עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by xAchilles,

    התחלתי להתעניין בנושא שולחנות המחשב החשמליים(מתכווננים לגובה) לפני כמה זמן וכל מה שאני מוצא בארץ זה כמה חברות מאוד קטנות. אפילו מחירים אין כמעט באתרים שלהם, מישהו במקרה יצא לו לקנות שולחן כזה?

    • 0 תגובות
    • 987 צפיות
  2. דברתי עם Audio Technic והם אמרו לי לשלוח את האוזניות אלהם. ראיתי כאן בפורום שאם שולחים מוצר לחול ומקבלים חדש, ולא מתוקן. אז מחויבים שוב במס. אני כבר שלמתי מס על האוזניות, איך אני יכול להמנע ממס כפול?

    • 1 תגובה
    • 986 צפיות
  3. Started by sim-m12345,

    לפני כחודשיים קיבלתי המלצה על מפרט שאותו אני כנראה צריכה לרענן, אבל לפני כן אני רוצה לקבל המלצה על חנות. אני מתלבטת בין זיגזג ביהוד לבין RSM סניף ת"א. המדובר על משתמש חסר ידע במחשבים שרוצה לקבל מוצר מוגמר בלי בעיות ועם שרות מצוין. תודה אימא של

    • 1 תגובה
    • 986 צפיות
  4. מכר שלי הלך לסניף של פלאפון, והם הצליחו לשכנע אותו לקנות איפון אפילו שהוא לא יודע איך להשתמש בזה (הם מאד מוכשרים החברה האלה, הם גם מכרו לחולת פרקינסון שאני מכיר איפון. אני לא מבין את הרישעות שהיה לנציג שעשה לה את זה :\) בקיצור אין לו ממש מה לעשות עם המכשיר, כי כל מה שהוא לוחץ בטאץ' פותח לו משהו אחר. בקיצור הידים שלו לא מתאימות בכלל למסך מגע, והוא ביזבז 4.5K על זה. כל נציג טלפוני שדיברנו איתו מסרב לבטל את העיסקה בטענה שהוא השתמש במכשיר כבר. אפילו הוא הלך לסניף להחזיר את המכשיר בלי לבטל את העיסקה מצידם כדי שהוא ילך לבטל הוראת קבע באופן עצמאי ולא רצו לקחת את זה ממנו. עבר כבר שבוע מיום הקניה, אז אני די לחוץ. מה עושים? תודה

    • 4 תגובות
    • 986 צפיות
  5. Started by MightyNerdy,

    אהלן , הבנתי מהצ'אט שיש באתר כי המחיר שרשום ב CHECKOUT לא כולל מיסים ומעמ כמו שיש באמזון ולכן אני לא יודע איך לשער לפחות את המחיר הסופי של ההזמנה אני מזמין לי מיקרופון XLR כולל סטנד עלותו כולל משלוח הוא 241$ תודה רבה :)

  6. הכונן הפופולרי של היצרנית האמריקאית שוב במבצע באמאזון, והפעם במחיר הטוב ביותר שבו נתקלנו אי פעם לענקית הקמעונאות אמאזון ללא ספק יש רומן עם דגמי ה-Ultra II של חברת סאנדיסק (SanDisk), אשר חוזרים פעם אחר פעם לחנויות המקוונות השונות ברחבי העולם – וברוב המקרים בתגי מחיר שקשה מאוד לסרב להם, גם אם אתם לא זקוקים לכונן SSD זריז באופן דחוף. זהו בהחלט המצב גם הפעם, כאשר דגם ה-960GB העליון של הכונן מוצע לרכישה באמאזון בריטניה, רק עד סוף היום הנוכחי, במחיר של 151 פאונד כולל מסים ומשלוח ישיר לישראל – כ-830 ש"ח בלבד (כמו תמיד, לא לשכוח לבחור באופציה להחליף את מטבע הבסיס של כרטיס האשראי לפאונד בכדי להימנע מתוספות המרה כפולות שיגדילו את העלות), שהם בערך 86 אגורות לכל ג'יגה-בייט …

    • 0 תגובות
    • 985 צפיות
  7. Started by idany182,

    האם זה נכון שהם לוקחים על השרות הזה 20 שקלים בחודש? (לפי מה שהנציגה אמרה) ומה עם הלוקחות שלא שילמו בעבר?

    • 1 תגובה
    • 985 צפיות
  8. אני זקוק לדיו מקורי למדפסת 6500A PLUS של HP. מישהו יודע על איזו רשת שעושה עכשיו מבצעים משתלמים לדיו מקורי? או אפילו איפה משתלם לקנות באופן כללי? תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 985 צפיות
  9. שלום, אני רוצה להתייעץ לגבי מקרה שקרה לי עם בזק בינלאומי כדי להחליט מה לעשות בהמשך. אני לקוח של בזק בינלאומי באינטרנט מאז 2009. באוגוסט 2011 התקשרו אליי מבזק בינלאומי והציעו לי לשדרג את חבילת הגלישה ל-12Mb, נאמר לי שזו חבילה לשנה. הסכמתי לשדרוג ושילמתי מאז 55 ש"ח בחודש לבזק בינלאומי (ועוד סכום מסוים להוט כמובן). כל התקופה הזו בזק בינלאומי שלחו לי חשבוניות לתיבת מייל שהם פתחו לי, בה כלל איני משתמש או בודק. לא קיבלתי חשבוניות פיזיות בדואר. אחרי התשלומים עקבתי בפירוט של כרטיס הויזה שלי. לפני חודשיים הסתיימה השנה ובזק בינלאומי העלו לי את התעריף באופן אוטומטי ל-165 ש"ח בחודש. את החשבונית הם שלחו למייל, אבל כאמור אני לא בודק אותו. את החודש הראשון פספסתי בפירוט של הויזה, ושמתי ל…

    • 2 תגובות
    • 985 צפיות
  10. Started by dkaro,

    שלום, אני מחפש אוזניות אלחוטיות לטלוויזיה, עם דגש רב על סנכרון מלא של האודיו לוידאו. יש לי כבר כיום אוזניות בלוטות' של Bose אבל לצערי הסנכרון אינו מלא וזה מציק לי מאוד. גם חצי שניה הבדל יכולה להרוס חוויה. אני חושש לרכוש אוזניות אחרות רק כדי לגלות שיש בהן את אותה הבעיה. מה שהכי מוזר לי זה שכשאני מחובר עם אותן האוזניות לטלפון אין לי שום בעיה של סינכרון. מצד שני, הבעיה של הסנכרון קיימת בחיבור ל-2 טלוויזיות שונות (אחת חכמה ואחת חיבור ל-Mi Box), כך שלא ניתן להגיד באופן מובהק שהבעיה באוזניות או בטלוויזיה. אין לי מושג אם בגדול הטכנולוגיה עם בלוטות' עוד לא שלמה, או השד יודע מה.. במידת הצורך, אין לי בעיה שהאוזניות יתחברו לטלוויזיה באמצעות מקלט …

    • 0 תגובות
    • 985 צפיות
  11. הזמנתי חבילה קטנה מבריטניה (של כמה מודלים מודפסי תלת מימד). לפי מספר המעקב היא עזבה את בריטניה ב-30.10 ומאז אין שום סטטוס, ובאתר של דואר ישראל אין עליה פרטים בכלל. 1) האם זה סביר שהיא נכנסה למכס או לדואר אבל לא עודכן סטטוס? הייתי מצפה שיהיה סטטוס כניסה כלשהו לישראל, לא? או שזה נורמלי? 2) האם הזמן (20 יום) סביר? שווי החבילה הוא קצת מעל 75 דולר. האם ייתכן שזה מעכב את התהליך? לא שילמתי דרך האתר מכס או מע"מ. תודה!

  12. אהלן, שידרגתי את הטריפל שלי היום ומסגרתו קיבלתי תשתית של 30 מגה מ-HOT. אני כרגע גולש ב-12MB + גיימר דרך בזק בין לאומי. במידה ואני אשדרג ל-30 האם באמת אני יקבל תמורה הולמת למחיר או שבפועל המהירות תהיה נמוכה בחצי ממה שהובטח לי. ומה המחירים בערך? אני כרגע משלם 45 ש''ח על 12MB+גיימר. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 984 צפיות
  13. Started by yossi21,

    חשוב לי שיהיה לו חיבור HDMI האם אתם יכולים להמליץ לי על מסך מכאן: https://www.zap.co.il/models.aspx?sog=c-monitor&db7819295=7819323&orderby=price תקציב: עד 2000 ש"ח תודה

    • 0 תגובות
    • 984 צפיות
  14. Started by RonenMI,

    אחרי הרבה מאוד חיפושים ברשת אחר אוזנייה אלחוטית, קניתי את האוזנייה של פלנטרוניקס מדגם Voyager 8200 C. חיפשתי אחר אוזנייה נוחה ולא כבדה באוזן (אחת כזאת שלא מרגישים אותה יותר מדיי בזמן תזוזה), בעלת סוללה גדולה שתספיק לי למשך כל היום. קראתי וצפיתי בלא מעט סקירות על כל מיני אוזניות אלחוטיות ובסוף החלטתי לרכוש את האוזנייה הזאת. האוזנייה יושבת בצורה מאוד נוחה באוזן, הסוללה מספיקה ליום עבודה שלם ואני מאוד מרוצה ממנה. אוזנייה באמת על רמה , ומאוד מתאימה לכאלה שמקבלים ומוציאים שיחות רוב היום , היא הופכת את החיים להרבה יותר קלים מניסיון אישי שכחתי לציין גם שהאוזנייה ממש מצמצמת את הרעשים מהסביבה שזה מאוד חשוב לי בשיחות ביום יום שלי. אז אלו מכם שמחפשים אחר אוזנייה איכות…

    • 0 תגובות
    • 983 צפיות
  15. שלום לכולם, בקרוב קרובים שלי טסים לסין ואני מעוניין לקנות שם חלקי מחשב. אני מנסה לברר על מחירים וחנויות שם בערים: בייג'ין שנגחאי מקאו והונג-קונג. אני מעוניין לקנות ספק כוח למחשב בסדר גודל של 1000-1200 וואט. ואם פער המחירים משמעותי בנוגע לכרטיסי מסך (דגמים: AMD Radeon™ HD 7970 או GEFORCE 580\590). אז אם אתם מכירים חנויות או יודעים מחירים אשמח אם תשתפו. אחלה שבוע =]

    • 0 תגובות
    • 983 צפיות
  16. לגולשי האתר שלום רב, לאחרונה רכשתי כרטיס מסך באמצעות אתר האינטרנט של חנות מוצרי מחשוב ידועה בארץ, ואפילו לא פתחתי את הקופסא שבה הוא הגיע. כרגע אני מעוניין למכור את כרטיס המסך משום שהוא לא מתאים לצרכיי, וברצוני לאפשר לקונה להנות מהאחריות הניתנת על הכרטיס (3 שנים ע"י היבואן). למיטב ידיעתי, בכדי שבעל המוצר יוכל לממש את האחריות, עליו להציג לחנות את הקבלה שקיבל מבית העסק ממנו היא נרכשה, אך יש לי שלוש שאלות בנושא: ראשית, השם שיופיע על הקבלה וודאי לא יהיה שמו של מי שירכוש ממני את הכרטיס, האם החברה בכלל תכבד את האחריות על המוצר אם מי שיציג את הקבלה לא יהיה מי שרכש את המוצר מידי החנות? שנית, כרטיס המסך נרכש יחד עם מוצרים רבים אחרים שאינני מתכוון למכור, והייתי מעדיף …

  17. למשל אני מתכוון לקנות מוצר מסוים ומעוניין שיוצגו בפניי כל הפריטים שמחיר המשלוח שלהם עד 50$. (כל עלות משלוח מעל לא תוצג) קיימת אפשרות כזו?

    • 4 תגובות
    • 982 צפיות
  18. ה Logitech G430 נפל על הרצפה ונשבר :-( והוא אינו בן יותר משנה וחצי. בכאב אני מחפש לקנות אוזניות איכותיות + מיקרופון מובנה ואשמח להמלצות. תקציב אם אפשרי שיהיה בסביבות ה- 50 יורו פלוס מינוס כמו שאלו עלו לי (45 יורו). מבצע מזדמן באמזון יתקבל בברכה. אם לומר את האמת האזניות האלו לא היו ממש מוצלחות והסאונד היה סביר עם ווליום לא כל כך רציני גם שהיה במקסימום. תודה לממליצים.

    • 1 תגובה
    • 982 צפיות
  19. אבא שלי צריך מחשב לצרכים משרדיים. יש לי הבנה מספקת במחשבים והחלטתי לקנות לו מחשב מבוסס G620 מKSP מכיוון שמבדיקה זריזה הם נמצאו הכי זולים במקרה הנ"ל. השאלה שלי היא כיצד לוודא שהחלקים שמתקינים לי במחשב הם באמת חדשים..? הדרכים שחשבתי עליהן הן: 1. לבקש מהם את כל הקופסאות של החומרה במחשב וכך לנסות גם להתאים מספרים סידוריים אם יש כזאת אופציה. 2. לבקש להיות נוכח בזמן הרכבת המחשב וכך בעצם לראות שהם באמת שמים חלקים חדשים.(אם זה אפשרי). אשמח לקבל תשובה בהקדם. תודה.

    • 1 תגובה
    • 982 צפיות
  20. הי, מעוניין לרכוש מחשב נייד בעד 3,000ש"ח לשימוש יומיומי רגיל. המליצו לי על HUAWEI MateBook D 14 AMD 2021 https://consumer.huawei.com/en/laptops/matebook-d-14-amd-2021/specs אין לי ניסיון עם מחשבים של HUAWEI. באותו טווח +- מצאתי: Dell Vostro 14 3400 VM-RD09-13355 https://ksp.co.il/web/item/191077 HP Laptop 14S-DQ2008NJ / 307Z1EA https://ksp.co.il/web/item/140390 השאלה האם יש אחד שעדיף בבירור על פני השאר? האם מישהו יכול להמליץ על מחשב נייד טוב במחיר של 2,500ש"ח (עם וינדוס) שלא צויין מעל? לצערי אני ממש לא מבין בזה אז אשמח לעזרה. תבורכו ותודה רבה

  21. שלום רב, מה שלומכם? אז ככה יש לי בwatch list ב-ebay מספר פריטים, ליד אחד מהם (רק אחד) שהוא כרגע out of stock יש תאריך. המוכר הוא חנות די גדולה, שמכרה מספר מוצרים כאלה, ולדעתי כבר קרה בעבר שהמוצר הספיצי הזה אזל ובהמשך הגיע מלאי חדש. הניחוש שלי (או התקווה) הוא/היא שבאריך הנ"ל יגיע מלאי חדש, אבל לא הצלחתי לאשר את זה כי אין שום כותרת מעל התאריך או בסביבה ואני לא מצליח למצוא אזכור לשדה הזה בשום מקום. מצד שני זה תאריך עם שעה ספציפית מאוד שזה קצת מוזר בתור תאריך הגעת מלאי. אצרף צילום מסך... אז אולי מישהו יודע בוודאות מה התאריך הזה? כי אם זה לא מה שאני חושב חבל לי סתם לשבת לחכות עד שהוא יגיע במקום פשוט לקנות במקום אחר... תודה מראש...

    • 0 תגובות
    • 981 צפיות
  22. Started by swisaman,

    שלום לכולם! ברצוני להזמין מוצר מאיביי,הסתבכתי מעט בפרטים שאני אמור להכניס. מה אני אמור לכתוב בState / Province / Region ? זה המיקוד לא? אם כן אז מה הpostal code אמור להיות. ובקשר לכתובת שאני מזין באתר,אם אני גר בבניין איך זה הולך? מספר הבניין ואז מס' הדירה נכון? לדוגמא : ana frank 12/6 ככה? ועל הדרך,אני יכול לקנות רק עם הויזה(אין צורך בחשבון paypal נכון?) תודה מראש לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 980 צפיות
  23. אני רוצה לקנות מכונת גילוח שלא תהיה יקרה אבל תהיה טובה, באיזה מחירים כדאי לי לקנות ואיזה סוג? דבר שני, איזה מחיר נחשב סבבה לגלקסי S3?

    • 2 תגובות
    • 980 צפיות
  24. אורח שמואל
    Started by אורח שמואל,

    אז ככה. אני מעוניין להשתדרג קצת ולקנות כונן SSD (בנוסף ל HHD 1TB שיש לי עכשיו) אז רציתי להתייעץ עם המומחים פה, איזה כונן כדאי לקנות (דגם? EVO? MX? ) והאם נפח של 250GB מספיק או שעדיף להוסיף וכבר להיות בראש שקט עם ה 500GB? וראיתי שיש היום כוננים שהם כמו סטיקים של RAM שיושבים בלוח אם. מה ההבדל בינהם לבין כונני SSD הישנים הרגילים? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 979 צפיות
  25. Started by A-10,

דיונים חדשים בפורומים