עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. בחנויות המקוונות של GOG ושל Steam מציעים למעריצים 77 אחוזי הנחה סימבוליים, וב-EA יעניקו לכם 4 שעות להתנסות ב-Star Wars Battlefront ללא תשלום May the 4th be with you. ה-4 במאי כבר כאן, וזו כבר הפעם החמישית שבה הוא נחגג כיום מלחמת הכוכבים בקרב אינספור מעריצי הסאגה והמותג כולו ברחבי הרשת. גם השנה אנחנו רואים הצטרפות לחגיגות מצד בעלי העניין – עם מחירי מבצע והצעות מעניינות על שלל המשחקים אשר נוצרו בהשראה העולם של ג'ורג' לוקאס. בחנות של פלטפורמת ה-Steam מציעים הנחות על רוב משחקי Star Wars שקיימים בקטלוג (ויש הרבה כאלו), כשגולת הכותרת היא חבילה שכוללת 14 משחקים פופולריים במיוחד, כמו Knights of the Old Republic הראשון והשני ו-The Force Unleashed הראשון והשני, במח…

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות
  2. התחייבתי לשלם על מכשיר ל36 חודשים. החבילה שלי היא בהתחייבות (חיילים) למשך שנה וחצי. אם אחרי שנה וחצי אני רוצה לשנות חבילה ולהמשיך לקבל החזר, הם חייבים לתת לי? אני חושב שזה חוק ניתוק זיקה אבל משהו בשם הזה לא מסתדר לי עם הרעיון שלו... בעצם מה מונע ממני לבטל כל חודש תחבילה ולעשות חדשה?

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות
  3. עכשיו מתחילים מבצעי הסתיו ב-steam ובשאר המקומות. מחירים טובים. כדאי לחכות למבצעי החורף בסוף דצמבר כדי לקבל הנחה יותר גדולה, או לקנות עכשיו? -- חברים המבצע של סטים לא נהיה צעיר יותר. באמת לאף אחד אין מה לומר?

    • 0 תגובות
    • 958 צפיות
  4. Started by multizambura,

    בניתי מחשב לפי ההצעות המומלצות שלכם ... המחיר בKSP : 6154 שקלים. (כולל windows ). הדבר הזה יעבוד ?

    • 2 תגובות
    • 958 צפיות
  5. Started by aloon,

    ראיתי ממיר דיגיטלי של אפקס, מישהו מכיר? האם יש חשיבות לבחירת החברה של הממיר? מישהו יכול לתת לי איזושהי המלצה?

    • 4 תגובות
    • 956 צפיות
  6. Started by Zeev86,

    יש מספר גרסאות HDR ואני די מתקשה מה לקנות. בעיקרון התמיכה כרגע רק לקונסולות אבל אם כבר לקנות, אבל אני מעדיף לחשוב קדימה כי בקרוב יכנסו כותרים עם התמיכה גם במחשב, לא? אשמח לעצות. תקציב 5K אבל אני מבין שזה מחיר התחלתי, ככה שאם יש צורך אז אפשר להגדיל. (לא מצאתי פורום טלוויזיות אז אני פותח פה).

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  7. היי. פתחתי חשבון פייפל עם ויזה נטען. אימתי את החשבון וחזר לי אליו ה8 שקל. אני מנסה לשלוח לחשבון PP אחר כסף ולא מצליח. מה פספסתי פה? אולי צריך למשוך את כל הכסף מהכרטיס קודם לחשבון הPP או שזה לא קשור?

    • 2 תגובות
    • 952 צפיות
  8. שלום לכולם,אני לא יודע אם זה המקום המתאים לפתוח,בכל מקרה אם לא אני מצטער ותעבירו את זה לאן שזה שייך. אני מחפש לקנות מכשיר רציני ואיכותי להעברת מידע בגודל של 1 טרה בייט,אין צורך שהמכשיר יעביר מידע בשיא המהירות,אבל שיהיה אמין ובעל חיים ארוכים...וכמובן,כמה שיותר בזול. לדוגמא,ראיתי 1TB של WD באופיס דיפו ב600 שקל. שווה?

    • 3 תגובות
    • 951 צפיות
  9. אז חשבתי להמשיך את המגמה של סיפורים חיוביים, אז הנה עוד אחד לאוסף. המקרה נסוב סביב דיסק טרה שהחלפתי במסגרת האחריות. מסיבות שונות, שלא אלאה אתכם בהן, שתי נסיונות ההחלפה הראשוניות שלי כשלו, ולכן בפעם השלישית שנאלצתי להחליף פניתי קודם לנציג איבורי כאן באתר. הנציג נתן מענה אישי, מנומס, וזריז ביותר, ותוך שעות ספורות היה כבר בידיי דיסק חלופי ותקין. הנציג הציע מיוזמתו האישית, ובלי שיהיה חייב, לשדרג לי את ההרדיסק לדיסק 2TB חדש; הצעה נדיבה שכמובן נענתי לה ברצון רב, אלא מה חח. לאחר ההחלפה, הנציג התקשר שוב מיוזמתו לבדוק שהכל בסדר ולשביעות רצוני, ובכל שלב הטיפול גם סיפק בידיי טלפון להתקשרות מהירה במידת הצורך. התברר לי מהנציג שהדיסק המקורי שרכשתי היה בכלל 500GB (חמש שנות אחרי…

    • 0 תגובות
    • 950 צפיות
  10. Started by guy1000,

    שלום לכולם, אני יושב הרבה על המחשב, בעיקר גיימינג, ואני מחפש כיסא למטרה הזאת. אני יודע שיש הרבה כיסאות דמויי כיסא של מכונית מירוץ, אך אני לא בטוח אם זה באמת טוב ותורם למטרה שלי (שהיא ישיבה ממושכת בנוחות, ותמיכה לראש), או שזה סתם גימיק. אם אתם מכירים חנויות בארץ שאפשר ללכת לנסות כיסאות כאלו אני אשמח לשמוע, ובכללי אם יש לכם עצות בנושא אשמח לשמוע. תודה רבה! גיא

    • 0 תגובות
    • 950 צפיות
  11. Started by eitan10,

    שלום לכולם. ראיתי 2 מזגנים מחברות שונות ומתלבט מבחינת דירוג אנרגטי וצריכת חשמל, טיב המזגן (תקלות) ואחריות. מה דעתכם ? http://www.wallashops.co.il/a/ap.aspx?pi=4PVClassic40 http://www.am-avi.co.il/?view=products&id=528053

    • 1 תגובה
    • 950 צפיות
  12. Started by avimorde,

    אהלן אנשים. חשבתי לשתף אתכם בחישוב הקטן שערכתי לגבי הטריפל iTop שמוצע בהוט. (החישוב נכון גם לגבי הטריפל iClassic). כפי שבוודאי רובכם כבר יודעים, המחיר המבוקש עבור הטריפל "הכל כלול" הינו 349 שקלים לחודש. לאחרונה הבחנתי בהטבה "חודש ראשון חינם" למצרפים חדשים באמצעות באתר. מחישוב מהיר, לדוגמה כאשר פורסים את התשלום ל11 החודשים הבאים , אפשר להשוואות את החיסכון החד פעמי הנ"ל לתשלום של 328 שקלים בחודש לערך. הרי חסכתי 350 שקלים בפעם הראשונה, אז בפריסת החיסכון ל11 חודשים הבאים: 349\11 = 32 שקלים ~ חסכון לחודש. מקווה שהבהרתי את עצמי, בכל מקרה זוהי מחשבה שתעבור בכל אזרח ממוצע בישראל והשאלה שלי היא כזאת. אני לא מתאים לדרישות המבצע כיוון שאני לקוח קיים שמשלם 310 שקלים לחודש. אולי …

    • 0 תגובות
    • 950 צפיות
  13. Started by cheneilat,

    שלום לכולם, אני אשמח לדעת מה היא הדרך הכי זולה שקיימת בעולם כדי לקנות את המכשיר הזה? ובלי ביקורות בבקשה על המכשיר וכאלה. תודה רבה

  14. Started by lowkey,

    .סודר תודה

    • 1 תגובה
    • 948 צפיות
  15. למכירה, מחשב נייד מדגם Macbook Air M3, הדגם החדש ביותר מסך: 15” זיכרון: 24GB דיסק קשיח: 1TB SSD המחשב הוזמן בהזמנה מיוחדת, חדש בקופסא וטרם נפתח יימכר במחיר מצויין לרציניים בלבד אורן 054-2278586

    • 0 תגובות
    • 948 צפיות
  16. Started by ArtCore17,

    שלום לכם.. ברצוני לרכוש טלויזיה לחדר - אשמח לקבל חוות דעת לגבי הדגם הנ'ל Panasonic THL32X50M התקציב לטלויזיה עד 2000 ש"ח -- ותשמש בעיקר לראות סרטים (HD) מהמחשב+ממיר ומשחקי קונסולה הפלוסים לגבי הטלויזיה של פנסוניק היא החיבורים המרובים שלה וזה שהיא תומכת בFull HD אשמח לחוות דעת והמלצות שלכם..

    • 0 תגובות
    • 948 צפיות
  17. החנות המקוונת מציעה את השעונים החכמים העדכניים של Pebble במחירים נמוכים יותר מאי פעם, לצד כרטיסי SD ו-microSD זריזים הגירסה האמריקאית של אמאזון מספקת לנו גם היום כמה הצעות נהדרות שכדאי לכם לבדוק. בראש ובראשונה, אלה הם השעונים החכמים הפופולריים של חברת Pebble אשר מוצעים במחירים נמוכים במיוחד – כ-141 דולר בלבד לדגם ה-Time בעל התצוגה הצבעונית בגירסה לבנה או אדומה, וכ-190 דולר ל-Time Round המינימליסטי בכל הצבעים שלו, ועם רצועות ברוחב 14 מילימטרים (לנשים) וברוחב 20 מילימטרים (לגברים). מחירים אלו נמוכים עוד יותר מאלו שראינו לפני כמה חודשים, וכוללים בהם את המסים ואת דמי המשלוח הנדרשים על מנת לקבל את המוצר עד לדלת הבית. Pebble Time ו-Pebble Time Round …

    • 0 תגובות
    • 947 צפיות
  18. Started by carz12345,

    היי לכולם לא יודע אם זה מתאים לפורום הזה אבל אני ארשום בכל זאת. אני מוכר את החלקים של המחשב הקודם שלי לחבר טוב ורציתי לדעת כמה הם בערך שווים ואז אני כבר אסתדר איתו. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בתמחור שלהם. כרטיס מסך מיני gtx 970 4 gb (לא זוכר את החברה של הכרטיס מסך) ssd 500gb 850 evo samsong מסך מחשב -benq xl2411 144 hz מקלדת -razer blackwidow x chroma כרטיס המסך הSSD והמסך היו אצלי בשימוש שנתיים. תודה לעוזרים:)

    • 1 תגובה
    • 947 צפיות
  19. Started by nat64x,

    אני בנטוויזן כרגע בחבילת דקות לקווים נייחים של 2000 דקות ב-30 ש"ח (שאני משתמש ברבע ממנה) + 0.127 אגרות/דקה לניידים. מחפש דרך להוזיל עליות לחבילה משתלמת יותר. משהו בסגנון 30 ש"ח ל-1500 דקות (זמן השימוש הכולל המירבי שלי) לכל היעדים אם יש דבר כזה עוד לא בדקתי מה הם מציעים. בודק גם שירותי SKYPE ושירותים אחרים http://www.skype.com/intl/en-us/prices/pay-monthly/ הייתי לוקח את ה UNLIMITED WORLD שלהם אם זה היה כולל גם שיחות לניידים בישראל. אני לא מרבה לעשות שיחות בינאלומית אולי לארה"ב מידי פעם אבל אשמח שתהיה את האופציה. אז מה היא הדרך הכי זולה לדבר? תודה על העצות.

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות
  20. Started by oz25,

    האם אתם מכירים אתרי קופונים, הנחות, קאשבק לאמאזון ? אשמח לשמוע על אופציות כאלו במידה וכן.

    • 0 תגובות
    • 946 צפיות
  21. Started by דביר23,

    שלום מעוניין לרכוש מחשב עבור משחקים און ליין לכל המשפחה האם צריך מחשב חזק למשחקים כאלה: https://www.epicgames.com/store/en-US/download https://poki.com/en/g/bullet-force-multiplayer?gclid=CjwKCAjwnK36BRBVEiwAsMT8WHajdI1KqJRCxgppdRDGEok4v21cijQ5_-BNFm_gIWsNE6hP4eaEmxoCunEQAvD_BwE https://casino-home.net/מדריך-לקראפס/ https://www.gamesforthebrain.com/hebrew/ http://fun.walla.co.il/category/2268

    • 1 תגובה
    • 945 צפיות
  22. היי. הזמנתי סים בגרמניה וזה התעקב בגלל מערכת ההזמנות שלהם, ועכשיו אין סיכוי שזה יגיע בזמן. אני נוסע לשם שבוע הבא למשך שבוע. מה הפיתרון הכי זול בארץ לארגן חבילה לחול? לרוב אני אדבר דרך Skype או תוכנות אחרות כשיהיה לי אינטרנט זמין, זה רק למקרה חירום. תודה.

    • 0 תגובות
    • 945 צפיות
  23. Started by ronmar,

    היי, אני ועוד 5 חברים רוצים לקנות PS4 PRO... ידוע על דיל טוב כלשהו לקבוצות? יהיה טוב גם אם FIFA 18 יהיה כלול בדיל

    • 0 תגובות
    • 944 צפיות
  24. שלום , אני מתכנן על קניית מחשב חדש, הבקשה שלי היא לקבל חוות דעת שלכם בנוגע לחנויות וחברות שונות מהן אפשר לקנות חלקים במחירים הגיוניים ואפילו זולים עם אחריות,איכות ושירות טוב. את המחשב אני ירכיב לבד אבל אני מחפש חנות שבאמת מספקת ללקוח את הטוב ביותר שאפשר לקבל...לא משנה לי באמת באיזה אזור בארץ העיקר שאחרי שאני יקנה את החלקים והמפרט אני יהיה מסופק מהחנות עצמה. אני מצער אם הדיון לא קשור לפורום הספציפי הזה,אבל בכל זאת אשמח לקבל מכם חוות דעת על חברות וחנויות שזכיתם לשירות ואיכות מוצרים טובה עם אחריות שאכן ממצה את עצמה ושווה את הכסף. המחשב שאני מתכנן לבנות הוא בעיקרון HIGH END אז מן הסתם שאני מצפה שהחנות תספק את מה שאני מבקש ולא תבלבל את המוח שעדיף ככה או ככה או ככה. בנוסף ל…

  25. Started by Aviv Zohar,

    אהלן צריך את עזרתכם בבקשה-האם המחיר הנ"ל הוא המחיר הכולל והסופי?או שלאחר שהמכשיר יגיע לארץ אני יצטרף לשלם מע"מ בנוסף ועוד עלויות אחרות? tems: ILS 3,906.44 Shipping & handling: ILS 140.04 Total before tax: ILS 4,046.48 Estimated tax to be collected: ILS 0.00 Import Fees Deposit ILS 687.91 Order total: ILS 4,734.39 תודה

דיונים חדשים בפורומים