשירות חדש / שינוי תנאי שירות או אחרי להסכים אחרי שקיבלתי הסכם בפקס או אימייל (דרך יותר נבונה) האם כדאי לעשות זאת גם היום בהצטרפות בהתחשב שלא נדרש יותר התחייבות מצד הלקוח? כדאי לבקש קודם לשלוח אליי הסכם ואז לראות שהכל כפי שהובטח ולחתום אותו?

    • 0 תגובות
    • 921 צפיות
  12. Started by Pika007,

    לילה טוב כולם אני עומד בפני רכישה של לא מעט ציוד, ובין ההזמנה הצפויה גם כמה טאבלטים. חשוב לי שמרגע ההזמנה העניינים יתגלגלו די מהר רציתי לשאול מנסיונכם מי היותר יעיל מהאתרים הבאים- Pandawill.com Aliexpress.com (אני יודע שזו לא חנות אלא ריכוז של מוכרים, אבל יש להם תקנות אחידות יחסית) spemall.com ואם למישהו יש עוד רעיונות לאתרים בסגנון אני אשמח לשמוע. Pandawill בעבר היו פשוט זוועה, בתקנון כתוב "עד 3 ימים משלוח" ובפועל לוקח מעל שבוע עד שהחבילה יוצאת, אני לא יודע מה המצב שם היום.

    • 2 תגובות
    • 920 צפיות
  13. אחרי הפוגה של מספר שבועות - הגיע הזמן להצטייד שוב בכותרים מעניינים עם מחיר מזערי לכתבה

  14. Started by tliron2,

    שלום הזמנתי חבילה מארצות הברית ושלחו אותה דרך DHL GLOBAL MAIL. מישהו יודע איך ממירים את מספר המעקב הארוך למסםר של דואר ישראל שמתחיל ב CL ונגמר ב DE? תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 919 צפיות
  15. האם תכובד בארץ אחריות על מעבד או כרטיס מסך שנקנה בארה"ב? כרטיס מסך: MSI R9 390 או EVGA GTX 970 מעבד: Intel i5-4690K

  16. היי, כחלק מפרויקט באזרחות עשינו סקר בנושא הטעיית הצרכן ע"י גופים מסחריים ורשתות שיווק. אשמח אם תקדישו 2 דק' למילוי הסקר, זה מאוד יעזור לנו. (באמצעות google docs מאוד פשוט רק לסמן) הסקר נמצא בקישור: https://docs.google.com/spreadsheet/...MzJTOTAxaHc6MQ תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 918 צפיות
  17. Started by wooper,

    שלום קניתי לפני כמה חודשים gps nq502 אין לי נסיון ב gps חוץ ממה שקניתי. מהרגע שניסיתי אותו דורש לו הרבה זמן להתחבר ללווינים שלחתי אותו לאחריות והטכנאי טען שלוקח לו 30-40 שניות להתחבר ושהוא בדק זאת כמה פעמים מהנסיון שלי לפעמים לוקח המון להתחבר אפילו 5 דקות אני משתמש בו ברגל(שאני לא ברכב) וכמו שאמרתי 30 שניות להתחבר ללווינים מרגע ההפעלה זה נדיר מאוד מה עושים במקרה כזה שהטכנאי טוען שהוא תקין ומניסיוני לא?

    • 0 תגובות
    • 917 צפיות
  18. באתר Keepa תוכלו לבדוק את ההיסטוריה של המחירים באמזון. זה נחמד כי ככה אפשר אולי לקבל מושג על מה יהיה בפריים דיי או בבלק פריידי https://keepa.com/

    • 0 תגובות
    • 917 צפיות
  19. האם ניתן לשלם ב EBAY או ב NEWEGG ב2 כרטיסים. אחד הרגיל והשני נטען ובכך להשלים את סכום הקניה המלא? שאלתי בדואר והכרטיסים הנטענים מוגבלים בסכום רכישה של עד 6 אלף שקל במכה אחת למרות שניתן לטעון בהרבה יותר. עוד כדאי לדעת שבאשראי ישראכרט לוקחים עמלת המרה לדולרים של 2.3% לא משנה באיזה סכום קניתם כלומר קניתם ב 100$ לוקחים לכם 2.3$ קניתם ב $2500 ייקחו לכם 57.5$ לא לשכוח שהכרטיס עצמו עולה כסף להנפקה וגם יש עמלת על הטעינה. בנתיים אני מברר איזה עוד אופציות אפשריות. פייפל זה אופציה אחרונה כי זה אומר להטעין את החשבון לקראת סוף מועד החיוב ואז שוב בתחילתו. הבעיה שזה כסף שסתם יישכב שם עד שתגיע עסקה ראויה שזה גם יכול לקחת זמן לא מועט, בכל זאת אם כבר מוציאים סכום …

    • 1 תגובה
    • 917 צפיות
  20. שלום רב, אני מחפש המלצות לחנויות מחשבים שבונים מחשבים נייחים על פי דרישת לקוח - חשוב אמינות, משלוחים, מחירים....

    • 1 תגובה
    • 916 צפיות
  21. אמאזון גרמניה מספקת לנו הזדמנות נוספת לרכוש ציוד של החברה השוויצרית הגדולה במחיר מוזל מעוניינים להתחדש באוזניות או עכבר אלחוטי עבור המחשב שלכם, ואין לכם חשש מביצוע הזמנה מקוונת מחו"ל? המבצע הזה הוא כנראה בשבילכם: במסגרת מבצעי Deal of the Day באמאזון גרמניה, מוצעים לרכישה צמד דגמי אוזניות גיימינג וגם עכבר גיימינג של Logitech במחירים משתלמים למדי. אוזניות ה-G930 האלחוטיות המתקדמות של היצרנית, עם תמיכה באודיו סראונד ב-7.1 ערוצים ועם שלושה כפתורי מאקרו ניתנים לתכנות, זמינות לרכישה בעלות של כ-98 יורו כולל מסים ומשלוח ישיר לארץ, שהם כ-430 ש"ח ומהווים הוזלה של בערך 140 ש"ח מהעלויות הזולות ביותר של הדגם בישראל. כמו תמיד – אל תשכחו להגדיר את היורו כמטבע הבסיס של אמצעי הת…

    • 0 תגובות
    • 916 צפיות
  22. Started by DANIELTZ19,

    ואני אוהב אותו אבל הרצועות שלו מיפלסטיק יש כאן בארץ חנויות שיכולים לתת לי רצועות כאלה לשעון מעור??? אני שואל כי זה מסין לא ניראלי שיש כזה באמיתי.... או מישו שיכול ליבנות כאלה בדיוק מעור......

    • 1 תגובה
    • 916 צפיות
  23. אחרי שצמד שחקניות בולטות עשו זאת בחודש החולף - גם גולן טלקום והוט מובייל מכריזות על חבילות מעודכנות ויקרות יותר, אשר יגרמו כנראה לעוד תגובת שרשרת עתידית לכתבה

  24. Started by k22,

    האם להיות פזיז וליקנות עכשיו בתחילת בלאק פרידיי או שמכיוון שזה 10 ימים לחכות והמחירים ירדו?

    • 1 תגובה
    • 914 צפיות
  25. כותרת קצת בעייתית אבל לעניין : חברה שלי (שתחיה) נמצאת בארץ עם ויזת תייר ואישור עבודה. במידה והיא מביאה לי אייפון משוודיה (שם היא בעבודה כרגע) יכולים לעצור אותה במכס בשדה התעופה ולדרוש ממנה לשלם מכס וכדומה ? או שזה לא תופס עליה בגלל שהיא תיירת ממדינה אחרת? תודה רבה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 914 צפיות

דיונים חדשים בפורומים